Hirdetés
- Apple notebookok
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- OLED TV topic
- Melyik hordozható audiolejátszót (DAP, MP3, stb.) vegyem?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Videós, mozgóképes topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- TCL LCD és LED TV-k
- DUNE médialejátszók topicja
- Hogy is néznek ki a gépeink?
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
NB2
aktív tag
válasz bajnokpityu #173598 üzenetére
Mondjuk 6 milliónál már nem vacakolnék és nyakamba venném a várost...(nyilván hasznos tanács jöhet)
Az biztos, hogy előbb-utóbb el kéne dönteni, hogy sedan vagy SUV. Utóbbit 6 miskáért azért nehezen kap az ember. Valahol kellemes gond is ennyiért autót venni, de valahol nehéz is, mert nem akarod elszórni a pénzed. -
Jaded
őstag
-
bajnokpityu
félisten
1-2 ezret futott tesztautót gondolom a sima 1.6 GDIből adnának, az szivó 1.6 1400kilós szekrény kombinációban azt eredményezi, hogy pályán 150nél már eléggé pörög. hozzátenném, érzésre jobban megy, mint a vitara 1000kilójával.
ASXről a szervizes haverom lebeszélt, szerinte nem valami jók a micu motorok. és vitara méret belül. kia egy bő számmal nagyobb.
Kiánál is előfordul egyébként szimmering hiba, szerencsére semmi komoly, csak fél napra be kellhet vinni szervizbe.
-
NB2
aktív tag
válasz bajnokpityu #173596 üzenetére
Hát igen... Suzuki ár-érték arányban jó, de nekem borzasztó puritán belül.
Pont pénteken voltam én is a Kia-nál, még annyit mondtak, hogy van 6,5-ért tesztautó.Érdemes megnézni Mitsubishi ASX-et, Invite 5,750-ért van, 6,250-ért már még magasabb szint, tolatókamerával, automata klímával.
-
bajnokpityu
félisten
válasz maximilian4 #173590 üzenetére
6.7ért lenne 1.6TGDI sportage silver demo. ezermilliószor venném inkább meg, mint a suzukikat. a hahus pirosat tudom is ki vezette, élőben láttam is, gyönyörűnek tartom.
volt, van mindkettő. mi mondjuk sima GDIt vettünk (másodjára is), helyi járatnak elég ez, de elég jól megy a 177lovas tgdi videok alapján.
külső design, belső minőség fényévekre van a vitara/scross párostól, helykinálat detto. fogyiban a 18as GDI 6.6 országúton, és 7.2 városban, fél literrel több, mint a vitara volt. -
Bazsee71
őstag
válasz rbalint88 #173594 üzenetére
Nekem egy jóbarátom azt javasolta, ha a kettő között vacilálnék, akkor inkább a Vitara, kiforrott konstrukció, az S-Crossnak vannak gyermekbetegségei. Mondjuk úgy, hogy a forrás hitelesebb nem lehetne, de a biztonság kedvéért többet nem írok le.
Aztán a beszélgetést azzal zárta, hogy ő inkább KIA-t, vagy Hyundai-t venne. Időközben megnéztem én is őket, az új CEED komfortban, anyagminőségben tényleg elég magasra teszi a mércét. -
rbalint88
addikt
válasz tboldi #173592 üzenetére
Scrossbol szerintem a gl+ a jo opcio. Egyedul a panoramateto hianyozna a glxbol, de pl a borkarpitert egy forintot nem adnek, meg a kulso dizajncsomag is velemenyes.
Vitarabol viszont glx kell sajnos, mert csak abban nem a wagonr-es csoveskulcs van, meg csak ott van led fenyszoro. Csak hat annyi penzert meg mar fajnak a muanyagokMaximlian: dizel fr leon utan az osszes benzines suv gusztustalanul gyenge lesz.
[ Szerkesztve ]
-
NB2
aktív tag
válasz maximilian4 #173590 üzenetére
Ford Kuga 6 miskáért vannak itt-ott készleten.
-
tboldi
nagyúr
válasz maximilian4 #173590 üzenetére
Suzuki SX4 S-Cross 1.4T GLX
Vagy Vitara (szinte) ugyanezzel a felszereltséggel és motorral.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
Gondolkodtam, hogy mit kene vennem mert a Prius 2 elhagyta a 300k-t, 12 eves, eddig semmi gondja nem volt... Talan egy par eves Camry hybrid, vagy Prius megint, esetleg valami mas hybrid.
Feleseg visszamegy dolgozni az ev vegen, aztan majd lesz valami 2-3 eves joszag.
Elkapott az influenza virus meg valami szar melle, 2 hetig nem birtam semmit sem csinalni, vissza akartam menni a dokihoz, indit es hybrid aksi szevasz.
Autopalyan letiltotta a gazpedalt, szerencsere a lehajto vegen kikapcsolas-bekapcsolas visszaadta a gazpedalt, legalabb haza tudtam jonni vele.
Elotte ugy voltam vele, hogy majd kicserelem magam azt az 1-2 hibas cellat. Betegen ez nem volt opcio.
Legolcsobb hivatalos helyi szerviz, 2 ev gar a felujitott aksipakra $1000, de kesz lett a kocsi 1 ora alatt. Toyota markaszerviz ajanlata $3400.
110k km ment a kocsiba miota megvan, nalunk olcso a benzin, gyakorlatilag fogyasztas szempontjabol jarhattam volna egy atlag 2 literes benyassal
Most marad legalabb meg egy evig aztan meglatjuk.
-
maximilian4
addikt
Sziasztok.
6 millió körül új autót szeretnénk venni. Ami elsődleges szempont lenne a megbízhatóság, kényelem és garancia. Ezért elsősorban a 2 dél-koreai gyártó háza táján nézelődünk. Suv vagy crossover fajtájú autók tetszenek leginkább, de bármilyen javaslat érdekelne, ezért is írok ide. Az sem baj, ha nem gyenge. Most egy 170 lovas fr tdi van, szóval nehezen ülnék vissza gyenge autóba. Azért nézelődtem én is, de elég sokat változott a világ. Kicsit tartok ezektől az 1000-es és 1,4-es turbo motoroktól. Persze tudom hogy most a downsizing megy ezerrel, meg a környezetvédelmi normák teljesítése. Szóval javaslatokat várnék. Az sem baj, ha 6 milliónál kicsit több, ha nagyon best buy a járgány, de nyugodtan lehet olcsóbb is. Csaj új jöhet szóba és benzines.Maxi
-
Tothgera30
Ármester
válasz diegho #173586 üzenetére
Ahogy molnarpeter írta, elég szűk látókörű az általad leírt verzió. Tegyük fel hogy az az autó lesz 5, 10, sőt még 15 éves is. Mivel jelenlegi autója egy 2000-as évjáratú Skoda Fabia, ezért a leendő autójával is legalább ennyi időt tervez. Viszont ha parkoláskor mondjuk betörik egy indexbúra, akkor lehet nem akar márkaszervizben 44 ezret otthagyni, és celluxszal sem akar kókányolni, köztes megoldásként bontóból vesz 10 ezerért egyet. Tehát olyan autót keres amire kiad például 5m forintot, de mivel kb. 20 évente tud ennyit félretenni autóra, nem mindegy mit vesz belőle.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
#49155328
törölt tag
válasz diegho #173586 üzenetére
Erről ez jut eszembe : https://prohardver.hu/tema/milyen_autot_vegyek_2/hsz_163361-163361.html
-
diegho
nagyúr
válasz Tothgera30 #173585 üzenetére
Ha egy új autó vásárlásánál a bontott alkatrész elérhetősége a fontos, akkor nem írtam semmit.
-
bajnokpityu
félisten
válasz Doki16 #173581 üzenetére
látom, tele van az ország import v60 phevvel meg outlander phevvel.
tudod a dieselnek nemcsak az az előnye, hogy tempónál kevesebbet eszik, de jobb vezetni is őket, mint egy bégető hibridet, jobban megy, stb.szerintem lesz még egy jókora hátraarc diesel irányában. olaszoknál pl olcsóbb a diesel üzemanyag, több a diesel fiatal autó. És egyébként is túlreagálta a magyar piac a dieselbotrányt, kb bármely nyugati országhoz képest. persze nem a koromképzés miatt,hanem, mert a sok 4-500at futott visszatekert bontószökevény dieselt vették a magyarok, ami aztán folyamatosan elromlott.
Ezeket a mai adblues dieseleket nem nagyon lehet megfogni 20km+ os utakon. mai benyás ugyanolyan bonyolult, ugyanúgy tele vannak drága cuccokkal (sőt, most már a dieselhez olcsóbbak a cuccok a mennyiség maitt) az üzemanyagok ára is elindult felfele, és a nagyobb kocsikba, hogy ne legyen alulmotorizált, jól jön az egyébként remek hatásfokú diesel mozdonyszerű viselkedése.
-
félisten
válasz Core2duo6600 #173582 üzenetére
Az első 60k km-t két év alatt raktam bele, autópályán.
Egyébként nem azért vettem dízelt, mert kevesebbet fogyaszt, hanem mert konkrétan ez a kocsi tetszett meg - beültem, mentem vele egy kört és megvettem, mert annyival jobbnak tűnt, mint a hasonló árban lévő egyéb cuccok, amiket nézegettem. (2 évesen vettem, ennyi pénzért lehetett volna 4 éves 3-as BMW, meg ilyesmi, és azoknál ez sokkal többet adott.)
Most meg dolgozni nem járok, intézmények gyalog elérhetőek...
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
Core2duo6600
veterán
válasz Jaded #173550 üzenetére
Nem hinném, hogy sok gondod lesz vele.
Vétel után azonnal vezérműszij csere, de ezt amúgy is érdemes megcsinálni, bármilyen kocsinál, hogy tiszta lappal induljon.
Nekünk van egy kombi 360 000 el, de lehet többel, nem én használom, így nem tudom pontosan mennyi van benne, szintén egy 1.4 es, különösebb gond nem volt vele.Mostmár ilyen futással vannak indítási nehézségek, kiváltképp, ha félmeleg a motor, de ez nálad nyilván még nem lesz.
Futóműve legendás, nem escort ugyan, de még mindig jó.
Arra készülj fel, hogy eszi az első égőket, mivel az elejétől távol van maga az égő, így nem kap hűtést a menetszéltől jóformán.
Kedvelt cégautó volt a típus, így megbizhatónak mondanám.(#173578) emvy
Ez így van, behozta neked a diesel lét, mivel ilyen keveset mész ?Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
Doki16
addikt
válasz bajnokpityu #173580 üzenetére
Hosszú távú pályázásra nem való az biztos. Simán bírja, csak arra még mindig jobb a dízel.
Hollandoknál, már mondjuk csak ezeket veszik dízel helyett is. Töménytelen mennyiségben tolják bele a km-t.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
diegho
nagyúr
válasz Tothgera30 #173577 üzenetére
Új ceed?
-
félisten
válasz Core2duo6600 #173532 üzenetére
Azért vannak kivételek, néha. Például én a 2.2-es dízelembe évi 8000 km-t rakok, fele város, fele autópálya. Eladni nincs értelme, mert annyira rendbentartom...
while (!sleep) sheep++;
-
Tothgera30
Ármester
válasz molnarpeter #173575 üzenetére
Öhm, Astra és Auris Hibrid alapmodellek árai között nagyjából 2 milkacsoki különbség van. Nem biztos hogy visszahozza egy olyan illetőnél az árdifferenciát, aki évi tizenötezret pörget bele. Eddig Octavia, Golf, Vitara, Corolla, Astra volt nézve, utolsónál elég jó ajánlatokat kapott. Bár lehet én vagyok kissé elfogult az Astra irányába.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #173575 üzenetére
Már én érzem magam kellemetlenül, hogy mindenre a hibrid a megoldás
Nem merem ajánlani, mert fanatikusnak fogtok gondolniÚjként nem éri megvenni. Sokkal drágább mint bármelyik másik sima benzines középkategóriás autó.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Tothgera30 #173571 üzenetére
Auris TS hybrid?
-
Tothgera30
Ármester
Barátom új autót nézeget, eddig Astra K volt a befutó, 1.4T-vel, de elbizonytalanodott. Tehát kompakt kategóriában mi lenne most a best/buy? Kritérium: Közepes setup (klíma, tempomat), 4 hengeres benzines motor.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Jaded
őstag
válasz máyköl #173562 üzenetére
Egyelőre annyi van megbeszélve, hogy gondoljam át, mondjak árat, aztán ők is mondanak valamit.
Ez a fickó vejének az apja volt, konkrétan a "vejkóval" nem beszéltem. Tehát egy kapcsolattartóm van. Legfeljebb azt mondják, hogy nem. Én meg megspórolok egy utat.Azért nem a 800ezreseket nézegetem, mert 600 van rá+átírás. Ez csak így jött ajánlás alapján. Nyilván nem kötelező megvenni, de a realitástól sem kell elrugaszkodni.
szerk: hahu-s árakat mondtam, szétnéztem előtte.
[ Szerkesztve ]
Renault Megane IV Limited
-
vzsryl
nagyúr
válasz Webhun #173566 üzenetére
Szia!
Most új legyen, vagy alig használt? Mert nem mindegy.
Ha teljesen új, akkor Suzuki SX4 Scross 1.4 Boosterjet. Magas üléspozíció, erős motor, tágas beltér, olcsó fenntartás és valószínűleg tartós is lesz.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Webhun
tag
Sziasztok!
Szüleim szeretnének új autót vásárolni maguknak az alábbi szempontok alapján:
- keret maximum 5.000.000 HUF
- csak benzines autó
- nem szeretnének BMW-t / francia autót
- 5 ajtós legyen
- Típúsát illetően majdnem minden lehet limuzin/sedan/kombi/egyterű
- maximum 5 éves lehet, KM állása nem haladhatja meg a 100.000 km-tTudnátok egy kis útmutatást adni, hogy milyen típúsokat lenne érdemes megnézni?
Üdv,
Zoli -
diegho
nagyúr
Hétvégén kisebb tervezéssel sikerült elképzelnem hogyan tudnám a garázsomat 4700mm-re növelni, tehát 4600mm-ig el tudok menni az autóvásárlással, így már azért van választék a korábbi 4400-hoz képest. Évi ~18k km, vidék, autópálya és város együtt nincs ennek 20%-a, csak benzin érdekel, ezeket néztem 2-3M között 10 év körül:
Focus 2 kombi 1.6 101ló
Octavia 2/Golf6 1.4 TSI 122ló
J Astra kombi 1.6 116ló
Corola E15 1.6 124/132ló
318i touring 143ló (nem igazán vagyok oda a márkáért, de ezek egész pofásan néznek ki)Na szóval így ebből a listából az Opelen kívül mit zárjak ki azonnal? Esetleg mit rakjak hozzá? Nem muszáj a kombi, csak ha már elfér, akkor azokat néztem. 195cm vagyok, szóval elöl kell az extra hely.
-
máyköl
veterán
válasz Jaded #173552 üzenetére
"én maximum 700-at adnék érte, de azt is sokkalom."
Akkor miért nem a 800 ezres Focusokat nézed?
Nem bántásból, de ha 1,1milliós autóra valaki odajönne, és azt mondaná hogy 600k, nagyon gyorsan viszlátot intenék, mert bemondani majdnem a hirdetett ár felét nem kis szemtelenség, függetlenül attól hogy nem ér 1,1 -et. -
őstag
válasz gzbotii #173559 üzenetére
félre ne értsetek, nem néztem a focus árakat, isten ments hogy rábeszéljem valamire a srácot
de muszáj megjegyezenem hogy oylan javítási óradíjak vannak már, hogyha téányleg nagyon jó az autó, akkor 400 ezer ft os különbség nem sok ám
ilyen értékű autónál én nem azt nézném hogy mennyiért lehet mondjuk 5 év múlva eladni, hanem hogy kibír e mondjuk 4 évet úgy hogy nem kell rá sokat költeni/lakatolni
5 évre loesztod az akár fél millás felárat, az havi 10 ezer ft sincs, ennyit megér, hogy nyugodtan el merj indulni a kocsival (szvsz egy munkanap kiesés több ennél már)
az 5-600 ezres autó általában már az a kategória, ahol mindig van valami gond
(tudom, régen volt sok iylenem, de akkor még nem 20 ezer ft volt egy rápillantás a műhelyekben)mi nemrég adtuk el az első tulajos, 60 ezret futott 206-os peugetot-ot (2001-es)családon belül...az autó oylan volt mint az új (újszerű beltér, kopásmentes kormány, belső, sehol rozsda)
abból is van 200 ezerért, mégis azonnal elvitték volna 700k-ért mások is[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
gzbotii
nagyúr
válasz Jaded #173552 üzenetére
Szerintem 1.1 millió rengeteg érte...Akármilyen szép állapotban is van, sokat állt + idős autó. Ha két év múlva vagy bármikor el akarod adni, szerintem 400at se adnak érte.
Sok lerúgott ezekből 3-500ért megy simán, nehéz lesz árában elpasszolni.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Jaded
őstag
válasz LuckyL #173556 üzenetére
Képről én is azt mondanám..lehet mondok nekik 600e-t, bár az eladó is mondta hogy az 1,1-et sokalja (mivel a papa halt meg, így a mama mondta az árat). Hahu-n 5-800között vannak nagyjából, bár ebben van 1.6-1.8 is.
MunezXBK
Annyit mondott még, hogy most hétvégén használták, elvitték egy útra, hogy mégis "mozogjon" kicsit. Bár mindenki azt mond amit akar ugye..Nem akarom mindenáron megvenni, szerelőm ajánlotta. Gondolom szerelte is..igaz nem mondta, hogy milyen. De mondom, a Fordokat egyáltalán nem ismerem.
Kollegámnak van, ugyanez a típus kombiban, 1,6-os motorral. Nem igazán szokott rá panaszkodni. Mondjuk most a jobb első lengőkar eltört, bár az "kopó alkatrész"szerk: gzbotii persze, hogy sok, ennyi pénzért sokkal fiatalabb (és lehet hogy jobb autót lehet kapni). Nem is adnék érte ennyit. A kérdés még mindig az, hogy mi lenne érte a reális és hogy mennyi nyűgje van ezeknek? Benzinesekhez kb annyit értek, hogy gyertyacsere meg gyújtáselosztó beázik
[ Szerkesztve ]
Renault Megane IV Limited
-
őstag
válasz Jaded #173552 üzenetére
hát én akkor nem vesztegetném az időmet rá, max megkérdezném telefonon hogy egyáltalán adják-e annyiért amit te gondolsz
csak feleslegesen rabolod a saját és az eladó idejét is megtekintéssel
az ilyen papa autók, pláne egy focus vagy elmegy azonnal, akár ismerősi körben, vagy ilyen drágán hirdetikegyébként én nem tudom miylen az autó, de adott esetben egy 300+ ezret futott lelakott verdát nem érdemes egy nagyon megkímélt papa autóval összehasonlítani (ha tényleg oylan állapotban van, amire így 88 ezer km es futás alapján gondolok)
szerk: azt a 400 ezer ft különbözetet pillanatok alatt rá lehet locsolni egy szutyokra
[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Jaded
őstag
Sziasztok!
Egy 1.4-es 2004-es évjáratú Ford Focusért, mennyit szabad kifizetni? Lenne most egy eladó, képek alapján elég jó állapotúnak tűnik (ferdehátú, 5 ajtós, klímás, 88e km van benne).
Egy idős bácsié volt, aki tavaly elhunyt, azóta garázsban áll. Van ezeknek valami nyűgje? Ha elmennék megnézni, mit nézzek meg rajta? Alkatrész ellátottság milyen? Fordunk nem volt még sosem.Állítólag télen nem volt használva sosem, ő volt a 2. tulaj (a jszp 5-öt ír, nem tudom miért), 2012-ben volt benne ~55e km.
Renault Megane IV Limited
-
gooool
őstag
Sziasztok!
EZ az autó mennyire alkalmas napi munkába járósnak?
Egy Citroen Xsara-t váltana, nem igazán vagyok elégedett vele...nagy igények nincsenek, legyen megbízható, kényelmes, klíma, strapabíró futómű.
Vagyis kevesebb idegesítő apró hibát tudjon az orrom alá dörgölni, mint amit a Xsara tud...Köszönöm a segítséget!
Üdv, Balázs
-
Doki16
addikt
válasz Zsozso- #173546 üzenetére
Ezt csak az idő mondja meg
Ha tényleg rendben cserélték és nem csak olajfrissités volt akkor nem szabad gondnak lennie. Ekkor futásnál inkább az EGR, DPF kombó szokott már megtelni. Érdemes elvinni márkaszervizbe ahol kitudják olvasni a DPF és a befecskendezők állapotát.A váltóba senki nem lát bele, de ez szerencsére a legkevésbé romlós fajta amit a 2.0 CR mellé tettek. Ha egy picit lefolyatnak az olajból akkor abból lehet valamennyire következtetni, hogy tényleg cserélve volt-e.
A vezérműszíj cseréje amúgy 5 év vagy 210k km. Tehát egy picit túlhordták szerintem. Ha csak nem 2 év alatt toltak bele mindössze 10k km-t[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Zsozso-
csendes tag
Gondolkozom egy DSG-vel felszerelt VW-n. 2012-s évjárat 220k-t futott 2.0 CR TDI-s. Állítólag rendszeressen megtörtént a váltó olaj csere és 210-nél lett a vezérműszett is cserélve. Mit gondoltok, mennyire rizikós ilyen futott km-rel a DSG váltó ha ténylegesen normálissan szervizelve lett.
-
Integrale
veterán
válasz gzbotii #173543 üzenetére
Ez a kettő éppen elég.
Plusz a hazai állomány állapota erősen lehúzza az árakat.
Mielőtt az enyémet vettem megnéztem párat, na meg mivel van nálam sok alkatrész, ezért jönnek is hozzám, van olyan, ami bontásra sem érdemes, és az utcán van.Aztán van olyan, aki olcsón vette (pont múlthéten jött egy fickó) első tulajtól vette 500 körül, annak az autónak minden porcikájáról enni lehet.
Pedig ezek valóban tartós autók (tudnak lenni), a belső a már említett ragacs miatt viszont hányinger lesz, az nagyon lehúzza a megjelenést, és eltántorítja azokat, akik nincsenek képben ezzel.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
tboldi
nagyúr
válasz Integrale #173540 üzenetére
Mielőtt bontóba viszed szólj, kell a pótféklámpa burkolata, enyém is szürke gyárilag, de megsértettem az élét, helyette feketét találtam, és zavar!
Csak a gond van ezekkel a pótféklámpákkal. Nekem meg a fóliát kell kicseréltetnem az új, LED-es darabhoz.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz Faith #173539 üzenetére
Szia!
Meg kell nézni élőben, így képeken egész jó állapotú, küszöbök hátsó vége sem rozsdás még (ha nem takarítják a dobbetétek mögött, akkor ott megindul a rozsda).
Belső műanyagok ragacsossá válnak (kesztyűtartó, biztosítéktábla fedele, középkonzol, és a "kardánbox") 4 óra munkával újjá varázsolható.Navigáció itthon nem fog működni, koordinátákat mutatja, de az Olaszok szerint Európa csak az osztrák határig tart. Telefonját tudod használni.
Motorral nem szokott gond lenni, még egyszer ennyit el kell mennie, komoly meghibásodás nélkül, a hangja remek, erős motor, fogyasztása megállhat 7 alatt vegyesben, főleg a te használatoddal. Hátsó futóműhöz itthon nincs alkatrész, szilenteket lehet külön cserélni 14 db szilent + munkadíj 90 körül van (nem szükséges mindet), első futómű egyszerű, nem drága.
Nyomkodd végig az extrákat, klíma állítsa mind a két oldalt és az összes irányt, tükrök hajoljanak be, CD-tár valószínűleg már el van koszolódva.
Próbáld ki a tempomatot, ha nem működik, akkor a kuplungpedálnál hiányzik egy kis rugó, eltörik, emiatt a kapcsoló tartja a pedált, ettől pedig az megy tönkre. Típushiba.
Konkrét modellről.
Az évjárat szerintem nem stimmel egyébként, ez már a facelift utáni modell.
Kédergumi ki van szakadva, tudok adni másikat.
Hátsó dob itthon nincs, Olaszországból hozatható gyári 46e Ft szállítással, én hétfőn rendeltem, pénteken már felraktam. Van lengyel dob 20 körül, de az kicsit hangosabb, és nem gyári formájú.Vezetőülés nem vészesen kopott, nincs kiülve sem, kapcsolók helyükön vannak, mind a négy ablak le/fel automata, de lehet, hogy nincs feltanítva. Ablakokat próbáld ki, ha kattan/ropog, akkor a műanyag vezetősín elfáradt, 20 perc cserélni. Elektromos deréktámaszt próbáld ki.
Mielőtt bontóba viszed szólj, kell a pótféklámpa burkolata, enyém is szürke gyárilag, de megsértettem az élét, helyette feketét találtam, és zavar!
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Faith
aktív tag
Üdv mindenkinek!
Munkába járáshoz keresnék autót mert a jelenlegibe túl gyorsan gyűlnek így a méterek és nagyobb az értékvesztése így mintha vennék egy olcsó járgányt. Napi 130km autópályán amit meg kell járnom. Tehát inkább dízel lenne megfelelő olyan 7 literes fogyasztásig mert így jövök ki 0-ra a munkahelyem által kifizetett üzemanyagból. Eladva nem lesz az autó, tőlem már csak a bontóba megy. Tehát a legfontosabb, hogy működőképes legyen és legyen rajta műszaki.
Egy ilyen mennyire lenne szívás a fenti feladatra? Mert ez még tetszene is.
-
SkiDev
őstag
Húha mennyi válasz, és kb. egyöntetűen Suzuki. Köszönöm szépen mindenkinek! Esetleg az astra-ra és fordra ránézek még. Akkor megpróbálom az öreget errefelé terelni. Megmondom neki, hogy a szomszédét nézzük meg milyen, az úgyis Ignis.
[ Szerkesztve ]
Siemens A40 \ Siemens C35 (BOCI Ver.) \ Siemens AF51 \ SE k310i \ Nokia 3110c \ SE k800i \ LG GT 500 \ SE Xperia X8 \ Sony Xperia SP \ LG G4 Brown Leather \ Huawei Mate 10 Pro \ Realme X2 Pro \ Samsung Galaxy S21 Ultra \ iPhone 16 Pro
-
AMD Power
titán
válasz enginev3.0 #173536 üzenetére
Én a mai napig úgy vagyok ezzel ,hogy ha az Astra kirohad alólam és Suzukit veszek és valószínűleg egy Ignist. Racionális választás lehet BP évi 8000km-re.
-
enginev3.0
félisten
-
OPiiPO
veterán
válasz SkiDev #173531 üzenetére
+1 WagonR+: magasabbra szállsz be, az 1.3 benzines erősebbik változata pedig jól mozgatja városban és országúton is - pályán megszenved a nagy homlokfelület miatt, de azt írtad hogy az nem szempont
[ Szerkesztve ]
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
Core2duo6600
veterán
válasz SkiDev #173526 üzenetére
Esetleg G astra, vagy 1 gen Ford Focus, de sanszos, hogy több km lesz benne.
Már csak azért is, mert az utobbi évben felfelé mentek pont ezek a kategóriák használtan is.
És hát ennyi zsetonból leginkább 15 évnél idősebb lesz csak, és hát ha valaki kocsit vesz az
évi 10 000 és 20 000 km közt biztosan megy, és akkor még nem is ment sokat.
és ha 20 000 -al számolsz akkor is 15 *20 000 = 300 000
És akkor még kevesett ment az illető.
Szóval a 200 000 alatti futás és ez az ár gyakorlatilag lehetetlen.Vagy emelni kell a zsetont, vagy el kell fogadni a magasabb futásteljesítményt.
A többiben is lesz ennyi csak kevesebbet mutat max az órája.Erre a legjobb egy elektromos autó lenne, de az jóval drágább.
[ Szerkesztve ]
Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
SkiDev
őstag
Köszönöm a válaszokat! Akkor gondolom amiket néztünk felejtősek (több velük a nyűg).
Siemens A40 \ Siemens C35 (BOCI Ver.) \ Siemens AF51 \ SE k310i \ Nokia 3110c \ SE k800i \ LG GT 500 \ SE Xperia X8 \ Sony Xperia SP \ LG G4 Brown Leather \ Huawei Mate 10 Pro \ Realme X2 Pro \ Samsung Galaxy S21 Ultra \ iPhone 16 Pro
-
8th
addikt
válasz SkiDev #173526 üzenetére
Suzuki Ignis. Ennyi pénzből csak azt. Ott lenne még a Ford Fusion ami sokkal autószerűbb de abból hét kiló alatt csak lelakott fost kapni.
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" Éljen soká a multikulti! Még több illegális bevándorlót Európába! Ugyan már, mi baj lehet belőle...
-
SkiDev
őstag
Sziasztok!
Az öreggel keres(get)ünk egy használt autót közeljövőbeli váltásra egy 2001-es Suzuki Swift 1.3 GC helyett. Viszont nagyon nagyon szűk a kínálat. És persze szempontok is vannak bőven.
Szempontok:
- Suzuki eladási árából (250-300k) + 250-300k-ból kéne kijönnie ~ 5-550k
- Nyíregyháza és ~70km-es körzetében keresünk, nem nagyon akar érte utazni
- elsődleges, hogy magasabban üljön a Suzukitól, mert egy kínszenvedés be-kiszállni, mivel alacsonyan fekszik és még alacsony is a kaszni (beltérben már okés)
- csak benzines lehet elfogadható fogyasztással
- 3 főre lenne, így 5 ajtós kell sedanból vagy csapott hátsósból
- kicsit nagyobb teljesítmény kellene, mivel a Suzuki megszenved a 68 LE-vel, több fővel
- illetve faterre is sajnos ráragadt a magyar mentalitás, miszerint 200k km alatt kell lennie, emellett WW-t és Renault-ot nem akar ~ magyarázhatom neki, hogy állapot > km, úgy van vele, hogy valószínűleg rövid időn belül költhet rá ismét egy nagyobb összeget, mert ennyi km után kimegy belőle valami
- főleg városi használatra van, autópályán nem megy vele, leghosszabb út is max 50-100 km, inkább szaladgálós autó lenne
- kombi,coupé nem lehetErre a szinte lehetetlen szempontra találtam összesen 4 autót:
- Suzuki Liana 1.6 GLX
- Dacia Logan 1.4
- Hyundai Accent 1.5 GLS
- Daewoo Kalos 1.4Szóba jött még Seat, Skoda, Opel , viszont ezekből ilyen feltétel mellett nem találok semmit.
Esetleg ezek közül melyiket érdemes vagy ezek mellett van-e még értelmes alternatíva?
Segítséget előre is szeretném megköszönni.[ Szerkesztve ]
Siemens A40 \ Siemens C35 (BOCI Ver.) \ Siemens AF51 \ SE k310i \ Nokia 3110c \ SE k800i \ LG GT 500 \ SE Xperia X8 \ Sony Xperia SP \ LG G4 Brown Leather \ Huawei Mate 10 Pro \ Realme X2 Pro \ Samsung Galaxy S21 Ultra \ iPhone 16 Pro
-
Gaben92
őstag
válasz Doki16 #173524 üzenetére
Köszönöm a gratulációkat mindenkinek.
Egyelőre még csak ismerkedünk, szoknom kell még kicsit, mert életemben egyszer vezettem automatát mikor leugrottam a 2 km-re lévő boltba egy barátom Jaguar XF-jével, szóval nem nagyon tudok mit kezdeni a bal lábammal. Ettől függetlenül úgy érzem jól megleszünk egymással. Jövő héten viszont -ahhoz képest, hogy amiatt lett hybrid mert leginkább városozás lesz, rövid távokkal - lesz 1200 km-ünk ismerkedni mert háromszor is meg kell járnom Helsinkit oda-vissza.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
bitpork
nagyúr
válasz enginev3.0 #173518 üzenetére
A klímáját nagyon nézesd meg. Barátom vett egyet és gyk minden klíma csöve el volt öregedve uh gazdasági totál volt
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
enginev3.0
félisten
Ez csak számomra gyanúsan olcsó?
[link]A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
sumsang
aktív tag
válasz Gergőke88 #173514 üzenetére
Ja, mert a sok hazai, ill. külföldi kereskedő lerendelte a sok bemutató autót. Amúgy meg hozzá lehet jutni pár napon belül is, GT line, GT típusokhoz is, ha van készleten az igényeknek megfelelő színben és felszereltségben.
Amúgy valóban szép autók és elfogadható az ár/érték arány is(#173512) Gaben92
Gratulálok hozzá, szép járgány. Sok kellemes, balesetmentes utazást vele.[ Szerkesztve ]
-
Gaben92
őstag
Sziasztok megint.
Szeretném megköszönni a segítséget és ajánlásokat amiket kaptam, örömmel jelentem reggel 9 óta a garázsban parkol ez a szépség.
Ha nem jönne be a link akkor már levették az oldalról, de saját képem még nincs róla sajnos. Délután megpróbálok csinálni párat ha időm engedi.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
rbalint88
addikt
válasz MongolZ #173488 üzenetére
Suzukibol scross gl+ 1.4t, en belekernem az automatat is. Ha a formaval meg tudsz baratkozni, az ev vetele. Meg megy ra a boosterjet gari, ami 10ev/200e km a motorra-valtora-turbora. Szervizes velemeny is pozitiv mind a motorrol, mind a valtorol. Vitara kisebb, rosszabb minosegu a beltere es meg kell venni a glx-et ahhoz, hogy ne legyen csoves kulcsa pl. Nekem a vitarara maxi kedvezmennyel 6,2-t mondtak 1.4T automata fwd glxre. Ehhez kepest scross gl+ felszereltseggel, 1.4T aut fwdben 5,4...
Kia ceed jo lehet, 7ev/150e km garival. Ha nem kell a kombi minden aron, eleg lehet bele az 1.0 motor is, de az 1.4T a javallott. Extrazassal el lehet szallni 10M-ig is, de a proceed gt az legalabb egy vagyhato auto.
Toyota Auris hibrid, kombiban egy jo valasztas. 6M-ert minel fiatalabbat nezz, minel kevesebb km-rel. Talan uj is kijohet “fapadosban”, hasznaltauto.hu-n nezz szet mik az arak jelenleg, kifuto modell, lehet ra nagy akcio. -
OPiiPO
veterán
válasz bajnokpityu #173504 üzenetére
Soha semmi gondom nem volt Székesfehérváron vásárolt használt autóval, minden esetben valós km-el vettem (3db eddig, mondjuk átvizsgálás terén eléggé alapos vagyok).
[ Szerkesztve ]
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
Doki16
addikt
válasz SzlobiG #173506 üzenetére
Köszi Echte dunaújvárosi kép a víztoronnyal a háttérben Van egy komplett album róla egyébként.
Én Székesfehérváron vettem a B7-es Passatot. Minden bizonnyal valós km volt benne. Már csak abból is gondolom mert már 3 éves korában 145k km volt benne
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
bajnokpityu
félisten
-
MunezXBK
nagyúr
válasz bajnokpityu #173504 üzenetére
Én pedig dolgoztam fehérvári kereskedésben és nem egy valós km-es autót adtunk el.
-
b4zsi-
őstag
válasz bajnokpityu #173504 üzenetére
Akkor van olyan kereskedés , amit ajánlotok vagy maradni kellene a magánszemélynél esetleg csak olyat keresni, amit Magyarországon helyeztek üzembe?
Székesfehérvárral ekkora a probléma? Közelben meg Kaposvár, ami ugyancsak játszhat arra fele van pozitív tapasztalat?
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz MongolZ #173500 üzenetére
Nem sokkal olcsóbban vettem a sajátomat. De az enyém 2015/10-es és 172k km van benne. Ez teljesen árában van. Viszont ajánlom figyelmedbe a facebookos Toyota Auris Club-ot. Ott is van pár segítő szándékú eladó.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
b4zsi-
őstag
Melyiket ajánlanátok a lenti konkrét két példa közül? Szeretnénk minimum 6-7 évig megtartani. A tourerben a turbo lehet gondolom a nagyobb hibaforrás, de azon meg elvégezték a komplett nagyszervizt.
Érdekelne, hogy Ti melyik modellt választanátok.Zafira Tourer 1.6 Turbo [link]
Zafira B 1.8 motor [link]Üdv: Balázs
[ Szerkesztve ]
-
Core2duo6600
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Vadonatúj Quickwheel MAX Urban elektromos roller, 500 watt, 30 km/h, 45km,15Ah akku, számla
- iScooter i10Max Elektromos Roller 750W bontatlan dobozában, számla, gari
- Remek áron vadonatúj brutális elektromos roller Quickwheel EXPLORER - 5600 watt, számla
- Govee TV backlight 3 lite (75-85" TV-hez)
- Delonghi Nespresso lattissima touch
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest