Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- RAM topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen széket vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- Egér probléma
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Bluetooth hangszórók
- ZIDOO médialejátszók
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
w333
félisten
válasz
Kornel #128997 üzenetére
Én biztosan tovább keresgélnék más autót ... ezt olvasd át
Nincs az az olaj, amit 10 ezer után nem kell cserélni! Mindegy, ki mit ír, 10 ezer után nincs meg a viszkozitása, főleg egy turbódízel autónál.
Érdemes lenne egy teljesítményt mérni rajta, szinte biztos hogy kopott a motor !
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Kornel #128997 üzenetére
Legbiztosabb mód a kompresszió mérés, vagy megnézed mennyi kartergázt termel, persze ehhez tudni kéne értelmezni, amit láltsz és érzel a kezedet a nyitott olajbetöltő felé téve alapjáraton. Valamennyit fog és a dízel mindig többet tol, mint a benzin, kérdés, hogy mennyit.
Nézesd meg szakértővel.
w333 Még jó, hogy Te nem értesz hozzá és nem szólsz bele.
-
Kornel
veterán
válasz
Mágus2 #128996 üzenetére
itt 1, max. 1,5 év telt el az olajcserék között.
azt mondod, hogy nem lehet ebből nagy gáz?
hogy szűröm ki, hogy nem-e nagyon kopott a motor?(#128998) SzlobiG: nyilván én is 10k-nként cserélném, de itt legalább igazolhatóan megtörténtek, legalább ennyiként...
viszont kicsit sokallom akkor is.
Bár évi 30k km-t valószínű nem városban nyomták bele... -
-
Kornel
veterán
Sziasztok!
Szóval 159 SW 1.9 16V JTD nézelődésben vagyok...
Hozzáértőktől kérdezném, hogy mennyire gáz, ha az olaj következőképpen volt cserélve:30k km-nél
60k km-nél
90k km-nél
124k km-nél
138k km-nél
159k km-nél
173k km-nél
195k km-nélEzek elvileg biztosak, most van 208k km benne.
Érdemes ezzel foglalkozni, vagy még rosszabb lehet, egy bizonytalan eredetű példány?Köszi a válaszokat!
-
Morris
veterán
Urak.
Asszonypajtinak kellene egy autóka!
Ez vagy egy ehhez hasonló Punto mennyire jó választás? -
válasz
szőröscica #128968 üzenetére
Gyárit leszedem és van rá egy bevált emberem aki megcsinálja, de ezt most pont nem vele fogom csináltatni, mert van még egy fölös kreditem náluk amit elhasználok erre a célra.
-
-
kraftxld
félisten
válasz
szőröscica #128978 üzenetére
Nem, bonyolultabb sztori, majd egyszer leírom
-
-
kraftxld
félisten
Németországból vennék egy kocsit (nem lényeg az átírás), max 4000 euróig
2 felnőtt, 2 gyerek, úgy 1.5 év alatt tolnék bele 30-40e km-t.
Nagy csomagtér fontos a sok pakk miattEzek közül valamelyik használható? Egyéb tuti ötlet?
- Passat Variant 2.0 TDI
- Mazda 5
- Citroen C4 Grand Picasso
- VW Sharan
- VW TouranKöszi.
-
Skacok ez a 7.gen Accord nagyon jól megy. Úgy húz 2200 felett hogy csak na, és teljesen gyári 140LE konfig.
Nem beszélve arról hogy nagyon kényelmes!
Mindenkinek ajánlom aki nem fél a dízeltől.
Kösz még egyszer
-
szőröscica
addikt
Idén nem fér bele. Megvenni meg tudnám, de ha bármi komolyabb befuccsol rajta, akkor parkolna. Túl sok dolog kell még a ház körül, viszi a pénzt rendesen, pedig az építkezés már tavaly előtt befejeződött.
Most rendbekapom a Nissant, vettem rá 4 új Dunlop Bluresponse-t is, aztán jövőre jöhet a BMW.
-
-v-
addikt
válasz
szőröscica #128968 üzenetére
Mikor lesz V8?
-
válasz
szőröscica #128963 üzenetére
Igen, van eszközöm hozzá, de csak rá tenni a remapot nem én írom.
-
Promi
aktív tag
Ha megvannak a kötelezők, akkor ki mégy vele a világból. Persze a benzines verzióra gondolok. Néha nyekereg benne itt ott az illesztéseknél valami. A B oszlopot nagyon szokni kell! Sokszor ki takarhat autót is ha nem figyel az ember, ezen kívül olcsón fenn tartható jó értelemben igénytelen autó nekem is ez van 1.5 benzines.
-
válasz
szőröscica #128960 üzenetére
Majd kitapasztalja idáig benzinesekkel járt hasonló tulajdonságúakkal szóval nem lesz neki meglepetés a dolog. Na meg majd rakok rá neki egy remapot kis plusz teljesítménnyel.
-
Mai első jelölt Ibiza.
Pesti nagy autó piac, iszonyat mennyi autó van ott még sose voltam azt se tudtam merre mennyünk. Megtaláltuk az ottani kereskedőt ahova tartozott az autó már úgy kezdte, hogy osztrákoktól van behozva, ami meg is látszott a karosszérián küszöbök a festésen átrohadva, az eleje törött volt látszott, hogy újra volt fújva a hátulján szintén nem illeszkedett a lökös, akkor a csomi tartó alján végig rozsda. Kipróbáltuk azért, de felesleges volt az egész egy kuka szar, ért kb 400k-t. De olyan szépen le volt ápolva komolyan messziről mintha új lett volna még a motortér is agyon volt szilikonozva.
Második jelölt 307. Magányszemély kicsit várni kellett rá, de halál normális srác volt és tényleg családi autó mert ott szállt ki a gyerkőc és ezért is adják el, mert kinőtték kombi kell. Nagyon korrekt volt sok mindent elmondott még azt is amit sose szúrtunk volna ki. Rozsda nincs, belseje szép, működött rajta minden a kapcsolók is szépen jártak nem akadtak klíma is rendben volt. Motor szépen járt, kuplung rendben volt, nem kopogott a futómű. Ami cserés az a kipu dob, találtunk olaj folyást, kell rá nyári gumi, meg a vezérlést cserélni fogjuk, na meg az összes szűrő +olaj. Úgyhogy megegyeztünk vele szombaton hozzuk el 680-ért.
Ugyan nem akartam dízelt, de így hogy se dpf, se kettős tömegű nincs benne, na meg van a műhelybe eltéve 4db bele való injektor is így nem hagyhattuk ott és azért a fogyasztása nagyon megnyerő.
-
Én amondó vagyok, nem jó ki-be rakosgatni az automatát, még N-be se. Csak feleslegesen állítgatod, simán be tud ragadni, ha hibás (nekünk maradt így sebességben a kocsi, csak előre ment, hátra nem). Előny, ha van autohold vagy egyéb hold funkció (mercin is van), mert akkor nem pakolgatod ide-oda 5 percenként. Tessék taposni a féket, ennyi belefér azért cserébe, hogy nem kell kuplungolni
-
mqm
senior tag
Sziasztok!
Párom vágyik egy új verdara.. A keret 1-1.3M. Dízel/4 ajtós kellene mert sokat járna vele. (heti 6nap, naponta 80km). Természetesen olyan darabot keresnénk amivel a későbbiekben kevesebb gond akadhat. Milyen típusok között érdemes keresgélni? Milyen motorral?
Köszönöm a segítséget!
Üdv,
P. -
Kornel
veterán
Alfa szerviz történetet nem adnak ki.
-
Kornel
veterán
Kell nektek automata...
Hol bírnám ezt megjegyezni -
Qru
MODERÁTOR
válasz
m3tr0 #128939 üzenetére
Én kvázi soha nem használom (igaz az enyémben van autohold funkció), de elvileg a helyes ez lenne: állóra fékezed a kocsit, N-be rakod az előválasztó kart, rögzíted az autót a kézifékkel (ha nincs kemény tél) majd P-bet teszed. Így nem feszül meg a váltó.
L azaz Low, hegynek fel/le használatos, hogy ne váltson fel és legyen elég nyomatékod feljutni, illetve lefelé legyen motorféked.
-
Integrale
veterán
Na igen, ennyire nem gondoltam át, vagyis nem hittem, hogy feltételezed, hogy 100-zal kiugrok a belső sávba, akkor inkább autópályára se megyek.
130-140 között szoktam haladni, sokszor annyira egybefüggő a szélső sáv, hogy inkább balra tarts elvet követem, ha jön egy gyorsabb kihúzódok amint van rá lehetőségem, de pl múlthéten megérkezett a seggembe egy Superb elég nagy tempóval, majd villogott és gumit melegített mögöttem, úgy, hogy láthatta, hogy nem tudok kimenni a szélsőbe, maximum akkor ha 135-ről lefékezek 80-ra (kicsit sem veszélytelenül, mivel a seggemben állt, az orrát sem láttam a tükörben) és behúzódok két kamion közé.
-
m3tr0
őstag
Sziasztok,
srácok a Nissan (Micra 2010-es, Pure Drive) CVT váltójáról ki- mit tud?
Mennyire problémás? Mert van egy lehetőség és szeretnék felkészülni,hogy mit kell figylni, mi utalhat problémára stb.Köszönöm.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
roberto211 #128926 üzenetére
Haha a céges Skodások a legállatabbak ezekkel az új 1,6 TDI-k egész jól szedik a pacskert és 160-ig elég elég jól is mennek, őket lehúznám a (halál)listáról. Múltkor is rámvillantott a fehér Rapidos területi képviselő, az M3-ason. Azért nem mentem mert előttem előzött éppen a kalapos Suzukis. Mondom ez hülye, ugorjam át az előttem lévőt, vagy mégis mi?!
Én igyekszek senki nem feltartani, kihúzódok a külsőbe, már csak azért is mert a külső az új belső. Agyonvillogják egymást a belsőben én meg szépen tovalépek a belsőben gondtalanul (már ha van rá lehetőség).
-
-
stickermajom
addikt
válasz
roberto211 #128926 üzenetére
Tegnap engem is szívatott egy Vectra a nulláson.. Tötyög a belsőben, megérkezek, villantok kettőt, semmi, villantok kettőt, kihúzódik a külsőbe és elkezdi nyomni, hogy ne tudjam megelőzni, aztán beáll a seggembe 2 centire. Brafó, okos vagy.
Biztos azt hitte versenyezni akar a bunkóbéjemvés, pedig csak haladnék a megengedettel.
-
-v-
addikt
válasz
bitpork #128924 üzenetére
Akkor meg nem értem miért írtad pl., hogy az automata nálam nem játszik ... pontosan tudod, hogy nézegetem őket, és el tudnám képzelni utcára
Kéne mellé egy S2000 vagy tetszőleges egyéb játszós masina autózni.
Annak, hogy a hétköznapokban, amikor csak A-ból B-be jutok a csúcsforgalomba én is tudnám értékelni a kényelmet mi köze ahhoz, hogy ugyanúgy (ha nem egyre jobban) szeretek sportosan vezetni?Egyébként a te tapasztalatod az megint az egy elemű minta, miért általánosítunk abból mindig
Van olyan aki 5 éves korában is zenélt, sőt 30 és 60 évesen is zenélvagy sportol valamit, és 50 évesen is sportol, és ugyanúgy érdekli. A szakmád is érdekelhet ugyanúgy, akár jobban is. Hány éves a Walter Röhrl?
Mit is dolgozik a Porschénál? A kényelmi elektronikákat fejleszti ...ja bocs, nem -
roberto211
őstag
a belsőben tötyögő Dácsiásoktól
Meg a suzukis, meg a szívóbenya vw-sek, meg a céges skodások stb stb..
Mikor suzukis voltam nem vettem észre mennyire tötymörögnek az ömberek pályán mert literesnek max 140-150 oszt tshókolom.. Külsőbe elvoltam 110-30al mindig..
De most h elhoztam lagunát, ugye ez se húú de sok de azért 121paci (1.8 16v), megyek belsőbe m0-án erre fel a csóka 90el simogatja belsőbe az 1.4 gastrát... Távolról jövök,kb 160 és addig egészen nem ment le amíg rá nem mentem 2 centire reflektorral... Elhiszem h kiakarta tolni az 1.4 ecotec maxteljesítményét de ne ilyenkor tesztelgesse..
Erre fel mikor melléértem miután átsorolt még elkezdte pörgetni mint állat. .
De nem foglalkoztam vele eljöttem..
Érdekes nekem nem esik nehezemre mikor látom h rohamosan közelít mögöttem egy q7 kb 200 körül.. Ha nem bírok valaki miatt bemenni a középsőbe akkor inkább visza egy , rágyorsít és bemegyek h minél előbb eltudjam engedni... De vannak ilyen sétagalambok ja... Mondjuk ennek nem tolom ki a szemét mert abszolút elég ha pld 3ezernél elváltok ennél, nem kell 5ezerig pörgetni meg fölös is... Majd lassan tolok fel képeket... Teljesen más dimenzió suzkához képest e még a muter 2006os stiftjéhez képest is... Nem is értem miért nem meganet vettem első autónak.
Csak még szoknom kell ezzel a parkolást mert csapotthátú, nagy is aztán nem olyan egyszerű a parkolás mint stifttel.
-
válasz
kalmanchris #128923 üzenetére
Mer rájöttem, hogy ismerem én azt a motort a suzukiba ugyanaz van csak a 16 szelepes, jó sok szopó volt már vele, szóval felejtő. Csak is 1.4 HDI a cégnél azok bizonyítottak már.
-
-
válasz
Integrale #128900 üzenetére
Betanítom én asszonyt, hogy figyeljen oda azzal nem lesz baj.
Ezek az 1.4 HDI-k viszont jó motorok se kettős tömegű, se dpf nincs még benne és nagyon jó a fogyasztása. A cégnél ugyanezek a motorok sokkal jobban bírják mint az 1.6 crtdi-k azokkal annyi baj van, hogy hihetetlen.
(#128907) footy Ettől tartok én is, hogy kevés lesz neki főleg ha beülnek vagy négyen azt megy a shoppingolás...a hdi-n meg lehet hozni, ahogy néztem 90 pacira ami már bőven jó lenne.
Ma meg nézzük őket azt döntünk melyik legyen.
-
-v-
addikt
válasz
Integrale #128919 üzenetére
bocsánat, de nem fogok besorolni két kamion közé
Nekem erről is csak az jut eszembe, ez mennyire szubjektív
mert ez lehet úgyis, ezt a kalapos pistabácsi mondja, aki 103-mal jött ki előzni, és a 2 kamion közt fél kilométer van, én csak 130-cal jövök mögötte, és úgy nem megy le, meg lehet az is én jövök ki előzni eleve 150-nel, a két kamion közé a kislábujjam se fér be, mégis beleáll a seggembe az ányóc 200-zal és villog. A kettő közt meg fokozatmentes a skála.
Szóval kontextus nélkül ezek nem mondanak semmit, és ugye mindenkinek mindenki tötymörgő, aki nála lassabban megy, és boyracer meg ámokfutó, aki gyorsabban.(#128920) bitpork: semmi személyes, de egyáltalán nem érdekel téged vagy Izát mi hoz most lázba, de az se hogy régen mi
képzeld, nekem van csomó olyan dolog, ami régen érdekelt, most meg még jobban
ahogy öregszem, egyre jobban. És olyan is van, ami régen érdekelt, most meg nem. Most akkor ezzel mit is mondtunk?
Hogy a dolgok változnak, vagy erre vagy arra? De az egyik biztos, nem? Jár a Nobel
-
Legyen így akkor.
Olyanról már hallottam, hogy vki a sebesség miatt korán halt, de olyanról nem aki idősen ugyan azzal lett volna elégedett mint fiatalon. Tudom h hülye vagyok de Iza kb 10 évvel ezelőtt az itt pötyögők 90%+-át legyalázta volna. Rakott fejre leon-t is, a fene nagy F1 meg technikai sport rajongásában. Most meg Ő vérnyog először ha valami van. De ez igaz gyk minden ismerősömre, és hát magamon is veszem észre, hogy már nem hoz lázba semmi olyan amitől régen megvesztem.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
bitpork #128914 üzenetére
Sajnos ha rendszeresen közlekedsz pesten és haladni is akarsz nem pedig a forgalmat feltartani akkor muszáj időnként beszúrni a gépet két ótó közé a másik sávba amivel vele jár, hogy oda kell pörkölni a technikának. Konkrétan agyf@szt kapok időnként vidéken... a városban 39-el indokolatlanul a belsőben tötyögő Dácsiásoktól pl. Nem vagyok az a levillogós típus de azért ez a mókus kiverte nálam a biztit tegnap és megkínáltam a távolság xenonnan (lézerágyú rulez
). És akkor én vagyok persze a pösti huligán mert ő nem tartja be a jobbratartsot.
Ok csettegjen az 1,5 dci dákójával 39-el ha azt érzi biztonságosnak, engem nem érdekel de ne tartson fel mert én merészelnék hajmeresztő 50-es tempóval autózni.
-
-v-
addikt
válasz
bitpork #128914 üzenetére
Majd el fog jönni az idő amikor már nem lesz fontos neked sem a sportos vezetés
Esetleg próbálj elvonatkoztatni a saját nézőpontodtól, hogy azért vezet(het) csak sportosan valaki, mert 17 éves suhanc, és hűde meg akarja mutatni, de majd lehiggad a hülyegyerek.
De te biztosan tudod, nekem milyen idő fog eljönniNa, end of story
-
Én Pöstön is a magam tempóját viszem. Előbb volt a többi autón fék mint rendszám
És itt jön be az a szubjektív dolog, ami már nálam nem a kímélés. Persze lehet likból likba nyomni az ótót, de az messze van a normál közlekedéstől. Nem mellesleg a te -és sokan mások- elképzelésedbe nem is fér bele egy automata én meg csak arról beszélek. Majd el fog jönni az idő amikor már nem lesz fontos neked sem a sportos vezetés, hanem értékelni fogod hogy reggelente nem lopják el a Bosokot, hogy bármikor beleülsz elvisz akár egy szuszra is 5000km-t és hogy nem kell az utólagos mütyürkézés miatt vadászni a hibát rajt, ha ne adja az ég mégis valami előfordul.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
bmwsan #128909 üzenetére
Jogos. Meg eleve ott kezdődik hogy itthon az átlagautós kb csak ünnepnapokon téved autópályára (már pedig ezek odavalók igazából).
kornelka: Nem is olyan vészes alkatrészárak.
Lehet a következő autóm JTDm lesz.
bitpork: Amúgy van létjogosultsága a S-nek. Sokáig nem láttam benne rációt de kanyargós úton van. Eleve okosan van programozva gyorsabban vált (bár ha nem tudnám észre nem venném mert D-ben is gyorsan vált) és okosan kerüli pl a párosból párosba váltás.
Egyenesben ugye felesleges az S, mert a kick-down-ra úgyis leadja amit tud a technika és bár S-ben picit tovább kipörgeti érzés alapján nem látod értelmét mert ugye alul tol nagyot, felül kvázi csak hangja van de érzésre nem megy jobban (a valóságban persze igen). -
-v-
addikt
válasz
bitpork #128904 üzenetére
közlekedik pösti dugattyúban akkor nem szempont az autójóléte, csak az hogy menjen minden a maga útján
Mint az emberek 99%-ának, akár munkaügyben megy a pösti dugóban, akár nem
Ha sávot akarok váltani, szeritned érdekel a kettőstömegű szereti-e a hirtelen gyorsítást? Nem, lepadlózom mert ott a luk és be akarok férni.
Mindegy ne vitatkozzunk ezek, sosem állják meg az érveléseid számomra a helyüket -
-
Kornel
veterán
Maradjunk annyiban, hogy megoldható
Évi 100k üzemanyag megtakarítást nem fogom sajnálni arra, ha valami bszrik.
Komplett kuplung+kettőstömegű 150k
Turbó 100-120k
Üzemanyagrendszer max. 300.
De akkor ezekben megint benne van 200k km simán.
A többi még benzinnel még dizelnel is befigyelhet. -
bmwsan
senior tag
válasz
Integrale #128900 üzenetére
Nálam igen mivel 1.9PD, szerencsére a PD elemekkel nem sok gond szokott lenni.
Egyedüli nagyobb baja ha jól tudom a hajtókarcsapágy, de ott is inkább vmiért az Octaviakban feküdt ki, és a legtöbbnél olyan 130-180e km között.A 2.0-val sincs amúgy sok gond, de az 1.9 után elégy nagy pofon lett a PD-elemek illetve, olajpumpa lehajtása stb. B6 Passatok még a CR-nél meg örökölték ezeket a gyerekbetegségeket (kivétel ugye a PD elem).
(#128908) Qru: hülye egy dolog ez tényleg, de meg van a logikája. Nem ebbe az országba tervezték ezeket azaautókat, ahol az emberek nagy része nem 3-5 évre vesz autót, hanem 8-10évre. Németországba megveszik a kocsit, mire kettostomegut cserélni kell addigra sokan már az új vásárlásán gondolkoznak, így ott nem tapasztalják meg az alacsony fordulatból eredo gyorsabb elhasználódást.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
bitpork #128904 üzenetére
A dsg önmagában öngyilkos módon vezérelt ilyen szempontból, mert 50-nél beteszi magát 5. fokozatba (1100 rpm) 60-nál ugyanez csak 6. fokozatban. Marad(na) a kézi mód vagy hogy áthúzom S-be az előválasztókart. Értem én, hogy a fogyinak jót tesz de a kettős tömegűt meg kicsinálja. Szóval megint az van - amit nagyon utálok - hogy nekem kéne alkalmazkodnom a kocsihoz és nem fordítva ami valljuk be nem normális. Legalábbis szerintem nem.
-
footy
addikt
válasz
SzlobiG #128897 üzenetére
Csajos autó lesz szóval oda elég az 1.2.
Az ilyet mondjuk sosem ertem, szerintem pont a csajok nem tudnak lenduletbol elozni, illetve nem merik elegge visszaszurni. Ha varosba fottogni kell az 1.2 akkor azt mondom oke, de klimaval halott lesz, konkretan lefullad, stb. A punto 1.2-vel sokkal elhetobb.
Az 1.2 az szijjas lesz abban az ibizaban. -
Ha megengeded segítek megérteni amit mondtam, azzal szemben amit Te érteni akartál.
A kímélő üzemmód nem azt jelenti hogy nem használod az autót, hanem hogy úgy használod ahogy kell. A kettőstömegűvel példázódol, pedig nem vagyok biztos benne hogy tudod hogyan kell használni h az kímélve legyen. Nem árt neki a gyorsítás és a nagy fordulaton használat, de az igen ha 1 bites módban vezetik. Óriási a különbség az értő kímélő mód és a balfszul agyon gyilkolt kímélő mód között. (maradva a DMFW-nél, nem jó neki ha "kímélően" 1500 alatt tartják)
Qru esetében feltételezem -nem tudom, csak remappolást láttam még tőle- hogy amikor munkaügyben közlekedik pösti dugattyúban akkor nem szempont az autójóléte, csak az hogy menjen minden a maga útján.
Ugyanakkor megjegyezném még az alábbiakat:
1-233LE volt Domi, Teddy pedig 224LE.
2- egyikben sem volt/van DMFW.
3- az 50 km/h-z lehet nagypapásnak titulálni, a tényen nem változtat hogy ennyi a megengedett lakott területen belül. -
Kornel
veterán
Elmondom, hogy nálam hogy jött ki a matek.
Évi 20k korul megyek, tehát uzemanyagon is sporolok kb. 100k-t.
Ha ezt mind beleboritom a dizel bajokra, akkor se bánom
2M-ert veszek egy viszonylag jó állapotú 159-et, raszanok gondolatban 500k-t, bármi váratlan hibára (turbó, kettőstömegű, stb.), és még mindig beljebb vagyok, mint ha vettem volna 2,7-ert egy kuvikot benzinnel.
Ez van, nalam nagyon nem jön ki a matek fordítva.DPF és EGR hibára is van megoldás, de azt nem írom le ide, mert nagy vitát indítani el vele
Új hozzászólás Aktív témák
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Bomba ár! Dell Latitude E5550 - i3-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 15,6" HD I W10 I HDMI I Cam I Gari!
- MacBook Pro 16 i7-9750H 16GB RAM 512GB SSD RX 5300M 1 év garancia
- Fotó állvány eladó
- REFURBISHED és ÚJ - HP USB-C/A Universal Dock G2 docking station (5TW13AA) (DisplayLink)
- Hp Prodesk 600 G3/ G5/ G6 SFF/ i5 8-9-10 gen / Elitedesk 800 G4 /Win11- Számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest