- Vezetékes FEJhallgatók
- Gaming notebook topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Mini-ITX
- Androidos fejegységek
- Milyen TV-t vegyek?
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz thebigK #175147 üzenetére
jok a HGT-k, csak kene bele egy 6-s valto... sperrel
mk3 GTI-t felejtsd el, qrva oregek, 20-25eves autoa HGT-bol is facelift utanikat nezd inkabb a Punto-bol egy Bravo-bol is
en mondjuk egy Grande Punto TJET-t sem hagynek ki a lehetosegek kozul... sot
alapbol 120-130lo, de pikk pakk fel lehet iratni 150-160-ra, es nyomatekban ezert rugalmassagban is jobb, mint egy szivo, olcsobb a KGFB-je, vezerlescsere is olcsobb, biztonsagossabb, mert NCAP szerint torik mar, ha tenyallas van, 6 lufis, ESP, ASR is lehet bennesokkal jobb allapotut meg fiatalabb, kevesebet futottat kapsz belole es ott nem azzal kell kezdeni, hogy ratolsz 400k-t, amikor ugyanannyiban lesz kb a HGT is, csak az 5-6 evvel oreggebb legalabb akkoris
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Integrale
veterán
válasz thebigK #175155 üzenetére
Passz. Úgy gondolom, hogy ezek a sportmodellek, amiket keresel, azok nem férnek bele egyik nemzet termékei közül sem. Az idősebbek már jóval drágábbak, ezek a youngtimerek, ha lehet így nevezni őket, pedig most vannak emelkedőben, ezért amik elérhető árúak, azok állapotot tekintve most vannak a padlón. Szóval drágák lesznek.
Olasz vonalon belül: Bravo 1.8 GT, a motor ugyan az mint a Punto HGT-je, vezérlésmódosító nélkül, 20 lóerővel ugyan gyengébb, de egyszerűbb, olcsóbb is, viszont elég dinamikus az is.
Alfából 147,156, de ha jó autót akarsz faragni belőlük, akkor szintén nem lesz 1 milla alatt (jó autó= minden patent, műanyag bizbasz, burkolat a helyén, összes gányolás kilúgozva).
Peugeot 306-ot nézz még esetleg, hátsó futómű egy érdekes pontja, de 40-70e Ft közötti összegért cserébe kapsz komplett felújítottat.
Civic-ről fogalmam sincs, de úgy sejtem, hogy a virgoncabb élhető állapotú példányok abból is a kereted +80%.
Szerk.: persze nem muszáj azonnal nekiesni 100%-ra hozni az autót, lehet apránként is, úgy olcsóbb lehet.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-
Integrale
veterán
válasz thebigK #175147 üzenetére
Az 1.8 HGT és a 2.0 HGT motorok nagyrészt megegyeznek, az 1.8-as egy hengerétől megszabadított 2.0.
Az 5 hengeresnek remek hangja és karakterisztikája van, főleg városban szereti a gyomrát, a Bravo kaszniban a szervizelése sem egyszerű (nincs hely), vezérléscsere anyagköltséggel és munkadíjjal 130 körül alakul (1.8 16v is ennyi).
Az előélet nagyon fontos ezeknél a motoroknál, megfelelő karbantartás elengedhetetlen, és szigorúan a belevaló olaj, gyakori cserével.
Bravo HGT-ben ráadásul kettő féle 20v is volt, az egyik VIS (variable intake system) (150-155le), a másik nem , (147le). Menj el nézz meg egy párat (több nem is lesz), aztán karter le, takarítás, ha már ott jársz, akkor preventív jelleggel csapágyakat is cserélj.
Szóval, ha 600-ig nézelődsz, akkor átírással, egy teljesen alap szervizeléssel 1 milliónál tartasz.
Dönts!"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
- Delta Force - Nyáron jönnek a mobilos kiadások
- Vezetékes FEJhallgatók
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- Külpolitika
- Nagyon nem tetszik az NVIDIA-nak Joe Biden utolsó percre tartogatott terve
- Óra topik
- Cyberpunk 2077
- További aktív témák...