Hirdetés
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz MunezXBK #172399 üzenetére
pára
de amugy frankon, eccer probaltam 24-re allitva ejjelre, reggel taknyom-nyalam egybefolyt
es direkt NEM ugy van felszereltetve a klima, hogy ram fujja a hideg levegot, meg silent mode-ban a ventillatora is alig megylegfelso emelet, itt ahogy reggel felkel a Nap az estig adja az aldast az epuletre
korulottuk kertes hazak vannak meg egy iskola, ugyhogy arnyek az nuku
mi adunk arnyekot max masoknaktöbb drón kell ;P
-
őstag
válasz BigBlackDog #172395 üzenetére
Nem tudom, nem vitatom. Azt nem szeretnének. Ennyi!
-
őstag
Hali!
Egy barátom szeretne autót venni. Mazda Premacyt nézett, konkrétan ezt. Vélemény? Mit kell tudni ezekről? Kasztni, motor, stb milyen?
Köszi!
-
pècsimunkás
addikt
válasz thefreeman #172388 üzenetére
Nekem 22-23 . Tèlen - nyáron .
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
thefreeman
aktív tag
válasz SpaceKombajn #172387 üzenetére
Nekem is télen nyáron 21-22 fokra van állítva.
-
kisza25
félisten
válasz tboy93 #172376 üzenetére
én mivel mindig manuális van, ami kijön nyáron, friss gázzal ez volt 2-3 fok is mikor megmértük, jéghideg klíma Amúgy a 35-45 fokos konyhából a -35 fokos fagyasztó kamrába pakolni egy 10 percre?
az izzadságtól nyirkos szakács kabátom ropogni szokott, mert megfagy[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Gaben92
őstag
válasz tboy93 #172380 üzenetére
Nalunk telen-nyaron 21-22 fok van a lakasban központilag szabalyozva. Nincs beleszolasunk (kb kizarolag akkor tudod szabalyozni a futest, ha kertes hazban laksz). Kint meg 25 fok csak nyaron pluszban, telen minuszban
De mar annyira hozzaszoktam, hogy kocsiban is ez lesz valoszinuleg.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #172375 üzenetére
Nálam 16, de szívesen vinném lejjebb is, ha lehetne. Nem szeretem a nagy hőmérsékletkülönbséget a környezethez képest.
-
-
Doki16
addikt
válasz Gaben92 #172368 üzenetére
2015 után van ráncfelvarott Auris. Annak kicsit átalakították a belsejét. Jól össze tudom hasonlítani, mert elötte egy B7 Passatom volt. Az megy ugyanolyan belül mint egy Golf. Nekem még ingerküszöbömön belül volt ez az FL Auris műszerfal meg belső dizájn és azért is választottam. Egyetlen egy dolog amin látszik a használata az a klíma panel egyik gombja. [link] Az egyik választó gombon az a pici króm csík egy kicsit levált már 1-2 millimétert. Ennyit tudok mondani róla 172e km után. Semmi más kopás vagy egyéb dolog nem látható.
De ez használt autónál olyan, hogy addig válogatsz amíg nem találsz egy jó példányt ami megfelel magadnak. Én nem bántam meg, hogy végül a 15-20 Auris után ezt vettem meg. Elautóztam pár tank benzint, de erre tudok örömmel visszanézni a parkolóba és nem azon agyalni, hogy mit cseréljek ki rajta
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Gaben92
őstag
válasz Doki16 #172367 üzenetére
Tudom, hogy nem egy kategoria, de nem igazan lehet erre elvezni az ilyeneket. Belvaros letezik kb es autopalya, az orszag meg laposabb mint az alföld. 8km sebessegtullepes eseten autopalyan 500-800€-tol indulsz, es minden bokorban telepitett kamera van. Az 50-es tabla akkor is megfog ha 600 loerö van alattad, kiveve ha nincs feleslegesen sok penzed buntetesre.
Leginkabb a belter az amit szamitasba lehet venni a GTE eseten. Nagyon nagyon allergias vagyok a belterre, emiatt is kerdeztem, hogy nalad nem voltak-e romma kopva a gombok az Aurisban. Csak mert vagyok akkora gyöker, hogy egy lekopott gomb miatt lebontom a komplett muszerfalat ha csak ugy lehet kicserelni, es a "nem kell bontani" meg mindig egyszerubb megoldas.
Nem mondtam, hogy nem jo az Ampera, csak olvastam, hogy vannak apro de idegesitö nyugjei aztan nem art tudni, hogy javitottak-e mar öket. Es a legtöbb Ampera ide kulföldröl erkezik "bemondasos elöelettel". Es ha jol tudom a muszeregysegen kivul futasteljesitmenyt nem tarol semmi az Ampera-ban szoval kb olyan egyszeru megtekerni mint egy Trabantot.
A finnek mondjuk nem azok a trukközös fajtak, de a nepper mindenhol nepper.
Corolla nagyon nem fog jatszani. Egyszeruen olyan dragak az extrak az uj autokhoz, hogy itt ujan csak fapad vagy fapad közeli autot vesznek az emberek. Ugyanazon az auton 1 orszaggal odebb ugyanolyan felszereltseg mellett többezer eurot lehet sporolni meg regadoval egyutt is ha mar egy alaposabban felextrazott peldanyrol van szo, csak ugye azt ki kell csengetni egyben. Nekem meg nemigen lesz annyim egyszerre mire megerkezik hozzank.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Doki16
addikt
válasz Gaben92 #172365 üzenetére
Nem ismerem a GTE akkupakkjának felépítését. Hátha valaki tud majd mondani valamit.
Azt is kalkuláld azért bele, hogy az Auris a Golf alatt van minőségben hiába egy kategória. Meg a Toyota csak egy tipikus A-B kocsi, egyáltalán nem élményautó. 136 lóerő az összteljesítmény, de szívómotor. Míg a GTE egy igazi kis "hot hatch" Viszont kétségtelenül megbízhatóbb mint a VW.
Jó kocsi az Ampera. Egy zászlóshajó, lényegében az első értelmes próbálkozás plugin fronton. És ahhoz képest jól sikerült.
Illetve hamarosan jön az új Corolla ami a 2.0-es hybrid motorral nagyon állat lesz Minden földi jóval már tele lesz extrázva
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
ryger
aktív tag
válasz Gaben92 #172353 üzenetére
A VW valtonal komplikaltabb dolgot nehezen tudok el kepzelni par perces video. Ha hosszu tavra tervezel akkor azert ezt sem art eszben tartani, ha javitasra kerulne a sor. De ez csak az en velemenyem!
-
Gaben92
őstag
válasz Doki16 #172364 üzenetére
En is arra gyanakszom. Maga az auto nem erdekel csak feltunt, aztan kivancsi lennek mi miatt kellett cserelni az akkupakkot. Toyota eseten nagyon nagy elöny, hogy lehet cserelni a cellakat egyenkent, GTE-nel gondolom kuka az egesz ilyenkor.
Lenyegeben leginkabb amiatt örlödök, mert a Toyota hybridje a legjobb, legkiforrottabb, a cellak cserlehetöek egyesevel, a valto meg megint csak nem meghalos. GTE-ben ezzel szemben ott a DSG, a viszonylag uj hybrid rendszer (Toyota-val összehasonlitva), ki tudja mennyibe kerulö, valoszinuleg csak egyben cserelhetö akkupakk, viszont azzal full arammal tudnek jarni. Gondolkodoba estem az Ampera/Volt paroson is, csak ott meg sok apro nyugröl hallani.
Mondjuk aki az Ampera/Volt közepkonzoljat tervezte az megerdemelne egy kulön helyet a pokolban...
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Doki16
addikt
válasz Gaben92 #172363 üzenetére
Gyanítom, hogy nagy akksi lehetett, de rá kell kérdezni. A kis 12 voltost nem nagyon kellene ennyire kiemelni Nem szoktak ezek elromlani. Amperások arról számolnak be, hogy még 150-200k km környékén is 90% körül van az akkuk kapacitása. Toyota hybridek gond nélkül elmennek 300e km körül egy pakkal. De itt lehet cserélni cellát is, tehát a Toyota nem vészes ha tönkre is megy. Olcsóbb mint bármelyik másik dízel jóság.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Gaben92
őstag
válasz Doki16 #172362 üzenetére
"Egy 2-3 éves autó igenis nézzen ki szinte újnak."
En is ilyen vagyok, emiatt irtam 16-18k-t. Ott kezdödnek a vallalhato allapotuak. 16k alatt mindegyik cafatokban van (mondjuk azok 2-300k-t futottak es inkabb 5-6 evesek mind, szoval valamennyire ertheto).
Amiatt bizonytalanodtam el kicsit, mert lattam egy GTE hirdetest par napja amiben benne volt, "uudet akut" (uj akkuk), de hogy a 12V-os, vagy a nagyfeszkos az rohadt jo kerdes. 4 eves, 86k van benne, a nagyfeszultsegunek rohadtul nem illene meghalnia benne meg, de egy 27.000€-s auto eseten nem gondolnam, hogy a 130€-s 12V-os akksi lenne a legföbb kiemelendö dolog.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Doki16
addikt
válasz Gaben92 #172361 üzenetére
Nagyon sok Aurist megnéztem mire ezt megvettem. Szinte az összes úgy nézett ki mint egy borzalom. Nagy arányban voltak a lelakott példányok. Persze azt hozzá kell tenni, hogy nekem nagyon voltak az igényeim. Egy 2-3 éves autó igenis nézze ki szinte újnak.
Nem tudok öregedésről beszélni, mert alig 3 éves a kocsi. Szerintem nagyon szép állapotban van és 172e km van benne. Kormány nem kopott ülés teljesen hibátlan. A gombok mint az újak. SzlobiG látta ő tud még róla véleményt mondani.
Ha tudsz tölteni akkor mindenképpen GTE, ha esetleg mégsem akkor az Auris jobb. Mert alapvetően a Golf többet fog enni ha rendesen benzinnel használod.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Gaben92
őstag
válasz Doki16 #172354 üzenetére
Egy darab Niro van 18k €-ert (2016.09, 155k km, Sved import), a masodik legolcsobb 22,5k € ((2016.09, 51k km, helyi), aztan innentol 25k-ig rettentö sok van, szoval kb GTE arban megy ugyhogy beleferne. Egyedul az eladas lehet bajos majd X ev utan, mert kicsit sarkitva a dolgot az emberek nagy resze itt a "nemet vagy Toyota" szuröt hasznalja vasarlaskor. De nyilvan nem ez a fö szempont most. Mondjuk megmondom öszinten eszembe se jutott a Niro mert hivatalosan ha jol tudom az mar Crossover, azokat meg elböl elvetettem. Nem veletlenul nem neztem az Outlandereket sem.
Nalad amugy hogy öregszik az Auris belseje? Csak mert ahogy nezegettem a hirdeteseket, nemelyik valami iszonyat ahogy kinez 3-5 ev utan 100-150k km-el. Kormany cafatokban, gombok kifenyesedettek es kopottak (A kedvencem a romma kopott ABS OFF gomb volt ) stb.
Auris eves szinten ugye amiatt a +600€ adoval lenne dragabb es a benzinnel ami belemegy ami parszaz euro. (Garazsban ingyen van az aram, szoval a harom alternativa ami jatszik lenyegeben a "nem engednek PHEV-et tölteni", "engedik csak ki kell fizetnem az aramot", "engedik es nem kell fizetnem extrat". Fenntartasi költsegekkel nem vagyok tisztaban igazabol abban a tekintetben, hogy ha elpatkolna valami fontosabb födarab (valto, akkupakk) hany trillio euro az uj.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Doki16
addikt
Nem is néztem, hogy mi van odaírva Ezek a választási lehetőségek vannak. Én csak odáig jutottam ,hogy nem prémiumot tankolok hanem sima normált és azért nyomtam arra Ezek szerint már a sima 95 is prémium
Ilyet tankolok amúgy: [kép]
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Gaben92 #172353 üzenetére
4 km-re járok minden nap az Aurissal. Simán ment gond nélkül 5-6 literrel ezekben a hidegekben is. Ha van előfűtésed ahogy írod akkor jó alacsony lesz a fogyi. Ha már meleg a motor akkor tök mindegy mennyit mászkálok a városban, a legnagyobb hidegben is 4 liter körül meg áll a fogyasztás. Így alakul nálam. [link]
De ha megvan rá a pénzed, akkor a GTE-t válaszd. Nyilván soha nem hozza vissza az árát, de nagyobb könnyedség, ha mindig villanyosan tudsz menni helyben.
KIA Phev, valamelyik modell nem fér bele az árba? Még az egy alternatíva lehet plug-in vonalon.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Gaben92
őstag
válasz kisza25 #172351 üzenetére
Tudok rola, a kerdes az, hogy GTE es akkor full elektromosban, vagy Auris aztan lehet tankolni, az epuletuzemeltetes meg nem pofazik.
tboy93: Nincs mindig ennyi, most mar kellemes +2 van. Csak elöfordul telen a -30 fok, 80 centi ho, 10 centi vastag jeg az uton kombo. A gyari hatotav elvileg ugye 50km a GTE eseten, -30-ban azt mondtak az itteniek, hogy olyan 25-el lehet szamolni mert ugye hideg van, megy a futes is, stb. De az meg mindig 4x annyi mint a 6 ami nekem kell. (Tudom, ilyen tavra jarjak busszal... Ma lekestem (mert 6 perccel korabban jött, maskor meg 10-et kesik), igy 8:05 helyett 8:50-re ertem volna be, szoval inkabb hivtam egy taxit. )
Doki16: Igen, a szelvedofutes tenyleg rohadt jo lenne, de atneztem a GTE kinalatot es kb egyben sincs (nem igazan ertem miert...), szoval ez nem szempont mar annyira. A -30 meg tenyleg csak par het, utana -10 - +10 között vagyunk, nyaron kellemes 20-25. Az elektromos elöfutes megoldott, mert a garazsban van foglalat hozza, itt meg Defa vagy Webasto mindenben van.
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Doki16
addikt
válasz Gaben92 #172348 üzenetére
Szerintem GTE. A hideg nem bántja az akkumulátort. Sokkal többet árt neki a meleg. A hideg idő csak a hatótávban ront.
Aurisról tudok neked nyilatkozni. Nincs benne a szélvédőfűtés amit te nagyon szeretnél. A technika nagyon jó sokkal kiforrottabb mint a VW megoldása. A váltó az egy tökéletes pont benne, ami nagyon megbízható és sztinte soha nem romlik el ha megkapja a 80000 kilométerenkénti olajcserét. De a motor nem fogja élvezni a -30 fokot hiába van benne 0W20. Mindenképpen kelleni fog hozzá egy elektromos előfűtés. És az Auris elektromos hatótávja ilyen hidegben nem lesz több 1km-nél.GTE-nél a DSG váltó elektromos módban is dolgozik sajnos. Tehát annál is oda kell figyelni nagyon a 60000 km-es olajcserére. Ez a léghúzósabb tétel. Persze ennél is bejön, hogy -30 fokban itt se sok hatótávod. Megmerem kockáztatni, hogy 15-20 km max
(#172351) kisza25: Jól tudod 75km/h a max amit tisztán villanyosan tud. De még 130-nál is bent van a hajtásban. Konkrétan a villanymotor ami benne van kétszer olyan nyomatékos mint a benzinmotor és alig pár lóerővel gyengébb.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
sagesz93
addikt
válasz BigBlackDog #172346 üzenetére
Így van, semmilyen céges kötöttség nincs, ez csak egy külön kis "jutattás" volna. Engem amikor először megkérdezett, egyből a balenot vágtam rá neki, úgy néz ki ettől nem is nagyon tudunk elszakadni
A keret 3,2-3,3 körüli. (Volt a napokban 3,2m-ért fent egy 2018/9 havi 4 ezret futott tipo kombi, azt viszont én nagyon sajnálom, azt elvitték fél nap alatt.) -
Gaben92
őstag
Segitsetek sracok mert rohadtul tanacstalan vagyok.
A cel meg mindig az autovasarlas es kb ezek a fontosabb dolgok amiket figyelembe kell venni.
- Munkahely 3km-re, onnan egy masik ceg meg 10km-re, szoval napi 2x3km, heti egyszer erre jön meg pluszban 2x10km
- havi 1-2x el kell jutnom messzire ami oda-vissza 400-1000km között mozog
- decemberben es januarban itt -26 es -32 fok között mozgott a gömerseklet, ezt birnia kellene.Lenyegeben a Hybrid/Plug-In Hybrid vonalon kellene elindulnom, hogy ne öljem meg a motort rövid tavon, igy ket autora szukult a kör. Volkswagen Golf GTE es Toyota Auris Hybrid. (Az otthoni töltest most probalom keresztulverni az epuletuzemeltetesen, remelem, hogy nem lesz gond de elöfordulhat, hogy megtiltjak. Mindenesetre most tetelezzuk fel, hogy nem.)
GTE:
- Vetelar: ~24-26.000k €
- Biztositas + adok egy evre: ~1000€ (ne, nem eliras )Auris:
- Vetelar: ~16-18.000€
- Bitztositas + adok egy evre: ~1600€ (ez sem eliras )(Benzin amugy kb 480/liter, aram pedig 20ft/kWh)
Fenntartasi kötsegek es szervizköltseg/szervizigeny alapjan melyik lenne az optimalisabb? Ha a -30 megöli az akkukat akkor cseres mindenkeppen, de fogalmam sincs mekkora tetelröl beszelunk. A VW eseten mivel full elektromosban hasznalnam kb, motorgondoktol annyira nem tartok, Auris-rol fogalmam sincs. Ok, hogy hybrid de a rövid tav mindennek rövid tav. A valto mar inkabb erdekesebb dolog ebböl a szempontbol.
Kivancsi vagyok a velemenyetekre, hogy mik szolnak mi mellett/ellen, es ha nem az egyszeri vasarlasi költseget nezzuk melyik lenne a jobb valasztas. (Tudom, Prius, de baratnöm akkor meg a zarat is lecsereltetne otthon, hogy veletlenul se jussak be többet.)
(Adokhoz erdekessegkebb: Audi A8 2017 3.0 V6 TDI ~3000€/ev, 4.2TDI ~3900€/ev )
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
kisza25
félisten
válasz sagesz93 #172345 üzenetére
Mennyi lenne a keret amúgy?
Értéktartásban biztos, hogy a suzuki a nyerő, ez a fogyasztása és az ára ami miatt sokáig agyaltam rajta. Kipróbáltam, nem rossz a menet komfortja, csendes a motorja, kicsit nyers volt a váltója, a belső anyagok olyanok amilyenek, amit megfogsz kormány váltó alapból bőrös, könyöklőre jutott egy kis textil, de i20-ról váltva a csomagtartó majdnem ugyanakkora volt. Az összecsukható babakocsi meg is töltötte, mehet minden a jobb 1-re, mint az i20- ban. A balenoba a kormányt nem tudtam rendesen beállítani olyan fura szögben áll.
Tipoba befér minden hátra.
Nem tudom, hogy céges autó esetén jár-e az 5 év ingyen szerviz, mert azzal még esetleg a főnök meggyőzhető lehet. 5 év garancia, 5 év ingyen szervíz, 5 év aszisztansz[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
sagesz93
addikt
válasz BigBlackDog #172342 üzenetére
Főnököm a Baleno felé tendál, hisz az egy zsír új autó, fenntartásilag zéró költsége van, és mivel ez az autó nem igazán látna el céges feladatokat (nem kell vele ingázni , messzire menni stb.), futna nálam évi 12-15 ezret. Valószínű így jó pár évig a kötelezőkön kívül semmit sem kérne az autó.
Amit én fel tudtam hozni ez "ellen" (rossz így leírni, mert a balenoval semmi bajom, de 1 hónapos kisbabával most úgy érzem, szükséges a minél nagyobb hely), és a főnököm is lát benne rációt, az a honda jazz, kia ceed és i30. Én nagyon nyomom a tipot, főleg a kombit, mert az ár/érték/hely arányban a legjobb kombináció volna, de ő nehezen emészti meg az "olasz" hátteret. (csupán a pénzügyi dolgok miatt - rossz értéktartás -, a márkával amúgy nincs baja).Tehát igazából én is tudom, hogy a balenonak ilyesfajta "céges" autóként nincs igazán ellenfele, plusz ha én pár év múlva megvenném a családba az autót, valószínű utána még évekig hibamentesen szolgálna, max az én kényelmi, méretbeli dolgaim megugrásához kéne a többi típus - amiknél bizonytalanabb a több évre tervezés, hisz eleve -3 évvel indulnak.
-
kisza25
félisten
válasz xEon1337 #172340 üzenetére
Kiegészítve az előzőt:
3,6M ig a fiat tipon kívül nincsen más új 5 ajtós C szegmensű autó.
Sedan van (logan, pug301, c elysee) kombi van (logan, esetleg renault grandtour, de az B szegmens), de 5ajtós nincs.
Suv egyedül a duster fér bele.
Ha 4 M-ig nézzük, akkor ott van a rapid ami 10 cm keskenyebb és a belseje még a tiponál is gyengébb.
És SUV-ból a stonic.
Ezen kívűl csak a B szegmens fér beleAlfa Romeo Giulietta Sprint
-
kisza25
félisten
válasz xEon1337 #172340 üzenetére
Leírhatnám az összes kálváriát, hogy haverral aki autószerelő+ autófényező hány db i30+ kia ceed-et néztünk meg + egyéb minden félét 2016 óta. A hibátlan sérülésmentes autók amik a helyszínen már nem voltak azok, "de lábon lettek elhozva, de nincsen kép az előtte állapotról".... És csak 2-3 éves autókat néztem és az sem zavart, hogy 60-100 e km volt bennük ilyen fiatalon és rá volt szánva 3,5M és így sem sikerült találni normálisat. Ezt megunva néztem és próbáltam ki egy csomó új autót. 3,5M sajnos az ennyire elég. 4,5M már picit feljebb lehet lépni, de normális motorral már kell az 5-5,5M.
Akkor szoktam leírni a történetem, mikor nagyon egybevág a sztori
Nagyon sok időt és kilómétert beleöltem a keresésbe neten teszteket olvasva, nézve, voltam tesztvezetni Keszthelyen, Kanizsán, Fehérváron, Bogláron, Szigetváron, Kaposváron, Veszprémben, Budaörsön, Vácon...[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
BigBlackDog
veterán
válasz sagesz93 #172336 üzenetére
Kérném a Ceedet, vagy I30-at, aztán ha eljutnék odáig, hogy kell saját részre is, akkor majd néznék valamit megkíméltebb darabot. A következő 2-3 évben azért jöhetnek újdonságok a Baleno méretkategóriájában, pl. Suzukival kapcsolatban egyre több helyről hallom, hogy hibridek is lassan megérkeznek.
-
BigBlackDog
veterán
válasz kisza25 #172339 üzenetére
Ha új autó kéne saját névre, magánszemélyként, akkor valóban jó opció a Tipo a Baleno mellett szerintem is (csak az a fránya fogyasztás ). Viszont, ha jól értettem, a kolléga céges autóként kapná használatra, tehát esélyes, hogy a 2-3 éves Hunyadi/Kia tényleg céges előélettel rendelkezik.
Egyébként én is hasonlóan gondolkozok, saját részre nem vennék korábbi cégesautót (kevés kivételtől eltekintve).
-
őstag
válasz kisza25 #172339 üzenetére
No offense, mert az ég világon semmi bajom Veled! Annyira mosolygok, amikor már századszorra olvasom ugyan azokat az autós tapasztalataidat így ömlesztve az autós topikokban. Vagy csak nekem túl tömör ez a pár sor is? Valahogy nehezen fogja fel az agyam, a tagolás, a tördelés, az infó..
De tökre jó, hogy vannak emberek, akik segítenek másoknak, szóval így tovább!
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
kisza25
félisten
válasz sagesz93 #172336 üzenetére
Ha kell a hely és új a fiat tipo 3,49M és 3,59M, a belenoban méretéhez képest sok hely van, de az 37 cm rövidebb.
350 vs 440 liter a csomagtartóban+ lábtérben is a fiat a nyerő. A fogyasztásban a baleno 2-3 literrel kevesebbet eszik.
A 2-3 év körüli ceed/i30-al 70-80ekm-el az a baj, hogy azok cégesek mind. 2016-ban adtam el a kia ceed-et, mert 3ajtó+gyerek. Aztán vettem egy i30sw-t 3éves 88ekm, sokat megnéztem, ez volt a legszebb (ország 3 részén néztem meg több i30+ceedet), de mikkr jöttek le az ábolószerek már azon is látszott, hogy le van rugva. Aztán vettem egy 2 éves i20-at 58ekm-el, az is céges volt csomó dolog nyisszogott már benne csak városban használták elöttem (Bp)
Aztán megelégeltem és vettem egy új fiat tipot, eddig nagy a szerelem. ( 2hónap 3 ekm)[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
sagesz93
addikt
Sziasztok
Mit választanátok a helyemen: új Suzuki baleno 1.2 gl vagy használt 3 év körüli Kia ceed / Hyundai i30 amiben van kb 70-80 ezer km. De extrásabb, nagyobb, komfortosabb. Kérdés mennyivel nagyobb mint a Suzuki, elvileg elég hely bajnok hírében áll. Fontos lenne a hely , minél nagyobb csomagtartó. Céges autóként kapnám tehát fenntartás ugyileg nem kell foglalkoznom vele, viszont pár év múlva akar meg is vehetném a családba második autóként, tehát fontos lenne; hogy időtálló legyen. Ilyen szempontból mondjuk az új érné meg talán !? -
Shade45
senior tag
Egy használt autónál véleményetek szerint miért titkolóznak annyira a rendszámot illetően?
Több esetbe is belefutottam már, hogy ő telefonon keresztül nem adja meg, ez titkos menjek el személyesen, stb. stb...
-
SzlobiG
félisten
válasz Doki16 #172311 üzenetére
Sejtettem, akkor nem is hívom, mert ültem volna a kocsiba azt mentem volna érte ennyiért a 307 helyett ajándék lett volna, de hát túl gyanús volt.
(#172318) kislaci Ebben az esetben kb marad a szerencse, hogy melyik lenne megbízhatóbb, de amúgy doki jól mondta továbbra is a fókát mondanám. Viszont neked kell eldöntened mind2 jó, próbáld ki őket aztán amelyiket jobban érzed.
-
kisza25
félisten
válasz bajnokpityu #172324 üzenetére
Az igen, annak igencsak felment az ára idő közben. Már 6M a fapad
[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
bajnokpityu
félisten
válasz kisza25 #172323 üzenetére
sportage 4860vettem +20e km 2 év 4750ért ment el. ezt se könnyű űberelni.
első telón 200at akart alkudni, de vártam egy napot, és egy helyi 50et alkudott csak. ez egy kicsit gyógyir volt a sebemre,h anno a kereskedő 1 Ftot se engedett, a max alku annyi volt, h felhozták BPre.mondeo: 3.1ért vettem, és most kb 2.2-2.3ért adhatnám el, hasonló idő után.
pedig jól vettem anno, és semmi baja, assistance, stb..a 7 év gari mocskosul jó arculatot ad.
kiegészitem a múltkori üléspróbámat: az A6 C7nek is jó az ülése nem állítható a támasz, de anélkül is szinte hibátlan volt.
-
kisza25
félisten
válasz bajnokpityu #172321 üzenetére
Hát ja 2011-2016- ig használ kia prceedet 3,1M vettem és 2M adtam el, konkrétan 2 nap alatt.
Kicsit több, mint 5 évesen, 68 e km volt benne, meg fújva volt a jobb ajtaja. ( Voltak fotóim előtte utána, hogy miért lett fújva.)
Klímán kívül fapad, és ugye 3 ajtós volt.
És kereskedő vette meg azt is, aki eladta 2 hét alatt, szóval még maradt is benne valamennyi az árban[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #172321 üzenetére
Az a másik, jelentősen
-
Doki16
addikt
válasz kislaci #172318 üzenetére
Felszereltség függvénye. Egy fullos Kia nyilván jobb egy alap Focusnál, de ha egy szinten mozognak akkor én is inkább a Ford-ot venném. Jobban jársz hosszútávon az erősebb motorral.
Lemerem fogadni, hogy SzlobiG is a Ford-ot mondanáA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
kisza25
félisten
válasz BigBlackDog #172307 üzenetére
Ennyi önerővel elvihető hitelre ez kb 30%
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Doki16
addikt
válasz BigBlackDog #172312 üzenetére
Én jelentettem a kamu hirdetést, legalább az kerüljön le. Így nem kerül be senki a csapdába még véletlen se.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Doki16 #172311 üzenetére
Mondjuk esélyes, hogy nem valós. Tippre L1dlis flottás autó lehetett, legalábbis ennek a képnek a jobb széléből erre lehet következtetni (stimmel a cégnél és "Rádl", mint cím is).
[ Szerkesztve ]
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz grizlisandor #172308 üzenetére
De legalább nincs benne olyan durva helyesírási hiba. Már néztem is vonatot Mátészalkára, csak erősen gondolkozok, mert nem írja, hogy lenne benne ülésfűtés. Anélkül meg nem kéne.
Viccet félretéve; lehet, hogy flottás autó volt? Találtam egy nagyon hasonló rendszámú, másik Rapidról képeket, amik ugyan ott készülhettek. Viszont ez a kitűnőfogásos hirdetés már nem érhető el. Viszont HaHun fent van, csak az ország másik felében (Tata). És itt van a 915-ös is, csak drágábban. A fényképek meg tippre valahol itt készülhettek.
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz grizlisandor #172308 üzenetére
De "azzonal" elvihető. Mi a tosz az az azzon? 🤔
-
grizlisandor
veterán
válasz BigBlackDog #172307 üzenetére
Leírás is megér egy misét, a családi okok miatt nem dohányzó.Talán egy megnézést megérhet, de a megvételén egy állapotfelmérés után lehet csak gondolkozni szerintem.
Mit látunk, egy elég alacsony árat az autó értékéhez képest, meg vannak jó pixeles képek, amit ki tudja mikor készítettek, már lehet köszönő viszonyban sincs a képen mutatott állapottal. -
SzlobiG
félisten
Ez vajon mennyire lehet valós?
-
kislaci
senior tag
válasz molnarpeter #172303 üzenetére
150
-
kislaci
senior tag
Sziasztok, családi autónak, ami kellően dinamikus is focus 2015 2.0. tdci vagy kia ceed (2014) crdi 1.6 ex 128hp?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- SZINTE ÚJ, GARIS, 2024 SENCORE S70 400W EROLLER
- Liftor Active fekete, szövet + háló ÚJ BONTATLAN
- Secretlab TITAN Evo "Classic" Regular méret Vadi új Bontatlan Számlával
- Irodai forgó szék - Kékeszöld Delight (Beliani) Eladó!
- Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG LED facelift, új vezérlés, sérülésmentes
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest