- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Théodore
csendes újonc
Szerintetek ilyen helyszíni autó átvizsgálást érdemes igénybe venni? Van értelme?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tothgera30 #142150 üzenetére
A szívószelep kokszosodására gondolt, nem arra, hogy kormol a gép. [link]
Turbó kopó alkatrész, bele kell kalkulálni a felújítását majd a költségvetésbe de ha ésszel volt használva akkor elég sokat kibír.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz Tothgera30 #142153 üzenetére
Elvittem egyszer vegyszeres tisztításra, semmi baja nem lett tőle. Valaki írta itt korábban, hogy a Lexusnál a vegyszeres tisztítás a gyári technológia.
Ha ésszel használják - ahogy Qru utalt is rá - akkor 300 000 km-t minimum tudnia kell a turbónak felújítás nélkül. A turbófelújítás 70-100 ezer Ft profi helyen, emiatt nem aggódnék, szinte minden modern autó turbós már.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz focvis #142154 üzenetére
A lexusnal egyebkent en meg csak usa forumokban olvastam rola, ott is akkor inkabb akkor jott elo a dolog hogyha gagyi benzint tankoltak. A lexusnal viszont kiterjesztettek a garanciat 9evre km korlatozas nelkul es ennek kereteben megtisztitottak ill. csereltek a szelepeket.
-
kmisi99
addikt
Sziasztok, még csak nagyon kezdetleges alfa stádiumban, de ugyan autóvásárláson kezdek gondolni, szóval amolyan érdeklődés szinten írom eme sorokat.
Maximum 1 millió ft ért nézelődnék. Ami kritériumaim lennének, sedan szerű kialakítás, nagyobb autó ami azt takarja, hogy eléggé hátra tudjam tolni az ülésem, hogy a 186cm magasságommal kényelmesen kinyújtózzak, a kis autókban szenvedés a vezetés nekem. Kulturáltabb fogyasztás, nem célom száguldozni és gyorsulgatni, de azért nem árt ha tudok is előzni vele. Jó fenntarthatóság.
Amiket főként néztem mindegyik 2004-2005-2006 körüli modell.
Octavia mk2 (bár tudom nehezen fér bele a keretbe) 1.6 benzin vagy 1.9tdi
Mazda 6 valamelyik 2.0 dízel verzió.
Mondeo 2.0 CDTI (erről eléggé lebeszéltek, a múltkor illetve már lehet nem is aktuális, mert munkatársam lehet nem adja el)Az első kettőről érdekelne vélemény, illetve ajánlásokat szeretnék kérni, még hasonló méretű és árakategóriájú autókról.
-
Vesztor87
senior tag
válasz footy #142139 üzenetére
Az asszony, vagy a sok cucc amit bepakol? Nem mindegy
A sedanok hátránya a kombihoz képest egyértelmű, de még egy ferdehátú is sokszor jobb, praktikusabb. Azért maradtam a sedan-nál (5 ajtóshoz képest), mert egyrészt ebből pont volt egy jónak tűnő, jó áron, másrészt talán picivel biztonságosabb ha van a hátsó ülés mögött nemi matéria, és nem a hátsó támlától 20 centire van a vége az autónak. -
hacki87
senior tag
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz hacki87 #142178 üzenetére
1. nem volt kiforgatva. 2. A nyomaték csúcs 1900-as fordulaton van, de a legnagyobb teljesítmény 4200-nál. Szóval 4000 előtt elváltva bénán megy.
1.-es padló, 2.-es padló, 3-as padló, 110-nél vége a 3.-asnak. 9-10mp és 100. Ha csak simogatod, nem gyorsul. Minden sebességben tartod a piros tartományig. Nem lesz tőle baja, a rev limiter fejjebb van.
Kornélka: 170 ló, 400Nm.
[ Szerkesztve ]
-
Brumi˘
addikt
válasz Kornel #142163 üzenetére
Veztengely szeret elkopni, ha szar olajjal van használva.
Chipszel lehet rajtuk finomítani. Pl.: Passat pd130 közepesen szar chipszel 60-100 6->5mp. Csipszelt ARL leon tudja ezt 4mp alatt.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz tboy93 #142159 üzenetére
Octavia 2 tényleg magasabb árfekvésű, Mondeo TDCI nem ajánlott, de szerintem Mazda6-ból azért 1 millióért már lehet kapni normálisat. Töménytelen mennyiségben hozzák be, ezért a szépen karbantartott itthoni darabokat sem lehet nagyon eladni 1-nél többért, nagyon max 1.2. Persze a facelift előtti 2002-2005 közöttiekről beszélek.
Persze fényképről nehéz megmondani milyen az alja, rozsda szempontjából. Ha a Bose hifi, bőrülés, Xenon nem olyan fontos akkor főleg meg lehet kapni ennyiért.https://tinyurl.com/rasoapro
-
nagyúr
válasz runner 125 #142186 üzenetére
Szep, de nem is 1milla. Ezek a 6-osok is ugyan ugy rohadnak mint az elod?
-
runner 125
nagyúr
válasz tboy93 #142187 üzenetére
Nem ismerem, de szerintem nem. Az elődnél a küszöbrész nem volt beugrasztva és műanyag elemmel burkolva, mint ahogy a jobb féle (jellemzően prémium) autóknál megoldják, ennél a szériánál viszont végig burkolt a küszöb. Persze ez nem jelenti azt, h alatta nem rohadhat, de mégis kevésbé van kitéve a kerék által felvert kavicsoknak a fém rész, s talán az első dobrész is jobb szigetelt.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
nagyúr
válasz runner 125 #142189 üzenetére
A küszöb egy dolog, de mi van az ívekkel, alvázzal? Az új 3-asokról is azt hallottam, hogy 8 évesen már van itt-ott korrózió.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz tboy93 #142185 üzenetére
Nem mind szar ám. Meg kell nézni, látszik az, ha rozsdás. Ha nem, és ráraksz egy alvázvédelmet nem is lesz. Az enyém sem úgy néz ki mint amit belinkeltél. Van egy herpesz rajta, 2 éve ugyanúgy néz ki, a lakatos azt mondta még legalább 3 évig nem nyúl hozzá az biztos.
A Mazda6 egy jóval jobb autó mint amennyire rossz az értéktartása. Sajnos korróziós gondok vannak, főleg a behozott, pl osztrák autókkal, és a dízelek javítása is lehet költséges, de emiatt megvenni egy más szempontból ugyanilyen minőségű autót másfél-kétszeres áron szerintem nem éri meg.https://tinyurl.com/rasoapro
-
tabaga
tag
Csak sajnos a kipufogójukat felejtik el bevezetni az utastérbe. Najó, ha igazságos akarok lenni, akkor elég lenne csak azt az extra kormot, amit a kendáccsal értek el.
-
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #142186 üzenetére
Ez nagyon bejövős. Javult a korrózió védelem az elődhöz képest, de még mindég nem az igazi ezek is tudnak szépen rohadni.
8th: Ez tényleg ő.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest