Hirdetés
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
diegho
nagyúr
válasz bajnokpityu #172496 üzenetére
kérek pár példát a biztonságosabb, de nem szétrohadt klímásra 600k-ig kompakt méretben.
-
diegho
nagyúr
válasz bajnokpityu #172494 üzenetére
Mert az 1-es swiftbe, fastrába és újonnan keresztül rúgható társaiba poén ugye?
-
8th
addikt
válasz diegho #172491 üzenetére
Mk1 fóka iszonyúan tud rohadni gyakorlatilag bárhol. Alaposan vizsgáltasd meg a lakatosoddal a kiszemeltet mielőtt pénzt adsz érte.
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" Éljen soká a multikulti! Még több illegális bevándorlót Európába! Ugyan már, mi baj lehet belőle...
-
diegho
nagyúr
Nem szoktam fizetni az autó javításért, semennyit. A miért, az mindegy. A Merivában már majdnem minden alkatrészt kicseréltem, zömében olyanokat, amiket soha nem is kellett volna, de ha ingyen volt... engem az érdekel, hogy megbízható legyen, jó legyen vezetni és minél ritkábban kelljen lerakni szerelőnél, mert időm az nincs ilyesmire. A karosszériát azt pont hétvégén is meg tudom oldani, szóval az nem téma.
-
diegho
nagyúr
1-es fókánál mire kell figyelni? 2002 utáni Faceliftes darabokat nézegetek 600-ig. Páromnak kellene futkorászós autónak, amibe azért 2 gyereket be lehet rakni hátra és valamennyi csomagtartó is van. Igazából a fóka, lacetti, almera hármast nézegetjük, de én inkább a fóka felé mennék el a futómű miatt.
-
tibbike01
őstag
válasz molnarpeter #172482 üzenetére
A Golf 7 1.4 TSI-k megbízhatóak? Ha jól tudom ezek már szíjasak.
-
Integrale
veterán
-
Zsozso-
csendes tag
Mit érdemes tudni a Seatokról? Sose nézegettem eddig őket, de ez tetszik:
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/seat/toledo/seat_toledo_1_2_tsi_reference_mo_szervizkonyv_torzskonyv-13755498?fbclid=IwAR1pLzGhaBQzkNhXJMmw3WLV-jmt5eQrUXEG-XrXRDgcG86KkRM3MfOXnFQ
-
Zsozso-
csendes tag
Mi a véleményetek erről? Gyanus nem? Ráadasul a héten már egyszer le lett véve Hahu-ról
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/volkswagen/jetta_vi/volkswagen_jetta_vi_1_4_tsi_trendline_alkalmi_ar-14021674
-
8th
addikt
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" Éljen soká a multikulti! Még több illegális bevándorlót Európába! Ugyan már, mi baj lehet belőle...
-
Integrale
veterán
-
-
-
syC
addikt
válasz kisza25 #172455 üzenetére
Tudom, nyilván le lehet írni akrámit a hirdetésben. A toll színét nézzem, ne ugyan olyannal legyen aláírva végig. Az érdekelne, hogy van-e valakinek valami tippje, hogy ennél a típusnál mire kell figyelni / mik a kényes pontjai. Mivel németből jön, alá kellene kézni rendesen rozsda ügyileg. Motorról van tapasztalat? Elvileg ez egy szög egyszerű szívó benzin , ha jól tudom kettőstömegű nélkül.
[ Szerkesztve ]
•
-
dkface
aktív tag
Sziasztok,
Manapság mennyire tekinthető xopórollernek egy benzines 1.8-2.0 első szériás Mazda6? Nagyon durván leesett az áruk, olcsóbbak mint a testvére ( Mazda 3). Tudom szeret szétrohadni, de azt feltételezve hogy adott egy példány ami még nem rozsdál, van egyéb olyan dolog amivel nagyon be lehet fürödni? Mennyire szívás fenntartás szempontjából?
Amennyiben semmiképpen nem ajánlanátok: Van esetleg valami egyéb autó a kategóriában a Mondeon kívül ami jól is néz ki, és ajánlott a szívó benzines változata?Köszi szépen!
[ Szerkesztve ]
-
-
tibbike01
őstag
válasz Csabroncka #172428 üzenetére
Na köszi! Így már biztos, hogy nem japán/ázsiai autót fogok választani. Egyszerűen fájna reggelente beleülni és mindig ott lebegne a szemem előtt, hogy én ezért képes voltam több millió forintot adni.
Egyébként quality mérnökként dolgozom, így már csak elvből sem vennék műanyag, ebayes autót.Szóval marad a faceliftes Focus; Astra K és a Golf 7, Jetta; esetleg A4, de mivel benzinest akarok, nem hinném, hogy találok jóféle benzines A4-et. Ha jól tudom olajzabálóak az Audi A4 benzines motorok.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
Nagyjából 10-15 év kell, hogy megtérüljön az ára a hibridnek, ha újként veszed. Használtan már szerencsére elsimul a különbség. Lényegében csak a spórolás miatt nem éri meg megvenni. Én azért vettem, mert 90%-ban városban mászkálok vele. És nincs jobb nála ami városban megverné. Kivéve persze a tisztán elektromos.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
_q
addikt
válasz Doki16 #172442 üzenetére
Mondjuk ott is van legalább egy lépcsőfok különbség nem csak dizájnban, hanem árban is
Én is egy pillanatig gondolkoztam hibridben, ha már 10+ éve gyártják kiforrott lehet valamelyest. Azonban a drágább ár egy benzineshez képest nem biztos, hogy megéri hiába fogyaszt kevesebbet. Ezek szerint még várni kell arra, hogy 2 milliós áron ténylegesen megérje egy benzineshez képest.
-
Doki16
addikt
-
syC
addikt
Sziasztok!
Kinéztem egy 2005-ös ford galaxy-t (link), 134e km-rel (lol?), 2.3 benzines. Holnap megyünk megnézni, mire érdemes odafigyelni? Rozsda? Motor?
Köszi, üdv!
•
-
Cyrin
addikt
válasz Csabroncka #172428 üzenetére
na nekem pont ilyen Corolla van céges autónak, jól el lehet férni benne, kényelmes, jól nyeli az úthibákat, nagyon jó a fogyasztása, egyszer gariban cserélték a szélédő fűtőventilátorát, mert szétesett, én is utálom a csomagtér cuccait, valamint a telefont nem lehet hova letenni benne.
múltkor láttam egy LEXUS bemutatót a tv-ben, na ott is azt mondta a tesztelő, hogy kívül minden oké, de ahogy beül az első élménye, hogy nem tudja hova tenni a telefonját csak a pohártartóban. van ott egy csík a két pohártartó között, de olyan rövid, hogy max a régi nokiák férnek bele.
-
tboldi
nagyúr
válasz Csabroncka #172428 üzenetére
Egy darabig gondolkodnom kellett, hogy milyen az a “váltószelepes” motor, aztán rájöttem, hogy a változó szelepvezérlés lesz a megfejtés.
És ilyen csomagteret a legalább másfélszer olyan drága Jaguarokban is találhatsz.
-
t1
addikt
válasz Csabroncka #172433 üzenetére
Láttam szép dög én is elfogadnám
-
Csabroncka
addikt
Nem is b@sztam ki a babakocsi kerekével! Egy jó van benne, hogy gyak. semmi nem látszik belőle annyira be kell hajolni, majd ledesre kicserélem az izzót.
Megjegyzem azért ha elfordítod a slusszkulcsot akkor ezek a dolgok elfelejtődnek (korábban raktam be képet róla ha visszanézel)...
[ Szerkesztve ]
"in medias res"
-
t1
addikt
válasz Csabroncka #172428 üzenetére
Mintha a 20 éves 323 Mazdám csomagtartóját látnám
-
veterán
válasz molnarpeter #172422 üzenetére
De az a fillérb@cók antiautója.
Tegnap egy 70 éves úrnak igyekeztem autóvásárlási jó tanácsot adni - van lóvéja, első körben vmi plugint keres - a Priusra még ő is húzta a száját. Egy RAV4-ben "egyeztünk ki". -
Csabroncka
addikt
válasz tibbike01 #172414 üzenetére
Én januárban vettem Toyota Corolla 1.6 benzint. Ezek a váltószelepes (vékony olajos) motorok nem rosszak, dugós városban megáll 8 liter környékén, vegyesben 7 környékére lehet kihozni.
Azért mégis csak 1.6os eszik rendesen, maga a corolla, nekem 2014-es 15EJ(A) facelift van a szerelőm szerint eléggé igénytelen szerviz szempontjából, de a megfelelő olajat és kötelező karbantartást megkívánja.
Először német autó párti voltam, aztán a jetta és astra helyett többek tanácsára részben optikai és extra visszalépések mellett (ebből a szempontból a németek igényesebbek a belső térre) lett a corolla a megbízhatóság miatt.
Mit mondjak neked, ritkán lát az ember 6 milliós autóban manapság rudas motorháztető kitámasztást, vagy bovdenes tanksapka nyitót, a legviccesebb a csomagtartó világítás, esküszöm nektek annyira ótvar egyszerű, hogy már fáj, igaz filléres tételből cserélhető és nem kell szétbontani érte a fél autót.....
Egyébként ha városba kell elsősorban akkor ennyi pénzért már a hibrid is megfontolandó, azzal rengeteget lehet spórolni araszolásnál.
"in medias res"
-
galervin93
addikt
válasz molnarpeter #172411 üzenetére
Kellene a csomagtartó, amilyen nagy csak lehet (hosszban is fontos, pecacucc sokat foglal - nekem Auris Touring Sports is tetszene pont ezért, de asszony nem akar, idézem, "ekkora halottaskocsit" )
(#172412) Doki16
Az a baj én hiába mondom neki. De muszáj lesz belenyugodnia, én nagyon szeretném, ha érzelmek helyett legalább ebben racionális döntés születne.[ Szerkesztve ]
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
veterán
-
tibbike01
őstag
3 millióért ki milyen benzinest venne? 120 és 160 lóerő között.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz galervin93 #172410 üzenetére
Nem fekszik le egyáltalán. Simán megy 130-al. Nyilván nem 4 liter lesz a fogyi mint városban, de nem okoz neki gondot. Bármelyik másik benzines rosszabb lesz városban mint az 1,8-as hybrid.
(#172411) molnarpeter: Nincs értelmes Auris ennyi pénzért.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
molnarpeter
nagyúr
-
galervin93
addikt
Korábban már érdeklődtem itt, illetve van már egy kiforrott képem, mit szeretnék venni, ez pedig Prius III 2.5-3 millió körül. Na most nekem még így "látatlanban" is nagyon bejövős (nem próbáltam még), de asszonypajtinak annyira nem fűlik hozzá a foga, egyrészt külsőre sem jön be neki (de hát ez egy kocsi, nem egy ruha?! - gondolom én, mint férfi...), másrészt fél attól, hogy mit tud a hibrid rendszer városon kívül (értsd "nem fekszik-e le pályán; ilyen aggodalma van). Szóval a kérdésem, hogy ilyen árban és arra, amire egy Prius III-at is használna az ember (város, havi egy-két alkalom vidék, évi néhány alkalom 200-300km, amiben pálya is van), milyen nem hibrid, sőt lehetőleg benzines gépet ajánlanátok? Tudom picit meredek ez a kérdés így, de hátha van valami ötletetek. Én valami 1.6, 1.8-as szívóst tudnék esetleg elképzelni, de konkrét ötletem nem nagyon van, talán Astra J 1.6, vagy valami hasonszőrű mi volna?
[ Szerkesztve ]
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
#94529552
törölt tag
válasz Zsozso- #172405 üzenetére
Állapot függvénye, hogy vennék-e ilyet. Azt mondják, hogy arra kell figyelni, hogy hidegen beindítva van-e valamilyen rendellenes hangja a vezérműláncnak, mert akkor cserélni kell, de ha az újabb széria, akkor az már az erősített kivitel lehet. A többi részét meg át kell nézetni vétel előtt, és a valós km-t lekérdezni. Ha itthoni autó, akkor a központ nyílvántartásból, ha kintről hozott, akkor egy márkaszervizből esetleg. Cserélni a kötelezőkön kívül(összes folyadék, összes szűrő, stb.), csak azt kell ami elhasználódik, mint minden más autónál.
MunezXBK[ Szerkesztve ]
-
Zsozso-
csendes tag
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy mi a véleményetek a VW Jettákról? Autó vásárlás elött állok de mindenki le akar beszélni a TSI motorokról, viszont ahogy itt olvasom 2013-tól felfele már elvben nagy gond nem lesz vele ha értelmesen gondozza az ember. Kérdés 2013-as 200.000km-t futott Jettát vennétek-e? Mivel számoljak miket kellhet rajta kicserélni, kb mennyi plusz költség lenne? Seat Leon tetszik még de a VW szebb kivitelezés és nagyobb csomagtartóval is rendelkezik. Többi nem igazán jön be ami ilyen középkategóriás autó.
Köszi a válaszotokat előre is!!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- Xiaomi Yimmy H10 porszivó
- Irodai forgó szék - Kékeszöld Delight (Beliani) Eladó!
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- -60% ÚJ Soflow SO X elektromos roller, BONTATLAN
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest