Hirdetés
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
- Már várja a startpisztoly eldördülését a Gaudi 3
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Rengeteg memóriával kínálható meg az AMD érkező csúcs-IGP-je
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Modding és elektronikai kérdések
- Gaming notebook topik
- Milyen monitort vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- LG LCD és LED TV-k
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
Hirdetés
-
9 Lives to Defend bemutató
lo Jó sok dolga akad a macskánknak, míg távol vagyunk az otthonunktól.
-
Miniatűr csúcstelefonnal készül a Vivo
ma Persze lehet, hogy az X200 Pro mini képernyője nagy lesz, csak nem túl nagy.
-
Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
ph Külön szoftveres részlegek helyett mostantól mindenki együtt dolgozhat minden hardveren.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisza25
félisten
válasz meili #170220 üzenetére
Igen, már nem kell engedniük, mert fogy az autó rendesen, már sikerült egy kis presztízst szerezniük, 2011-ben 3,1M volt a pro cedd, de a szalonban lévő kombi ceed is 3,15M megvehettem volna, ekkor 4-4,25M körül volt a konkurencia.
Én sem tudtam mást belealkudni, csak a családi 250eFt lett volna a ceedre (édesapám vett egy kia carens-t februárban)
A stonicra meg csak 150eFt lett volna, én végül egy fiat tipo-t vettem.Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
gaborbol
őstag
válasz meili #170220 üzenetére
Engem beszivattak a kedvezmenyekkel a Kia-nal amikor a Sedona-t vettuk.
Markaszalon hirdetett kettot a fullos kivitelbol valami $32k ert, a listaar meg 42k felett volt mindenhol. Felhivtam oket, ez a valos ar, ennyiert el lehet vinni, mult evi modell, csak vigye mar oket valaki.
Odamentem, akkor induljon a matek. Szoval az auto ara 44k nezzuk on mire jogosult:
Kia special discount $1500,
Van a csaladban masik Kia? Nincs, arra adtunk volna $1000-et.
On katona? Nem. Arra jart volna $500
On diak? Nem, arra jart volna 500
Kia hitel? Nem, arra jart volna 1000
Kia konkurens meglevo autorol cserel Kiara?
Nem. Arra jart volna 1000
Beszamit autot nalunk?
Van egy fullos outlander GT-m hibatlan 6 eves, megnezzuk, igen, $2500-ert be tudnank szamitani, es meg $500-at elengedunk az arbol.
WTF???Es ennyi. Szoval, ha minen kedvezmenyre jogosult lennek ami szinte lehetetlen akkor lennek 38k-nal. Hogy jott ki a telefonban meg az interneten meghirdetett 32k-s ar?
Hat ize, az ugy jon ki, hogy on lizingeli ezt 5 evig havi x ert, aztan egy nagyon-nagyon kedvezmenyes aron meg tudja majd venni es igy jon ki a meghirdetett osszeg.
Hat akkor induljon a matek. Tokkal vonoval valami $48K ra jott ki ez a variacio, es elb@sztam ra 3.5 orat...
Nem csak a Kia, de a Chrysler is ugyan ezt el akartal jatszani, csak ott mar megvolt a rutin.
Siman fel lehetett volna oket jelenteni, de se kedvem see idom.
26k-ert vegul elhoztam a szalonbol egy majdnem fullost nem egeszen 2 evesen a Kia hasznalt auto garral azt csa.
2 ev alatt kellett neki egy izzo a kotelezokon kivul.Nalunk a hasznalt hybrid ara jobban esik mint egy eldobott ko. Annyit irtatok az amperarol, hogy raneztem az voltra. 2013-as evjarat 56k merfold, premium kivitelbol Chevy certified used garancia maradeka a fo egysegekre, 11k iranyar.
2013-as Prius kilomtertol fuggoen $7k-12k[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz meili #170220 üzenetére
Felesleges alkudozásra hajtani. A saját példádból is látszik, hogy a Ceed azért olcsóbb a kategória társainál, mert alig lehet náluk faragni a listaárból, így a valódi vételár kb. megegyező lesz a kategória társakéval. Kategória társakat most nem csak a kompakt méretosztályra értem, hanem a presztízsre is, tehát egy Golf, A osztály stb. értelemszerűen drágább.
Tehát ha pl. tetszik a Focus, akkor nem szabad elvetni a Ceed ellenében csak a listaára miatt, mert kb. ugyanarra az árszintre lehet belőni. A Fordnál, Opelnál, Suzukinál stb. a listaárat felesleges nézni. Én is mindig hahu-n csekkolom le, mert ott már a valódi vételárat tüntetik fel a kereskedők.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
nandow
aktív tag
-
kisza25
félisten
válasz meili #171532 üzenetére
Nincs, legalábbis az enyém en nem volt (kia proceed), mondjuk másnap 600 km volt benne és 1hét alatt megvolt az 1000, mert kint dolgoztam Ausztriában és onnan jöttem haza érte.
Bejáratásra gondolsz, vagy gyengének érzed?
A fiat elég nyers volt az első 1000 km-en, már teljesen más a hangja (2500 km-nél járok) és ennél konkrétan ajánlották, hogy eleinte max 75% és 5-8 e km után sokkal jobban fog menni, a kereskedő szerint valami szoftveres tiltás lehet, de rákérdezett fiat-nál, de az tagadta, hogy lenne ilyen. Lehet ennyi idő alatt kopik össze a technika. 3000- 4000-nél ajánlott ledobni az első olajat azt mondta.[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
kisza25
félisten
válasz meili #171549 üzenetére
Bejáratós időszakban 75%-ot szoktak tanácsolni és változó fordulatot. Eddig még nem használtad ki az autódat, mert 3000-3500-tól kezd élni. Használd a magasabb tartományokat is mert lusta lesz. A túl alacsony fordulaton adsz mindig gázt, akkor hordósan fog kopni a hengerfal, mert oldalra feszül a dugattyú.
Alacsony fordulatnál a kenés is gyengébb.
Normál 2000-3000 között használd, de gyorsításoknál nyugodtan tekerd el 4000-4500-ig, előzésnél meg 5500-6000-ig
Fölé nem nagyon érdemes, mert 4000- nél van a nyomatékcsúcs és 6000- nél a teljesítmény csúcs a te motorodnál[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
kisza25
félisten
válasz meili #171555 üzenetére
Ja azt hittem 1,4 szívó
Nem ég ki, lerakódnak a dolgok
Az ok a motor hőterhelésében, hőtermelésében keresendő. Az üzemi hőfokra melegített motorban nem képződik koromlerakódás a kipufogóoldalon, illetve a visszavezetett kartergázból sem tud kicsapódni az olaj a szívóoldalon.Ám a városban használt autók motorjai elég ritkán érik el az üzemi hőfokot. Az egy dolog, hogy a vízhőmérő jó értéket mutat és a hűtőfolyadék el is éri az előírt hőfokot, de a szívó- és kipufogócsonknak több idő kell, hogy tényleg jó forrók legyenek, beinduljon az öntisztulás. Addig pedig a rossz égésből kialakuló korom leül a kipufogóban (néha az égéstérben és a dugattyútetőn is), a kartergázzal érkező olajpára pedig lerakódik a szívóoldalon. Nem sok lerakódásról van szó, de sok kicsi sokra megy, az átmérőcsökkenés meg nem tesz jót a motornak.
Aztán mikor végre kiszabadul az autó az országútra és hosszú időn át kell nagy teljesítményt leadnia, ezzel felfűtve a motor alkatrészeit, végre izzásba jön a korom, a folyamatosan befelé tóduló benzin le tudja mosni a dzsuvát a szívócsatornáról, a motor pedig rögtön jobban érzi magát.
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz meili #171566 üzenetére
Ne parázz rá ezek 100 éves népi berögződések amik már rég idejét múltak. Egyrészt ezek a motorok már a gyárban bejáratásra kerülnek másrészt olyan speciális bevonat van az égéstérben ami súrlódáscsökkentő és rendkívül jó kopásállóságot is kölcsönöz a motornak. Semmi baja nem lett az autód motorjának.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Politika
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- iPhone topik
- Windows 10
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Experience: Így lett az AI az életünk része
- Ford topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen