Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Milyen processzort vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- TCL LCD és LED TV-k
- Otthoni időjárás-állomás
- ZIDOO médialejátszók
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Monitor hiba topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
AshaNoR
tag
válasz
roberto211 #113797 üzenetére
És akkor mit ajánlanátok?
-
AshaNoR
tag
Sziasztok,
Első autónak milyet ajánlanátok MAX. 400000ft-ig Swift kivételével?
Budapesten használnám, havonta 1-2x autópályán. Elvárás a min. 1,3-s motor.
Esetleg Honda Civic? -
-
deere
csendes tag
Köszönöm a válaszokat!
Szóval az eddigiek alapján egyértelműen a Citroen "nyert".
Kicsit félek is tőle, nem volt még francia autóm illetve elég ritka is a C5.Még valami, elég sok külföldről behozott autónak vissza van állítva a km számláló. Szakszervízben, meg lehet e állapítani, hogy reális e vagy sem a km.
-
runner 125
nagyúr
válasz
parandroid #113785 üzenetére
Ah, pedig ezt jól megrajzolták, tetszik.
-
matyi19
őstag
.
-
-
rbalint88
addikt
válasz
roberto211 #113788 üzenetére
egyik főnöknek C5 1.gen van, hidrós. álomfinoman rugózik, tényleg keresed a kátyút, hogy kéjeleghess a rugózáson, ahogy Winkler írta. múltkor vitte egy új C5-tel, 1.6eHDI, acélrugós, messze nem volt olyan finom a rugózása, szerintem simán lehet keményebb a Passaténál is.
Viszont a kicsi motor elég jól vitte azt a nagy kasztni 3felnőtt+1 gyerek felállásban is, csak eléggé ki kell használni, sok tartalék nincs benne. Országúti előzésnél nyugodtabb lennék a 2.0 HDI-vel. -
-
deere
csendes tag
Sziasztok!
Ha a következő két autó közül kellene választani, minden szempontot figyelembe véve melyik lenne jobb vétel?
VW Passat B6 2.0 vagy 1.9 disel
Citroen C5 1.6 vagy 2.0 DiselMindkettő kombi, disel, 2008 utáni gyártmányú.
C5-ben mennyíra megbízható a magasság állításáért felelős rendszer?
Köszönöm! -
parandroid
félisten
Ma olvastam a gyerekre várva a fogdoki rendelőben a friss Auto Bildet, benne az új Hyundai Tucson bemutatóval. Aztán egy órája a 66-os autópályán tépve két ugyanilyen OF HY ** (Offenbach itt van Frankfurt mellett, ott az új Hyundai székház és importőri központ) rendszámú Tucsont szúrtam ki a leállósávban, az egyik bőszen vészvillogott, a másikat meg éppen spanniferezték a a traileren. Úgy tűnik, valamelyik újságírói teszt nem úgy sikerült, ahogy a marketingesek szerették volna...
p
-
rbalint88
addikt
válasz
Steady74 #113780 üzenetére
amit én konfiguráltam:
octavia (5ajtós) style 150ló tdi dsg 9,973M nem agyoncsicsázva, biztonsági és pár kényelmi extrával.
octavia rs (5ajtós) 184 ló tdi dsg 11,4M agyonextrázva.
superb 150ló tdi dsg style közepesen extrázva passz, mert lehalt a konfigurátor...
aztán ebből jön le, amit a kereskedő elenged vagy ingyen odaad az autóhoz.bónusz tipp: nézd meg esetleg a passatot is, könnyen lehet, hogy megkapod a superbnél olcsóbban, polo vs fabia viszonylatban is az van, hogy ha elkezded extrázni a fabiát, drágább lesz a polonál.
-
-
Steady74
addikt
válasz
rbalint88 #113779 üzenetére
mindkét autóra a régi elegance modellt áraztattam be, most style néven fut, és a hozzá illő, nem urizálós extrákat, pl nincs ülés szellőztetés, navigáció... csak ami tényleg kell szerintem: hátsó plusz légzsákok, multi kormány prakolóradarok (nem kamera), utasvédelem, riasztó, ennyi. így a 190lovas superb és a 150 lovas octi között van2 milla. az octiba se tudok már sok extrát beletenni, mert ami kell vagy kelleni fog, benne van.
de mondd nyugodtan amit gondolsz, örömmel meghallgatom!
-
rbalint88
addikt
válasz
Steady74 #113776 üzenetére
van kb 100-150 kg különbség a kettő között, úgyhogy elég a 150 ló a szuperbélába is.
btw amit említettél te is, hogy inkább plusz pár dolog az octaviába, az megfogta a figyelmem. ha méretileg elég, miért nem abból egy jobban felszerelt, mint a superbből egy fapadosabb azonos pénzért? szerintem ha nem a harlem globetrotters vagytok, akkor nehezen indokolható racionális érvekkel a superb mérete - nem lebesélni akarlak róla, ne értsd félre, csak én többre értékelem a jó felszereltséget a puszta méretnél, főleg, ha a plusz méretet nem is nagyon használnád ki.
+ szerintem egy például rs octavia villantásfaktorban is üt egy alap superbet, ha emiatt akarnál főleg nagyobbat venni. -
-
Steady74
addikt
válasz
rbalint88 #113775 üzenetére
köszi srácok.
Ha dolgozom, és autóval megyek, szinte egyfolytában telefonálok, ha meg a családdal megyek, akkor meg beszélgetünk, vagy a lányok hátul hallgatnak zenét magukban... inkább még +n darab légzsák nekem mint egy jobb hifi.
Zajszigetelés igen, az fontos. azon agyalok még h a 150 lovas dízel elég lehet-e a superbhez.
-
rbalint88
addikt
válasz
Steady74 #113773 üzenetére
Akkor ez hozzáállásbeli különbség, nálam használtautó keresésnél tudna ez dealbreaker lenni
vagy ha mégis a tiédet venném meg, megnézném mennyi utólag belerakni a canton hifit és belealkudnám
+ még ha csak rádióznék is, akkor is bántaná a fülem az alap dörmögő dömötör. Egy bartók vagy jazz vagy klasszik rádiónál már sírsz tőle. El lehet költeni azt a 150ezret rosszabbul is, mint jobb zenét venni a kocsiba
-
-
rbalint88
addikt
válasz
Steady74 #113769 üzenetére
Ülj bele mindkettőbe, ha megvan rá a keret és érzed a bizsergést, akkor superb, ha nem dobsz tőle hátast, akkor pedig az octaviát lehet kicsit jobban extrázni. Én a canton hifit nem hagynám ki, lesz egy hallgatható gyári rendszered az alap vacak helyett, amit sehogy sem lehet jóra behangolni... és nem vészes a felára sem, 150e körül mérik, annyit bőven megér.
-
-
Steady74
addikt
Sziasztok urak,
Cégautó vásárlás előtt állok, saját magamnak. Skoda fan vagyok, a mostani Octavia-val nagyon meg vagyok elégedve, 2.0 PD TDI, 140LE, Elegance modell. Továbbra is ebben a márkában gondolkodom, két lehetőség között agyalok:
- Octavia III kombi, 2.0 dízel, dsg style+néhány extra
- új Superb 2.0 dízel (150/190LE)utóbbiból még nincs kombi, a felára majd +500k lesz. Ahogy nézegettem a belső tereket, szélességre, magasságra kb ugyanaz, hosszra a superb utastere nagyobb. 4 főnek kell, 4 felnőtt, vagy 2 felnőtt 2 gyerek. Utóbbi azonos felszereltségi szintnél kb ua extrákkal 2 millával többe kerül. Csomagtere a kombi Octaviának meg a Superbnek megint csak pariban van...
Ti mit gondoltok?
-
nesa
veterán
válasz
!Overdose! #113766 üzenetére
De rukibe se ment fel tehat a conti is tuti elforgott volna.
-
nesa
veterán
Ha a kanyar utan az elso 50m lekuzdi az ember mar nagy gond nincs
Ez a cikis resz -
caprine
senior tag
válasz
parandroid #113753 üzenetére
Ha régi mazda 3-as 1,6-os dizelére gondolsz az tudtommal PSA dizel motor (citroen, peu, fiat).
-
caprine
senior tag
válasz
seniman #113602 üzenetére
A régi szögletes micra azért egy elég pici autó, a gömbölyitett meg szerintem rosszul pakolható lehet a spec forma miatt. A Yaris elég nagy, az öcsém egy 2003-as 1,3-t vett, mivel ebben a kategóriában szinte ez az egyetlen amibe a 195 centijével normálisan elfér. Még céges autónak is Yarist kért
annyira megszerette. A micrába lehetnek érdekes alkatrész árak, egyik ismerős panaszkodott hogy például elkopott kézifék bowden 18.000 ft, és lehetne sorolni.
-
nesa
veterán
válasz
Dare2Live #113757 üzenetére
Somfa utca, gondolod probald be, szarazon lehet nem lesz gond
(#113755) !Overdose!
Ezek akkor uj teligumik voltak. -
Pé
senior tag
válasz
Integrale #113746 üzenetére
Na az Alfák kézifékje egyébként is megér egy misét
(#113754) nesa
Én a Megyeri hídra hajtottam fel Budakalász felől. Vizes volt az út, én meg nyomtam egy 180 fokos fordulót. Nemtom én szartam be jobban, vagy a mellettem lévő Ignices, hogy keresztbeállt előtte 3 tonna
-
nesa
veterán
válasz
hobizoli #113743 üzenetére
Nemtudom nekem nem szokott lehet az is szamit hogy napi szinten van hasznalva jut eszembe neha ahol napkozben is parkolok ott is kell, szoval hegyvideken ez altalanos.
Most jutott eszembe jo poen van pecsen egy utca ahol nem tudtam felmenni a Tipoval vizes volt es elforgott a kerek, mondom majd tolatva, ugy is elforgott: buzi egy hely, jart mar igy valaki?
-
parandroid
félisten
válasz
Bdanyy #113750 üzenetére
Fordokhoz nem értek, Citroent én többször is vezettem az 1,6-os HDI-vel, teljesen normálisan lehet vele közlekedni, de nyilván nem egy versenyautó. Nekem a Mazda 5 is alap 1,8-as szívó benzinmotorral van, itt is egy 1,6-os turbódízel lett volna még az alternatíva, vagy egy kicsit megbonyolított 2,0-s benzines (DISI), ami cserébe elvileg 30 lóval erősebb, gyakorlatilag a fene tudja... Néha eljátszom a gondolattal, hogy lehet, hogy azzal kellett volna venni, de nem is annyira a motorerő, mint inkább az ahhoz már jóró start/stop automatika miatt. Ahogy nézem a spritmonitort, fogyasztásban tök ugyanott van a két motor. A dízellel kapcsolatban van egy olyan gyanúm, hogy ez is francia motor, de megesküdni nem mernék rá. Ha jól tudom, egyébként a C-Maxban szintén ez az 1,6-os turbódízel van, nem nagy élmény az sem, de szépen teszi a dolgát.
Mondjuk abban az árkategóriában, ahol te nézelődsz, ott én már egy viszonylag egyszerűbb, szívó benzines autót keresnék, mire 2-2,2M körül lesz az áruk, belekerül már ezekbe jó sok km, és a fene tudja, hogyan használták, főleg, hogy ezek nagyon sokszor városi gyerekcipelős autók, a városi km-ek meg azért egy turbódízelnek minimum duplán számítanak. Elég, ha sikerült a tulajnak párszor betartani egy gyárilag előírt olajcsereperiódust, amit mondjuk a gyártó 30k-ban állapított meg, és közben végig rövid távoktra használta az autót, na annak a motornak már nem lesz őszinte a mosolya.
Integrale: Mittudomén, akkor még Feliciám volt, azon működött.
p
-
Integrale
veterán
válasz
parandroid #113749 üzenetére
Nem a kereknel fagy be, hanem az Y-ban, ezert vetettem el a melegvizes locsolas otletet.
-
Bdanyy
addikt
Köszi a válaszokat
Melyik motorok a kerulendoek ezeknél a modelleknel?
-
parandroid
félisten
válasz
Integrale #113746 üzenetére
Egy vödör víz a kerékre helyrerakja, ha meg még meleg is, akkor meg pláne. Egyszer sikerült nekem is befagyasztani, mentségemre szóljon, hogy lejtős utcán parkoltam, nem mertem csak sebességben otthagyni az autót, főleg, hogy csúszós volt az út, úgyhogy kézifék + padka felé fordított kerék.
Egyébként érdekes, hogy van, akinek olyan dolgok, miszerint indításnál és leállításnál kuplung, valamint hogy nem használunk kéziféket, ha nem feltétlenül muszáj nem egyértelműek. Nem bántásból mondom, egyszerűen csak fogalmam sincs, hogy én ezeket hogyan és mikor tanultam meg, de amióta az eszemet tudom, így csinálom. Szerintem még páréves kölyökként nagyapámtól tanulhattam el, amikor nézegettem nagy kerek szemekkel, hogy hogyan vezeti a Ladát, és rögzítettem a kicsi agyamba, meg tervezgettem, hogy egyszer, ha nagy leszek, akkor majd én is ekkora király leszek, és kocsit hajtok.
Ami pedig a Mazda 5-öt illeti, illetve annak az üléspozícióját: próbáltam a régebbi modellt is, mielőtt vettük az újat, ebbe meg már belement 18k, és el kell mondanom, hogy vezettem már vagy pár tucatnyi autót, de simán az egyik legkényelmesebb ülés és üléspozíció, amit valaha használtam. Egyébként a Citroen C4 Picasso sem volt rossz ebből a szempontból, nyilván ezek a kompakt egyterűek valamilyen szinten mind egy kutya. C-Max érdekes módon nem hagyott bennem mély nyomot (már a régi, kockább fajta), az új (Grand C-Max, a tolóajtós) az kimondottan csalódás volt, valahogy semmi nem állt kézre, és még borzasztóan csúnya is a beltere - persze ezek mind szubjektív dolgok, szóval tényleg mindenképpen ki kell próbálni.
p
-
-
hobizoli
nagyúr
nekem 1-2x mar befagyott, elmentem 2-300m-t mire kioldott de addig bazzeg 1-sben is volt 0.8bar toltonyomas, egybol tudtam mikor oldott ki, mert akkor a toltonyomas megszunt az auto meg elindultazota ha nem muszaj nem huzgalom be
tesomnak meg mondtam hogy maskor lehetoleg ne -19fokokban jusson eszebe elmenni bulizni, mert amire levestem a jeget a kocsirol, mar elegem volt aztan meg ez a befagyott kezifek is melle...
-
hobizoli
nagyúr
válasz
tboy93 #113738 üzenetére
70k akkoris lehuzas, vagy ez markaszerviz volt?
hugomnak az Ignis-n is elojott par eve a tipikus Suzukis valtohiba, hogy az olaj elszivarog lassan es 5. sebesseg meglilul
mivel az a legkisebb kerekpar, az nem er bele az olajba eloszor, amikor a tobbi meg igenfel-le, fogaskerekpar +kihajtas szimmeringek cserejeert +olajert bele fizettunk 45k-t mindennel, mondjuk nyilvan nem a Suzuki-nal volt ennyi, de masnap amikor mentem erte mar kesz volt
azota is teljesen jol mukodik -
válasz
kovacsroli #113736 üzenetére
Nem feltétlenül a motor jellege határozza meg ezt. Azt kell tudni hogy az autóban van-e kettős tömegű lendkerék vagy nem. ( már ha a kérdésed arra vonatkozik hogy a te esetedben szükséges-e annak kímélése)
-
Bdanyy
addikt
Sziasztok
2-2.2m körül milyen autót vennetek, ha fontos a magas ulespozicio, illetve a kényelem?
Évi kb 15k-ra kellene, de legtöbbször pesti használatra.
Cmax, corolla verso esetleg jó kiindulási pont?
Mivel hosszútávra, akár 10 évre lenne, ezért kicsivel több is belefér, ha van valami bestbuy.
Huszonxeves 1.8-as Passat kombit váltanaKöszi előre is
-
hobizoli
nagyúr
-
kovacsroli
senior tag
szívó benzines motor esetében is fontos a kuplung nyomása indításkor/leállításkor? Ha igen, miért?
-
nesa
veterán
válasz
Gergőke88 #113731 üzenetére
10 eve lakunk hegyoldalon adotsag hogy lejt mindig kezifek+ 1 be hagyom, eddig 1x fordult elo meg a mazdaval hogy befagyott a bovden, de egy roppanas utan az is engedett, persze bealhatnek a garazsba de akkor pont telen kene vagy 50m havat eltolni igy a garazs mas celt szolgal.
-
válasz
hobizoli #113733 üzenetére
Hat ebben azert nem lennek biztos
Amikor egy nyomi nyelestengely csapagy cserere mondanak 70k-t
akkor ez lehet meg tobbe is kerulne. Egy lokos, legalabbis az en automra, hasznaltan kb. 25-35k, +15-20k fenyezes, de nem is csak a penz ami szamit, hanem az hogy lokos nelkul meg tudom hasznalni az autot, szar valtoval meg akar hetekig nem
Persze ha szerelo az ember, akkor a munkadij lejon es maris 50k+ megmarad a csaladi kasszaban a valtojavitasnal
Igy valoban kijohet olcsobbra mint egy lokos csere.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
MunezXBK #113728 üzenetére
az volt az első, hogy megcsináltam. ez az a puha semmirevaló tappancs (lidlis amúgy) aminek semmi tartása nincs. az ezüst árnyékoló lapokon (amit belülről raksz a szélvédő elé parkoláskor, hogy ne forrósodjon fel a kocsi) is ilyen pocsék gyaszok vannak.
számítottam erre, de arra nem, hogy a kétoldali könyvkötőragasztó sem fogja.
@Gergőke88: ez jogos, télen szoktam is emiatt aggódni, eddig szerencsére nem fagyott be vészesen. de télen jobb lenne sebességben hagyni valóban.
[ Módosította: radi8tor ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz
!Overdose! #113724 üzenetére
én is üres+kézizek így szoktam meg, és nem is látom értelmét változtatni rajta, bár tudom, hogy sebességben hagyni is lehet és annak is megvannak a kétségtelen előnyei.
más: szereztem két rolós árnyékolót a hátsó ablakra, ami tapadókorongokkal tapadna, de természetesen azok 60 másodpercen belül elengednek. kétoldali ragasztó 2 percig bírja, sem a koronghoz nem tapad (ezt nem tudom miért) sem az üveghez, ott a meleg miatt enged el.
mivel lehetne ezt valahogy tartósan rögzíteni? rolós, tehát az sem baj, ha télen is fent marad, fel tudom húzni.
[ Módosította: radi8tor ]
-
AMD Power
titán
válasz
!Overdose! #113724 üzenetére
Sebességben hagyom + kézifék.
tboy93 Ebben is van valami....
-
válasz
!Overdose! #113724 üzenetére
En is kiveszem uresbe, aztan tenyleg kezifek
Amugy en azt hallottam, hogy az se jo ha emelkedon sebessegbe van, mert akkor a valto feszul...
Pesti parkolasnal is inkabb kezifek, ha megtolnak elolrol-hatulrol, akkor inkabb a bowden szakadjon mint a valto menjen tonkre...
-
-
Morris
veterán
válasz
Typhoon47 #113717 üzenetére
Volt róla TC cikk is valahol!
A probléma az, hogy az alacsony fordulat alacsony olajnyomást állít fel. A nyomaték megvan, mert ugye a dízelnél ez nem gond, de a kenés probléma lehet. Sok automata váltó dolgozik így az üzemanyag megtakarítás érdekében. Csak ugye amit az egyik helyen nyersz, azt a másik helyen el is bukod (bukhatod). -
aero.
veterán
válasz
bendeguz76 #113714 üzenetére
Nem nagy dolog. 1500 alatt nem illik erőltetni a motort, leállítás/indítás pedig kuplunggal történjen.
-
Pé
senior tag
válasz
footy #113708 üzenetére
"nagyon sok mulik azon hogy milyen szerelohoz kerul az auto. (Mennyire lelkiismeretes, mennyire ismeri az adott tipust, stb.)"
Na itt a pont. Erről beszélgettünk az Alfás szerelőmmel. Az Alfák ennek iskolapéldái. Egy sima szervizelés során úgy taccsra lehet vágni hogy csak na. (aztán persze jön a szarolaszozás) Ha viszont a szerelő ért hozzá, és azt adja neki ami kell, akkor örök élet + 1 nap.
-
DeFranco
nagyúr
Egyem a szátokat, olvassátok már el egymás mondatait értő olvasással, anélkül, hogy görcsbe állna az arcotok a szokásos fudtól-ellenfudtól.
Tök elfér a két érv egymás mellett, csak reszelgetitek a
sz...semmit. -
Morris
veterán
válasz
footy #113708 üzenetére
Miért nem? Ő nem tudná megtanulni? Én is úgy indultam neki az autóvásárlásnak, hogy csakis benzin. Majd a javaslatok alapján dízel lett. Abszolut nem bántam meg. Kellemes a motorkarakterisztika. Semmiért nem cserélném le hasonló kategóriában lévő benzinesre. Ott van a vw topikban. Csak rá kell keresni. És örülök, hogy rájuk hallgattam és nem mentem a saját fejem és elképzelésem után.
A legelső autóm egy szögegyszerű 1.4benzin G4. 400k-t kellett rálocsolnom, mert gyűrűzni kellett, motvezérlőt kellett cserélni stb. Egy benzines autóval is nagyon csúnyán be lehet sz.pni. -
footy
addikt
válasz
MunezXBK #113705 üzenetére
A baj ott van, hogy az emberek nagy része nem tudja, hogy kell használni egy turbós, kettőstömegűs autót.
Ebben teljesen egyetertunk, (az esetleges plusz kotlsegek mellett) pont ezert nem is eroltetem a dieselt.(#113707) bitpork
Ezzel az a baj, hogy nincs mindig keznel egy Magus. En vetel elott mindig atnezetem az autokat es nem is otvar helyen(OAMTC), viszont hiaba szabvanyos allapotfelmeres nagyon sok mulik azon hogy milyen szerelohoz kerul az auto. (Mennyire lelkiismeretes, mennyire ismeri az adott tipust, stb.) -
válasz
footy #113703 üzenetére
Égy dógot tok. Mágus2 eddig jellemzően értett a dologhoz. vcds-sel meg tudta nézni hogy mit tölt a trunyó. A gázreakcióra reagálását is. És megnyugtatott h nincs vele gond. Ebből nekem az jött le hogy valami csak látható. Lehet h a VP44 nem ilyen, nem tom de mintha ez az adagolóson (Gazsi) is mérhető lett volna.
2All
Srácok!
Ne nyissunk megint értelmetlen vitát azon, hogy ki milyen nyálat használ. Szopassa mindenki magát ahol, ahogy és amikor akarja. Nyilván mindenki olyat és azt használ amit akar. Hitbeli vitát meg felesleges folytatni, mert nem lehet belőle nyertesként kijönni.
-
-v-
addikt
Szardízel.
-
footy
addikt
válasz
Morris #113685 üzenetére
Rajtatok kivul senki nem szarfosozza az autoitokat
Nekem mar 4. diesel autom van, de ettol nem akarok meggyozni mindenkit, hogy a diesel minden korulmenyek kozott jobb valasztas mint a benzines. Abban az arkategoriaban pedig szerintem vegkepp nem jobb.(#113692) bitpork
Ha ki is szurod az injektorokat/PD elemeket meg a kettostomegut, akkor is be lehet szopni a turboval. Az elso dieselem Leon 1.9PD volt es semmi hangja nem volt a turbonak, mindaddig amig olajat nem csereltettem. (5W30-as eredeti minden szabvanyt tamogato olajra). Mint utolag kiderult az elozo tulaj az utolso par olajcserenel 10w40-est tolt bele es melle meg csakis rovid tavon hasznalta az autot, igy a "veknyabb" olajjal mar futyolt/visitott a turbo rendesen. -
Ck.
addikt
Üdv, kolléga kérdését tolmácsolom, Pezső 307 CC vagy Renő Megane CC? 2004-2006 körüli évjárat.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen processzort vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- TCL LCD és LED TV-k
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni időjárás-állomás
- Könyvajánló
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Casco és kötelező gépjármű felelősségbiztosítás
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- 13-14" Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
- Prémium! Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R 9 9950X / RX 9070XT 16GB / 64GB DDR5 / 1TB 990Pro
- Konzol felvásárlás!! Xbox Series S, Xbox Series X
- Bomba ár! HP Pro X360 11 G1 - Intel N4200 I 4GB I 128GB SSD I 11,6" HD Touch I Cam I W10 I Gari
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon 3rd: i7-5GEN I 8GB I 512SSD I 14" WQHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest