- Dell Precision munkaállomások
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Socket AM5
- Notebook hűtőpad
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Apple asztali gépek
- TCL LCD és LED TV-k
- Samsung LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Akciófigyelő: nagyobb kedvezmények az Asus idei csúcsmobiljaira
ma A Zenfone 11 Ultra és a ROG Phone 8 árából is faragtak minimum 60 000 forintot.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Mostantól Switch-en is elérhető a DarkStar One
gp Alig tizennyolc évvel az eredeti kiadás után a Nintendo hibrid konzoljára is megjelent a játék.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
válasz
hobizoli #60093 üzenetére
Ez biztos igaz, én csak azt nem értem, ki akar "tunerolni" egy dízelt és minek? Bár szemmel láthatóan sokan csinálják... A dízel meg a sportos vezetés/közlekedés számomra olyan messze áll egymástól... pont leszarom hány millió Nm-t tud leadni 2000-res fordulaton... gyorsulási versenyen biztos jól szerepel, meg piros lámpánál is biztos oda lehet kormolni a vti-knek, attól még gondolkodás nélkül az utóbbi kéne...
Dízel max. automatával valami baszom nagy utazóautónak kéne, pl. C5-ös kombi a 3 literes V6 dízellel stb. ha majd egyszer annyi pénzem lesz, hogy két autóra is telik, és a nagyot csak síelni menni meg utazni használom
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- PlayStation 5
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Dell Precision munkaállomások
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Tudományos Pandémia Klub
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Filmvilág
- nVidia tulajok OFF topikja
- További aktív témák...