- E-book olvasók
- OLED TV topic
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
molnarpeter #15919 üzenetére
Ez még várat magára, mert az Astra akku nem start-stop-os, és már vagy 6 éves.
De azóta semmi baja a Giulietta-nak.
Az adott reményt, hogy miután megpucoltam az érintkezőket, utána már volt valódi töltés, és feltöltötte az akksit.
Ha lesz majd visszatérő energiám (most jövök kifelé a dögrovásból...), azért ránézek.
(Végülis van itthon több multiméter, meg meg oszcilloszkóp, meg mindenféle ilyen bigyó.B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
juvegamer
tag
válasz
gipsztigris #15931 üzenetére
Köszi. Sajnos a szervíz előéletről nincs még infóm, bár Hollandiában a szervízeléssel nincs gond szerintem. Amúgy néztem, elég rendesen elment az ára a multiair modulnak, közel 500e ft körül van (plusz a szerelési költség). Meg a lengéscsillapító is ilyen horror....oké, hogy át lehet alakítani.... hát nem tudom megvegyem-e.
[ Szerkesztve ]
-
gipsztigris
addikt
válasz
juvegamer #15930 üzenetére
Szia!
Ha jó kezekben volt, nem harmincezrenként cseréltek olajat benne, és nem full városi üzemben használták akkor nem törvényszerű, hogy már cserélni kell a modult.
Az adaptív lengéscsillapítókra van költséghatékony "orvosság", ha nem akarsz közel 750 ezerért lengéscsillapítókat venni. Át lehet alakítani hagyományos gátlósra úgy, hogy nem fog hibaüzenetet dobni."Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
juvegamer
tag
válasz
gipsztigris #15887 üzenetére
Hali!
Én pont most nézek egy multiair motoros Deltát. 231e. km van benne. Túl lehet már egy modulcserén szerinted?
Másik gondom vele, hogy gyárilag a sport futóműves, gondolom a lengéscsillapítókat csak gyárira lehet cseréni, nem?
Viszont nagyon magasan felszerelt és a km állás igazolt. (Hollandiában van)
Köszi -
sagesz93
addikt
válasz
VMatteo #15927 üzenetére
Céges autó, 2022-ben amikor megbolondultak az újautós dolgok a covid / chiphiány miatt, akkor még az áremelés előtt 2 millióval olcsóbbért meg lehetett kapni a corolla helyett(amire akkor hónapokat kellett várni), és épp találtunk egy berendelt, majd a szerződés előtt visszamondott példányt, tehát mondhatjuk hogy a szerencsén múlott.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
sagesz93 #15926 üzenetére
Nem is gondoltam túl komolyan.
Ehhez nem tudok mit szólni, de itt valszeg nagyobb sikered lesz.
szerk.: A télire vett felnid lehet, hogy érdekelne majd 1-2 év múlva, ha addig nem teszed tönkre.
[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
válasz
tboldi #15925 üzenetére
hát ha mindennapibb autó lenne(pl. a Swace-n az van, ott bőven jó), nem lenne vele gondom, de mivel még külön téli szettet is vettem ősszel( a fekete felnit pirelli télivel), így most jobb lesz egy nyári gumi
1-2 nyárra tervezek már csak a kocsival, így szerintem az olcsóbb megoldások felé hajlok a michelin ps5 helyett. Hankook S1 Evo is képbekerült a két megoldás között, az kb 40 ezres kategória.
[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
Szerintem konkrétan Abarth témára nem fog nagyon reagálni itt senki, de azért leírom hátha, nyári gumi keresőben vagyok az Abarthra, 205/40 R17, ki mit ajánlana? Michelin PS5 volt az eredeti cél, de 50-60k körül / db valahogy elment tőle a kedvem, főleg úgy, hogy valószínű pályanapozni nem fogok a kocsival, meg max 3-5 ezer km teszek majd bele a szezonban. FB csoportban pl. a Matador Hectorra 5-t ajánlották a kocsira, fele annyi lenne a Michelin, kérdés teljesítményben és tartósságban hol áll a michelin-hez képest..
[link]
Valaki mondjon valami okosat.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
cappa72 #15899 üzenetére
Ha nem kell táltos EFB/AGM és belefér, én megcserélném az Astra és az Alfa közt az akkukat egy teszt erejéig. Illetve amikor írja a hibákat, akkun és esetleg diagon lehetne nézni feszültséget, multiméterrel érdekes lenne megmérni az önindítózás alatti legalacsonyabb feszültséget is.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
gipsztigris #15909 üzenetére
Rohadás - napokban rápillantottam a Grande aljára, sajnos megnyomhatták régebben emelővel a küszöböt és hiányzik 2 gumidugó. Ilyen filléres apróságokon (is) múlik, érdemes alánézni
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
molnarpeter #15860 üzenetére
Na úgy néz ki, megfogta mindet a szűrő szerencsére neki. Alumínium olajpumpa tömítés kiváltó került be, azzal nincs gond.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
cappa72 #15914 üzenetére
...az Opel és a ~12 hónap alatt dezintegrálódó lakk óta van vastagságmérőm nyugi.
gipsztigris Meglátjuk majd
Őszíntén én már nem igazán egészséges mértékben vagyok gyanakvó. De azt hiszem talán okkal...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
gipsztigris
addikt
válasz
kisza25 #15912 üzenetére
Elvileg Tibor, de a céges tulajdonosi hálót ennyire nem ismerem, hogy konkrétan ki a góré.
#15913Micsurin
Fogalmam sincs, de egyet tudok, hogy nagyon sokan vettek tőlük autót a Bravo csoportban és évekig követtük némely autó utóéletét. Mindenki elégedett volt, aki Tibortól vett autót. Ettől még persze az egészséges gyanakvás nem árt![ Szerkesztve ]
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
Micsurin
nagyúr
válasz
gipsztigris #15911 üzenetére
De hol éri ez meg nekik? ~2,3-2,4-ért dömpingben hírdetnek kb gyártás eleji Giuliettat.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
kisza25
félisten
válasz
gipsztigris #15911 üzenetére
Melyik a Főnök, a Tibor a Tamás, vagy az öreg?
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Micsurin
nagyúr
válasz
gipsztigris #15909 üzenetére
Köszi, igen róluk!
Akkor csak furcsán pici a haszonkulcs vagy az amit Kisza mond. Lehet körbenézek náluk mert marha jó árakkal operálnak, az meg ha kicsit foglalkozós a dolog nem zavar. Mostaninak is 90%-ban kicseréltem a belterét.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
gipsztigris
addikt
válasz
Micsurin #15901 üzenetére
"Kaposváriakat nézted már? (Fair trade azt hiszem?) Mi az istenért ennyire "olcsóak"? Már már gyanús kategória."
Ha a Fair Kft-ről beszélünk Kaposváron, ott ismerem a tulajt. Valóban fair srác, nagyon jó autói vannak korrekt áron. Nem kell félni tőle. Egyébként a Bravo2 fb csoport egyik adminja a srác.
A Bravok, ha jó éghajatról származnak, 10-15 évig gond nélkül elmennek mindenféle rohadás nélkül. Osztrák, Német piacról küszöb, hátsó hídtest, esetenként bölcső szokott rohadni."Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
kisza25
félisten
válasz
Micsurin #15907 üzenetére
Nekem az elhozásra a páromat kell mindig rávennem, neki ezek a maximum távolságok
Én elsőre megnézem és ha találok akkor foglaló és mikor a nevemen van megyek érte
(kivéve magénszemély, akkor helyben megveszem és elhozom, oda velem kell jönnie)
Valamelyik nap számolta, hogy mióta együtt vagyunk hányadik autót hoztuk el
Azt hiszem 7-et hoztam el vele 2021 óta
Az utolsó december 6 Alfa(mitulásbátihotta)
[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Micsurin
nagyúr
válasz
kisza25 #15906 üzenetére
Mi ha kell keresztül kasul... szerencsére ott a családi céges ha távot kell ledarálni. Szóval csak akkor kell fizetni a tankot ha hozunk is fel lábon valamit.
Motor - Autóra mindig rászánjuk apummal az időt ilyenkor, még ha nem is úgy tűnik az Astra fényében.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
kisza25
félisten
válasz
Micsurin #15905 üzenetére
lusták az emberek, meg nem mindegy, hogy mennyit autózol el egy lyukra futással, legjobb vételek Nyíregyházán vannak, de nekem az 400 oda, 400 vissza és el is kell valakivel hozni. Hoztam már el autót Vácról, Pécsről, Szombathelyről, Győrből, szóval én azért egy ~200km-t elmegyek érte simán
Alfát mikor kerestem néztem autókat Pécsen, másnap felraktak egy ígéretes darabot, megint elmentem pécsreMondjuk visszafele mindkét esetben útba ejtettem Kaposvárt.
Pécsen is megnéztem kb 10 kereskedés ajánlatát, mert egy kupacban voltak[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Micsurin
nagyúr
válasz
kisza25 #15903 üzenetére
Meló után ha lesz időm lehet dobok PÜ-t, feleslegesen ha nem muszáj nem mennék le.
Hmm jogos amúgy.Csak azt gondolnám aki ilyenre vadászik az úgyis lemegy ha kell..
Anno a Jazz is Pápáról lett elhozva.
atee_13
Herélve? Azt hinném többet hoz a konyhára mintha nem lenne.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
Micsurin #15901 üzenetére
Nézegetem egyébként a MultiAirt is, lehet a végén bevállalom. ~4-500k és egyszer kell rendbe tenni cserébe nincs M32 már Bravoban sem.
Ezek ugyan annyira kellemesen húzhatóak?
Ez gyakorlatilag egy ValveTronic nem?The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
gipsztigris #15896 üzenetére
Hm csak ott lesz ~6-700 körül mint amire elsőre gondoltam akkor, teljesen korrekt. Utána van benne megint 200k.
Gondolom egyébként nem azonnal ráncbaszedős téma, ha bele szalad az ember is van ~1-2 hónap rákészülni és szétbombázni utána az egészet.
Rohadni mennyire rohadnak?kisza25 Persze nem is erről van szó, csak kérdés akarok-e Alfaval rulettezni vagy legyen egy Bravo a legtetejéből +1,5 milla rendbe szedni rögtön.
Nem mintha az Alfa földhöz verne később havonta szép lassan ráncba szedni.
Kaposváriakat nézted már? (Fair trade azt hiszem?) Mi az istenért ennyire "olcsóak"? Már már gyanús kategória.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
válasz
kisza25 #15892 üzenetére
Nekem is ez volt az első tippem.
Tegnap még a tisztogatás után feltöltött az akksi, akkusaru le, ma reggel vissza.
Hibajelzések ott voltak, 100m után már csak az ESC, és a nem kapcsolható módok.
Munkahelyre beértem, leállítottam. 2 perc múlva gyújtást ráadtam, és nincsenek hibaüzenetek. Van kapcsolható DNA.
Majd figyelem a viselkedést.[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
kisza25
félisten
válasz
Micsurin #15895 üzenetére
Volt fent nemrég egy 2017- es 40 ekm-t futott magyar 1,4 t 120 lovas ott jobban a belsejével kellett volna foglalkozni 4M Ft volt mikor néztem aztán levitték 3,4M re, szóval ki lehet fogni,
Én 2014/12 havit vettem 1,4 t multiair 150 lovast 3,15M Ft volt, szép kívül belül, gyári fény...leszervizeltetem, új gumik és 515 eFt megállt a mutatvány (olaj, szűrők, gyertyák, vezérlés, vízpumpa, feszítők, szélvédő spricni, meg egy turbó vákumcső, multiair szűrő, klíma fertőtlenítés, 4db 225/45 r17 Nexen 4S gen 2)
Mondjuk eddig 1000km-t mentem, de nem hiányzik az olajból, sem a vízből kopkopkop[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
erik365
senior tag
Van egy jó turbóm VL38, meg egy Abarth leömlőm 35ezret futott egy Abarth-on.
Hátha valakinek érdekes lehet.1.4 T-jet M32
-
gipsztigris
addikt
válasz
Micsurin #15895 üzenetére
"Hm durvábbra gondoltam... "
Ezek tavalyi árak, szerintem idén óradíjat is kell emelnünk, valamint az már látszik, hogy 10-15%-al megemelkedtek az alkatrészárak tavalyhoz képest.
"Mennyire jellemző, hogy ennyire ki vannak?"
Nem mondom, hogy mindennapos, de évente 10-12 db-ot csinálunk. Szinte kizárólag olaszok jönnek, és ezeknek valamivel több mint a fele 1,4 benzin (szívó, T-Jet, Multiair)[ Szerkesztve ]
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
Micsurin
nagyúr
válasz
gipsztigris #15894 üzenetére
Hm durvábbra gondoltam...
Mondjuk most nem jött meg a kedvem az Alfáknál ~2,5-3 közt nézni valamit. Kínálat legtetejéből lehet jobb ötlet lenne egy Bravo aztán ha kell egybe rázni. edit.: sőt, lehet élből egyberázni és akkor nyugalommal lehet chipselni.
Mennyire jellemző, hogy ennyire ki vannak?Az marha csinos, hogy ez ~500-600-ból megvan... nekem meg a rohadt nyüves Z17DTR-en a vezérlés + hossz + olaj + vízpumpa csere volt 250.
Ezen a ponton ha lent a fej gondolom a legideálisabb akkor már beledobni a két hegyesebb veztengelyt 120 lovas esetén. Ha anno hallgatok a Corgira és elköltöm azt az összeget amit megtettem az elmúlt évben, már lehetne valami 200 ló körüli játszós. Még a gondolat is fáj...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
gipsztigris
addikt
válasz
Micsurin #15889 üzenetére
1000 km/0,8-1 liter az már a kóros kategória. A gyűrűzést magában is meg lehet csinálni, ha magadnak csinálod, mert bármi is lesz később, te fogod viselni a "garanciát".
Pont emiatt mi nem vállalunk "csak" gyűrűzést, hanem olyan nagyjavítást végzünk amire utána tudjuk és merjük adni garanciát. Ez magában foglalja a hengerfej teljes gépműhelyi felújítását, motor állapotvizsgálatát kopásmérésekkel, plusz a gyűrűzést, hajtókar csapágyak szükség szerinti cseréjét, és minden olyan alkatrész cseréjét ami a motorblokkhoz tartozik. Vezérlés, vízpumpa, gyertyák, olaj, szűrők, tömítések,hengerfejcsavarok, stb. Ennek költsége nálunk cca. 500 bruttó. Jó hír, hogy a motorblokk rendkívül strapabíró! 200-300 ezret futott T-Jet hengereiben 0,05 mmm alatti kopást szoktunk mérni.[ Szerkesztve ]
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
tboldi
nagyúr
válasz
gipsztigris #15887 üzenetére
Az én 199A8000-em 2-3 decit fogyaszt el 1000 km alatt, remélem, ez még nem kóros. Én egyelőre nem érzem annak.
167k van az autóban, 5000-enként cserélem az olajat, közben rátöltögetem azt a 6-7 decit, ami marad a 4 literes kanna alján, aztán a következőig kitart.
Persze a legelején betartották a 30k-et*, meg sportos modell lévén valszeg nem is kímélték túlságosan az elődeim.Legalább a leömlő nem fenyeget, már gyárilag a “javított” verzió került rá, a turbót előbb-utóbb cserélem Garrett-re, az M32-n meg már túlvagyok.
*Az általad múltkor linkelt tisztítólöttyöt ki fogom próbálni a következő alkalommal. -
kisza25
félisten
válasz
cappa72 #15891 üzenetére
Amúgy ha haldoklik az akksi az tud mindenféle hibakódot dobni,a fiat tiponál is ez volt, de már alfa Giulietta csoportban is olvastam
Ezeket meg bedobta nekem is akksi csere után:
Have power steering checked
ESC unavailable
Steering corrector unavailable
Hill holder unavailable
+Szervó és start stop, meg miegymásAlfa Romeo Giulietta Sprint
-
Micsurin
nagyúr
válasz
gipsztigris #15887 üzenetére
....meghoztad a kedvem.
Mit takar az a zabálja az olajat? Gyűrűzés hogyé megy sacra?The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
válasz
molnarpeter #15871 üzenetére
Hát csak hétvégén... sajna idorista vagyok, télen kb. semmit nem tudok intézni, amihez fény kell odakünn.
Szomorú volt, hogy reggel feltettem tölteni, este meg még nem jelezte az okostöltő, hogy "charged".
Levettem a töltést, gyújtás után már fogadtak az üdvözlőszövegek:
Have power steering checked
ESC unavailable
Steering corrector unavailable
Hill holder unavailableAhogy nézegettem, ez megint a bármi kategória lehet, elsőre a gugli találtatokat olvasva akkucsere és hibakód törlés.
De töltés közben 13.9V volt a kapocsfeszültség.
Indulni szépen indul.Amit még meg tudtam csinálni félhomályban, hogy kicsit meglazítottam a csavarokat, megmozgattam őket, kaptak kontak spray-t (elekrtonikához használatosat), meginz mozgatás, és visszacsavartam az anyákat.
Töltőt visszatettem.
Hazaérvén a töltő azt mondta, hogy "feltötlve".
De az üvöldő plusz infók továbbra is ott vannak.
Hibakódot még nem olvastam, de van OBD2 kiolvasó. Maj' hónap'.Akkusarut levettem, had pihenjen őnagysága.
Szerelés közben jött egy zseblámpás ember. Jó estét! Segítene? Szükségem volna egy késre, vagy valami vágóeszközre!
<pegleődés arc>, töksötét.
Vittem ki szikét szegény srácnak.
Egy pug 206-os 1.4 volt az áldozat, leesett róla az ékszíj. Azt mondta levágja, és megy tovább.
Hát nem tudom, hogy segítettem-e neki...B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
gipsztigris
addikt
válasz
kisza25 #15885 üzenetére
T-Jet, hasonlóan a multiairhez 200 ekm környékén hajlamos erős olajfogyasztásra. Ez elsősorban a magas olajcsereperiódus, a nem megfelelő olaj és a nagyon vékony olajáteresztőgyűrű együttes hatásainak következtében alakul ki. Egy gyűrűzés és hengerfej felújítás után még évekig gond nélkül fog működni. A T-Jet turbó melegoldali repedés, valamint a kipufogó öntvény repedése szintén típushiba, ahogy a 2011 előtti példányok M32 váltójának a letérdelése is.
Multiair, ha jó kezekben van, sokkal kevesebb "beépített" hibaforrással működik. Ha választanom kellene, akkor multiairt választanám. Cca. 500 eFt-ból meg van egy modulcsere, ami a T-Jetnél is hamar beleszalad. Egy turbó+leömlő csere, egy váltó felújítással már bőven túl van ezen az összegen. És ezek a hibák vagy már bekövetkeztek, vagy be fognak következni. Más opció nincs!"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
angyalpc2
aktív tag
Fiat 1.2 16 szelepes(80le) Fiat Albea vagy éppen hasonló motoros Stilo-ba milyen akkumulátor kell?
50 vagy 53 Ah-t használtok? Tudtok jó típust ajánlani? Most egy Exide 50A indító 450A ment tönkre, igaz vagy 5 év után. Lehet nagyobb kellett volna berakni?
Köszi -
kisza25
félisten
válasz
gipsztigris #15879 üzenetére
Csak azt felejtik el sokan, hogy a jazz egy sima szívó benzines, giulietta meg csak turbós van, a hasonló korú vw 1,2 tsi (2011- től) az sem volt egy probléma mentes motor, de még az 1,2 HTP is kaka volt, de az 1,4 100 lovas is, a TSI csak a második szériában kezdte kinőni a betegségeit. (Lánc helyett szíj)
Az 1,4 t-jetről nem hallani sok rosszat, csak a multiair amivel jobban gond van, a sima 1,4 fire motorok meg mitoban és fiatban is probléma mentesek
Mondjuk jazznél biztos pislognak gyertya cserénél, mihez kellett 8db gyertya[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Micsurin
nagyúr
válasz
tboldi #15882 üzenetére
Coolert és porlasztó szintén volt elvileg cserélve, valamit magyarázott mik kerültek fel de ott már csak részben figyeltem.
Az óra egy olyan luxus amit valahogy sosem akartam elkezdeni, talán jobb is. Cserébe engem ver a jóisten a borovi fenyős berőgződéssel.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Micsurin #15881 üzenetére
Én most túl akarok lépni a Seikókon, és lehet, hogy megveszem az első svájci órámat.
Vagyis igazából a jelenlegi gyűjteményt szeretném redukálni, hogy több olcsóbb darab helyett max. 2-3 értékesebb legyen. #szingliéletIntercoolert, pár szenzort és injektorokat azért nem árt még cserélni ehhez a mutatványhoz. Elhivatottabbak az Alfa 4C gyújtótrafóit is ráaggatják, állítólag nagyobb szikrára képes. 🤷♂️
AGP: Nemtom, szerintem újonnan sem lehettek népszerűek, így használtan is roppant kevés maradt.
A MiTo a legstabilabb autó a flottánkban, a legnagyobb kanyarsebsségre is ez képes, illetve az oldalszél is ezt lökdösi a legkevésbé. Cserébe hullámos, kátyús úton kiesik a fogtömés.
Bár azt érdemesnek tartom megjegyeznem, hogy az enyém alatt H&R ültetőrugók is vannak, gyári valójában nemtom, milyen. Ja, és 205/45 helyett 215/45-tel használom 17-es felniken. -
Micsurin
nagyúr
válasz
tboldi #15878 üzenetére
Nézd a jó oldalát, a kötelező körök a váltóval már megvannak szóval nagy para nincsen innentől, egyébként meg ismerős... most borítottam bele a gaming setupba egy fél milkát, majd oldalborda fűzött meg, hogy szerinte 1-2 bútort lecserélhetnék, legalább akkor azok adottak lesznek összeköltözés után.
De aztán hirtelen neki is fontos lett a kocsi most, hogy a DPF végett lett Egerszalok lemondva... mert nem tudtuk szerzek-e időben bontottat. Hirtelen Ő jobban lecserélné mint én.
1446 biztos és a tengelyek is, azon felül nem hiszem, hogy lett volna nagy cserebere.
Abarth GP-al mi történt? Kihaltak? Gyakorlatilag egy darabot nem látok hetek óta.MiTo mennyire stabil neked pályán? Ha a csomival kiegyezek (tetőbox mindenképp fog kelleni mivel a mélyláda átköltözik az Astraból főleg, hogy a Magnat-ot lecseréltem benne egy Gladen meghajtóra...
) akkor egész jó lenne a lista amiből tudok vadászni Tjet tekintetében:
MiTo,
Giulietta,
Bravo,
GP (végső eset, akkor már Bravo)
Deltat csak a mérete miatt ejtem ki, már feleslegesen nagy. Plusz a puttony nem begyere, egyébként is húzottabb a forma de a puttonnyal nekem sok.Reggel próbáltam a fogtündér által ajánlott Leon FR-t, nem rossz nem rossz. De az az Alfa csak jobb ennyi pénzből meg kell mondjam.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tboldi
nagyúr
válasz
gipsztigris #15879 üzenetére
Ja, persze, ezt nem vitatom.
-
gipsztigris
addikt
-
tboldi
nagyúr
válasz
Micsurin #15877 üzenetére
Ja, akkor az, amit én is tervezek, mínusz a vezérműtengely, a 150/155 pacisok eleve hegyesebbet kaptak. Meg kipum is van már, csak a downpipe-ot kell cserélnem vagy átalakítanom, hogy rámenjen a GT1446.
Kár, hogy mindig felüti a fejét valami más, amire pénzt költhetek.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
tboldi #15876 üzenetére
Azt tudom csak, hogy 120-ról indultak és azóta: csiga csere, vezérműtengely csere, catback, kapott egy remap-ot és ott némi popsn&bang-et is. Jó cucc azt kell mondjam, addiktív...
Most azon agyalok 1gen Giulietta ~2,4-3 közt aztán szép lassan mindent rendbe vagy legyen ~1,8-2 közt egy Bravo és kapásból essünk neki ajtót betörve. Mindkettő esetben szerintem kivárom a márciust, úgy a lakás alapon felül lesz ~3-4m monopolis játékpénz a projektre.
Hamar elfelejtettük az 1.4 copokat megint... remélem nem ismét vadászosdit készülök játszani. Mert lassan egy Alfa ára szaladt rá a mostani retekre is...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tboldi
nagyúr
válasz
cappa72 #15873 üzenetére
Igen, ez már a második Ypsilon, ezen csak elővigyázatosságból cseréltem, nem szükségből.
Ez volt az első, erre még jobb fajta hüvelyeket tudtam szerezni.
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz
tboldi #15864 üzenetére
Bele lehet ám szaladni az erdőbe akkor is ha fel tudod mérni a dolgokat és nem foglalkozol a sztereotípiákkal... kezdjek mesélni?
Egyébként nagyon bogarat tettél a fülembe... motoros cimbinek kipróbáltam tegnap este a szolidan megráncigál ~204 lovas 1.4-ét... meg kell mondjam extázisba estem. Jót megy... szerintem igen csak eldőlt a dolog most, hogy megnéztem 2-3 Alfat, 3db R50-es Coopert meg 2db Fiesta 1.6TiVCT-t. Azt nem tudom Alfa vagy legyen olcsóbban egy Bravo és rögtön essünk is bele a motortérbe egy csigacserével. Itt jelenleg fater nagyon rágja a fülem, hogy az a multilink neki nem érne meg ~1m felárat hátul. Anyaghasználat ide vagy oda...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tboldi
nagyúr
válasz
gipsztigris #15865 üzenetére
Én nem mondanám, hogy mellényúltam volna, különben nem aszalgatnám 2017 óta magamnál.
És a szívást úgy értse mindenki, hogy én magam szerelem az autót, legutóbb épp jobb első kerékcsapágyat kellett cserélnem, ami rántotta magával az ABS jeladót is. Tavaly májusban meg lengőkarokat cseréltem pár szilent miatt, akkor a gömbfejeken lévő koronás anyák adták fel a leckét.
Ha csak user oldalról nézem, annyira nem volt eseménydús az elmúlt 8 év, mindenhova elvitt és hazahozott.[ Szerkesztve ]
-
válasz
atee_13 #15863 üzenetére
Én is így indultam neki a vásárlásnak 2 éve: nem mernék olasz venni... aztán lett egy Giulietta.
(Igazából örülök, hogy érdeklődtem a fórumon, sokat segítettek a szaktopikban. Először a Mégane-tól is féltem. Aztán sok olvasás és tapasztalat alapján átértékelődött.
Szerintem az is kell, hogy erre hajlandó legyen valaki.)Tegnap volt az első problémám vele.
Ha felkapcsoltam a refit, megtorpant az autó, és újraindult a CD.
De rövidebb időközönként többször egymás után már nem.
Ha megint vártam, és megint refi, akkor ismét megtorpanás.
Olyan, mintha egy hirtelen nagyobb elektromos fogyasztó miatt "legurnyadna" a táp.
A házunk előtt 2km-re dobott egy EBD failure-t. Üresbe ki, refi le. Vissza sebességbe, és szépen hazamentem. De ekkor már nem volt hibaüzenet.
Most reggel rádobtam töltőre, hátha csak az akku vacakol.
Ha nem.. hát akkor további vizsgálatok lesznek...(Csak megemlítem, hogy a családi csatahajónk másfél évig járt szervizbe - garanciálisan -, hogy a megfagyó érintőképernyőt rendbe tegyék. Ismerősöm VW Touran-ja gyárilag hibás tömítéssel és check engine-nel érkezett.
Ez a kis olasz csaj meg már 12 éves...)[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
gipsztigris
addikt
válasz
tboldi #15864 üzenetére
Igen, a Honda Jazz ékes példája annak, hogy a sztereotípia lehet pozitív is.
Az átlag autós meghallja, hogy Honda Jazz, egyből rávágja, hogy az egyik legjobb Japán, és, hogy azzal aztán nem lehet mellényúlni!....debizony!
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
tboldi
nagyúr
válasz
Freddy76 #15862 üzenetére
Szerintem mindegy, kinek milyen végzettsége van, mennyire értelmiségi vagy sem, ha nem látja a dolgok technikai hátterét és csak sztereotípiákból építkezik.
A másik, hogy mindegyik autógyártó csinált már jót is, rosszat is, nem lehet egyetlen eset alapján messzemenő következtetéseket levonni. Az általánosan megbízhatónak titulált Honda Jazzemmel szívtam már én is eleget, a MiTóval még nem annyira, de az csak 2 éve van meg.
[ Szerkesztve ]
-
Freddy76
addikt
Én ügyvéd vagyok, asszony közgazdász (bankár) elég sok tehetős és egyben értelmes ember vesz minket körül. Mégis, amikor meghallották, hogy Alfát veszek, szinte mindnek fennakadt a szeme, hogy "olaszt" nem szabad venni. Mondta ezt az az ügyfelem is, akinek a három éves, 70e km-t futott ötös BMW-je több hetet töltött szervízben, és még mindig nem tudják, hogy mitől ad ki a bal első futómű egyfajta sistergő hangot, de van olyan ismerős, akinek az Audijában garancia alatt már háromszor javították a turbót. Próbáltam elmagyarázni, hogy amennyire én tudom, mára ezek a sztereotípiák már megdőltek, de hiába. Én meg sz.rtam rá, és vettem egy olaszt, amit azóta is imádok.
"Uram, Ön részeg." "Hölgyem, Ön pedig csúnya. De én holnapra józan leszek."
-
atee_13
őstag
válasz
TheProb #15853 üzenetére
"1bites emberek verik a nyálukat ezzel a baromsággal és saját példáimból kiiundulva ezek többnyire pl sor melletti robotok, 8 osztályt épphogy elvégzett/primkó asztalosok, stb. (asztalos != hülye)"
Én itt helyben (kisváros) több olyan ismerőssel rendelkezem aki mondaton belül alany állítmány egyeztetéssel bajban vannak, de akármelyik uncsi hétköznap eltapsolja a kocsid összegét. Az teljesen biztos, hogy nem a kétismeretlenes, de már az egyismeretlenes egyenlet is megfekteti őket. De a szarolaszt nonsztop hallom tőlük. Mondanom sem kell a BMW lett náluk a befutó
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
1.6/2.0 Multijet esetén először a szűrőbe megy a motorolaj az olajpumpától teljes mennyiségben, vagy a maradékot szűri csak a végén? Amatőr kérdés, csak nem találtam róla neten/eLearn-ben semmit, gondolom előbbi megoldás lesz... Valakinek csapágyas lett a motorja, és blokk csere után rá lett téve neki a régi pumpa az "új" motorra, aztán megjelent a reszelék a szűrőben. Ha jól gondolom, a szűrő megfog mindent, így a pumpa cserén túl nagy veszély nem fenyeget - igaz?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Hőguta #15857 üzenetére
Elvileg itt sem foglalkoznak ilyen apróságokkal, haver a vizsgabiztos is, inkább elővigyázatosság.
Ügyes megoldás, költséghatékony rögzítő
1.3D láncos, de már nézegettem én is, mivel lehet házilag rögzíteni, ha a szükség úgy hozná.
Intervallum figyelmeztetés kapcsán igazad lehet. Nincs hozzá diagom, amivel meg tudnám nézni pontosan, de így legalább nem is zavar.
-
Hőguta
csendes tag
válasz
molnarpeter #15845 üzenetére
2023-ban vizsgáztattam a vonóhorgot,cimkét nem kértek (bár rajta volt a dugalj mellett)de még a műbizonylatot sem nézték.
Lehet hogy vizsgabázisfüggő,vagy csak mert új volt a horog? Nem tudom.
Cimkét gyártónál tudsz szerezni,vagy hogy tudod megoldani?Vezérlésrögzítőt még az előző autómhoz készítettem sebtében,(nem szép de legalább ronda)de célnak megfelelt [kép] [kép] Ugyanezzel a "szerszámmal" cseréltem Pandán is.
Aztán Lengyel fórumon találtam erről rajzot: [kép] és mivel a Grande 16V-s is megegyezik a Tipoéval készítettem ezt: [kép] Tulajdonképpen méretre megegyezik az előzővel,csak ez erősebb laposvasból készült.
Egyelőre még várakozik a bevetésre...Valószínű hogy a Te gépeden már "kiütötték" a szervíz számlálót véglegesen,azért nem jelez.A Grandékon lehet ez csinálni(ott csak km-ről számol vissza,és 30ezerről)
A Tiponál viszont 15 ezer km-ről,és 365 napról,és állítólag ezeket csak nullázni lehet,szoftveresen. -
kisza25
félisten
válasz
gipsztigris #15855 üzenetére
Ma egy barátom mondta, hogy szép ez az alfa, csak az a baj, hogy olasz, mondom neki, te figyelj már fiat doblodban majdnem ugyanazok a motorok voltak, mint a giuliettaban.
Haver tényleg?Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
gipsztigris
addikt
válasz
TheProb #15853 üzenetére
"Azaz az "értelmiség" 3F-ezik és szarolaszozik?"
IS!
Nem függ össze az értelmi színvonallal. Aki racionálisan gondolkozik, akinek fontos az értéktartás, és aki azt gondolja, hogy a tucat és egyen autókkal is stílusos tud lenni, az sohasem fog olaszt venni. Pedig jól tudja, hogy amivel autózik, abból a Tesco parkolóban pont 50 darabot találni."Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
kisza25
félisten
válasz
TheProb #15850 üzenetére
Én kiléptem az autók eladásából egy éve, csak vettem azóta kettőt, de most felnézek hahura is látok olyan autókat amik eladóak voltak egy éve, mikor még én is árultam.
Még a neppernél is vannak olyan autók (ahova beadtam az egyiket) amik már tavaly előtt februárban is ott voltak és az már 2 évAlfa Romeo Giulietta Sprint
-
TheProb
veterán
válasz
atee_13 #15852 üzenetére
Azaz az "értelmiség" 3F-ezik és szarolaszozik?
Lehet rossz volt a megfogalmazásom tho, nyilván nem az értelem és a vagyonosság közé akartam egyenlőségjelet tenni. Hanem, hogy többnyire az egysésugarú, 1bites emberek verik a nyálukat ezzel a baromsággal és saját példáimból kiiundulva ezek többnyire pl sor melletti robotok, 8 osztályt épphogy elvégzett/primkó asztalosok, stb. (asztalos != hülye)
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
válasz
TheProb #15850 üzenetére
Lehet nem voltam PC, de nem is volt terv.
Hát ez nem is a netflix...Belegondolok, akkor van egy Fordunk, egy Fiatunk (Alfa kódnév alatt), már csak egy Renault Megane 3 110LE-s 6-os váltós kéne, és meg is lennénk a 3F szabály be nem tartásával.
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
TheProb
veterán
válasz
cappa72 #15844 üzenetére
Az lehet, hogy csak olasz szeretők nézik, de azért vannak értelmes emberek ebben az országban. Aki meg az idióta 3F és szarolasz mondókát mantrázza, az általában nem azon az értelmi színvonalon van, hogy lenne pénze erre az ársávra. (Lehet nem voltam PC, de nem is volt terv.)
#15849kisza25: Hm, nem jó ezeket a számokat hallani. Nyilván nem gondoltam, hogy 2 héten belül elviszik, de azért fél évig-évekig nem szeretném hírdetgetni, főleg hogy ugye kéne a zsé egyre inkább... Egyébként igen, ezt nem tudom, hogy azzal hogy folyamatosan csökkentgetem az árát, érek-e el valamit, azon túl, hogy kevesebbet "nyerek" az autón. Vagy az ártól kvázi függetlenül sincs rá kereslet. Annyiból is van időnyomásom, hogy mindjárt lejár a gar és az megint értékcsökkentő lesz. Illetve hamarosan szintén olajcsereérett lesz a kocsi, ráadásul a váltóolaj élettartama is a kanyarban. Ezeket szerettem volna már a következő tulajra HTK-zni..
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
kisza25
félisten
válasz
TheProb #15843 üzenetére
Kevés ember teheti meg, hogy 14M Ft-ér magánszemélyként autót vegyen, ennyiért azért van választék még akár új autóból is.
Ismerős 14M Ft árul egy fullos hyundai tucsont kb 1-1,5 éve, de Ő is 16-17M Ft indult.
Vesznek cégre és leköltségelik, aztán megveszik a végén olcsón.
Amúgy én 3 autót árultam egyszerre és volt 5-6 hónap, hogy egy hívás sem volt rájuk, mindegy volt, hogy a kínálat tetejébe, közepébe, vagy aljába áraztam. Az egyiket be raktam egy ismerős nepperhez, de ott se vették meg 4 hónap alatt és azt mondta az ár az rendben van.
Aztán a legolcsóbbnak hirdettem mindet és el is ment mindegyik.
Pedig mindegyik 100ekm alatt volt, magyar, frissen szervizelt, hibátlan törés mentes... És ezek 4-5M Ft-os autók voltak. El is engedtem az autókkal való kereskedést.[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
kisza25
félisten
válasz
kisza25 #15846 üzenetére
megtaláltam, bár nem tudom mennyire hiteles a forrás:
For your extra money, the QV Line pack gives you sportier suspension; Brembo brakes from the QV with red calipers; 18-inch alloys; gloss black mirrors, door handles, front grill, fog lamp covers; tinted headlights; side skirts; darkened headlights and a QV Line logo.In the cabin there is a flat-bottom steering wheel with red stitching, and the QV’s kick-plates and dash panel, along with silver sports pedals and a darker head-liner.
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
kisza25
félisten
Srácok, a giulietta QV line felszereltség az pontosan mit takar?
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Hőguta #15842 üzenetére
A horog címke lenne, bontott lévén már nem látszik minden felirat.
Vezérlés rögzítő gyártás egy esztergálós projekt volt?
Intervallumot az enyém nem jelzett mióta megvan, tapasztalatom nincs vele, esetleg korabeli egyéb típusokra keresve érdemes megnézni a videókat, Punto csoportban is láttam már így talán Fiorino-n bemutatva a módszert ami másokon is működik -
válasz
TheProb #15843 üzenetére
A baj, hogy nincs ennyi pénzem.
Nekem nagyon tetszik ez az autó továbbra is, de hát ugye max álom marad, így az F Astra kényelmét viselem továbbra is.Amúgy komolyra fordítva, szerintem csak Alfa elkötelezettek néznek rá. A márka nem vezeti a megbízhatósági versenyt, és a 3F szabály is visszaveti a keresletet.
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
TheProb
veterán
Dec közepe óta hírdetem a Julist, eddig 1 értékelhető telefont kaptam vele kapcsolatban. Szerintetek mi lehet érte a reális ár? (A jelenlegi már többször csökkentett ár) Szándékosan magasra lőtt árral indultam, mert nem volt ASAP, ellenben már jó lenne, ha elmenne, mert egyre inkább kéne az ára.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
Hőguta
csendes tag
válasz
molnarpeter #15841 üzenetére
Gondolom magadnak csinálod Te is,nem megszabadulni akarsz tőle. Ennyi meló után biztos pöpec lesz.Milyen matricát kell pótolni?
Ma a jó időt kihasználandó,majdnem nekiálltam én is a radarleválasztásnak,aztán de elmaradt.
Helyette megnéztem a vezérműszíjat,de megitélésem szerint még nem aktuális a csere pedig már gyártottam hozzá vezérlésrögzítőt.
A Grandéban 110e km-nél cseréltem szíjat ,feszítőt,vízpumpát az sem volt még vészes.
Más:a szervízkulcs 60 nap múlva jelezni fog.(1év vagy 15e km-nél)
Külföldi fórumon olvastam ha nem történik kiolvasás,1 hónap múlva,vagy 1000km megtétele után "magától" lenulláz,illetve eltűnik a szevízkulcs szimbólum.
Tudsz erről esetleg valamit -
molnarpeter
nagyúr
válasz
Hőguta #15790 üzenetére
Na majdnem kész a horog, villany megvan, kárpit helyén, lökös kivágva… Már csak a gombóc két csavarja kell és a lökhárítót visszatenni, meg talán matricát pótolni. (Marad radar nélkül egyelőre.) Aztán jön az eleje - rugó, lengéscsillapító, talán torony csapágy, egy sárvédő, egy féltengely…
[ Szerkesztve ]
-
VMatteo
őstag
-
VMatteo
őstag
-
Patrick
addikt
Benzines Giuliák mennyire kokszosodnak? Közvetlen befecskendezés ugye. A MultiAir az Mpi-s? Az amcsi pdf-ben azt írja, MultiAir2, vajon ez a 2. generációra utal?
A váltó ami benne van, azt tudom, hogy 2. generációs.„Aki barátot talál, kincset talál."
-
VMatteo
őstag
ellenben, friss infó, éjszaka az olaj visszajelző lámpa maradt úgy
Mi a here lehet?
Tisztelet a Gépésznek!
-
lorcsi
veterán
-
-
VMatteo
őstag
Na megvan a hiba leírása!
Csíklámpás Punto, és világít a kézifék visszajelzője úgy, hogy a slusszkulcs nincs is a gyújtáskapcsolóban! Merre indulnátok el? Az hogy a kézifék be sincs húzva egy dolog, mert ha belenne sem szabadna világítania a visszajelző lámpának.
Van valakinek ötlete?Tisztelet a Gépésznek!
-
VMatteo
őstag
válasz
Hőguta #15818 üzenetére
Köszönöm!
Mert én alap zenéhez tettem be hátra a gyári mélynyomót (nincs erősítő az anyós lábterénél), de teljesen jól szól. Anno a csíklámpás Puntomba is így tettem be utólag a gyári mélyet, az is hibátlan azóta is. Ott sem volt külön erősítő, csak a két hátsó hangszóró jeleire volt szükség.
A fékfolyadékos választ is köszönöm!Tisztelet a Gépésznek!
-
Hőguta
csendes tag
válasz
VMatteo #15816 üzenetére
Nekem 2009-2021ig volt szalonban átvett Grandém.
Ahogy írod: alap zene+hátul mélynyomó: [kép] [kép]
Nem kértem a mélynyomót de az utolsó raktári készletkisöprésből sikerült akciósan hozzájutni,ezért elfogadtam így.
Anyós lábtérnél az erősitő egység.
A rádió CD lejátszós USB nélkül. [kép]
Piszok jó hangereje volt. -
VMatteo
őstag
Akkor mondjatok meg mást!
Csíklámpás Punto fordulatszám mérős műszeregység esetében felvillantja a kézifék visszajelzőjét ha kevés a fékfolyadék?
Tisztelet a Gépésznek!
-
VMatteo
őstag
És azt mondjátok már meg nekem, ha tudjátok, hogy: Grandéban volt az alap zene, volt zene+ hátul mélynyomó és volt bikább hangszorók+ anyós lábterénél erősítő+ hátul mélynyomó?
Tisztelet a Gépésznek!
-
Integrale
veterán
válasz
ph_5.5 #15814 üzenetére
Ilyen volt a miénk is, hátsó elektromos ablak nélkül, szintén hazai forgalombahelyezésű.
"kulcsot ütközésig elfordítva és ott tartva működött" Ezt a ~40 éves Prisma is tudja, ablak fel/le, antenna ki/be stb.
Bravo mindegyik mozgatja az ablakokat, GP a kérdéses."Bad reklám is reklám too"
-
ph_5.5
aktív tag
válasz
Integrale #15813 üzenetére
A mi Bravonk hazai forgalombahelyezésű volt, Dynamic (plusz extrákkal)- "sport carbon" belsővel, de sport gomb nélkül, és sima alap műszerfalla). 4el ablak, mind a táviránytó fel- és lehúzta az ablakot, mind a kulcs ajtózárban való elfordítása. (kulcsot ütközésig elfordítva és ott tartva működött, a távirányítón a nyitó / záró gombot folyamatosan nyomva kell tartani) Én 6.5 évig azt hittem ezt mindegyik tudja.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz
molnarpeter #15811 üzenetére
Nem hiszem, hogy a Dynamic 4 villanyablakos lenne, szerintem az csak az Emotion, ha így hívták a magasabb szintet a GP esetében. (Bravonk Dynamic volt, és csak elöl volt villanyablak).
[De itt vannak az árlisták]"Bad reklám is reklám too"
-
VMatteo
őstag
ugye a kézikönyv azt írja, hogy a deadlock és a kulcsos ablakmozgatás is régió függő. Na most az enyém egy Mo-n újonnan forgalomba helyezett Sporing.
Tisztelet a Gépésznek!
-
-
Integrale
veterán
válasz
molnarpeter #15809 üzenetére
Bravo 2 tudja akkor is, ha csak a két elsô elektromos, szerintem a GP is.
"Bad reklám is reklám too"
-
VMatteo
őstag
Csak fosok hogy elproxizok valamit, aztán ami eddig jó utána az is szar lesz
Tisztelet a Gépésznek!
-
VMatteo
őstag
Sziasztok,
Szimulációs módban nézegettem a Grandét MES-sel. Azthiszem a bodynál, vagy valahol láttam olyat, hogy ablakok leengedése/felhúzása a slusszkulccsal. Na nekem ilyen ugye nincs.
Ha ezt a funkciót aktiválnám, akkor simán működne? Kért utána proxy rendezést is.Tisztelet a Gépésznek!
-
Directors
senior tag
válasz
erik365 #15801 üzenetére
Köszi!
Ilyenkor szoktad a hosszbordás szíjat is kompletten cserélni/cseréltetni ?
Azon gondolkozok hogy érdemes külön megvenni az alkatrészeket, vagy érdemesebb úgy mond szettben megvenni őket ?A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
kisza25
félisten
válasz
atee_13 #15799 üzenetére
Igazad van, nem szoktam lespórolni, csak elfelejtettem kérni
Megmérve jó volt a forrás pontja és a fékerő is tökéletes
Majd lehet futok még egy kört a szerelőnél, de most egy kis pénzt is kellene keresni
A vételár+névre írás+biztosítás+szervizzel együtt 3,9 M Ft-nál tartok[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest