-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
SPeti1984
senior tag
Sziasztok!
Új autó vásárlás előtt állunk és az alábbi típusok kerültek szóba:
Ford C-max 1.0 125 Technology + téli csomag (ülésfűtés, kormányfűtés első fűthető szélvédő) + metálfény + sötétített ablakok + mankó kerék + alufelni üzembe helyezve kb 5.010.000 Ft
Ugyan ez csak fehér színben de 1.5 Tdci 120le C-max Technology üzembehelyezve 5.4m Ft
Renault Kadjar Life alapfelszereltség 1.3 turbo benzines 140 le (manuál klíma sima kormány) + első ködlámpa + mini pótkerék fehér színben 5.430.000 Ft üzembe helyezve.
Ti melyiket vennétek?
-
NB2
aktív tag
válasz freeknight #175190 üzenetére
Nem csak Pesten. Nálunk is nagyon megnövekedett az autóforgalom. A reggeli és a délutáni dugók jóval nagyobbak. Ráadásul ha nem érsz haza este 8-ra szinte esélytelen parkolót találni. Felettünk volt egy másik utca, ott tuti mindig volt, de 2 éve most már oda is mákkal lehet leparkolni. Nem azt mondom, hogy minden parasztnak, de tényleg több autó van az utakon.
Magyarország jobban teljesít
-
nagyúr
válasz bitpork #175192 üzenetére
Jepp, irodai napokon én simán letenném az autót a város szélén, ha lenne normális (értsd: elegendő kapacitással bíró) P+R. BKK-val 35 perc alatt be tudnék érni a P+R-ből, míg autóval ugyanez kb. 60 perc. De az Etelén a P+R kb. fél 8-kor betelik, és a metró környékén mindenhol fizetős a parkolás, így ez használhatatlan.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
válasz freeknight #175190 üzenetére
Hidd el sokan nem használnák (nem baj ha telik rá, sőt - fejlettebb osrszágokban is van mindenkinek) ha lenne rendes tömegközlekedés.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Dare2Live
félisten
válasz freeknight #175190 üzenetére
Én amennyire lehet kihagyom de elöző hét kedden muszáj volt és bekerültem dugóba. Amikor maps 1h25percet írt 13kmre azt hittem tökönszúrom magam. Amikor pedig 10perc után még mindig 1h24perc volt vissza a 13kmre tényleg.
És persze kocsik 90% 1 személlyel megy.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
freeknight
őstag
válasz bitpork #175180 üzenetére
Szerintem az elsődleges baj inkább az, hogy most már tényleg mindegyik parasztnak telik kocsira. Írták itt már felettem, a fővárosban már tényleg nem lehet mozogni csak éjszaka, annyi autó van, 2-3 éve még nem ez volt a helyzet, pedig akkor még olcsóbb volt a benzin is.
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz Integrale #175186 üzenetére
De felsővezeték kilóméterét 1 milliárdért sokkal jobb biznisz lenne és akkor még kellenek az új troloik is, a másik esetben csak új buszok.
A legnagyobb biznisz a régi buszok átalakítása lenne trolira
Na nem írok többet, mert a végén még lopják az ötleteket ( vagy megkeresnek )Minap kapott itt egy tűzoltóság "új" tűzoltó autót, ami 27 éves és potom 68 M Ft-ból újították fel (felszerelés nélkül ennyi) egy új meg 80M Ft[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Core2duo6600 #175183 üzenetére
Vagy lecserélni a buszokat?
-
Core2duo6600
veterán
válasz LuckyL #175167 üzenetére
Lehet, jobb volt a régi páros / páratlan megoldás.
Azzal nagyjából felezödött a kocsik száma, és rendkivül egyszerű volt ellenőrízni is.A metró meghosszabításokkal egyetértek.
És még a buszok helyett trolit kellene csinálni a legtöbb helyen van erre lehetőség, nem lehet olyan nagy kulszt feltenni a felsővezetéket.Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
Declare
őstag
Csak a baj az, hogy a kiberhelt reszecskeszürös, füstöt okado benzinesek nem közlekedhetnenek az utakon, igy kitiltani sem lehet ugye....müszaki vizsga szigoritas + rendörök közuton az ilyen füstös sz@rokat is figyeljek => na ez is javitana nem keveset a helyzeten
(#175179) hobizoli jo, persze utopiakrol lehet beszelni, de Te is ismered az orszagunkat....a sok ellopott milliardbol mar 3 uj metrovonal keresztezhetne Bp-t....de amig a gazszerelöZrt 60 milliardert ujit fel 1 km bicikliutat 4 ev alatt, addig ezekre a szep alomszerü varosrendezesi dolgokra esely sincs. Megfulladni meg eppen most fulladunk. Ettöl meg persze, ezek, amiket leirtal tök jok, hajra elöre....csak az atfutasi idö kb 100 ev.
[ Szerkesztve ]
-
Hehe pont ezt beszéljük a másik autósban is. Maximálisan egyetértek. Ennyit megjegyeznék hogy az euro 4 sem ördögtől való ha rendesen karban van tartva. Egy szigorúbb műszaki és véletlenszerű ellenőrzési rendszerrel sokkal tisztább lenne a levegő de amíg a 2014-s benzines kocsi úgy meg a városban előttem hogy nem látok tőle addig ez az egész csak aa szarnak egy pofon.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
hobizoli
nagyúr
válasz Declare #175170 üzenetére
ki kene vinni agglomeracioba a metrokat es ott P+R parkolokban atultetni az ingazokat a tomegkozelkedesre
reggel megnezed a varosba befele meno utakon all a forgalom szinte, delutan meg kifeleez a betiltunk mindent is elobb, minthogy elobb(!!) lenne ra alternativ kozelkedesi megoldas is mar biztositva, olyan tipikusan balkani
M3 is reg kijarhatn a vecsesre meg a Ferihegyre meg eszakon a dunakeszi Auchan-g
M2 rakosborzasztora, de a rakoshegyui kozpontig minimum
M4 budaors meg a Polus/Azsia centeramig ez nincs, addig mit akarunk?
M4-nel is megnezed a kelenfoldi palyaudvarnal mekkroa P+R parkolja van, egy vicc
azert nem all meg ott senki, mert reggel 10-20perc alatt tele van
de arcolni lehet vele, hogy vaaaaanM3-t kiviszik vegre 30 ev utan Kapmegyerre, de a vege az a lakotelep szelen lesz ahol most a villamos is megall, nem megy onnan at a M0 hidra felvezeto toltesen atbujva az Auchan-g meg kb 600m-t, ahol van egy joooooo nagy parkolo eleve
aki onnan P+R-zik esetleg majd az amugy is parkolhelyekben szukos lakotelepre dobja le az autojat az ott lakok nagy oromere?
wow
nagy otlet
igy aki a Bp-rol jar ki oda bevasarolni, majd megy autoval, minthogy a metroval is kimehetne odamasik vegen ha az Ulloi ut alatt a 50-s villamos nyomvonalat kovetve kimenne a kispesti lakotelepet es a lorincen a Lakatos es Havanna ltp-t is ellatva meg Beke ter utan irany a vecsesi Tesco, majd onnan a Ferihegy-re kifordulva vmi joooo nagy P+R, na akkor reggelente ott sem allna 2-300m-s kocsioszlop csak a kanyardosavba, meg nem arszolna a forgalom befele a 2 savos Gyomroi-n
egybol elerheto lenne tomegkozlekedve is a belvaros kozvetlenul metroval a repterrol is, ami jelenleg csak taxival meg busszal muxik
es ne mondd azt hogy nem lehet megcsinalni keregmetrokent, mert a Nagyvarad ter es a Hatar ut kozoott eleve igy az M3 jar lassan 50 eve
akakor ar ev alatt megcsinaltak a ej raerunk arra meg cocialista mentalitasu allami vallalatok is, ma sokkal modernebb technika erheto el erre iscsak meg megjegyzeskent: a kisfoldalatti epiteset 1894-ben hataroztak el, es a 1896 majusaban mar mukodott
az alagutjat nagyreszt kezi erovel astak ki, nem gepekkel, meg lovaskocsikkal hordtak el a kitermelt foldet[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
-
Analóg vén majom egy digitális világban
-
válasz Core2duo6600 #175166 üzenetére
Az év vicce, hogy míg egy 2014-es évjáratú euro5-ös részecskeszűrős dízel nem mehet majd be a város bizonyos részeire addig a véres torkú a belüket a földön húzó hármas golfok f asztrák és hasonló régi szarok a fossá-szarrá kopott motorjaikkal és olyan olajfogyasztásukkal, hogy egyik másik már gyakorlatilag keverékkel üzemel mint a trabant vígan bemehetnek akár a belvárosba is. Azokon már a katalizátor is csak dísznek van mert a tervezett szerepét már réges-rég nem látja el megfelelően. De az bemehet. Mert csak. Baszogassák a részecskeszűrő nélküli akár euro5 dízeleket az ellen nincs semmi kifogásom de ez már nettó boszorkányüldözés semmi más. Egyik hülye kitalálja másik barom betartatja. Az emberek meg szopnak mint a torkosborz.
Javaslom az idiótáknak, hogy a következő lépés az legyen, hogy szmogriadó idejére tiltsanak ki mindenkit a fővárosból aki nem villannyal vagy távhővel fűt és pont. Már másnap vége lenne a szmogriadónak is. Ja a dohányosokat végleg basszák ki a városból szmogriadó ide vagy oda mert akár rákos is lehetek a cigije füstjétől. Nagyjából akkora esély van rá mint, hogy dízel kipufogógázától betegedjen meg valaki. Esetleg kötelezővé tehetnék minden ingatlan tulajdonosnak, hogy szereltessenek szűrőket az ingatlanjaik kéményeire. És még sorolhatnám... Kapják be tövig a pisilőmet.Analóg vén majom egy digitális világban
-
Doki16
addikt
válasz Core2duo6600 #175156 üzenetére
Q5 helyett az a terv. Én autót még azért nem akarok cserélni 9 hónap után. Majd olyan 3 év múlva kb. Addigra már tuti lesz értelmes áron plug-in.
Na meg nekem az Outlander Phev a maga 10 literes fogyasztásával egyenlő a halállal
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Integrale
veterán
válasz Core2duo6600 #175166 üzenetére
Szerintem tiltsák ki a hibrideket és a villanyt is, csak gyalog vagy bringával lehessen közlekedni. Hajrá Puzsér!
"Bad reklám is reklám too"
-
őstag
válasz Core2duo6600 #175166 üzenetére
4-5 éves autókról beszélünk, sztem ez így hülyeség
főleg hogy ezzel az összes áruszállítóval ki van b@szva
nem lesz kenyér a bótba
inkább euro 4 és rosszabbat tiltanék ki, de azt benzinesből iscryptot minden termékemért elfogadom
-
-
thebigK
addikt
Kar, hogy megtetszett mind a bravo, mind a punto hgt. Golf3 gti-t tudtam volna venni 2-3 honapja ismerostol, joaron, jo allapotut, de akkor nem volt aktualis. Majd kiderul, mi lesz. Fejest ugrani hulyesegbe azert nem.fogok, csak mert tetszik. Koszi a valaszokat
'I hope you win the war you tell no one about'
-
hobizoli
nagyúr
válasz thebigK #175147 üzenetére
jok a HGT-k, csak kene bele egy 6-s valto... sperrel
mk3 GTI-t felejtsd el, qrva oregek, 20-25eves autoa HGT-bol is facelift utanikat nezd inkabb a Punto-bol egy Bravo-bol is
en mondjuk egy Grande Punto TJET-t sem hagynek ki a lehetosegek kozul... sot
alapbol 120-130lo, de pikk pakk fel lehet iratni 150-160-ra, es nyomatekban ezert rugalmassagban is jobb, mint egy szivo, olcsobb a KGFB-je, vezerlescsere is olcsobb, biztonsagossabb, mert NCAP szerint torik mar, ha tenyallas van, 6 lufis, ESP, ASR is lehet bennesokkal jobb allapotut meg fiatalabb, kevesebet futottat kapsz belole es ott nem azzal kell kezdeni, hogy ratolsz 400k-t, amikor ugyanannyiban lesz kb a HGT is, csak az 5-6 evvel oreggebb legalabb akkoris
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Integrale
veterán
válasz thebigK #175155 üzenetére
Passz. Úgy gondolom, hogy ezek a sportmodellek, amiket keresel, azok nem férnek bele egyik nemzet termékei közül sem. Az idősebbek már jóval drágábbak, ezek a youngtimerek, ha lehet így nevezni őket, pedig most vannak emelkedőben, ezért amik elérhető árúak, azok állapotot tekintve most vannak a padlón. Szóval drágák lesznek.
Olasz vonalon belül: Bravo 1.8 GT, a motor ugyan az mint a Punto HGT-je, vezérlésmódosító nélkül, 20 lóerővel ugyan gyengébb, de egyszerűbb, olcsóbb is, viszont elég dinamikus az is.
Alfából 147,156, de ha jó autót akarsz faragni belőlük, akkor szintén nem lesz 1 milla alatt (jó autó= minden patent, műanyag bizbasz, burkolat a helyén, összes gányolás kilúgozva).
Peugeot 306-ot nézz még esetleg, hátsó futómű egy érdekes pontja, de 40-70e Ft közötti összegért cserébe kapsz komplett felújítottat.
Civic-ről fogalmam sincs, de úgy sejtem, hogy a virgoncabb élhető állapotú példányok abból is a kereted +80%.
Szerk.: persze nem muszáj azonnal nekiesni 100%-ra hozni az autót, lehet apránként is, úgy olcsóbb lehet.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Doki16
addikt
válasz SzlobiG #175150 üzenetére
Havi egyszer tankolom tele 13-15k Ft körül (attól függ mennyi az ára )
Nem a spórolás része érdekelne a villany autónál. Nem kell várni, hogy bemelegedjen, kevesebb a karbantartás, előfűtés télen nagyon jó dolog. Meg sokszor sajnálom 1-2 km-re beindítani a kocsit. Pedig havi legalább 50 ilyen alkalom van. És bármennyire erre van kitalálva a HSD, szerintem ezt a sok rövid táv ki fogja nyírni. Amúgy a célom egy Kia Optima Phev. Az bőven elég lenne mindenre is. Rövidre ott a kb 40km hatotáv, hosszútávra meg van benne egy jó benzines. Remélem 3-4 év múlva már elérhető áron lesz.(#175153) Core2duo6600: Kicsi mindegyik és rohadt drága. Kell a nagy kombi. Van amikor tele az egész még ledöntve is
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Core2duo6600
veterán
válasz Doki16 #175145 üzenetére
Esetleg egy Leaf vagy i3 , vagy Smart EV / netán egy Czero/P ion/Mitsubishi miev ?
Ha egy magad csak munkába járnál, akkor utobbi 2 lehet a nyerő.(#175146) harry
Megbizhatónak mondják az Outlandert, én vetnék egy pillantást a PHEV re is.
Az egyetlen Plugin hybrid ami villámtölthető, Németországban/Ausztriában az ev képesség akár fontos is lehet.Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
-
SzlobiG
félisten
válasz Doki16 #175145 üzenetére
Így is minimális amit havonta eltankolsz nem? Túl sokat már nem spórolnál a full villannyal és az aurisba azért ott a motor, ha nyaralni mentek, vagy hosszabb távra nem kell gondolkodni hol állj meg töltögetni. Nem tudom én se hogy mi legyen a mondival mióta megvan a céges járgány be se indítottam, viszont eladni már csak nyomott áron lehet, szóval sanszos, hogy marad a garázsba azt max ha nyaralni megyünk akkor előveszem.
-
thebigK
addikt
válasz Integrale #175148 üzenetére
Az alap koltssgeket belekalkulaltam, de vannak ellenervek ugy latom. Hm. Nem ugrom bele egyelore semmibe, ez 1-2-3 honapos terv minimum, ha nem tobb. Koszonom a kimerito valaszt. Mas tipus esetleg? A C corsa GSI is szimpi, de az is neccesen ferne bele mondjuk a 7-800 ezerbe vetellel, atirassal, elso szervizzel.
'I hope you win the war you tell no one about'
-
Integrale
veterán
válasz thebigK #175147 üzenetére
Az 1.8 HGT és a 2.0 HGT motorok nagyrészt megegyeznek, az 1.8-as egy hengerétől megszabadított 2.0.
Az 5 hengeresnek remek hangja és karakterisztikája van, főleg városban szereti a gyomrát, a Bravo kaszniban a szervizelése sem egyszerű (nincs hely), vezérléscsere anyagköltséggel és munkadíjjal 130 körül alakul (1.8 16v is ennyi).
Az előélet nagyon fontos ezeknél a motoroknál, megfelelő karbantartás elengedhetetlen, és szigorúan a belevaló olaj, gyakori cserével.
Bravo HGT-ben ráadásul kettő féle 20v is volt, az egyik VIS (variable intake system) (150-155le), a másik nem , (147le). Menj el nézz meg egy párat (több nem is lesz), aztán karter le, takarítás, ha már ott jársz, akkor preventív jelleggel csapágyakat is cserélj.
Szóval, ha 600-ig nézelődsz, akkor átírással, egy teljesen alap szervizeléssel 1 milliónál tartasz.
Dönts!"Bad reklám is reklám too"
-
thebigK
addikt
Szeretnek egy lenduletes, fiatalos, nem pont par eves autot, golf3 gti, punto 1.8 hgt, bravo 2.0 hgt, foleg a 2 fiat irant erdeklodom, erdemes? Mi johet meg szoba? 5-600 ezerig nezelodnek.
'I hope you win the war you tell no one about'
-
harry
veterán
Hello, az eredeti elképzeléstől kicsit messze, mintegy kíváncsiságból: vélemények Mitsubishi Outlanderről? Pl. link MK2, benzin motor, manuális váltó amire ránéztem, na most ezen kívül sok más nem is nagyon jön szóba, HaHun is csak pár találatot mutat: link (sőt ebből az első pár még a korábbi modell). Szóval konkrétan más példány nem is annyira jöhetne szóba.
Erről mit érdemes tudni? 2.4 benzin motorról, vagy úgy egyáltalán a kocsiról? Van ebben már kettős tömegű lendkerék, vagy egyáltalán turbó, változó vezérlés, bármi spéci dolog? Mit érdemes tudni a 4WD-ról? A fogyasztást és biztosítást leszámítva, mennyivel körülményesebb fenntartani egy ilyen / ekkora autót, mint egy sima 1.6 szívó mk2.5 focust? Nyilván drágább egy nagyobb kerék / fék / stb, inkább az arányok érdekelnének, mennyivel bonyolultabb technika, vagy van annyira megbízható a japán, hogy pusztán emiatt nem kell tartani tőle...?
Gyanítom nem az én kocsim lesz ez, ha már egy sima focus esetében lemondanék az 1.6os ti-vctről a 'sima' verzió javára, a változó vezérlés meg a két katalizátor miatt, itt gyanítom ennél csak több a hibaforrás vagy a zsebbenyúlósabb lehetőség...
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
Doki16
addikt
válasz rbalint88 #175144 üzenetére
Akkor még nem tudtam megvenni. Már tavaly augusztus óta is nagyon sokat csökkent az áruk. Amúgy nem mondasz hülyeséget mert erősen gondolkozom rajta. Csak felesleges hordanam mindig magammal a dízel motort. Nálam az előfordulna, hogy hónapokig be se lenne indítva. Csak tonkremenne az állásban. Ezt is mérlegelni kell.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
hobizoli
nagyúr
válasz daninet #175117 üzenetére
enyemben 195050 volt
trailerrel jott be CH-bolmeg kint lefenykepezve is lattam mar a muszerfalat is meg a hirdeteset is, meg vegig vezetett szervizkonyves
itthon csak leraktak az autot egy telepen ejjel es mar kora delutan megneztem eloben is
ki is fizettem kp-ban ott egybol[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
ismerek olyat, aki a gyari 6.7 alatt menne masfel literrel a "szemet is kinyomva"
mondjuk o olyan Münchausen báró, mindenkinel gyorsabban megy barmivel IS, es mindenkinel kevesebbel jar, gyari adat alatt megy 5 szemellyel plafonig rakva +utanfuto, es hegymenetben, kikerulve az osszes totymorgot maga elottszokott olyanokat kamillazni, hogy 200kmh-s atlagtempo kene hozza, de akkoris 5.9, naggggyon max a 6
több drón kell ;P
-
tibbike01
őstag
Az 1.6 szívó (116le) J Astrak-ról mik az általános vélemények? Szerethető?
-
Doki16
addikt
válasz bitpork #175139 üzenetére
A Passattal többet mentem. Abba egy év alatt beleraktam 16k körül. Alapvetően ez nem kevés ha csak azt nézzük, hogy nekem nem munkába járásból jön össze. Van egy ismerősöm aki mindig arra veri magát, hogy mennyit megy a kocsijával és, hogy nekem minek egyáltalán autó évi 8-10k km-re. Csak ő azt elfelejti, hogy munkába járáson kívül max. a szüleihez jár vele. Persze, hogy belerak évi 30-at ha csak a munkahelye napi 120km inga.
Nekem amúgy tényleg egy full villany (vagy min valami plugin) a célom, mert az felelne meg maximálisan a használatomnak. Két háztömbbel arrébb van az utcán töltő. Munkahelyen tudnám tölteni. Csak még közel sem engedhetem meg magamnak. Ezért is vettem HSD-t. Nagyon jól tartja az árát, 2-3 év múlva szerintem minimális veszteséggel ki fogok tudni szállni belőle.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Doki16 #175133 üzenetére
Akkor kevesebbet eszik mint Kormi. Most fedeztem fel ha beírom a Spriten a gyári értéket (manufacturer MPG) akkor kiszámolja hány %-al vagy alatta/felette. Azért sokat mond, hogy a cégessel +20%-al felette vagyok, a sajáttal meg -3%-al alatta.
Bár nem releváns az összehasonlítás, mert más standarad szerint van meghatározva a gyári érték.#nincsbennetarcsi
-
Doki16
addikt
De van, azt még mobilon vezettem. Olyan 4,8-6 között volt. A nagy átlag 5,5 volt. Sokat mentem vele városban az megdobta. Nagyon jól fogyaszt a 2.0 crtdi. A legjobb az volt amikor Bajára mentem félig pályán félig országúton. Ha jól rémlik valami 4,5 körül volt. Visszafele amíg nem mentem fel pályára akkor még 4 alatt is láttam. De Pasattal nem papásan mentem. Belőttem 160-ra azt hajrá A "német" pályán nem volt ritka a 180 utazó sem. Annak az volt a dolga, könnyen bírta.
Ennyi a gyári érteke az Auris HSD-nek. 6. oldalon van. Ha folyamatosan üzem meleg a motor akkor hozható különösebb odafigyelés nélkül.
(#175132) bitpork: Még nincs meg egy éve se. Jelenleg van benne kb 6700km megvétel óta. Nagyjából 10k-t megyek évente. Közel van a munkahelyem. Jővőhéten be fog pattanni 2 nap alatt 1000km kb.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Qru
MODERÁTOR
-
Doki16
addikt
Mások inkább megszállottnak neveznek. Párom nem érti, hogy egy mosás után is miért fényképezek óraállást
Másoknak kutyás/macskás képekkel van tele a telefonja, nekem műszerfalról, vízóráról, villanyóráról stb.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz bitpork #175127 üzenetére
Ugyanannyira nem volt igazolva mint más amihez csak kitöltött szervizkönyv van. De a neppper házállása is taszító volt már eleve. Ha komolyra fordul a vétel, akkor már alvázszámos adatbázisban is böngészek. Ha meg tényleg ott vannak a számlák akkor az tényleg elég jól megerősít.
A Toyotámhoz az előző tulaj még az évenkénti két kerékcsere papírjait is eltette km óraállással együtt. Én meg igazi hülye vagyok, mert még a tankolások is szépen le vannak fűzve egy mappába De még az ablakmosóról szóló papírt is elraktam. Minden kis vackot beírok.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Doki16
addikt
válasz LuckyL #175125 üzenetére
Nem hívtam, de egyszerűbb volt másik kocsit választani ami jobb előéletű. Találtam is egy olyan Passatot aminek végig egy helyen volt vezetve és minden számlája megvolt. Nagy a piac, nem ugrok bele az elsőbe. Mondjuk baromira tetszett az a Mondeo. PowerShiftes Titanium felszereltségű volt. Minden földi jóval
(#175124) footy: Toyotanal ez pont teszik, hogy vezetve van digitálisan és papír alapon is a szervizkönyv. Elég meggyőző lesz remélem a leendő vevőnek
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
őstag
válasz bitpork #175122 üzenetére
azért írtam hogy felhívni a szervízt...
ha valami nem leinformálható, akkor akkor a rosszabbat kell feltételezni, és a "tekert árat" fizetni csak(#175123) Doki16
miért volt gyanús? felhívtad megkérdezni? miért ne lehetne egy autót 3 különböző országban szervizelni?
illetve ki lenne oylan hülye hogy iylet hamisít[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
footy
addikt
válasz Doki16 #175123 üzenetére
Nekem is volt ilyen ausztriaban, nem is egyszer.
Felhivom a hirdetot, kerdezem minden ugy van-e ahogy a hirdetesben szerepel, extrak, szervizkonyv stb.
Persze-persze, gyere nezd meg. Nyilvan nem volt benne a felszereltsegbol 1-2 tetel, mondom legalabb a szervizkonyv megvan? Persze, tessek. Nezem, 1 darab bejegyzes sem volt benne...
(es nem, ez meg nem digitalis szervizkonyves auto volt)[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz daninet #175117 üzenetére
Ohh bocs, akkor félreérettem. De ahogy látom, nem csak én
(#175119) LuckyL: Egy neppertől egyszer elkértem a szervizkönyvét a kocsinak. Erre azt válaszolta a tag: "Mit akarok venni? Kocsit vagy szervizkönyvet? Nem azt kell nézni." Mondtam neki akkor szevasz, erre a kezembe tolta amint megindultam. De mentem is tovább, mert 1 bejegyzés hollandban, 2 franciában és 2 németben. Egy 3 éves Mondeonál kicsit gyanús volt
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Dare2Live
félisten
Sztem nem normális az ha egy 2éves és 8.5milliotól induló autónál a zsanérnál, ajtokból folyik a rozsda.
És sokat elmond a mazda korrozióvédelméről. A hozzáállásáról meg az, hogy ezt 30éve csinálja.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Doki16
addikt
válasz kisza25 #175113 üzenetére
Évi max 10-et megyek én is. De egyszerűen nincs kevés kilométerrel kintről autó vagy itthonról. Ami meg van az vagy ismeretségi körbe megy el vagy amint kikerül véletlen hirdetésre el is kapják pillanatok alatt.
Egyszer volt új kocsink. 7 év alatt ment bele 55k km. Folyamatosan azzal hívtak fel, hogy áruljam már el mennyi van benne, meg mennyiről lett visszatekerve. Szervizkönyves, számlákkal igazolt kocsi volt. Még csak el se jöttek megnézni már fikázták. Egyszer jött egy srác, körbenézte és már mondta is, hogy írhatjuk a papírokat. Mondom neki legalább próbáld ki a kocsit. Azt mondja felesleges, ezen minden látszik
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
kisza25
félisten
válasz Doki16 #175112 üzenetére
Ok, csak mondjuk aki 10 év alatt megy annyit, annak az soknak tűnik. Én is 15 ekm megyek egy évben, ezért is vettem új autót, elvileg 5-6 évig költségmentes lesz, aztán eladom, vagy megtartom bontásig, ez sok mindentől függ majd
[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Doki16
addikt
válasz daninet #175111 üzenetére
160k km sok? Most ez komoly? Na ezért tekerik a nepperek az órákat és gondolom ezért nem tudok eladni egy valós 200-at futott kocsit.
A saját kocsimat 2és fél évesen vettem 166k km-el. Na ezt hajtották rendesen, de simán van olyan állapotban, hogy aki behozta visszatekerhette volna 50-re.
No offense. Ez nem neked szól, csak úgy általánosságban
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
daninet
veterán
Köszi mindenkinek, szerintem mire ezeket a modelleket átrágom kijön egy új széria
Hétvégén lesz időm aztán nekiülök. Majd még visszajövök kérdezni konkrét tipusokkal.Volvókat nézegettem de rengeteg az öreg kocsi majdnemhogy nincs 2010 előtti. És bammeg 160045 km van benne
Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
Core2duo6600
veterán
válasz daninet #175104 üzenetére
A Ford Focust is nézd meg, a jelölt árvásban leginkább a 2 es foka van és már válogatni is tudsz.
Apámnak 1.6 tdci van, eddig rendkivüli gond nem volt csak olyan, ami bármelyikkel is volt / van /lesz már átlépte a 300 000 km -t
A gyári ajánlott 30 000 es csere helyett az olaj 15 000 ként van cserélve.
Ahhoz, hogy a diesel jó eséllyel problémamentes legyen szükséges rendszeres pályázás vagy országutazás, hogy a részecskeszürő regenerálódni tudjon.
Hogy a diesel megéri-e jó kérdés, sokban függ, hogy
Mennyit tervezel vele évente menni?
Mennyi ideig tervezel majd a kocsival ?Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
Johnny_vT
senior tag
válasz daninet #175107 üzenetére
Az S40/V50-re erős hunyorítással még rámondható, hogy "annyira semmilyen", na de a C30-ra? Ez az egyetlen jelző ami nem illik rá
Ázsiából ebbe az árba talán belefér egy Lexus IS250. Kizárólag a 250-es benzines (automata vagy kézi az ízlés kérdése), mert a 2.2 dízel a hírhedten beteges Toyota erőforrás és amúgy is illúzióromboló abban a kaszniban a traktor. Amúgy ez is tömve van légzsákkal, kifejezetten kényelmes (a felsorolt "alsóbb" kategóriás Volvoknál talán kényelmesebb is), csak ne tervezz hosszú tárgyakat szállítani és négy(-öt) személlyel hosszú útra indulni vele. Fenntartása piszok drága, de várhatóan csak az éves szervizre kell költened.
Ilyen szempontból a félig Focus Volvók olcsóbbak hosszú távon, de ahogy rbalint írta, az 1.6D, 2.0D (PSA francia), 1.8 benzin és 2.0 benzin (Ford) motorokat inkább kerüld el, azok bajosak tudnak lenni. És akkor ott tartasz, hogy 1.6 benzin vagy öthengeres benzin/dízel, amiknek meg a piaci ára magasabb. A dilemma mindenképp érdekes, de várjuk ki a végét, hátha jönnek még földhözragadtabb, realisztikusabb tippek
[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
daninet
veterán
-
rbalint88
addikt
válasz daninet #175104 üzenetére
Volvo s40/v50/c30, focus 2 alapokon. Azt nem irtad, hogy mennyit mennel vele evente es milyen aranyban, a dizelmotorjai altalanossagban jobbak, mint a benzinesek. Dizelbol 1.6 114lo, 2.0 136 lo, de leginkabb az 5hengeresek a tutik, 2.0 150-163-177lo es osszes 2.4-es. Benzinesbol 1.6 vagy t5
-
daninet
veterán
Sziasztok
Autót kell vennem hamarosan, érdekelne ti mit ajánlotok.
Vegyes használatra kell, város és autópálya is megy majd vele.
Ne legyen nagy a kocsi (kb golf méret), lehet szedán, hatchback és a többi nem egyterű/kombi katrgória.Ha priorizálnom kellene mi a fontos nekem (mert nyilván minden fontos, de a pénzügyi kompromisszum miatt ez nem igy megy sajnos) akkor igy alakulna:
1. Megbízható motor. A környezetemben most mindenki vagyonokat költ önpusztító autókra.
2. Navi/rádió/bluetooth legyen (vagy ha ez nem elérhető akkor pl dupla DIN hely a műszerfalba, hogy azt rakjak oda amit akarok)
3. Biztonság (sok légzsák meg 3 betűs dolgok)2-2.5M körül lenne az ideális, ha valami elképesztő jó dolog akadna kicsit mehet feljebb.
Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
Dare2Live
félisten
válasz Rem-X #175101 üzenetére
Amikor 2éves! Mazda 6nál nem hüde rozsda pontokon ilyesmik vannak [link] bzzeg mindegyik ajtoból folyik ki a rozsda. 2éves autónál.
Vicc elrettentésért: Nem csoda ha 10év múlva ez lesz belölle [link]
Ha nagyon nagyon mazdát szeretnél akkor fel kell emelni nagyon megnézni és ha csak a gyanú gyanúja felmerül gondolkodás nélkül otthagyni.
btw 20+éve mondják Mazda kereskedésben, hogy az újnál már nem gond a rozsda... Első gen dacia kevésbé rozsdál mint mazda. Ez van.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Declare
őstag
válasz Rem-X #175098 üzenetére
Ez valoban nem sok, amennyit mesz vele, lehet en sem rizikoznek a dizellel. Amit megsporolhatsz az üzemanyagon, azt elbukhatod a szervizen...
Viszont ha nagy limuzint veszel akkor az (föleg ha beül a csalad is) vagy sokat fog enni, vagy lomha lesz. A dizel meg ugye nem fog sokat enni es nem is lesz lomha Dilemma is yours
A mazdat meg probald ki a szivo 2.0 motorjaval, hogy milyen, mert en pl magamnak nem nagyon szeretnem. Nekem nem jön be a 2 literes szivo motor karakterisztikaja egy ilyen nagy limuzinban.(#175092) Core2duo6600 mint irtam a 2.0 tdi (150 lovas). Most juniban lesz 2 eves.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Óra topik
- Spórolós topik
- Digitális Állampolgárság Program
- Trollok komolyan
- Milyen TV-t vegyek?
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Milyen kompakt digitális fényképezőgépet?
- A Meta húzása miatt egyre többen keresnek rá, hogyan lehet törölni a Facebookot
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...