Hirdetés
- TCL LCD és LED TV-k
- Sony VAIO notebook topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Amazon Kindle
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Házimozi belépő szinten
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Melyik tápegységet vegyem?
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
hdman
őstag
Kornelka: nyugodtan vedd az 1,9 motort, nekem is ez van egy Astra kombiban 150le+chip, 6gang. Valahol van 100-200 videóm is ja, ugye 0km es kora ota chippes.
Ezt ma hoztam össze, Sopron-Győr-Sopron, kevés városi kevergéssel, mindenhol +10% sebességgel, 2 felnőttel és egy gyerekkel. Tud ez keveset is enni ha kell, de egy Keszthely-Sopron pár éve 9 liter volt
Cseréld ki a szívósort ( 80k, vagy erősíttesd meg), meg a generátor szokott megkotlani rajta 80 ezrenként. Ezen kívül 10 ezrenként minőségi olaj és szűrők, aztán nem lesz vele gond.
A bódé, főleg SW kivitelben az egyik legszebb autó még most is. Az más dolog, hogy használhatatlan, de hát tipikus olasz: mindent feláldoznak a szépségért
Sopron city :)
-
szőröscica
addikt
válasz runner 125 #128591 üzenetére
Igen, a régi Nissanba tett 2.2dci-nek köze nincs a hírhedt rönós 2.2dci-hez.
-
runner 125
nagyúr
válasz Tanisz #128588 üzenetére
A 2004-5 körüli X-Trail-eket én is néztem annó, félrevezető, de a 2.2 DCI 100% h saját Nissan fejlesztés, az új 2000-est már kevésbé ismerem.
D5 nagyon roppant jó motor, keress rá, már párszor kiveséztük. Simán vállalnám az XC70-et ebben a kategóriában, baromi jó utazóautó, jól pakolható, hátul is van benne hely és ha nem komoly terepre kell, síelni járni, hóba, erdőútra tökéletes az a hasmagasság és hajtás.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tanisz
senior tag
válasz runner 125 #128586 üzenetére
Topikgazda kérlek töröld a hozzászólást, egybevontam, véletlenül külön válaszoltam.
[ Szerkesztve ]
http://projekt.azigazikincs.hu/ ''Homo loquax nonnumquam sapiens''; "Nam et si ambulavero in valle umbrae mortis, non timebo mala, quoniam tu mecum es. Virga tua et baculus tuus, ipsa me consolata sunt. "
-
Tanisz
senior tag
válasz lenko #128585 üzenetére
Igen, 4 napja érdeklődtem meg,kaptam meg az alvázszámot, tegnap kaptam a szervizben az infót, miután megkaptam a márkaszervizből az infót, már le is vették a hirdetést, szerencsére a webcacheben még megvan.
Rosszul írtam az árat, 2,7 Mért hirdették:runner 125
Az lehet, hogy a benzin motor Nissan, utánanézek ennek, de a dízelt tudom hogy renault.
Tényleg, a Volvo XC70 vonzó nagyon Köszi, utánajárok a dolognak, főleg a 2,4-es D5 nagyon jó motorbmwsan
Köszi
VW konszernes autóm soha sem volt még, a CRTDI-ről jót hallottam és mondták is a DSG-t hogy oda kell figyelni rá.[ Szerkesztve ]
http://projekt.azigazikincs.hu/ ''Homo loquax nonnumquam sapiens''; "Nam et si ambulavero in valle umbrae mortis, non timebo mala, quoniam tu mecum es. Virga tua et baculus tuus, ipsa me consolata sunt. "
-
bmwsan
senior tag
válasz Tanisz #128574 üzenetére
Szia!
Esetleg még egy két ötlet:
VW Tiguan - csak 470-es csomagtartó, de nem sok rosszat hallottam róla eddig
A Superbnek hatalmas csomagtartója van, valahol 600 Liter körül.
3,5 Millióig elgondolkoznék egy kombi Superb-en vagy egy B7 Passat Varianton is.
Igaz nem japók, de nem sok gond szokott lenni a 2.0 CRTDI-vel, inkább a DSG-re éredemes figyelni.
Esetleg nagy családos autók játszanak? például VW Touran és társai?
-
lenko
aktív tag
válasz Tanisz #128579 üzenetére
Azért ez a km duma szerintem nem állja meg a helyét kb 300e km felett hiába pályáztak vele.
Személy szerint én valós kb. 150e km felett nem veszek autót.(amit nem városba gyilkoltak)
Városiba max fele ennyi, de olyan még nem volt eddig hálistennek.
Megoldás, csak M.O.-I autót vegyél, vagy magadnak hozzál kintről, a nepperek által behozottnál borítékolható a tekerés, és azért lássuk be pálya ide vagy oda 438e km nél lassan jöhet a generál...Az embereknek fáj az igazság!
-
stickermajom
addikt
válasz #30734848 #128582 üzenetére
Nincs szerelő ismerősöd aki megnézné? Ha feltétlenül márkaszervízbe vinnéd, akkor érdemes az adott márkáét felkeresni.
A másodikra: ragaszkodjon csak hozzá, de akkor érdemes másikat keresni.. Előre semmiképp ne foglalózz! Én szóban megegyeztem vele, hogy ha a szervizben rábólintanak, akkor lefoglalom, ha nem, akkor kifizetem az üzemanyagot oda-vissza.
-
-
#30734848
törölt tag
Ha kinézek egy autót, megtekintem, de vásárlás előtt szeretném elvinni szervízbe, akkor bármelyik szervízt megkereshetem ezzel vagy csak konkrétan az adott márkáét?
Illetve ragaszkodhat-e ahhoz az eladó, hogy az átnézés előtt foglalózzam le a kocsit?
-
Tanisz
senior tag
válasz Flashback #128577 üzenetére
Köszi, a CR-V-t én is ismerem, van az ismeretségi körömben, szeretik.
A 2.2-es dízel nagyon szimpatikus, Hondánál.
Nagyon szkeptikus vagyok az itthoni piaccal sajnos, na meg túlárazott, nem kicsit.
Egy kis történet:
Egy ideje már keresgélek autókat, főleg a hasznaltauto pont hu-n.
Jó párat fel is hívtam, alvázszámot elkértem utánajártam..stb.Volt olyan Avensis 2.2-es D-Cat 2010-es, nem áron alul tartották, mostani piacnak megfelelő áron, gondoltam bepróbálom, 3,8 M huf.
149e km-rel árulták.
Elkértem az alvázszámot,megadták, márkaszervizt felkerestem. Tudtam, hogy külföldről behozott autó.
Ott elmondták, hogy 438e km volt az autóban fél éve az utolsó szerviznél.
Mondom bazz...
Tudom nem km-t veszünk, de ez már azért tényleg sokHonda CR-V-vel is így jártam anno, ott 97 000 Km-t írtak 2009-es autóra. Alvázszám elkér, márkaszerviz felhív, mondták, hogy utolsó márkaszervizben végzett vizsgálatnál 2 éve 270e km volt bejegyezve.
Nem csak ez a két autó volt terítéken, többnek utánajártam, volt aminél kiderült, hogy újraépítették az elejét, vagy motor cseréje volt..stb.
Lehangoló. Nem azzal van a bajom, hogy ennyire pofátlanok, hanem hogy horribilis áron árulják ezeket az autókat.
rbalint88:
Köszi
Huhhh..az tényleg nagy Nem kicsit
Még a végén megtetszik[ Módosította: Qru ]
http://projekt.azigazikincs.hu/ ''Homo loquax nonnumquam sapiens''; "Nam et si ambulavero in valle umbrae mortis, non timebo mala, quoniam tu mecum es. Virga tua et baculus tuus, ipsa me consolata sunt. "
-
rbalint88
addikt
válasz Tanisz #128574 üzenetére
Ha evjaratbol hajlando vagy engedni, akkor Toyota Highlander. 3.3 benzin+villany, gyakorlatilag egy nagy prius. 5fo+kutya+csomagok kenyelmesen elfernek benne. Suv pont nem az a kategoria, ahol a benzinesnek sok elonye lenne, de ez se eszik tobbet, mint egy hasonlo ereju dizel.
-
Flashback
addikt
válasz Tanisz #128574 üzenetére
Szia
Nézz szét a CRV-k terén. Ültem párban nagyon kényelmes. Ennyiért meg tudsz jót is venni. Dízelt mondanám, de van benyás is.
Csak egy pár:
MOD: X-trailt én is néztem de ott a blokk nagyon vegyes. Olvasni olyat a népítéleten hogy felrobbant a blokk...
[ Szerkesztve ]
profi gőzállomás eladó - Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
Tanisz
senior tag
válasz runner 125 #128575 üzenetére
CR-V az valóban jó alternatíva, azzal is szemezek.
Sajnos a RAV4 kiesik, mert csak 410 liter a csomagtartó.
X-Trail is jó lenne, de a dCi az Renault motor, ha jól tudom, nem sok jót hallani róla.
http://projekt.azigazikincs.hu/ ''Homo loquax nonnumquam sapiens''; "Nam et si ambulavero in valle umbrae mortis, non timebo mala, quoniam tu mecum es. Virga tua et baculus tuus, ipsa me consolata sunt. "
-
Tanisz
senior tag
Sziasztok,
Autó vásárlás előtt állok.
Kombit, vagy esetleg SUV-ot keresek, de inkább az előbbi.
A lényeg a nagy csomagtér (minimum 500 liter), család (gyerek,kutya,csomag) beleférjen hosszabb utakra.
Motor min 1,8 L és afelett, kisebb motorúak nem érdekelnek.
Fogyasztás motor mérethez képest reális.
Szóval nem olyat keresek, ami 2,5 L-es 400 lovas és 3,5 liter üzemanyaggal elmegy, mert ilyen nincs, ugyebárFőleg a japán márkák felé húzok, egy Toyota Avensis Sedan-t váltok le.
Keretet szeretném megúszni 3M alatt, de egy jó vétel esetén hajlandó vagyok feljebb is menni, max 3,5 M-ig.
A benzineseket preferálom (turbó és hasonló nyalánkságok nem igazán érdekelnek) , de dízel is jöhet, ha megbízható ( értem ez alatt, hogy nincs olajevés és folyamatos (havi szintű) szervizigénye.
Korban 2009 vagy utáni, és korához képest reális futásteljesítmény. Ha lehet 200e km alatt.
Esetleg 2007-2008 ha nagyon megkímélt.Toyota Avensis Wagonokat nézegetek, de nem sok van, ami van az is kétes eredetű, vagy túlárazott.
Honda Accord Tourer kiesett, kicsi a csomagtartó (407 liter).
Mazda 6 a típushibájából (rohadás) és szerviztapasztalat miatt, megbízhatatlan motor miatt (olaj zabálás) szintén kiesett.
Ford-tól a szervizekben óva intettek.Korábban volt Renault-m, nem volt vele bajom, de a Toyotámhoz képest nagyon beteges volt.
Peugeot, Citroen nem nagyon tetszik, valamint a családban van és hát nem túl pozitív a tapasztalat.Erősen szemezgetek a Kia Sorento-val, vagy Hyunday Santa Fe-vel (2,5 dízel, a régebbi kasznis).
Van ötletetek, hogy mit lenne érdemes néznem?
Tudom sok mindent kilőttem, külsőben hajlandó vagyok áldozatot hozni, csak megbízható legyen.
Akár külföldre is kimegyek behozni az autót, de jobb lenne itthon megoldani.
Segítségeteket előre is köszönöm!
Üdv:
Taniszhttp://projekt.azigazikincs.hu/ ''Homo loquax nonnumquam sapiens''; "Nam et si ambulavero in valle umbrae mortis, non timebo mala, quoniam tu mecum es. Virga tua et baculus tuus, ipsa me consolata sunt. "
-
nagyúr
válasz bitpork #128562 üzenetére
Ismerem a neppert, nem 100%-ig megbízható. Ez akart eladni egy olyan gyönyörű M csomagos kék 328i-t aminek alul hátul a futóműve oldalanként eltérő színű volt. Kék és fekete... Azóta is rosszul alszom mert a kocsi ezt leszámítva álom patent volt...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Kornel
veterán
válasz stickermajom #128571 üzenetére
Nem akarok olyat állítani, amit nem tapasztaltam még, így ezt csak más tollából tudnám bemásolni.
-
bitpork
nagyúr
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
Kornel
veterán
válasz PeeterssoN #128559 üzenetére
Mazd mind rohad.
Ha meg nem, akkor fog.
En meg 2006-7 korulit se merek nezni, bar en mindent tulparazok.
Egyebkent en azt mondom neked, hogy renault megane 1 ph2 1.6 benzin, sedanba meg jol is nez ki, nem rohadnak, kenyelmes is, stb.
550 korul jok szoktak lenni.Lehet nekem is egy ilyen kene, meg egy motor hozza
-
bitpork
nagyúr
válasz PeeterssoN #128559 üzenetére
Majdnem ilyen, igen. Sajnos az 1-2k € magasságban ez az elérhető. A nyálcsorgatás.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/audi/a4/audi_a4_avant_1.9_tdi_110le_digitklima_megkimelt-9940551[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
PeeterssoN
őstag
Lassan vennem kéne nekem (van rá max 2 hét) is. olyan jó volt mikor fingom nem volt melyik autót ne vegyem illetve ,melyiket vegyem.
Most már annyira se tudok dönteni. Én már a kombiról is lemondtam. A klímáról NEM!!! Most már csak a G Astra (bár mostanában klímásból az is bajos) vagy valami japán fapados lesz. De még befigyelhet egy mondeo vagy egy vectra b esetleg valami más monnjuk egy fiat brava mert állítólag az is jó. A faxom tele van, hogy nem lehet egyszerűen megúszni és csak venni egyet ami "szép" és nem rohad ki a seggem alól indulás után. Tényleg nincs ajánlható vétel baszki 500ért amibe elfér apa anya gyerek meg pár csomag a balcsira klimásan?
Amúgy a 98- 2000 körüli 626 mazda jó lehet ennyiért vagy tuti vérzik az is valahol? Ez tényleg ilyen; vagy bejön vagy nem és a szemmel látható dolgokon kívül az égiekre vagyunk bízva?[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz rbalint88 #128557 üzenetére
Mondtam, hogy szep.
Peace.
Megnezek parat termeszetesen, jobbat is, rosszabbat is, hogy tudjam hova tenni majd az allapotot, es az arat.
Egyebkent valahol ugy terveztem, hogy ha Alfa marad, akkor 2M, hogy ha valami befigyel, akkor legyen zsebben ra, plusz azt ra is szannam jo szajizzel.
Ha japan vonal marad, akkor ott hajlando vagyok tobbet is fizetni, remelve, hogy kevesebb dolog figyelhet be. -
rbalint88
addikt
válasz Kornel #128555 üzenetére
na de most már komolyan ne bassz fel. minden kéne, szaré'-húgyé'? állapotnáci vagy. szerinted egy nemjapán autóban nem kell megfizetni az állapotot? dehogynem. kombi se cuccolós autó. arra az évi 20 napra meg lehet oldani box-szal. akár venni, akár kölcsönözni. a kombival max annyival vagy előrébb, hogy az ikeából haza tudod vinni vele a kisasztalt. de a nagyot már azzal sem.
komolyan mondom, el kellene döntened, hogy mit szeretnél. de ezt a picsáskodást el kellene felejteni, mert egyszerűen GÁZ. -
rbalint88
addikt
válasz Kornel #128547 üzenetére
na most növessz golyókat és ne buzulj be, ha valamelyik jó!
nesa te is figyelj!
na ez az igazi csoda -
Integrale
veterán
válasz Kornel #128551 üzenetére
Alfa (olasz) szereloben tudok segiteni, olcson es jol dolgozik. Land-nak is ajanlottam az egyiket, O is elegedett volt vele. Szerintem a tipikus gondjait is elmondja ha kerdezed, talan segit is keresni jot, vagy olyan rosszat, amit erdemes megvenni es gatyaba razni.
De! Ha fenntartasokkal kezeled az Alfat, mondvan szarolasz, akkor ne vedd meg, mert a kisordog ott lesz a valladon, es bizalmatlan leszel, meg akkor is, ha igazan nincs ra okod. Lasd Pista, aki kb mindent belemagyarazott, csak legyen valami ok az olvaso fele, hogy eladhassa.
Probalj ki tobbet, beszelj tulajokkal, szerelokkel.
Ha erdekel megadom az elerhetoseget annak, akit irtam feljebb, illetve egy masik szerelo brigadet, utobbi a Helsinki utrol es a Vagohid utrol is megkozelitheto, biztos adnak fejtagitast.Szerintem elegendo az 1.9 is, foleg az erosebb, fonokomet majdnem megvettem,(ezt mar tobbszor is irtam) egy munkatarsam megelozott, az 16v volt, 180 lovas novitec tuninggal. Meg akartam venni, mert 1800 euroert ingyen lett volna, meg tudva a bajait is, munkas autonak hasznalta, nem kell ragozni gondolom, hogy olasz epitoipari vallalkozo egyik kisebb feje (Astaldi), hogy banik az autoval.
Lenyeg a lenyeg, eleg az 1.9, nem lesz SS virgoncsag, de ha kell megy, tartalek is lesz benne, ha keveselned.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
bitpork
nagyúr
válasz Kornel #128551 üzenetére
Ok, kicsit pontosítok. A nagyon kehes nálam azt jelenti, hogy a típusra jellemző ismert és kezelhető hiba. Egy HF repedés nem ez. Ott már lehet blokk vetemedés is meg bármi franc mire észrevették.
De pl ha tudod h egy bimmernek pl a befecsikkel és lánccal van baja, akkor ezek tervezhető , mérhető és kalkulálható kockázatok.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Kornel
veterán
válasz bitpork #128550 üzenetére
Ebben igazad van, de kérdés, hogy a nagyon kehest megéri-e pofozgatni.
Ld. motorfelújítás, hengerfejes lesz, stb.
Azért az nálam már a hagyjuk kategória lenne.
Itt nagyfaluban nem nagyon lehet olcsó, és jó szerelőt találni, ellenben drága és szrul dolgozót simán
Még a köztes szintet is nehéz elcsípni -
bitpork
nagyúr
válasz Kornel #128549 üzenetére
Gondold át még egyszer amit én szoktam itt mondogatni. Keress egy nagyon olcsót ami kehes, de ismert módon kehes. Az átlaghoz mért különbözetből megcsináltatod és akkor van egy nagyon jó autód , amit ismersz kvázi hiszen te magad rakattad rendbe. A sokkal nagyobb ár igazából csak a nagyobb pofára esést garantál csak, mert az ember képes magát megnyugtatni h sokat fizettem nem lehet baj vele. Aha, utána meg néz mint mókus az erdőtűzre.
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Kornel
veterán
válasz SzlobiG #128548 üzenetére
1,6M volt az autó, 1,5M-ra becsülték fel ( EUROTAX), így 10% önrész levonása után 1,35M-öt kapok majd, ha végre hajlandóak kivonni a forgalomból...
szóval még mindig jobb, mint ha nullán lennék, én kevesebbre számítottam...Az a baj, hogy én is attól félek, kifogok egy ilyen kehes példányt, mint amit linkeltél, és akkor kicsit morcos leszek
Ilyen futómű alkatrészek cseréje, meg egy két dolog simán beleférne, de hogy hengerfejes legyen, az már nem. Már csak azért sem, mert nekem minden nap kell az autó, nem fogok BKV-zni azért, hogy szerelőnél álljon az autó. Ezek elvek, nem akarom megmagyarázni, aki nem éri, az nem is fogja
Szóval ha sikerülne egy jót venni 2M-ig, szívesen ráköltök 500k-t is egy év alatt, ha tudom, hogy utána jó lesz. -
SzlobiG
félisten
válasz Kornel #128547 üzenetére
Ha nem titok ilyenkor mennyi pénzt ad a biztosító? Elég az is ha annyit mondasz, hogy kapsz-e annyit mint amennyit ért az autó vagy amit ők gondolnak?
159 kombikat nézegettem én is múltkor 2.4-es dízel bejövős az 1.9-et keveseltek talán pont a tc-s tesztben. Valami
ilyesmiregondoltam. Egyedül a műszerfal amivel nem igen tudok megbarátkozni.Szerk: Ennek aztán volt baja rendesen. Ebből se lesz egyszerű jót találni.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz MunezXBK #128546 üzenetére
Civic nem gyozott meg azert.
Mondjuk az osszes FL elotti hiabai a beazo hatso lampak, a lemattult elso lampak, meg ezen kivul par muszaki gond is.
Civicnel ezert is csak FL utan jonne szoba barmi is, most mar jobban korul jarva a temat.159-bol az a 2.4 azert utos, de eleg lenne az 1.9 is.
Amugy a rendorseg lezarta vegre, holnap kezemben a papir, ugyhogy celegyenes jon.
Csak egy gond van, annyit se tudok, mint amikor kiderult, hogy (uj) auto kell a semmi helyett. -
Alg
veterán
válasz Kornel #128540 üzenetére
szvsz ha találsz olyan autót amibe vigyorogva szállsz be, és kiszállás után még visszanézel rá búcsúzóul, akkor ezt vedd - ha nem, akkor a Civicet, mert legalább bízol benne és ha mégis beüt valami, nem fogsz gondolkodni hogy mégis a civicet kellett volna.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Kornel
veterán
Munez:
a 159-es regen van mar nalatok?
Tudsz rola valamit?Alg: akkor vennek megint egy swift sportot
De biztos nem, mert elviszik megint
Statisztika szerint 2010 ota a legtonbet lopott tipus a swift.
Szinekbol is a szurke.
Tehat jo eselye volt a szurke swift sportomnak, hogy meglogassak.[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
-
bitpork
nagyúr
válasz Kornel #128533 üzenetére
Don't fosch mán ennyire. Ha megvételkor megnézed rendesen akkor nem nagyon hagy mán ott, Vagy ha igen akkor azért tenni is kell. Én ma adtam le Teddy-t szerelőhön. Igaz nem rossz csak megy műszakira és megnézik hogy az olajköd honnan ered. Ha az meglesz akkor megy az olaj és tömítés csere.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Kornel
veterán
válasz SzlobiG #128497 üzenetére
E90 ilyen aron felejtos... (Max. 2,5M, de akkor legyen hibatlan)
Flashback:
Accord 7 gen csunya, es ahhoz kepest draga. Belulrol meg meg csunyabb. Itt a megbizhatosag se erv, mert nem tetszik.SzlobiG, Integrale: 159 minosegre egy kategoriaval fentebb jatszik, de ami nekem fontos, az elso labterben eleg szukos, eppen csak eleg a hosszu labaimnak. Bravoval es Civiccel nincs ilyen gond, ott nem zavar be a kozepkonzol. Bravo beltere azert bantoan sporolos, egy civic is messze jobb nala, szerintem. Az ules anyaga, stb...
Meretre barmelyik eleg lenne, ugyhogy a dilemma adott.Mr Grincs: rajuknezek, egyelore nem all befuto helyen, de mindig is tetszett, csak kerdes mennyire nehez egy jot talalni belole, illetve jo szerelot hozza
Mycso: neztem en is a lagunakat, de valahogy nem fogott meg, se kivul se belul.
Azert meg ott is ranezek a kinalatra. Az a baj, hogy fenntartasi koltsegekben egy civiccel jonnek ki legjobban (1.8 benzin), de tobbet enne, es tobbe is kerulne, mint barmelyik masik alternativa.
Accordot en is ezek miatt skippelem. -
veterán
Sziasztok
Van egy 2004-es Mazda6-om, 1-2 rozsdapöttyöt eltekintve tényleg rendben van. Egy ajtót meg egy sárvédőívet kéne cserélni csak. Valós 220700 kilométer.
Lenne egy 320d 2001-es, faceliftes automata, vajbőr. 800 körül adja 3 hibás injektorral, ha rendbe rakja 1.2-re tartja. Így cserélné 1 az 1-ben. Kb 400 ezer van a BMW-ben.
Oltári baromság lenne a részemről, vagy érdemes elgondolkozni rajta?
Vonz az automata és a vajbőr is, bár a vezetőülést újra kéne már húzatni.
Menetkomfort terén puhábban rugózna a BMW? Kényelmesebbek az ülései?https://tinyurl.com/rasoapro
-
bitpork
nagyúr
válasz deere #128523 üzenetére
Gondolj arra h emiatt kevesebbet lopják. Nekem volt egy fábiám . Az első kocsim volt távigazgatós zárral, és nagy hifivel (tizensok éve volt a hifi benne 500k+). Na én feszt elfelejtettem lezárni. De soha még csak vele sem nyúltak
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
mycso
veterán
válasz Kornel #128496 üzenetére
Mondjuk nálam most elnapolódott az autó projekt.
De én is így kezdtem, hogy 8g civic, viszont baromi öregek vannak drágán és szerintem nem ér annyit.
Accordból csak régebbi fért volna bele, de annak a belseje semmilyen.
Ott volt nekem is a 159 mint titkos favorit, aztán mellé a c5, laguna3. C5-ről kevés infóm volt, meg elég extrém a műszerfala, így kiesett.
Aztán a 159-laguna párosból, sok kutakodás után a laguna jött ki jobban, főleg az ár/felszereltséget is nézve.
Ebben az árban normális oktávia, passat nincs, meg azok nekem picit uncsik.Mod.: nálam csak diesel játszik 1.9-2.0 környéke
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
roberto211
őstag
válasz kalmanchris #128472 üzenetére
Nem indiszkret abszolut
2003 kozepe, 1.8 16v es 800k volt. Plusz atiras
Elso latasra szerelem volt pedig en se akartam japanon kivul mast
Most megyek erte.. Majd irok kis beszamolot.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
SzlobiG
félisten
válasz kalmanchris #128507 üzenetére
Ha így gondolkodnék, akkor most nem 307-et néznék az asszonnynak mert a pugnak kb olyan hirneve van mint a fiatnak.
Meg fiat is volt a családba tipo nem is egy amik jók is voltak, de ettől függetlenül meg van a véleményem róluk számomra egy Hondahoz nem érnek fel. (Nincs hondam, nem is volt mielőtt honda fanboynak hisztek, csak ismerem a típusait.)
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
Első szériánál volt nem is egy kisebb,de inkább nagyobb elektronikai probléma, de teljesen a FL utániakból sem kopott ki az a sok kiszámíthatatlan parajelenség. Csak azért, hogy következetesek legyünk kicsit.
aero: ez 607, Ő 407-ről írt.
Igen, közben észrevettem.
Kár, hogy a 3.0 V6 HDi nem került a 607-be, azok jobbak mint a 2.7.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
apholyon
aktív tag
Sziasztok! Előre is elnézést ha már volt hasonló, nem olvastam vissza.... kb. 600k körül (vételár, átírás, biztosítás, szerviz, stb. nélkül) keresek autót. Ami szempont: csak benzines, 2000 körüli, vagy újabb, 1.4-1.8-as motorral, 200k km alatt, ha lehet. Amiket eddig néztem: fiesta, octavia, fabia, swift, ignis, civic, f-g astra, esetleg focus, mondeo. Leginkább japót, de német is játszik. Az álom egy kettes avensis lenne, persze ahhoz kölcsön kellene, bő 1m. Egyes avensis is tetszik, viszont az is plusz 200k legalább. Szerintetek miket érdemes nétni, ill. hol? Talán külföldről ilyen értékben még nem éri meg behozatni... ha nem a felsoroltak, akkor egy kis plusszal avensis 1, esetleg egy régi swift 1-2 évig, annak filléres a fenntartása ill. nem lehet sokat bukni rajta?
Előre is köszi!Ha a dolgok nem fordulnak jobbra, hát majd balra fordulnak... :)
-
Declare
őstag
válasz kalmanchris #128507 üzenetére
Ezt mar nem elöször hallom....hihetetlen hogy valaki presztizst tulajdonit egy golfnak ..."olyan mint egy nike" mondjuk a best
-
szőröscica
addikt
És a 159 szerintem még így sem mondható olcsónak. De tény, hogy a 7/8gen Accordok hozzá képest rendesen túl vannak árazva. Apámnak 0km-es kora óta van egy 2.2-es 8gen Accordja, nem értem, hogy miért van annyira istenítve az az autó, semmi extra szvsz, csak egy tisztességesen összerakott autó. A tizenéves közel 400k-t futott E39-ünk finomabb szerkezet volt.
[ Szerkesztve ]
-
Mr.Grincs
veterán
válasz Kornel #128496 üzenetére
Én a helyedben 407-est vennék. 2.0 vagy 2.2 hdi motorral. Nekem volt 407-esem 2.0 Hdi motorral és a világból kiment 6 liter alatt. Probléma nem volt vele. Most ha elmegy a Mondeo akkor tuti, hogy 407-es lesz ismét, csak a coupe 2.7 hdi motorral.
/ Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / Peugeot 407 Coupe 2.7 HDi automatic / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
Land
veterán
+1 Vásárlásnál ez jelentős előny.
Bármennyire lesajnált az Alfa és talán idén/jövőre fog kicsit feljebb mászni az új típusaikkal, azért egy 159-sel a mai napig bárhol meg lehet jelenni.Samsung S23 8/256 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Mitsubishi Outlander PHEV Instyle Navi +
-
kalmanchris
tag
válasz Integrale #128503 üzenetére
Igen, ez már el van döntve fejben az embereknél. Volt kollégám kérdezte egyszer tőlem, hogy ugye a golf azért olyan autóban, mint cipőben a nike, nem? Meg hogy felnéznek rád az emberek, ha egy golfban ülsz, nem? Igen, válaszoltam. Vegyél golfot...
Ja ezzel nem a golfot akarom szidni, csak hogy mik játszódnak le az emberek fejében egy autó megítélésekor. Egy bravo pl hiába lehet jobb és olcsóbb, nem fognak annyit venni, részben a fenti gondolkodásmód miatt is.[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz SzlobiG #128500 üzenetére
Az, hogy olcsóbb, vagy drágább, gyakorlatilag semmit sem jelent. Olcsóbb, mert olasz, és szidva van, okkal, vagy jelen esetben ok nélkül, nem a modellt árazza a piac, hanem a gyártót, illetve a nemzetet.
A német, ha híresen szar modell, akkor is drágább mint az olaszországi vagy a francia.
Ezen valószínűleg már semmi sem fog változtatni, egyik felet érintően sem.
Volt szerencsém Civichez, jó, tényleg jó, de nem találtam azt a csodát, amit akár itt is hallok, anyagok terén pláne nem, (új Bravot és Civicet egymás mellé téve kb akkora minsőgébeli eltérést látni, amit az árcédulán is, az idő persze erre választ ad hosszabb távon)
de még a Accord 8-ban is voltak olyan műanyagok, amiken fennakadt a szemem, hogy ezt ebben a kategóriában mégis hogy.
Ettől függetlenül egy remek autónak tartom, nem mellesleg a kategória egyik legszebbjének is, de nem kell hanyatt esni tőle, mert nincs mitől.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BestBuy topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Sony VAIO notebook topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- BestBuy ruhás topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Asszociációs játék. :)
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest