Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Házimozi belépő szinten
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- RAM topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
kstcsk
tag
Üdv!
Mely márka/típus ajánlható ha olcsó fenntartású, városban rohangálós, benzines megoldást keresünk?
Nyilván rengeteg kompromisszumot kell kötni így, nincsenek nagy elvárások. -
runner 125
nagyúr
válasz
focvis #113595 üzenetére
BMW-kre ez hatványozottan igaz, majd meglátod ha kitartasz mellette.
Sokkal nagyobb eséllyel lakják le, mint szinte bármi mást.
3m körül nézelődsz? Accord, IS, S60?
Taat
"Magas megbízhatóságot úgy általában egy nemzetre levetítve én eddig csak japán autóknál hallottam.
A soha el nem romló toyoták és mazdák legendája amit körbe röhögött haver aki toyota szervizbe dolgozott.
És itt a topikban is rendszeresen előjön hogy azt a mazdát ne, azt a toyotát se ajánlások..."Honda-kkal mi a helyzet?
Ott azért keresve is nehéz lenne találni kerülendő motort. -
-
TaaT
nagyúr
válasz
mdani01 #113591 üzenetére
Az utóbbi időben a hazai autósújságíróktól német márkákkal kapcsolatban inkább az átlag feletti beltér minőséget és úgy ánblok jó összeszerelési minőséget olvastam.
A megbízhatóságról ezek az újságírók nem nyilatkozhatnak érdemben hiszen max 1hétig vagy meddig van náluk az autó, a tartósteszt meg csak nagyon kevesek kiváltsága itt Európában.
-
seniman
veterán
válasz
mdani01 #113586 üzenetére
Vannak szépen,a múlt héten hengerfejeztünk egyet.A két középső henger perselye meg volt süllyedve az öntvényben,csodával határos módon a hengerfal nem volt(még) elrepedve a kettes-hármas között.A főtengelyből van kimunkálva az alsó lánc fogaskereke,ha az elkopik,akkor főtengelycsere.Potom 40-70ezer között mozog hozzá egy hengerfej tömítés és a többi alkatrész sem diszkont áron van.Jó autót lehet belőle csinálni,ha az embernek van havi két kilója,amit gondolkodás nélkül beleboríthat.
-
Integrale
veterán
válasz
roberto211 #113588 üzenetére
Ja, meg a 2.2 D Toyota, Mazdaval ovatosan mert rohados, stb stb
-
TaaT
nagyúr
válasz
Integrale #113587 üzenetére
Magas megbízhatóságot úgy általában egy nemzetre levetítve én eddig csak japán autóknál hallottam.
A soha el nem romló toyoták és mazdák legendája amit körbe röhögött haver aki toyota szervizbe dolgozott.
És itt a topikban is rendszeresen előjön hogy azt a mazdát ne, azt a toyotát se ajánlások...
-
roberto211
őstag
válasz
Integrale #113587 üzenetére
Ezen en is gondolkoztam már.
TaaT : Hat nem tudom ,sűrűn olvasgatom a topicot de eddig nem láttam "azt a mazdat ne azt a Toyotát ne " javaslatokat
Illetve de. Amelyikben wankel van de ez mas tészta. Maximum a motorra szoktak mondani pld a 6-osnal hogy jójó az 1.8 de akkor inkabb a 2literes.
-
mdani01
aktív tag
válasz
Tothgera30 #113584 üzenetére
E90-el is vannak tudtommal rendesen bajok, bár szerintem E60 übereli
-
TaaT
nagyúr
válasz
Tothgera30 #113584 üzenetére
Fu, az szép lehet
-
-
TaaT
nagyúr
válasz
Tothgera30 #113582 üzenetére
Mondjuk én az E39-ről is hallottam villany nyűgöket, nem is keveset.
-
-
Integrale
veterán
válasz
Tothgera30 #113575 üzenetére
Mi a baja az F10-nek? Egy haver nagyon hegyezi ra a cerkat, aztan hatha van valami ami eltantoritja, vagy jobb ha tud rola.
-
mdani01
aktív tag
Egyetertek..sokat kér érte, sztem olyan 900-1m a realis ára (?) talán.
bitpork: Igen tudom sajnos, nem egyet látni ami rohad elég rendesen a küszöbnél is..bár a képeken tényleg csili-vilinek néz ki
Köszi a véleményeket srácok, majd fater megnézi nem nekem kell
Én maradok a japán vonalon
-
Declare
őstag
válasz
focvis #113571 üzenetére
[link] Benne van ez a motor is a problemasak között, de a 2011.7 havi mar akar lehet jo valtozat. Sasold meg a cikket.
En mondjuk ezektöl a "jo aru" dolgoktol mindig tartok. Ha valami jo, akkor azt nem adjak el "jo aron"...marmint pont ellenkezö ertelemben lesz jo ara...szvsz...de multkor pont ezt beszelük, hogy lehet nem mindig helytallo az "elmeletem"
-
TaaT
nagyúr
válasz
runner 125 #113569 üzenetére
Engem mondjuk annyira nem zavar, sőt a mercié sem.
Az XC90-et viszont jól lehúzta a TC.
-
válasz
runner 125 #113569 üzenetére
Hogy még egy mechanika legyen ami meghibásodik? 10-15 évesen így is több sebből vérző elektronikával fognak szaladgálni, a Bimmerek közül a jelenlegi 5-ös (F10/F11) is elég betegágy.
ui.: Mondjuk ezt a tabletet beletesszük az autóba és onnan irányítjuk a fűtést/hűtést/zenét/stb. dolgot nem értem, lehet pár év múlva eltűnik a süllyesztőben az egész, és akkor nem lesz olyan aki majd javítgatja..
-
Hozzáértőtől kérek tanácsot, nem vagyok BMW-fan; meg szabad venni a 184 lovas 320d-ket?
A konkrét példány 2011.7. havi, magyar, 170 k. km, szervizkönyves, BMW kereskedéstől lenne.Egy turbóhaláltól nem rezelek be, de nagyobb szopásokat kerülnék.
Köszönöm!
-
rbalint88
addikt
válasz
runner 125 #113569 üzenetére
Ha az A3-ban is elsüllyed, ciki lenne a nagytesóban fixre rakni...
Nekem ez a modellfrissítés nem jön be, már a megjelenésekor fáradtabbnak tűnik a forma, mint a most kifutó típusé. -
-
TaaT
nagyúr
Az audinál is beköszöntött a tablet szezon, hogy fognak örülni a TC-sek
A4 [link]
-
mdani01
aktív tag
-
Land
veterán
válasz
hobizoli #113562 üzenetére
Valami sárga 75W90-es olaj volt benne, most Tutela 75W85-ös tettünk bele. Ezzel talán nem lett lett volna baj, de a sárga olaj lehet közrejátszott az egész kialakulásában.
-
hobizoli
nagyúr
ja ez csapagyhiba
de ne gyari olajat hasznalj bele majd ezutan, hanem a Subaru altal preferalt Motul-t, na az kerul vagy 10lepedobe, de 1x kell belerakniaz sokkal magasabb nyiroterhelest kibir, nem tolja ki maga alol a gorgo a erohatasra
a Lurdy-nal szoktunk pentek este bandazgatni, van ott egy oreg foszer, a Lacibacsi
race Opeleket meg Suzuki-kat meg kupas F Astra-kat is tunnerolgatott csapatnal, ok mindenhova ezt hasznaljak mar reg ota
korabban a Swift Sport-k-bol is doltek ki a valtok sorban a gyari olajjal -
Land
veterán
válasz
footy #113543 üzenetére
Kaptam ma egy tippet egyik cartárstól. Neki ugyanez volt a hibajelensége: melegen akadt a váltó durván.
Erre a hibára gondolnék: linkÍgy írta le:
"A nyeles tengely végén van a kúpgörgős csapágy aminek az álló perselye a váltóházba van préselve, és alatta vannak hézagoló alátét lemezkék. Ez a hézagolás és álló csapágypersely kopik ki így a nyelestengelyen lévő cuccok elmozdulnak oldal irányba és dörzsölődnek a léptető gyűrűk, így felforrósodik az egész és szorul."
Már csak az a kérdés, hogy hol lehet ilyen alkatrészt szerezni és durva meló-e ezt kicserélni... Ránézásre nem kell tökig szétkapni a váltót és remélem ez a költségeben is megmutatkozna. Amúgy maga az alkatrész nincs 10.000 Ft...
-
nesa
veterán
válasz
Integrale #113555 üzenetére
hat az a vw takony az eszement ocsmany 2 ev utan.
Kolegamnak van 2db kombi mareaja az egyik talan marengo de annak is folyik valami ragacs a muanyagokon.
Tegnap voltam Bajan lattam egy tipp topp olaj metal zold 155 ot az is nagyon tetszett de mostanaba a 155ket megse nezem 99% lehangolo allapotu, abbol meg csak az 1.9td johet szoba, gondolom a 2.5td az szinten VM motori, ja es csak klimas vas jatszik nalam.
Altalaban ha nezek valamit kidob hahu 200 talaltot mire leszukitem az elvarasaimnak megfelelore vagy nulla vagy 2db marad az is 500km re. -
Integrale
veterán
Xantia nekem is nagyon tetszik, na meg a CX is azzal a táncparkettnyi lábterével.
Van bézs belsős fekete műszerfallal és kéttónusúval is. A kényes jelzőt pedig úgy értettem, hogy tud hasonlóan kinézni (főleg a kilincsénél) mint a VW kapaszkodói és gombjai, hasonló takonnyal lehet bevonva az is.
-
nesa
veterán
válasz
Integrale #113552 üzenetére
igen de nekem nem csak az a 2 bizbasz fontos hanem az ullesek is beige plus vagy alcantara kell, ertem en hogy kenyes, az evasionom is ez a kombinacio de nem vagyok en retkes bevandorlo, meg kevesset futna mint masodik kocsi kb 6-7000km lenne egy evbe, ha nem felnek a hidropneumatikatol lehet bevalalnek egy kombi xantiat azok nagyon tetszenek.
-
Integrale
veterán
Persze ezt értem, és megértem. Csak itt pár csavarról van szó, nem nagy munka, a beltéri kárpitok beszerzésében talán még segíteni is tudok.
Csak azért írtam, hogy ezzel rendesen megszűröd, az egyébként sem népes, nem széthajtott, szép,
bordó, dízel, 156 flottát.Egyébként az Amorén, többen is kicserélték a bézs színűt feketére, mert kényes az előbbi.
-
-
frame>24
addikt
válasz
Xmodule #113536 üzenetére
Egy "félig autóbuzi" (Hyundai-os) ismerősöm erre (hsz első mondata) épp tegnap azt mondta, hogy nem hinném, a franciák mennyit fejlődtek elektronikában és hogy ezzel párhuzamosan a japók mennyit romlottak. Hogy szerinte ez egy 20+ éves beidegződés. (mint ahogy a hazai német autó kultusz is)
Szerintetek? -
-
Xmodule
őstag
válasz
bitpork #113541 üzenetére
nekem annyi bajom van csak a 2.0 hdi vel hogy itt svedben sok az ado a nagy ccm -es dizelekre.
1.6 hdi=44.800ft(atszamolva)
2.0hdi=122.000FtMint latszik majdnem 3x olyan drága. És a baj az hogy évröl évre drágábbak lesznek a nagy ccm -es dizelek adóba.
3 év alatt 230e ft a kulömbség.
Amugy én személy szerint nem vágyom verseny kocsira. Inkabb olyan "öregurasan" szoktam vezetni. Most a V70el (2.4D) olyan 5.6L körul szoktam járni. De itt viszont csak a 10 honap alatt miota megvan a kocsi 360ezret költöttem javitasra es ugy hogy en csereltem ki a dolokat szoval ez csak anyagár, plusz az eves ado 165ezer. :/ -
Integrale
veterán
A muszerfali penelek csereje a legegyszerubb, en ezt a megkotest elvetnem. Csak a kesztyutartot es a biztositekok fedelet kell cserelni. Az a szin pedig talan a legjobb a 156-hoz, multkor talalkoztam egy Amoressal Papan, beultunk kavezni, aztan jol megneztem az autojat,mar a faceliftes bordo, 175 lovas JTD.
-
nesa
veterán
válasz
Kornel #113528 üzenetére
Azota ketten hivtak es szinten 80 as ajanlattal eddig az utolso volt az akirol nem felteteleztem hogy fekete bevandorlo
(#113529) j.bravo
Leginkabb 156 ban gondolkodom de konkret szin elkepzelesem is van amibol nem engedek metal bordo, 2 tonusu muszerfalal fekete beige ....
-
válasz
feco6512 #113542 üzenetére
Ha van rá lehetőség akkor próbáljatok vele beszélni. Amíg nincs a neveteken tulajdonként, addig a másik fél mindent megtehet vele. Még hitellel is terheltetheti. Arról nem is beszélve, hogy akár a NAV is végrehajtás alá vonhatja.Ha viszont nincs a neveteken, nem adhatjátok el, csak az akinek a nevén van.
És semmi képen ne fizessetek neki előre pénzt! Csak ha már a kezetekben van az aláírt adásvételi. -
footy
addikt
Tuti hogy a váltó a hibás? Valahogy nem hangzik logikusnak az, hogy csak melegen nem lehet váltani.
Itt írnak a váltó tipikus hibáiról, de nincs felsorolva ez a tünet. Viszont volt a VOX autodoktoren című műsorában ugyanez a hiba egy fordnál és ott ha jól emlékszem a bütykös tengely volt a hibás. (Oldalirányba is el tudott mozdulni)-Szerk-
Itt megtaláltam a rész ,de nem lehet lejátszani -
feco6512
tag
Azt szeretném kérdezni van egy autó amit a feleségem használ üzembentartóként szeretnénk eladni de a tulaj nem akar adni adásvételit minden féle kifogással jön most válik nem ér rá stb.Ilyenkor mit lehet tenni volt már valaki ilyen helyzetben?nem nagy értékü autó egy clio l es ezért nem is eröltettem az átirást most egy hete vár rá a vevö a törzskönyvet anno oda adta pedig nála kellett volna maradni tudok valamit tenni ilyenkor?
-
válasz
Xmodule #113536 üzenetére
Arra figyelmezz hogy az 1.6 dezsőkkel még viszonylag kevés az élettartam tapasztalat. Ami elmondható VAG ágon, hogy 100-150k km alatt az 1.6nak a turbója lekonyul Mágus2 szerint. Nem látom okát hogy miért lenne másként más gyártó modelljénél. Jellemzően két dologra vágyik az ember: kicsi fogyasztás és jól menő autó = kis motor gyilkolás.
A C5 nem kicsi, oda kell a 2.0. Nekem 3.0 tdi átlag 8 litert fogyaszt. Ha nem városban használom, akkor 7 liter inkább. Szerintem vállalható kompromisszum, de a 2 literes dízelek jellemzően inkább 6 literrel mennek. Hidd el, megéri az az 1 liter plusz. -
A szakvéleményt nem adhatja akárki. Igazságügyi szakértő kell vagy maga a váltó gyártója. Bíróság rendeli ki. A váltó hibája használt autónál a gépkocsi használatára vezethető vissza. Lehet bizonyítani egy jó ügyvéddel, de sokkal többe lesz mint megcsináltatni szerintem.
-
Kornel
veterán
Szerintem mindenképpen megéri anyagilag is, emellett persze kisebb emissziód is lesz
több autón és 200+k km-en való tapasztalat alapján átlag 0,5 liter benne van abba, ha okosan használod a motorféket, ahhoz képest, mintha egyáltalán nem használnád, csak a gáz fék kombinációt ismerve.
Ez 100k km-en 500 liter benzin, ami cirka 200k HUF, és azért azt meredek lenne kijelenteni, hogy 100k km alatt kinyír valaki egy váltót vagy egy kuplungot azzal, hogy motorféket használ.
Emellett féktárcsát, és fékbetétet is kevesebbszer kell használni.
Hangsúlyozom, szerintem -
Xmodule
őstag
Sosem voltam francia párti, (föleg hallásbol volt az az informáciom hogy elektronikusan eléggé érzékenyek) de a tegnap kiprobáltam egy 2012 -es C5 kombit 2.0 HDI motorral automata valtoval bör ulessel. Egy szoval full extras valtozat volt. En nagyon csipem ezt a hajos hintazast amit a kocsiban lehet erezni. Nagyon kenyelmes is. No de nem is ez a lenyeg. Mindig is vagytam egy automata kocsira ami nem eszik sokat. Nézegettem még a netet és találtam egy 2012-es Citroën C5 kombi 1,6Hdi, automata motorral szerencsere nem bör ulessel(en nem szeretem) és eléggé sok extraval, 70ezer km van benne 5.2 millió Ft- nak megfelel svéd korona (itt élek kint). Kicsit utana néztem éves ado fogyasztás stb. Ado a 1.6 os motor miatt nagyon kedvezö ( 2.0 asnal mar majdnem 2x annyi az ado itt) DE amin teljesen meglepödtem az a fogyasztasa! Igy adja: vegyes:4,5L/100km, hosszu uton: 4,1L/100km, város: 5,2L/100km. Oké ez tuti nem 100% igy van tegyunk hozzá +1L -ert. De még igy is eszméletlen alacsony egy automatához képest. Nem beszélve arrol hogy az egész kocsi majd 1.8tonna. Hogyan lehetséges ez? Amugy esetleg valami tapasztalat erröl a modellrol? 2012 C5 és erröl a motorrol 1.6 HDI?
ui: köszi a valaszt a kettös tömegüre.
-
válasz
parandroid #113531 üzenetére
kabriót kihagynám, nekem annyira nem jött át ez az életérzés, amikor próbáltam
volvók is remekek lennének, de nekem még drága. új v40? imádnám, de ~4 millától indulnak. aminek nagyon maximum a felét szánnám kocsira jelen körülmények között. de szerencsére van választék az én pénztárcámhoz mérten is, el fogok még szüttyögni ezen egy darabig, aztán az is benne van, hogy még vagy 3 évig nem is veszek semmit
ha holnap kéne döntenem, akkor valami ilyesmit keresnék [link], a második generáció még szintén drága, de ha sikerül tartani ezt a növekedési ütemet fizetés terén is, akkor bármi előfordulhat -
KMT
addikt
válasz
Kornel #113528 üzenetére
Nem kell alátámasztani, mert ez most nem releváns, a vezető nem változik. Csak kiváncsi vagyok, hogy vajon anyagilag megéri-e. Hiszen, gondolom ezért célod/célunk a kis fogyasztás, nem pedig szimplán az, hogy kisebb számot láss ott. Vagy netán azt mondod, hogy béreljek sofőrt, aki jobban vált, mint én?
-
parandroid
félisten
válasz
bandus #113527 üzenetére
Nem feltétlenül kell ezekkel gyorsan menni, kabrióval főleg nem, no meg egy kisebbik fajta MX-5 is valami 128 LE, szóval az sem egy rakéta, egy Cooper is csak 122, Golf/BMW1/Pug207 kabrióból meg még dízelt is találnál, szóval nem feltétlen a tempó miatt ajánlottam ezeket.
Inkább arra céloztam, hogy elég ha az ember telefonja, laptopja business class, autóban én nem ragaszkodnék már ehhez annyira.
A nagyobb méretet én is azért nem említettem, mert tudom, hogy egyedül használnád egyelőre, de ha sikerül egy jól kiválasztott puncimágnest működésre bírnod (
), azért nagyon valószínű, hogy egy akár kétszemélyes, vagy egy kisebb négyszemélyes autó még úgyis elég lehet egy darabig.
Kompaktból egybként szerintem a Mazda 3 most technikailag és dizájnban is szinte mindent visz, még a facelift előtti modell is, Golf túl steril, Astra túl nehéz, szegény koreaiakból még mindig hiányzik valami, Civic kicsit túlzottan is űrhajós, Corolla meg már nincs is. Ja, van még Ford, meg a franciák, well... Esetleg egy Volvo C30, vagy az új V40? Persze ez utóbbiakhoz is kell azért a gyomor, de egy business class laptopokon edződött szem talán be tudja fogadni. Lexus amúgy nem rossz ötlet, hátha még valami hibridet is sikerül belőle kifogni.
p
-
j.bravo
addikt
Én is alkudtam, de nem pofátlanul hanem őszintén-jóhiszeműen, megmondtam előre mennyi pénzem van az autóra, ebbe bele is ment, csak valamiért a még max félórás második megnézésbe nem, franc se érti (csak sejtem. Értem hogy elfoglalt, csak rosszul mondta ezt el).
Majd a nepper eladja neki, lehet hogy rosszabbul, de lehet hogy jobban; valahogy majd lesz.Melyik Alfát nézted ki?
-
Kornel
veterán
dettó.
igaz nekem egy van, de akár enélkül is elvagyok jelenleg, most megvenném az utódját, ha akarom, de nem fogom odaadni ár alatt.
ez a 80 ezer tényleg vicc, ha nincs +20k-ja, akkor mit akar vele kezdeni, ha gumi kell rá, vagy bármi egyéb?(#113526) KMT:
ahogy mondtam is volt, szerintem sokkal többet árt, vagy használ, hogy milyen módon kuplungol és vált valaki.
személyes példa: majdnem újan vettem egy régi swiftet, 110 ezret raktam bele, mind a váltó, mind a kuplung hibátlan volt, pedig mindig használom a motorféket.
a splash-em (valós) 60k km-el vettem, és már akkor csere érett volt a kuplungja, mondjuk kihúztam vele 90k-ig, de nagyon necces volt már.
a női tulaj átlagfogyasztása 7,5 liter volt, szerintem a motorfék fogalmával se volt tisztában, ennek ellenére ki tudta nyírni ennyi alatt is.
én motorfékkel, és ésszel, de tempósan vezetve kijöttem vele 5,3 literrel nagy átlagban.ennél jobban nem tudom alátámasztani, hogy nem csak a váltások száma határozza meg az élettartamot, hanem az is, hogy valaki hogy használja.
-
válasz
parandroid #113509 üzenetére
van valami abban amit írsz, de ha őszinte akarok lenni, a sebesség sosem vonzott annyira. jussak el a kocsival ahova akarok, kényelmesen. talán ez az egyik fő szempont. jók a kis méregzsákok, de ha tehetném, akkor minimum valami középkategóriát választanék: accord, avensis, mazda6, vagy akár egy is lexus, bár ezekkel meg az a gondom, hogy egymagamnak túl nagyok, bőven megteszi valamelyik kompakt is (asszem ez a golf kategória). de ahogy szintén írod: nem hajt a tatár, bőven van időm nézelődni, próbálgatni, ha meg esetleg idő közben beesik valami tuti vétel, akkor le lehet rá csapni
-
KMT
addikt
válasz
roberto211 #113507 üzenetére
Ezt nem értem. Adott sebességhez és váltóálláshoz egy motorfordulatszám tartozik. Mondjuk 80-nál 5-ösből 3-asba váltasz. Ilyenkor legyen mondjuk 3500 a fordulatszám. A váltáskor a motoré alapjáratra esik vissza, majd a kuplung felengedésével folyamatosan felpörög 3500-ra, miközben a tárcsák erősen súrlódnak, tehát kopik. Kisebb sebességnél, vagy nagyobb fokozatnál csökken ez a fordulatszám-különbség, így nem kopik annyira, de ekkor meg nincs, vagy csak nagyon enyhe motorfék. Ezzel csak azt akarom mondani, hogy a motorfékezés kizárja ezt: "Ha visszafekezi rendesen és úgy valt vissza".
(#113510) kornelka
Persze, üzemszerű, de ha mindig motorfékezel, tehát visszaváltogatsz, akkor nagyjából kétszer annyit használod ezeket az alkatrészeket, mintha nem így tennél. -
nesa
veterán
válasz
Kornel #113523 üzenetére
Ezek azt hiszik hogy ez nekem kenyerre kell vagy mit tom en mire... megvehetnem az alfat holnap is csak nem akarok 3 autos gyujtemenyt itthon, jarni meg csak egyel tudok, es mivel nem akarom elkapkodni a 2. autot ezert nem kapkodok, de gondolkoztam meg kicsi 1,2 -1,4 TDI valami kis kocsiba, hogy ertelme is legyen a 2. autonak, bar nyomorogni nem szeretek.
-
gzbotii
nagyúr
válasz
parandroid #113517 üzenetére
Mert ahogy Decide autozik, nem azon mulik, hogy elol vagy hatul huz
-
nesa
veterán
válasz
j.bravo #113511 üzenetére
Fasz elado az ilyen, de a vevok se kulonbek, ugy dontottem megis eladom a tipot es veszek helyette egy alfat belotem ugy az arat hogy majdnem a legolcsobb az orszagba, van is egy elkepzelesem hogy 100k er elviheti aki akarja, de pofatlanul mar a 3. bofog be 80k erte a telefonba latatlanba, valtozoan mind messze jarnak dolgozni napi 80-160km mennenek es egyiknek sincs + 20k ja csak 80 finoman mindet elkuldem valahova hogy akkor tankolni se lesz mibol hiaba eszik kevesset.
Es amikor mondom hogy varosba 6 korul elgurul orszaguton meg 4,3-4,5 akkor az x ismerosnek 4 eszik a dizel varosba... az enyem szar
Ennyi penzer normalis bicikli sincs.
-
Kornel
veterán
válasz
roberto211 #113520 üzenetére
bazárinak bazári.
és?
menni kell vele.
a swift sport is bazári, mégis lehet vele ökörködni, egységnyi pénzből elég jólhobizoli: elég jó cucc, dolgoznak a kínaiak
-
hobizoli
nagyúr
-
Kornel
veterán
válasz
gzbotii #113515 üzenetére
minek hátul húzni?
http://totalcar.hu/tesztek/2015/06/19/honda_civic_type_r_-_2015./
ha lenne rávaló, egy percig se gondolkoznék -
j.bravo
addikt
válasz
DeFranco #113513 üzenetére
Köszi, erre hajlok én is... mentség mondjuk kedden mondjuk utazik külföldre (munka), és akkor hétfőn vinné nepperhez ha én nem viszem el, de a time pressure-t sose szerettem.
Ha ma hagyta volna megnézni újra (még egy embernek megmutattam volna) akkor simán lehet hogy elvittem volna...
De ha simán azt mondja nem ér rá, nincs semmi rossz gondolatom, és lehet hogy akkor is megvettem volna. -
j.bravo
addikt
Urak, magánszemély eladó esetén, ha a megnézés másnapján telefonálnátok hogy visszamennétek még egy pillantást vetni az autóra, és kereken nemet mondanak, meg hogy "tegnap megnézhette eléggé", akkor keresnétek tovább, vagy ha elsőre okénak tűnt, akkor belevágnátok? (nem, nem értek hozzá
)
-
Kornel
veterán
nem gondolom, hogy hamarabb kellene emiatt kuplungot, vagy váltót cserélni, elvégre is ez az üzemszerű használata egy gépkocsinak, jobb helyeken így is oktatják, nagy kategóriáknál át se mész a vizsgákon, ha nem így vezetsz pl.
szerintem sokkal inkább hamarabb tönkremegy akkor, ha balfékek vezetnek, akik szétgyilkolják a kuplungot, és a váltót. -
parandroid
félisten
válasz
bandus #113508 üzenetére
Szerintem neked a legkomolyabb szempont az legyen, hogy melyik tetszik a legjobban. Nézz meg, próbálj ki minél többet, egyedül vagy, fiatal, első saját autó, most vegyél olyat, amit élvezni tudsz.
Szóval én a helyedben a különlegesebb autókat nézegetném, mint amilyenek pl a kis/kompakt kabriók, esetleg kupé-kabriók (Golf, Peugeot 207), esetleg egy MX-5, vagy valami nem hülyegyerekesített Golf/Polo GTi, esetleg Fiesta ST, vagy Cli RS, esetleg valamilyen háromajtós kupé (Astra, Megane, Kia Ceed), vagy egy kupé, vagy kabrió 1-es BMW, esetleg valamilyen változatban egy Mini.
De mondom, szánj rá egy évet, próbálj ki minél többet, már maga az is élmény, hogy minél többet megnézel, mérlegelsz.
p
-
Engem is elkezdett foglalkoztatni egy ideje az autovasarlas, de egyelore nagyon kezdeti fazisban vagyok, a lista: mazda 3, focus 2, civic 8gen, a mostaninal eggyel regebbi accord, golf v ami hirtelen eszembe jut, esetleg mondeo. Kiegeszitenetek meg valamivel a listat? Fokent varosban, napi szinten, meg nyaron ide-oda maszkalni, evi 10-12 k km, es olyan 4-5 evig szeretnem meg hasznalni. Nem letszukseglet a dolog, ha ezeket dragabban erdemes csak megvenni, akkor tudok varni
a lenyeg egyelore, hogy eredemes-e meg mas tipusokat nezegetni ebben az arkategoriaban? Tenyleg csak kb. neztem utana, lehet, hogy az accord-mondeo mar valamivel dragabb. Tiz evesnel regebbi autot azert nem szeretnek.
-
roberto211
őstag
Ha visszafekezi rendesen és úgy valt vissza akkor elvileg nem kene bajnak
lenni se a kuplung se a váltónál...
De ha nem lassít vissza ,nem esik vissza az rpm es ugy kapcsolja vissza az ember akkor gyilkolhatja a kuplungot. Ezt a szerelom mondta.En speciel nem csipem a szinte csak motorfekkel valo fékezést egy bizonyos sebességre mert addig is tétlen vagy s nem csinálsz semmit. Unalmasan meg utálok vezetni ezért sokszor váltok sokszor fekezek sokszor kuplungolok stb stb
. Egy időben en is probalgattam ezt a "only motorfeket" szinte.
Új hozzászólás Aktív témák
- One mobilszolgáltatások
- Házimozi belépő szinten
- Trollok komolyan
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Anime filmek és sorozatok
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Akvarisztika
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Telefon felváráslás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- DELL PowerEdge R640 rack szerver - 2xGold 6138 (20c/40t, 2.0/3.7GHz), 64GB RAM,4x1G, H730 1GB, áfás
- Beszámítás! Samsung Galaxy Tab S6 Lite 2020 64GB 4G tablet garanciával hibátlan működéssel
- Azonnali készpénzes Intel i3 i5 i7 i9 8xxx 9xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- Gamer Notebook! Csere-Beszámítás! Asus Tuf F15 FX506H / 11400H / RTX 3050 / 16GB DDR4 / 512 SSD
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest