Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Házimozi belépő szinten
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- RAM topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Revolit
senior tag
Tudnátok ajánlani karosszériást? :s
Szalagkorlátnak hajtottam pont az illesztésnél a család Fiestájával, hátsó ajtót origaminak használta, első ajtót is szétcincálta, hátsó lökösön egy csúnya karc, hátsó kerékborítás (ami egybe van küszöbbel meg tetején a csíkkal is...) csúnyán horpadt és nagyon legyalulta azt is, első kerékborítást is csúnyán meghúzta... ajtók ki se nyílnak (elsőt nem lehetett becsukni, aztán rázártam, azóta pedig kinyitni nem lehet).A két ajtó tuti biztos csere, hátsó keréktakaró talán javítható, hátsó lökös szerintem biztosan, első keréktakaró is szerintem javítható, de munkás. Mennyire számíthatok?
Érdemes először nekem érdeklődni pár bontóban ajtók iránt?
-
DeFranco
nagyúr
válasz
!Overdose! #58495 üzenetére
énkérekelnézést
-
-
-
hdman
őstag
Most megy a hirado, volt egy ingolstadi hir, es eleg durva, mert bmw rendorautok vannak
-
a_tesz
Korrektor
Engem parkolóban vizsgáltak német rendőrök céges P-rendszámos autóval, de miután telefonáltak egyet, azt mondták, hogy minden rendben van, és jó utat kívántak. Azt tudom, hogy az olaszok pl. nem fogadják el.
Szerk: az egyértelműség kedvéért az eset Németországban történt. Mutattam nekik, hogy bele van írva, hogy az egész EGT területén érvényes, de mivel nem tudtak magyarul, nem hitték el
Mondjuk ez érdekes, hogy ha már egyszer érvényesnek akarják több országban, legalább 2-3 nyelven még beleírhatnák a magyaron kívül...
-
giigz
veterán
Csak mert a múltkor a felnikről volt szó
[link]
-
Lenry
félisten
értem
én sem tartom olcsónak, cserébe akár itt, most a székemből el tudom intézni minden külső segítség nélkül.
azt írtad, hogy tartománytól függ a díj. akkor az adott tartomány közlekedési hatóságánál kell érdeklődni gondolom. mennyire elterjedt ez az online form a német közigazgatásban? mert sokkal kényelmesebb lenne már úgy menni, hogy nálam a rendszám, mint on-the-fly szerencsétlenkedni egy idegen ország okmányirodájában...
-
Lenry
félisten
közben találtam ezt az oldalt
ha jól értelmezem, akkor 70 euróért az online formot kitöltve már postázzák is az ideiglenes rendszámot, amit 5 napig használhatok az EU területén, plusz ha jól látom 42 euró a kötelező biztosítás, szintén online köthető.eddig ez tűnik a legegyszerűbbnek és leglegálisabbnak
-
Lobeu
csendes tag
Én is hoztam/hozok be kintről autókat nagy ritkán, leginkább ismerősöknek.
Tartomány függő, hogy mi mennyibe kerül.
Vannak tartományok, ahol a 30 napos ideiglenes rendszám biztosítása, meg a plakett, meg a rendszám, meg cacacáré cakkpakk 232 euró, legutóbb én is ennyit költöttem rá, mert olyan helyen volt az autó. Ez speciel Öhringen-ben így van.
Német rendszám, ami amúgy 135 euró máshol, 30 napig érvényes, és bárhol használhatod, a te nevedre állítják ki a forgalmit, oda viszed ahova akarod, nem kell átírási illetéket fizetni se, mert a te nevedre szól.
Van 3 napos, az 50 egynéhány euró, 3 napig érvényes bárhol, és a fentiek erre is érvényesek, de ez csak 3 napig jó, míg a másikkal tudsz közlekedni, míg a műszakit, regadót, stb-t elintézed.
Ha esetleg érdekelne, tudok segíteni kintről hozni. Mondjuk én leginkább BMW-ket hozok, de Audihoz is volt már szerencsém.
-
Lenry
félisten
A4-es Audiban 1000 euro környékén.
nem túl drága ahhoz, hogy nagyon sajnáljam, ha valami komoly gebasz lesz vele, cserébe mégiscsak egy normális autó. (tudom, ezen az áron csodát azért ne várjak)kösz a tippet, megkérdem, mert főleg a fizikai hazajuttatás környékén vannak fehér foltok.
a P-s rendszámok bérbeadásával foglalkozó oldalak mindenhol írják, hogy ez használható külföldi autó behozására, de ugyanott azt is leírják, hogy a rendszám csak Magyarországon érvényes.
máshol megtaláltam azt is, hogy a német ideiglenes rendszám 100 euro, amit még akár ki is fizetnék, de arra már nem találtam infót, hogy azzal közlekedhetek-e Ausztriában és Magyarországon...az ezzel foglalkozó oldalak meg általánosságban azt írják, hogy EU-s autót nem kell kivonatni a származási országból, hazahozhatom a saját rendszámával, de a németeknél ugyebár ilyen nincs, ott a rendszám személyhez és nem autóhoz kötött.
persze a legtisztább felrakni egy trailerre, de azzal el is kopik a németországi autó maradék árelőnye.
-
aero.
veterán
Miben gondolkozol?
Amúgy érdemes megkérdezni a becsületesneppert. Ő szokott külföldről. Innen van 1-2 ember, aki hozott kintről, de aki rendszeres kijár, olyan nincs.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
!Overdose! #58469 üzenetére
-
Bitpalace
senior tag
Miért ilyen olcsó?
Mert tényleg patikának tűnik, szoktam is látni elég sokat, de ennyi lenne az ára?
-
Lenry
félisten
hol kell nézelődnöm, ha olyan embert keresek, aki autókat hozd be Németiából?
úgy számoltam, hogy összességében boldogabb leszek, ha nem itthonról szerzem be életem első gépjárművét, de én hiába mennék ki autót venni, ha egyrészt műszakilag hülye vagyok hozzá, másrészt igen szegényes a német szókincsem, cserébe nem szeretném átveretni magamat... -
tomcsi23
veterán
válasz
DeFranco #58464 üzenetére
Vazze, még mindig nem vettél?
Abban igazat adok, hogy az eredetileg nem aeros lapáthoz tervezett karok nem pont úgy kezelik le az aeros lapátokat, mint kellene. Nem nyomja rá rendesen a szélvédőre. Ettől még használható vele, de mivel az aerotwin meg a bosoko között nem nagyon vettem észre különbséget müködésben sem (sőt, az aerotwin (több is volt) fél-egy év után csíkozni kezdett), így - főleg az ár miatt is - marad. Még volt egy faszántos lapát, ami bejött: bosch eco, a hagyományos fajta. Na az is volt anno 1500-1800/pár áron, de most már feltolták 4-5e körülre.
Vegyél valamilyet, legalább próbára, a kocsival nem szívóztál ennyit.
Amúgy nem szoktam esküdözni, már a honvédségnél is elsumákoltam. -
Dr.Zoo
őstag
Ígyígy, azér' kíváncsi lennék, milyen pörgettyű dolgozott a zitroenbe...
(pénteken egy 25 éves BX ből mentettem egy családot, anyu vadul telefonált, a BX ből folyt még a lelke is, leült a segge, ilyenkor se rugózás, se fék. Elvittem őket vácig, 5 percig hálálkodtak...
Asszondja nekem anyu: ebben milyen csöndvan... Mondom jah, pedig ezis 11 éves.)
-
kovacsroli
senior tag
Sziasztok!
'98 körüli A3-kat nézegetek, 1.6-os benzines motorral, manuális váltóval. Valakinek van tapasztalata az autóval kapcsolatban? Mit gondoltok róla?
Az én megítélésem szerint ár-érték arányban elég jó, bár nem vagyok szakértő!Köszönöm!
-
DeFranco
nagyúr
nem véletlenül dobáltak, ha megelőzöm utánam jönnek, nyilván állva hagyok egy szaros ladát, de 120 az induló sebesség, és az is keményen zsebbenyúlós már
nyilván lassítottam valamelyest, attól még a szarjaikat kerülgetni kellett, meg ők sem tudták/akarták tartani a sebességet állandóan (lásd még kátyúk) így valahogy mindig mögéjük értem... 80-nal meg nem fogok szöttyögni a kedvükért
-
TaaT
nagyúr
Ja amúgy a havernak akinek eladtam az EBC Black hátsó betéteket belerakott már pár 100km-t és tényleg működik az a Brake-in réteg ami a betéten van [link] szép simára csiszolta a tárcsát.
-
Dr.Zoo
őstag
Nekem múlthéten volt élményem, ugye mostanság nagypapásan közlekedem...
Hazafelé egy döntött kanyarban, picit közeljött egy boyracer egy piros citroennel, fehér feliratokkal.
Csak annyira volt közel, hogy a paszuly vonóhorga dörzsölte az ő rendszám tábláját. Mondom nosza, szagolj egy kis kormot öccse. Négyesben nomtam egy fruttit, úgy 160-ig elhuzattam a száját, de csaknem akart lemaradni a haversrác.
Aztán persze elengedtem, 4000 fordulat felett már picit kormolt neki, hadd egye a belét a tüdőgyógyász korom.... -
DeFranco
nagyúr
110 körül mentek, ha begyorsítok tuti nyomják még neki amíg bírják, országúton meg nem fogok az ő kedvükért 120-130-cal menni hogy aztán szépen lefotózzanak, azt nekem senki nem fogja kifizetni
meg nem mellesleg az ottani utak állapota sem engedi meg ezt a sebességet meg az előzést ezzel a tempóval, könnyen tető lehet a vége, nagy kátyúk vannak.
így logikusan nem volt más ésszerű teendő mint figyelni meg nem hagyni az agyat elborulni
-
fenergie84
addikt
Valaki meg tudja mondani, h a ford 2.0 tdci (140 ló) motornak mikor és milyen szervize "kötelező"?
-
MPowerPH
félisten
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Laraxior #58426 üzenetére
ha már élménybeszámoló...
tegnap kényelmesen jövünk haza Jászkisér felől egyszer csak kikanyarodik elénk egy fehér lada az egyik benzinkúttól... természetesen tele orkkal, verették vagy 110-zel ők is mint ha nem lenne holnap, majd egyszer csak elkezdtek aknásítani ezerrel. Először egy zacsi repült az ablakon, majd egy üdítősüveg, egy joghurtos pohár, még pár zacsi, meg kb. mindenből 2-3 mintadarab ami a shopban volt... tiszta mario-kart érzésem volt ahogy kerülgethettem az elszórt szarjaikat kilométereken át
hogy fordulnának fel
-
zolikaDB
veterán
válasz
a_tesz #58428 üzenetére
Igen, ebben igazad van. Élményautó? Ferrari Mondial, 911, és társai.
De a lényeg, h viszonylag olcsópénzért (tehát nem 3m Ft) menjen, mint az állat, legyen erős, nyomatékos. Ha baja van, ne fájjon nekem is, h jajj, javítani kell. Mert letehetem vagy mert nem drága az alkatrész.
Drift nem cél, szerpentinek nem cél. -
a_tesz
Korrektor
válasz
zolikaDB #58420 üzenetére
Mondjuk ehhez nem árt tisztázni, mi adja neked az élményautóban az élményt? Ha csak gyorsan akarsz menni egyenesen, akkor nem a MX-5 a te autód. Viszont egy kanyargós hegyi úton olyat lehet autózni egy MX-5-tel, mint nagyon kevés más autóval, és azok jellemzően egy, de inkább két nagyságrenddel többe kerülnek. Nagyon nehéz bármilyen sportos, de hétköznapi autóval összehasonlítani, és mondom ezt úgy, hogy nem kevés, a köztudatban sport-, sőt majdhogynem versenyautónak vélt járművel hozott már össze a sors.
A másik tapasztalatom az, hogy amíg ezt csak leírom/elmondom valakinek, nem ért egyet, aztán amikor beül egy ilyenbe, általában fordul a nézőpontja, és szép lassan megérti, miről beszélek (már ha nincs autó ellen beoltva
). Szóval én mindenképp javasolnék egy próbát először, ahány élményautó, annyiféle élményt lehet velük szerezni, és mind másért jó
Szerk: magyarítottam rajta egy keveset
-
zolikaDB
veterán
válasz
MPowerPH #58425 üzenetére
Azok szerintem 5 kilóig nem állnak meg. Ha 2 évig az udvaron áll a gaz társaságában és poshad a Kadett, az nem baj, akksit bele, azt go, de ha a turbó megadja magát a Caliban, azt b.szhatjuk, letámasztani a fal mellé, és game over
Igen, a boyracer autókkal a gond az, h egy értelmes állapotért rendes autónyi pénzt kérnek el. Mondjuk a fenti GSi-kkel is ilyesmi a gond.
Tény, h egy 17 éves takonymarci nem locsolja bele a kakaópénzt Standox-ba meg Optima akksiba: [link] -
Laraxior
titán
Veretem a városban mint az állat, végre nincsen nagy forgalom, erre hazaérek, mondom elég furin áll a kipufogóm... Leszedte a csavart a rezonancia
KÉP
Persze megpróbáltam piszkálni, mert ugye használat után nem meleg.... -
válasz
zolikaDB #58420 üzenetére
A harom MX-5 generációt NA, NB és NC néven ismerik, az NA volt a bukólámpás, az NB 1998 - 2005 között volt, az NC meg az aktuális verzió.
(#58422) diegho: mondjuk a CRX is tipikusan az a hülyegyerek-autó, én azokat bottal sem, főleg nem azokat, amiket ennyiért lehet kapni.
-
zolikaDB
veterán
válasz
dabadab #58411 üzenetére
Korai NB az mi?
Hát, ha belefér, akkor mindegy, h import, vagy hazai... Max itthon csak P rendszámmal járni vele, ha ilyet lehet.
Olvasgattam a Kadett GSi népítéleteket és azt írják, állatul mennek a majd 200Nm-el és 900kg körüli kasztnival (minusz ami kirohadt belőlük)
-
DeFranco
nagyúr
válasz
FerNandor #58415 üzenetére
a bosoko 600-800 körül van
(fyi, nem ragaszkodom hozzá, csak tényleg ez volt anno a konszenzus, és utcán álló autóra, amit amúgy is lep a por meg a hó nem vennék több ezerért lapátot, ha nem muszáj és van olyan, ami egyébként biztonságos, tehát betölti a funkcióját)
-
giigz
veterán
-
-
válasz
diegho #58406 üzenetére
A Corradoval (meg úgy általában az erős és sportos autókkal) az a baj, hogy mire beleesnek az 500k-s sávba, addigra már ötször TK-ra tört, rendes karbantartást, autószerelőt meg alkatrészt hosszú évek óta nem látott roncsokká válnak. Ahogy így elnézem a mobile.de-t, a szebb darabok bőven kétmillió felett vannak.
-
-
MPowerPH
félisten
Nem beszélve arról, hogy nem lehetsz tisztában a gumik előéletével. Legjobb példa erre barátom példája... A téli gumival nyáron is közlekedett, méghozzá nem kíméletes használattal, ami azért megviselte.(40 fokban csikorgós kanyarvételek, erős fékezések, kapartatás) Majd télen az egyik hátsó gumi megadta magát egy enyhe kanyarban, és egyből az árokban kötött ki, fejtetőn.
Ezt akár más is megcsinálhatja, majd nyár végével vesz egy másik téli gumit. Amit ledobott, meg megveszi más.
Új hozzászólás Aktív témák
- Sütés, főzés és konyhai praktikák
- A Redmi 15 5G-t power bankként is lehet majd használni
- Arcfelismerő topik
- Battlefield 6 - Bemutatkozik a többjátékos mód
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Mobil flották
- Milyen autót vegyek?
- Casco és kötelező gépjármű felelősségbiztosítás
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Asus ZenBook Duo UX8406 -14" 3K OLED 120Hz Érintő - Ultra 7 155H - 16GB - 1TB - Win11- 3 év garancia
- Huawei Nova Y90 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Samsung S23 Ultra 8/256GB Állapot: 10/10 6 hó jótállás!
- Lenovo IdeaPad 3 17ITL6 - 17.3" HD+ Intel 6305 - 8GB - 256GB SSD - Win11 - MAGYAR
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest