Hirdetés
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- SDQHD felbontású monitor jött a JapanNext műhelyéből
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- Nem tudja garantálni a TSMC a tiltólistás cégek kizárását
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoger
tag
válasz
Ace Ventura #55073 üzenetére
Belülről tudod nyitni a csomagtartót?
-
válasz
Anaconda #55102 üzenetére
Felelősséget nem vállalok az esetleges műanyagtörésért, azt előre leszögezem!
Azt a sínt ilyen kis fém befeszülős klipszek tartják a helyén, egyik végéről megkezded, óvatosan felhúzod és kiugrik az eleje/vége.Elötte a tetőcsomi beakadási helyét takaró ajtókat érdemes kivenni, az vékony és könnyebben törik amikor feszül az egész.
Több ilyen klipsz van rajta szóval óvatosan szakaszonként kell feszegetni, de kézzel simán lejön.
Ha az elsőre ráérzel akkor a többi már gyerekjáték.
Kb mint egy hosszabb díszléc úgy jön le.
Ha tetősínes az autó, akkor az kissé más történet, abban nem tudok segíteni, az enyém a sima fekete takaróléces. -
radi8tor
MODERÁTOR
De ott hátul ugyanabba a csavarba lesz ez becsavarva, mint a rendszámkeret lenne. Szóval rohadástól nem véd, cserébe minden autómosásnál csurog onnan ki a koszos víz
Alfa az más téma, kb mint minden sportkocsi. Nem való rá elől rendszám. Itthon se raknak rá mindig, inkább fizetik a 15000-eket alkalmanként mikor lemeszeli miatta a rendőrDe akinek 60-80M autója van ez aprópénz.
-
kcsa
veterán
válasz
radi8tor #55103 üzenetére
Én szeretem ezeket a kiemeléseket
Nem érhet fényezett részhez a gagyi keret, így nem csiszolhatja véletlenül sem, nem zöröghet, bátrabban ki lehet támasztani szivaccsal, valószínűleg nem rohad be a csavar lemezbe, ilyesmik.
Számomra ellenpéldák az egyébként gyönyörű Alfák, ahol egy-két típusnál mintha elfelejtették volna a (tényleg gyönyörű) formához odatervezni a rendszám helyét
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
diablo1984 #55101 üzenetére
Ehhez képest az új Kugákon még egy emelést is kapott a hátsó rendszám. Nagyon bénán néz ki közelről. Szerencsére ki lehet szedni alóla.
-
Anaconda
tag
Szia!
Segíts nekem. Ott még nem ázik, de meg akarom előzni.
Hogy szedted ki a tetősínt?
A Sika ott várja, hogy bekenjem.
Jah, durva, hogy mifelénk 60 ezrekért javítják, a Sika meg párezer forint volt, én kb 1.5 óra alatt megvoltam a lökössel (úgy, hogy elsőre csináltam és nagyon alaposan, eltakarítva stb).
-
Dißnäëß
nagyúr
Sziasztok, kellene pár motyó a kisautóba, milyen online beszer. oldalakat érdemes nézni ? (Webshop).
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
gabor9991 #55098 üzenetére
Hát ez van. Mindenesetre megkérdeztem lehet-e újragyártatni az eredetit EU zászlóval. Az ügyintéző rávágta hogy nem. Mondom kérdezzen csak utána a kollégánál. Ja lehet. De az nem megy egyszerre az adásvétel miatti átírással.
Ha olyat akartam volna, akkor előbb az újragyártott rendszámot kellett volna megvárni (2-3 hét), de jelen állapotban kifutottam volna az adásvétel utáni 15 napból. Meg 55000 Ft a lenne díja.
Aztán megmutatta milyen most a széria, nevem monogramja AO (angolul írva) volt 8-asra végződő szóval győzött a józan ész meg a pénztárca.
Cserébe most mindenhol intézhetem az átírást az újra (otthoni parkolás, céges parkolás, biztosító, stb) -
radi8tor
MODERÁTOR
Akkor ezzel is megvónánk'
Szerk: azóta elvonult a vihar és felcsavaroztam az új keretet.
-
-
embe
nagyúr
Sziasztok!
Totachi szűrőkkel van valakinek tapasztalata? Ha igen jó vagy rossz, micsoda? -
TriggerPsta
csendes tag
gabor9991 :
Köszönöm, rákeresek.
erdey_a :
Helyileg Székesfehérvár van legközelebb, kontaktot elfogadok ha egyedül nem mennék semmire.
-
erdey_a
addikt
válasz
TriggerPsta #55084 üzenetére
nem a lámpánál ázik... a tető és az oldalfal hegesztés tömítése vacak.
típushiba. 40-60 ezerért javítják páran az országban. a típus facebook csoportja tele van vele.
merre vagy helyileg? győri, székesfehérvári, és érdi embereket tudok, akik megbízhatóan javítják -
gabor9991
őstag
válasz
radi8tor #55083 üzenetére
"Ugyanez a rendszámcsere Németországban 13 euró"
Ebből kiindulva szerintem mégis inkább pénzbehajtas lehet ez ...
TriggerPsta :
Tető és oldalfal találkozásánál van tömítés az szokott elrepedni ott szoktak beázni, , ha rákeresel itt is volt már szó erről és megoldás is le van írva hogy kell megcsinálni.
-
TriggerPsta
csendes tag
Sziasztok!
2011es kombi mk3 focus, múlthéten miután esőben jöttem haza és nyúltam a csomagtartóban lévő jobbos tartóba vettem észre hogy nedves...oké, takaró fel, utóbbi jobb oldaltól középig vizes, pótkerék vízcseppes. Tippre a jobbos lámpa mellett folyik be (lámpa nem ázik be), de hétvégéig sajnos nincs időm foglalkozni vele.
Esetleg van valami tapasztalatotok, hogy merre induljak el? -
radi8tor
MODERÁTOR
-
gabor9991
őstag
válasz
radi8tor #55068 üzenetére
Lehet ez valami új adó
ezzel is egy kis pénzt kell kihúzni a zsebekből, eddig nem volt gond a kifúrt rendszám ha gond lett volna akkor minden eladáskor meg kellett volna buknia az ilyen autóknak az eredetvizsgán plusz mindenhol lehetne olvasni arról hogy tilos kifúrni
-
gabor9991
őstag
válasz
Anaconda #55076 üzenetére
1.6 benzin fillérekből fenntartható a modern autókhoz viszonyítva, az enyém épp most lett megtankolva 6.08volt az utolsó tankolás óta az átlag az 560forintos osan benzinnel
és nincs dpf, nincs turbó és nincs porlasztó felújítás se, mondjuk nyomaték se sok
Ahogy radi8tor is írja ez egyre csak olcsóbb lesz. -
Engem ez a Focus fog a sírba és az anyagi csődbe vinni.
Ma leraktam szerelőnél.
-Komplett futómű szilentezése
-Klíma rendberakatása (gáz van benne, csak Forscan szerint nem elég a nyomás, amit nem is értek, mert ősszel volt nyomáspróba és fel is lett töltve, 3 napig hűtött is.Ha lyukas lenne a rendszer, akkor nem csak cirka 1/3-a ment volna el a nyomásnak.Kompresszor jó.Nézzék át, javítsák meg mindegy mi a bibi.)
-Turbó (valszeg felújítás)
-4 porlasztó (kizárólag új)Ha ezek megvannak, akkor valamikor viszem DPF mosásra és dióhéjazásra.
Mondjuk még mindig sokkal olcsóbb mint egy új autó.
-
-
Ace Ventura
addikt
Sziasztok!
2006-os 1.4-es Fiesta aljtózárral kínlódok évek óta.
Próbáltam mindent már, de tegnapra elérkezett az az idő, hogy folyton visszanyit. Nem buli, hogy egyáltalán nem tudom már bezárni.
Kérdésem, hogy milyet kell keresni? Alkatrészes boltokba nem nagyon találom, csak bontottakat dob fel.
Őszintén szólva nem nagyon bízom a bontottba.
Igazából azt se nagyon tudom, hogy melyik nyitja vissza folyton a központit, így sanszos, hogy a bal első cserével kezdeném.
Ha valaki szedett már szét ilyet, linkelne egy beszerzési forrást?
Nagyon köszi. -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
Jacob Gibbs #55071 üzenetére
Akkor ez eléggé konstrukciós-hibás gyanús téma. Mi az hogy nincs kenése a váltónak elektromos módban?
Kugánál hallom az olajpumpát elektromos módban is, szerintem már orvosolták HF45 váltónál. -
Jacob Gibbs
tag
válasz
ParmaBoy #55067 üzenetére
No, Mondeo csoportba beírtam FB-n kolléga gyorsan válaszolt is, ide beteszem a leírását, hátha valakinek segít rajtam kívül is. Ha itt is jelen van, akkor ezúton is köszi!
"Mindenképpen megtörténik, hogy bizonyos fogaskerekek elkopnak benne a nem megfelelő kenés miatt. Nem áll meg, csak hangja lesz. Felújítani kb. milliós tétel, az új pedig ennek többszöröse, mert csak az egészet egyben cserélik. Amikor egy ilyen történik valakivel a hibrid csoportban, megijed mindenki a jelentős költség miatt. Kettő dolgot lehet tenni:
- rendszeresen ellenőrizni a váltóolaj szintjét / cserélni
- időnként beindítani a benzinmotort is, mert csak az hajtja az olajpumpát, így nélküle nincs kenés
Nekem most 203 ezer km van benne, de semmi baja. Nem tudom, hogy milyen gyakori, de kb. 6-8 emberről tudok az 1600 fős csoportban." -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
gabor9991 #55066 üzenetére
Hehe én is így gondoltam. De mint kiderült nem fogadják el a fúrt rendszámot. Szóval ráírta a hatósági bizonyítványra, hogy rendszámtáblák sérültek. Cserélni kell azt is. Természetesen már csak a randa EU-s van.
És jött a következő bökkenő, a csomagtérajtóba csavart rendszámtábla csavarok be vannak rohadva, meg se moccannak. [kép] Flexelhetem le hétvégénPedig el akartam intézni a héten a teljes procedúrát, de sebaj akkor majd jövő hét lesz belőle. (időben még benne vagyok)
-
poolbig
aktív tag
válasz
Anaconda #55044 üzenetére
Nos, kábelcsere volt, és sokkal jobb lett, de azért így is néha beleránt egy picit. Még a gyertyákat kicserélem biztos ami biztos, de ez a kiméricskélés több kábelszettből szerintem nekem offos. Most komolyan meg kell vennem a gyári gyújtáskábeleket, ha jót akarok magamnak?
-
-
Lisztok
kezdő
Sziasztok!
Mi ment tönkre a vezető oldali ajtómban?
A probléma, hogyha kinyitom, nem marad nyitva, visszahajlik csukott helyzetbe, ha nem fogom a kezemmel. Csak akkor marad nyitva, ha teljes terjedelmében nyitott, de így is azt tapasztaltam, hogy egy nagyobb szellő képes visszahajtani.
Focus 2010
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
Jacob Gibbs #55056 üzenetére
Ford nem is adja ki, de márkaspecifikus Facebook csoportokban simán körbe lehet kérdezni. Akit ez érdekel annak főleg ajánlott.
-
Jacob Gibbs
tag
válasz
Gombinyó #55054 üzenetére
Viszonylag sokat kutakodtam a téma után, de lépten nyomon nem találkoztam vele. Hogy milyen gyakran üti fel a fejét, arra kíváncsi lennék, de a Ford se hülye hogy ezt kiadja.
Más: húsvét alatt mentünk rokonokhoz ide-oda, pár száz km belekerült a kocsiba, amikor láttam hogy a hirhedt "dash-sagging" (=műszeral ereszkedés?) felütötte a fejét nálam is. Ha megint kap a szélvédő kavicsot, majd elviszem a Fordba, aztán megkérem őket, hogy polcolják alá, aztán jó lesz.
-
diablo1984
veterán
turbó a motorolajat szokta felkapni és addig megy amíg van olaj a motorban, utána a motor besül, csak max fordulaton minden szanaszét repül benne. A turbó, ha átengedi az olajat az nem a kipufogóba megy, hanem a coolerbe, azon át meg a motor égésterébe, ahol elég. Jártam már így eurocargoval, hogy a turbó feltöltötte az intercoolert olajjal, turbó cserekor meg a coolert és csöveket is ki kellett takarítani. Az is egyszer csak a semmiből kérte az olajat, németből még hazajöttem, de 15 liter olajat közben elkért.....
-
MM
őstag
válasz
bajnokpityu #55042 üzenetére
"Mondeoban úgy tudom a hibrid se sikerült."
Erről van esetleg bővebb infód?
Volt másfél évig hibrid Mondeo kombi nálam, nagyon bejött, kacérkidom a gondolattal, hogy legyen megint.
Miben rosszabb, mint 2.5-ös az S-maxban/ Kugában? -
robertka
tag
Sziasztok! Focus Mk3-3,5 ben van olyan dízel motor ami kifejezetten ajánlott? Fogyasztás, lóerő nem annyira fontos kizárólag a megbizhatóság időállóság. Esetleg ebből van olyan automata ami szintén jó vagy inkább a kézi váltósban kell gondolkodni? Köszönöm!
-
bul07
nagyúr
válasz
wanted5 #55050 üzenetére
Igen ilyenekre gondoltam
Öcsémék(négykezesbe tolták) úgy jártak egy majdnem két éves kamionnal hogy a turbó az olajat a kipufogó rendszerbe nyomta.
Budapesti szervizben nem találták meg miért kellet 10liter olajat utána tölteni, német pályán egy hegyes részen nem bírta tovább, megállt a pályán. Se perc alatt ott volt a rendőr hogy csináljanak valamit.
Szervizbe elvontatták, ahol garanciába cseréltek turbót a kipufogóból meg kiborították a csomó olajat. -
wanted5
őstag
Van egy turbó hiba, amikor az olajat benyomja a motorba és teljes fordulaton kezd pörögni amíg el nem fogy az üzemanyag vagy ki nem gyullad, de ez a diesel-eket érinti. [link]
Tőlem jobban hozzáértők biztosan jobban el tudják magyarázni.
De nyilván ha bármilyen fém alkatrész bekerül a motorba azt javítani valószínűleg drágább lesz, viszont úgy tudom jól fel tudják újítani a régit, nem feltétlen kell új. -
Tomi0703
addikt
Hali!
Ford Mondeo Mk4 (2007-2014) dizelek kozul mindegyikben van mar reszecskeszuro? Fl utan gondolom igen, na de a korai peldanyokban is?
-
bul07
nagyúr
válasz
dellfanboy #55046 üzenetére
"Mennyi az esélye egy katasztrofális turbó hibának?
ezt így varázsgömb nélkül bemondásra "lötyögés" kéne megállapítanunk?"
Én olyanoktól kérdeztem volna akik átélték vagy halottak már katasztrofális turbó hibáról(vagy voltak olyan szerelőnél akik ezzel foglalkoznak és beszélgettek róla mondjuk) így tudnak véleményt mondani hogy mennyire gyakori ez. -
bul07
nagyúr
Alany
Ford Focus kombit 2005 gyártás, motor dízel HHDA (1560köbcenti)Pár hete volt olajcsere, le volt véve a cső így a turbó lapátja elérhető volt, megmozgatta a szerelő és lötyögött valamennyire a közép rész, de még nem érte el a turbó falát (szerelő barát szerint nem normális mértékű volt a mozgása)
Ma volt öcsém más miatt egy szerelőnél ahol egy Opelen cseréltek turbót. És a két szerelő elmondása alapján megelőzés gyanánt volt a csere, mert az is lötyögött már, és inkább megelőzték a nagyobb bajt (hogy tud olyat okozni hogy turbó meghalása hogy magával rántja az egész motort)
Akkor már rákerestünk gyorsba és valami olyat találtunk hogy egy felújított turbó 80-90e Ft, új 130e Ft magasságában, csak bontott 40-60e Ft
Kérdés
Mennyire valós ez hogy a turbó hiba viheti magával az egész motort?
Mennyi az esélye egy katasztrofális turbó hibának?
Ha kell egy 20éves kocsira elég mondjuk egy felújított, vagy netán egy bontott turbó? (újat nem tartok indokoltnak, nem kell hogy 10-20évig jó legyen) -
Anaconda
tag
válasz
poolbig #55034 üzenetére
Én úgy láttam nem a gyújtás az erőssége a fordnak. 3 féle kábelszett közül egyik se volt tökéletes. A gyár előírja melyik henger kábelének mekkora ellenállásúnak kell lennie. Aszerint kimértem, összeválogattam és az oldotta meg a problémát. Lehetett volna venni gyári szettet is aranyáron.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
bajnokpityu #55042 üzenetére
Oké csak picit félreérthető volt mert kolléga Mondeo-ról kérdezett.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
bajnokpityu #55040 üzenetére
Mondeo-ban 2 literes hibrid van tudtommal. A. 2,5-est S-Max és Kuga kapta meg.
-
Lisztok
kezdő
válasz
bajnokpityu #55033 üzenetére
Van egyáltalán jó benzines Ford motor (Focus/Mondeo szinten) az elmúlt 10 évből?
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
rgeorge #55030 üzenetére
Mai autókban 3 éves akku már öregnek számít. Cseréld ki, simán mehet bele nagyobb is, amekkora elfér ott.
Ha napi használatban van a kocsi, akkor általában bír 3 évet, de ha napokig állásban van, az sajna nem kedvez neki a sok elektronika miatt a kocsiban (kulcs nélküli nyitás, távoli elérés, 4G modem, stb) -
poolbig
aktív tag
Nos, sajnos már a Shell V-Power 100-al is csörög egy kicsit a motor (MK3 Mondeo, 1.8 125LE, CHBB) és egyre jobban rángat is. Jövő héten ki lesz cserélve a kopogásérzékelő, de attól tartok a rángatás (erőteljesebb gázadáskor 3000-es fordulatig) ettől nem fog megszűnni. Most az a terv, hogy ÚJRA kicserélem a gyertya-gyújtáskábel-gyújtásvezérlő szentháromságot és imádkozom. Ha ez sem oldja meg, akkor felgyújtom az udvaron, sütünk mellette szalonnát.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Jacob Gibbs #55032 üzenetére
Az csak a benzinesnel szopó a hazai fős üzemanyag miatt.
Láttam olyat ami 80ezernel 3. Blokkot kapta.
-
Jacob Gibbs
tag
válasz
bajnokpityu #55031 üzenetére
mindegyinek megvan a maga baja, de talán arról kevesebb rosszat hallani. Pl nincs olajban futó szíj
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Jacob Gibbs #55029 üzenetére
Nah, a 2. 0 benzin is egy foschadek...
-
rgeorge
addikt
válasz
rgeorge #54178 üzenetére
Üdvözlet! 2022-es az autó (Ford Focus MK1.5 1.6b) akkumulátora, és elég megbízhatóan nem indul. Mostanában nagyon ritkán megyünk vele, van, hogy 3-4 nap után sem indul, van, hogy 10-12 nap után is. Hőmérséklet talán számít, hidegben volt, hogy csontra merült.
Decemberben volt gyújtótrafó, kábelek, gyertya csere, lehet ennek a következménye? Vagy halódik 3 év után az akkumulátor? -
kcsa
veterán
válasz
diablo1984 #55022 üzenetére
Sajnos az nem a dci, hanem PSA motor.
eh ParmaBoy megelőzött, mindegy
-
ParmaBoy
tag
válasz
diablo1984 #55022 üzenetére
Peugeot lesz az. Es 1.5 hdi.
-
hdanesz
őstag
Azért butaságnak nem nevezném, inkább óvatosságnak.
Én már égettem meg magam ilyesmi autóval. Ha a saját autóm nem megy 500km-t bizonyos ideig, azt megértem. Bárkinek lehet ilyen élethelyzet. Faterom nem vezet lassan 3 éve, a kocsijukba ment kb. 300-400km azóta. Amit én tettem bele, hogy mozogjon néha az autó.Ha ezt a konkrét autót nézzük, akkor 3000 km-t ment 2 év alatt amit kétlem, hogy kereskedésben állva tett volna meg - ahogy diablo1984 írta - tehát ezt valaki használta. Lehet ezer meg egy oka az eladásnak, én is adtam már el pár hónap után kocsit...de sajnos a rossz tapasztalataim miatt nekem inkább az ugrik be, hogy valami nyomor van a kocsival és a tulaj nem akart rákölteni 1-1.5 millió ft-ot pl. egy motorfelújításra. A dízel mivolta miatt is furcsállom a kevés futást. 2020 januári autó, ami futott 161 ezer km-t élete első bő három évében. Ez bőven dízelnek való felhasználás, tehát akár nézhetjük úgy is, hogy a 164 ezerből nagyon nagy részt hosszú távon volt használva...tehát ez pozitív. De ki vesz meg dízel autót évi 1500km-re?
2023 májusában volt először eredetvizsgán, gondolom akkor hozta be a kereskedő. 2023 augusztusában helyezték először forgalomba - ekkor adta el valakinek. A képeken látható egy 2023 júniusi magyarországi Ford szervizmatrica (vagy megtörtént valóban
vagy csak matrica van róla) és 24 augusztusában kerülhetett a mostani állomáshelyére. A JSZP szerint 3 tulajdonos volt eddig, 1. a kereskedő aki behozta, 2. aki megvásárolta tőle és 3. a mostani kereskedés. Tehát így állhat össze a kép.
De mondom, ez csak az én paranoiám hogy valami gáz van vele. Ettől még lehet jó autó. A kollégám majd eldönti mihez kezd vele, én csak segíteni próbálok neki.
Ha úgy dönt komolyan érdekli őket, akkor úgy is megnézeti szerelővel majd.
-
hdanesz
őstag
válasz
diablo1984 #55022 üzenetére
Köszi. A Focus szimpatikusabb lenne nekik, viszont aggasztó hogy közel két év alatt pár ezer km-t ment. Feltételezhetően nulla karbantartással.
-
diablo1984
veterán
válasz
hdanesz #55021 üzenetére
Igen, ha 4 hengeres, akkor felejtse el, van már olyan ami a javított blokkot kapta, de én nem kockáztatnék vele, mondani lehet bármit, utána egy repedt blokkal lehet pislogni.
Az 1,5 tdci az tudtommal a renault 1,5dci motorja, jó fogyasztású, renault esetén ezekkel már motor szinten nem szokott gond lenni, de a 20-30ezres olajcsere periódus az felejtős, mert az ki tudja nyírni! -
hdanesz
őstag
Sziasztok,
Most kivételesen nem én, hanem egy kollégám keres autót. A kiszemeltek között van egy Focus Ecoblue dízel is...
Olvasgattam itt a topicban, hogy ez a motor sem a tartósságáról híres...és ahogy látjátok pont azon a futásteljesítményen 'táncol' ahol már kezdődnek a gondok. Lehet nem véletlen, hogy a 23-as behozatala óta pár ezer km-t ment csak.Pedig amúgy tetszik nekik nagyon, jól felszerelt és az automata mivolta is jól jönne, de emlékeim szerint ezek az automaták sem örökéletűek. A leírás szerint a váltó már cserélve lett....
Elengedős ez valóban vagy érdemes vetni rá egy közelebbi pillantást?
-
radi8tor
MODERÁTOR
Igaz, mindenkinek mást jelent az ingázás.
-
Gombinyó
őstag
válasz
bajnokpityu #55015 üzenetére
Nekem 80km a Kecskemét - Soroksár, ahol ingázok. Mit kellett volna vennem, ha nem dízelt?
Tudom, Teslát. -
patomi
őstag
Kis infót szeretnék kérni. Kolléga nézegeti a 2015-19 közötti c-maxokat. 1.5 dízel mennyire vállalható? Napi ingázás a cél feladat, illetve időnként hosszabb utak. Köszi előre is.
-
Anaconda
tag
-
KillerATi
tag
Köszönöm a válaszokat, valószínűleg 21mm kell, alváz szám alapján lengokarbol ugyan mindkettőt hozza, de ha csak a gombfejet nézem, ott már csak 21mm-est hoz hozzá. Valami angol videóban azt mindták 2006 eleje után mindegyik Focus es C-Max 21mm. De azért megpróbálom majd megmérni. Ha más nem, tényleg marad az hogy berendelem mindegyiket aztán vissza küldöm ami nem kell.
-
Atesz08
tag
sziasztok ! fiesta -t vásárolnék. valaki foglalkozik autó behozatallal, vagy van megbízható ismerőse ?
-
KillerATi
tag
Sziasztok! Az első lengőkar kivétele nélkül meg lehet állapítani, hogy 18 vagy 21mm-es kónuszú lengokar kell nekem? Focus MK2 3 ajtós 1.6 TI-VCT, 2006.05.11. Gyártású, alváz szám alapján.
Illetve a másik kérdés, hogy első lengéscsillapítóból is többféle van? Azonos gyártótól is több különböző cikkszámút találok, bár látszólag minden adatuk megyegyezik, es mindet hozza az én autómhoz.
Előre is köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Külpolitika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- SDQHD felbontású monitor jött a JapanNext műhelyéből
- Assassin’s Creed Shadows teszt
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- További aktív témák...
- Siemens EQ6 Series 700 premium ritka tipus keveset használt
- Eladó AS-48A olajmentes kompresszor 4L tartállyal, dupla hengeres kivitelben!
- Techsend Electric Scooter Cyber Monster elektromos roller 2024, garanciával, eladó!
- iENYRID Aokda A1 (Új) elektromos roller eladó
- Whirlpool AWO/C 51001 mosógép alkatrész
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B85-HD3 B85 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Amazon Kindle 10th Generation ébresztős tok
- BESZÁMÍTÁS! Noctua NH-D15 chromax.black léghűtés garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 45GR95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest