- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Vezetékes FEJhallgatók
- Gaming notebook topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Mini-ITX
- Androidos fejegységek
- Milyen TV-t vegyek?
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Johnny_vT
senior tag
válasz daninet #175107 üzenetére
Az S40/V50-re erős hunyorítással még rámondható, hogy "annyira semmilyen", na de a C30-ra? Ez az egyetlen jelző ami nem illik rá
Ázsiából ebbe az árba talán belefér egy Lexus IS250. Kizárólag a 250-es benzines (automata vagy kézi az ízlés kérdése), mert a 2.2 dízel a hírhedten beteges Toyota erőforrás és amúgy is illúzióromboló abban a kaszniban a traktor. Amúgy ez is tömve van légzsákkal, kifejezetten kényelmes (a felsorolt "alsóbb" kategóriás Volvoknál talán kényelmesebb is), csak ne tervezz hosszú tárgyakat szállítani és négy(-öt) személlyel hosszú útra indulni vele. Fenntartása piszok drága, de várhatóan csak az éves szervizre kell költened.
Ilyen szempontból a félig Focus Volvók olcsóbbak hosszú távon, de ahogy rbalint írta, az 1.6D, 2.0D (PSA francia), 1.8 benzin és 2.0 benzin (Ford) motorokat inkább kerüld el, azok bajosak tudnak lenni. És akkor ott tartasz, hogy 1.6 benzin vagy öthengeres benzin/dízel, amiknek meg a piaci ára magasabb. A dilemma mindenképp érdekes, de várjuk ki a végét, hátha jönnek még földhözragadtabb, realisztikusabb tippek
[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
Új hozzászólás Aktív témák
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Nagyon nem tetszik az NVIDIA-nak Joe Biden utolsó percre tartogatott terve
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Szólánc.
- Delta Force - Nyáron jönnek a mobilos kiadások
- Vezetékes FEJhallgatók
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- További aktív témák...