Hirdetés
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz chopin42 #207075 üzenetére
Keret alapján azt mondom, nézz meg mindent ami kényelmes, és állapot alapján dönts elsősorban. VW konszern áll hozzám közelebb, listádban lévő Octavia 1=Golf 4=Leon=Toledo=A3 Nálunk filléres közlekedés céljára Golf 4 van majd' 10 éve, 1.9 SDI szívó dízellel - nincs minek elromlani, fogyasztás csekély, 2-3 kilométeres utak sem bántják a lelkét. Fő gond koruknál fogva a rozsda, első sárvédők és küszöbök eleje kritikus pont, illetve a csomagtérajtó, többi része jól szokta bírni, mert galvanizált. Autópályán nem érzi otthon magát, de évi 1-2 alkalomra megteszi. Csak pár infó, végén sokszor többet számít az állapot, mint a típus
Volkswagen, bocsi, bökte a szemem -
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz chopin42 #218935 üzenetére
A Yaris szerintem a legbiztosabb pont, de a Fabia az 1.4-es motorral szintén jó cucc.
pècsimunkás: Ilyen inflációs környezetben szerintem 1 milla egy autóért aprópénz. Nem pénztárca függvényében írom ezt, hanem a forint értéke miatt. Aki ma forintban milliomos, az még nem gazdag ember.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest