- GoPro Topic
- Milyen asztali médialejátszót?
- OLED TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Epson nyomtatók
- Projektor topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Gigabyte VGA keskenyebb házakhoz (is)
ph Az új RTX 4070 Ti Super Windforce Max nem felfelé, hanem oldalirányban viseli 12HPWR csatlakozóját.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz
thebigK #175147 üzenetére
Az 1.8 HGT és a 2.0 HGT motorok nagyrészt megegyeznek, az 1.8-as egy hengerétől megszabadított 2.0.
Az 5 hengeresnek remek hangja és karakterisztikája van, főleg városban szereti a gyomrát, a Bravo kaszniban a szervizelése sem egyszerű (nincs hely), vezérléscsere anyagköltséggel és munkadíjjal 130 körül alakul (1.8 16v is ennyi).
Az előélet nagyon fontos ezeknél a motoroknál, megfelelő karbantartás elengedhetetlen, és szigorúan a belevaló olaj, gyakori cserével.
Bravo HGT-ben ráadásul kettő féle 20v is volt, az egyik VIS (variable intake system) (150-155le), a másik nem , (147le). Menj el nézz meg egy párat (több nem is lesz), aztán karter le, takarítás, ha már ott jársz, akkor preventív jelleggel csapágyakat is cserélj.
Szóval, ha 600-ig nézelődsz, akkor átírással, egy teljesen alap szervizeléssel 1 milliónál tartasz.
Dönts!"Bad reklám is reklám too"
-
hobizoli
nagyúr
válasz
thebigK #175147 üzenetére
jok a HGT-k, csak kene bele egy 6-s valto... sperrel
mk3 GTI-t felejtsd el, qrva oregek, 20-25eves autoa HGT-bol is facelift utanikat nezd inkabb a Punto-bol egy Bravo-bol is
en mondjuk egy Grande Punto TJET-t sem hagynek ki a lehetosegek kozul... sot
alapbol 120-130lo, de pikk pakk fel lehet iratni 150-160-ra, es nyomatekban ezert rugalmassagban is jobb, mint egy szivo, olcsobb a KGFB-je, vezerlescsere is olcsobb, biztonsagossabb, mert NCAP szerint torik mar, ha tenyallas van, 6 lufis, ESP, ASR is lehet bennesokkal jobb allapotut meg fiatalabb, kevesebet futottat kapsz belole es ott nem azzal kell kezdeni, hogy ratolsz 400k-t, amikor ugyanannyiban lesz kb a HGT is, csak az 5-6 evvel oreggebb legalabb akkoris
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P