Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Snoop-y
veterán
válasz
alázógyík #105896 üzenetére
Regi szep idok.
Emlekszem mikor kijartunk egy homokos tanpalyara ( napkozben autos iskola mukodott ott ) delutanonkent.
Csapattunk a Ladakkal meg Wartburgokkal korbe es nagyon vaganynak ereztuk magunkat.Ma meg mar minden suhanc Toyota suprat akar meg mittomen melyik eppen aktualis tuning verdat. Nem birjak elkepzelni, hogy lehet ezt csinalni fillerekbol is. Pedig lehet es megkockaztatom hogy hasonlo elmeny
Igaz a kocka lada nem mutat olyan jol a Lurdy haz parkoloban
-
maggi1886076
addikt
válasz
Snoop-y #105885 üzenetére
Nem kell a legújabb autót megvenni. 1,5m-tól már olyanok kaphatók, amikhez nem kell hozzányúlni 2 évig biztos. Meg amúgy is van tömegközlekedés, manapság már mindenhova. Nem mindenkinek kell ingázáshoz autó. A 300ezres kategória nem is arra való, sőt az 500ezres sem.Ingáztam én is, annak idején saját költségen saját autóval (Punto II. 1.2 v8). 2 évig használtam gond nélkül.Utána el kellett adnom, mert nem volt megbízható napi használatra. Én sem tehettem, meg, hogy új autót vehessek.A jelenlegi sem új volt. Nem is hitelből vettem. Korunkbeliek meg a mai bérekből vagy autót vesznek, vagy hitelt fel lakásra.
-
belaazallat
addikt
válasz
Declare #105863 üzenetére
Nem azért számolom, mert poén, hanem azért mert az alsó negyedben nem mér az üzemanyagjelző.
(#105868) peterkeT
Nem egyszer tankoltam.
Ez a több tankolás átlagából jött. Ha gondolod otthonról feltöltöm az excel táblát, hogy hogy lásd hogy alakultak az egyes utak fogyasztásai, volt egy olyan utam, ahol 11 literre jött ki(ezt nem számítottam bele), de ott motorikus probléma volt. javítása után visszaállt az átlagosra a fogyasztás.
-
Snoop-y
veterán
válasz
jerry311 #105894 üzenetére
De vezettem de az olyan volt mint az allatkerti Zsiraf. Szep meg jo volt de otthonra nem kellett igy azt nem vettem
Dolgoztam auto begyujtokent aki vizsgara meg szervizbe viszi a kocsikat ( anno fontolgattam egy blogot is )
szoval rengeteg fele autot vezettem a kulonfele bontoszokevenyektol kezdve a Sport jaguarig mindent. -
Snoop-y
veterán
válasz
alázógyík #105886 üzenetére
Jo volt az akkor. Maga volt a luxus
Szegeny totalkaros lett mikor elloptak es tolunk 3 saroknyira kidontottek vele egy 20 meter hosszu betonkeritest aztan meg megprobaltak vele kidonteni egy villanyoszlopot is
Persze a tolvajnak nem lett baja de hat az uzemanyagon kivul minden cseres lett a kocsin... ( ment is a bontoba ) -
Snoop-y
veterán
-
Snoop-y
veterán
válasz
Declare #105887 üzenetére
Eleg surun cserelgettem illetve volt hogy 2 kocsim is volt egy idoben:
Pl ESI es IVT
Aztan IVT es 200SX
Most meg a Renault es a BubuEn is allatkodtam meg fiatal koromban de valahogy akkor meg nem volt ekkora forgalom es tul sok trafi sem volt az utakon.
Ulloi uti feluljarorol en is erkeztem mar 150-el. ( nem vagyok ra buszke es senkit nem biztatok erre ma mar en sem csinalnam meg)
Viszont egy kezemen meg tudom szamolni az altalam okozott balesetek szamat ami osszesen 1.
A ladaval neztem el egy jobbkezest. Szemelyi serules nem tortent a jobb oldali doblemez felgyurodott. A volvo ami nekemjott egy karcolast sem szenvedett.
-
jerry311
nagyúr
válasz
maggi1886076 #105884 üzenetére
Egy 20 éves Astrából ugyanúgy nem száll ki mint egy 20 éves Civicből. Még ha ki is szál,. akkor is ott van az a pár ember akit lezúzott a buszmegállóban. Egyébként nem kell rögtön gyilkosnak tekinteni mindenkit, aki 3000 fölé pörgeti a motort.
Senki sem szeret az út szélén szerelni. Semmit. Egy defektet sem, de ettől még előfordul. Én sem szerettem, de ha nem ment az autó, akkor nem az volt az első dolgom, hogy hívjam a 0/24-es szerviz szolgáltatást vagy trélert. (hahaha, nyilván egyik autómra sem volt már ilyen szolgáltatás)
-
Snoop-y
veterán
válasz
maggi1886076 #105880 üzenetére
Valahol el kell kezdeni. Nagyon keves az az ember akinek megadatik, hogy csak ugy megvegyen egy sport vagy akar csak egy sportosabb kocsit.
En is Ladaval kezdtem aztan szepen jottek az ujabbak neha downgrade volt mikor mennyi penzem volt:
Lada 1200
Fiat Panda 1000 Fire
Lada 1500
Lada 1600
Ascona 1.8 GT
Renault 5 GT Turbo
Nissan Cherry 1.3 Turbo
Opel Manta GT
BMW 2002 TI ( orok kedvencem)
Mercedes 190D
Opel Senator 3.0
Clio Techrun 1.4
Honda Civic 5 gen ESI
Honda Civic I-VT ( masik nagy kedvenc lehet beujitok megint egyet )
Nissan 200SX ()
Renault Megane MK2 ( 1.9 ez meg megvan masodik kocsikent hasznalom )
Subaru Impreza Prodrive STI ( aktualis )Szerinted ha nem a fenti listan megyek vegig 20 ev alatt ( es ez csak az a lista amik nekem voltak ) hanem csak ugy bepattanok majd egyszer a legutolsoba mert mar van ra penzem szerinted hany embert nyirnek ki vele magamat is beleertve az elso napon?
-
maggi1886076
addikt
válasz
jerry311 #105883 üzenetére
Nem mind1, mivel egy jobb, biztonságosabb autóból kiszáll.De látszik külön korosztály vagyunk. Én nem szerelnék az út szélén, ha nem muszáj. A cikkben meg ezt írta le az a hülye, hogy pesten végig versenyeztek. Nem kell tükörnek lennie, hogy belehúzzák a hülyeségbe. Lehet normális, ha a barátai között vannak ilyenek. Vagy csak megfelelni akar. Nem feltétlen kell a szülőnek egy baromnak lennie.
-
jerry311
nagyúr
válasz
maggi1886076 #105875 üzenetére
Teljesen mindegy, hogy egy 800k-s Civic-kel darál le egy buszmegállót nyélgázon vagy egy Astrával vagy egy Trabanttal. Én 21 éves kocka Ladával mentem nyélgázon, minden nap 40 km-t Budapesten, de bárhova máshova is bármikor. Nyáron fesztiválozni, télen jégben, hóban haverokhoz fel a hegyekbe. Nyilván nem egy Ferrari, de élveztem minden percét. Nyilván nem a legjobb amikor út szélén szerelni kellett, de az legfeljebb fél óra volt, aztán elvánszorogtam 2 hengerrel a szerelőmig.
A gyerek pedig tükör, a szülő tükre: ha a gyereked egy ilyen hülyét választ, akkor érdemes magadba nézni, mert ez az ízlésvilág bizony a te értékítéletedből és ízlésedből fejlődött ki a benne. Kemény dolog magad látni a gyermekedben, mert azt hiszed nem így nevelted, csak hát a napi viselkedéseddel mutatsz példát nem a 3 perces szent beszédekkel.
-
Declare
őstag
+1
Van jopar fiatal, akinek van penze, akar öneröböl, akar szüleitöl. Ha meg boyracer, akkor a 300 ezres foltozott sportkipufogos 1.2 essel is letarolja a buszmegallot, meg az m4 el is.
(#105873) tboy93 Ok...leültem...sehol nem vagyok a storymmal
(#105879) Tsebacsi: szerintem ez ilyen önkiszolgalo kut, kezelö nelkül....na ott mit csinalsz?
-
maggi1886076
addikt
Nem ismerem,nem tudom. De már csak itt a fórumban látni, hogy mennyire megy a vergődés. 200-ért swiftet vagy 400ért g astrát vegyen. Melyikkel lesz a nagyobb szívás? Mindakettővel. Csak egy nyűg lesz a nyakába, ráadásul azt akarja, hogy menjen is. Pénze meg egyáltalán nincs a fiataloknak, de ebbe most nem mennék bele, mert a diktatúra lecsap. A lényeg, hogy a kevés pénzét sem egy ilyen roncshalmazra kellene költeniük, ami utána csak a pénzt viszi, és még a lába is kilóg belőle.
-
-v-
addikt
válasz
maggi1886076 #105875 üzenetére
Végül is teljesen jó dolgokat ír.
Szerintem eléggé félreértetted a cikket.
egy fiatalnak pont arra van pénze
Na, ismered az összes fiatalt itthon? Meg tudod hogy kinek mennyi pénze van?
Szerintem meg ez csak egy vélemény, kétségtelen hogy aki ilyen boyracerfób annak mindenről a letarolt buszmegállók jutnak eszébe; szerintem totál nem ez a mondanivalója.
-
válasz
maggi1886076 #105875 üzenetére
Azok a fránya sztereotípiák
-
maggi1886076
addikt
Pl az, hogy egy fiatalnak pont arra van pénze, hogy foltozgassa az autót. Örül, ha 20 évesen elér egy 800ezres kategóriát, ami nem áll le a fővárosban a dugó közepén. Ha meg vesz egy 300ezreset, autópályán leáll, érdemesebb ott hagyni és felgyújtani, mint szállíttatni és javíttatni. A másik meg, hogy a te lányod ül be egy boyracer civices mellé, aki az 1,5.ös motorral nyél gázon 2-3-ban váltogatva végig dörgöl a városon, majd egy buszmegállót 5 emberrel letarolva áll meg. Végül is teljesen jó dolgokat ír.
-
-v-
addikt
válasz
maggi1886076 #105872 üzenetére
Mi a baj ezzel? Mellesleg ez egy vélemény, mint ahogy a vélemény rovatban is van
-
maggi1886076
addikt
Egy újabb cikk...
Vegyünk szart, különben nem éltünk.
-
Declare
őstag
válasz
Tsebacsi #105870 üzenetére
A vicc, hogy ugye nem elöször tankoltam ott es mindig ugy szoktam, hogy full tempoval elsö kattig, aztan kicsit töltök meg ra következö kattig...de most elsö kattanaskor mar csurgott egy keves ki....azon gondolkoztam, hogy ugye folyik vegig a kocsi oldalan a hatso kerekre, ott a forro fek....enyhen baleset veszelyes....mondjuk nalam a dizel, meg a kifolyt mennyiseg azert nem volt halal felelmem, de elöttem a csoka, az melle nyomott vagy 1 litert
nezte a szamlalot, gondolom katt utan meg akart bele tenni de amit nyomott az csurgott ki...durva volt
-
válasz
Declare #105869 üzenetére
Ennél a példánál rossz volt a töltőpisztoly gázkivezetése, és amiatt engedett még benzint, holott nem lenne szabad, avagy kattant, holott még nem volt tele a tank. Szomorú, mert szigorú mérési szabványnak kellene megfelelniük mind a pisztolyoknak, mind a kutak számlálóinak...
-
Declare
őstag
válasz
parandroid #105868 üzenetére
Ha jol tudom kötelezö bioetanol tartalma van minden benzinnek. Aralt en ugy tudom, hogy pont az adalekok miatt a legjobb benzinnek tartja mindenki, akivel en beszeltem, valamint abban is a velemnyek döntö többsege egyetert, hogy az otthoni oroszorszagbol szarmazo üzemanyag roszabb minösegü, mint az osztrak/nemet arab benya. Szerelöm is azt mondta, hogy az osztrak dizel autok mindig sokkal tisztabbak belül, mint a Magyar, az a par roman hasznalatu amikkel talalkoztak azok meg full dzsuva volt belül.
mod: jah es 100% ig egyöntetüen azt mondta mindenki, hogy pl itt No-ban a kis kutak üzemanyaga ugyan olyan minösegü, mint a shell vagy aral, csak azoknak plussz, sajat adalekaik vannak, annyival több/(talan jobb
)
Sajat tapasztalatom nem relevens, igy nem tudok velemenyt alkotni, de az infok amiket gyüjtöttem, eleg egyöntetüek.A többiben egyetertek
Multkor nagyon durva volt. A szokasos cseh kutamon tankoltam. Az elsö kattanas utan meg szoktam bele nyomni, legalabb a kövi kattanasig. Itt az elsö kattanaskor mar folyt ki egy kis dizel
Ilyet meg nem eltem, total panikba estem....aztan szegyenkezve, lesütött fejjel mentem be fizetni. Vegeztem, beülök a kocsiba, epp inditanek, es azt latom, hogy az elöttem allo kocsiban az ember tankol es közben folyik ki az üzemanyag
dudalok mutogatok neki, az meg nez ram rosszalloan, en meg dudalok tovabb mutatom hogy oda nezz mar ember b.zmeg
. En nem tudom mit csinaltak azokkal a töltöpisztolyokkal, de valami el volt ott cseszve
Elöttem otthon Mol kuton elsö kattanasig tankltam es miutan elindultam lattam, hogy csak 3/4 ig van a tank......
a kettö veglet között szvsz van vagy 10 liter különbseg biztos....szoval ennyit az "elsö kattanasig tankolok es akkor ugyan annyit tankolok" elmeletröl.
-
parandroid
félisten
válasz
belaazallat #105861 üzenetére
Egy mérés nem mérés. Amúgy az megvan, hogy ha kattanásig tankolsz, akkor sem feltétlenül ugyanannyira van tele a tank még egy kúton belül másik fejen sem, nemhogy másik kútnál? Szóval hidd el nekem, pár tízezer km-t levezettem már itt külföldön is, ennyi már kisimítja a mérésbeli eltéréseket, nincs különbség. Tankolok egyébként itt is mindenféle kúton, meg az osztrákoknál is, ahool éppen kell, és hozzáférek egy nem autópályás kúthoz, van ebben minden a Lukoiltól a BP-n át a Shellen keresztül az Agipig minden. Egyedül az Aralt nem szeretem, mert ők bevallottan bioetanolozzák a sima super 95-öst is, abban meg annyira nem bízok. Persze lehet, hogy a többiek is csinálják, csak határértéken belül, és nem szólnak róla, a fene tudja.
p
-
Bitpalace
senior tag
válasz
tresh #105852 üzenetére
Nem szidni akarom őket, csak arról beszélek hogy sok autónál teljesen bevált az hogy az alsó trapézgömbfejet alulról teszik a csonkálványba, nem a franciák bizonyos modellnél felülről teszik bele. Jó lehet hogy úgy adja ki magát, de pl sokkal nehezebb észrevenni, hogy ha ki van kopva, esetleg lóg.
Szóval valaki tudna nekem valami autót ajánlani?
üdv!
-
szőröscica
addikt
válasz
Rav3n02 #105864 üzenetére
Carismát inkább ne, legalábbis ne az 1.6 benzinessel. Nem tudom, hogy az 1.8-ra más váltót raktak-e, ha igen, akkor nézhet olyat is.
szerk: voltam az okmányirodában, az online időpontfoglalás tök jó, időben sorra kerültem, és 15 perc alatt végeztünk is. 6000 forint volt az új forgalmi, és 585 forint a matrica a rendszámra. Ellenben az ügyintéző hölgy csodaszép volt.
-
Rav3n02
senior tag
válasz
HoaryFox #105858 üzenetére
Alapvetően nincs baj az Almerákkal, de szerintem elég unalmas autó, mind kinézetét, mind vezethetőségét tekintve, de ez nyilván szubjektív vélemény
Ha már ezen a vonalon mozogsz én nézegetnék hasonló korú Mitsubishi Carismákat is, 1.6 benzin, vagy 1.8 GDI (szintén benzin motor ne tévesszen meg a d betű). De ott vannak még a 323-as Mazdák is 1999-től felfelé
Az ilyen korú japán autókkal sok gond nem szokott lenni, de a karosszériát alaposan nézd át
-
Declare
őstag
válasz
belaazallat #105861 üzenetére
Par liter különbseg minden tankolasnal lesz...nem tankolsz ugyan annyi üzemanyagot soha, mas forgalom, mas hömerseklet.....szoval itt tizedeket szamolni, total felesleges szvzs. Egy ilyen összehasonlitasnak akkor lenne barmi alapja, ha mennel 1 evig az egyikkel ugyan azon az uton, aztan 1 evig a masikkal es lenne mindegyikkel mondjuk 50 tankolas atlaga. Na ennek igy mar lenne valami alapja.
Az hogy valaki tankol egyet aztan kiszamolja, hogy huu a kocsim 6,2345 l fogyaszt 100km en szerintem ez max funny
-
KMT
addikt
válasz
belaazallat #105861 üzenetére
Pont erre mondta, hogy nem annyi ment bele, mint amennyiért fizettél.
-
belaazallat
addikt
válasz
Kornel #105855 üzenetére
Így név nélkül: OMV: 6.8
MOL: 7.0
Shell: 8.0(#105854) m3tr0
"számláló csal"
Én voltam a számláló, mert egy 81-es Escortban még nemtartozék a fedélzeti computer. Indulás kor benzinkút, teletankoltam, majd célállomáson újra. A beletankolt mennyiséget osztottam a megtett kilóméterrel szor 100. -
HoaryFox
őstag
Sziasztok!
Ha nekem a megbízhatóság és a "ne egye le a gatyámat" költségek számítanak egy Nissan Almera mennyire lenne jó a számomra? Feltétlen benzines autót akarok, több lenne a város, mint az országút. Egyik ismerősnek 2.2 dízele van, ő meg van elégedve vele.
-
Kornel
veterán
válasz
belaazallat #105853 üzenetére
Kaposvárra a sógorok jó eséllyel még schwehatból hozzák az üzemanyagot, a nyugati határhoz közel egyszerűen jobban megéri nekik.
melyikből evett kevesebbet amúgy?
-
m3tr0
őstag
válasz
belaazallat #105853 üzenetére
Gondolom ahol nagyobb fogyasztás jött ki,ott inkább a számláló csal.
Amúgy a ez a kagylós kút vagy a zöld-kék? -
belaazallat
addikt
válasz
parandroid #105846 üzenetére
Kaposváron 3 különböző benzinkút található, két külföldi egy hazai. A nagyobb nemzetközi márkával tele tankolva 8 literes átlag fogyasztás jön ki 285km megtétele után, magyarral tankolva 7l, a másik külföldivel 6,8. Azért a magyar és az egyik külföldi cég között az az 1L különbözet nehezen magyarázható forgalmi helyzetekkel, vagy, hogy jobban nyomtam.
És ezt 5 kollégám is észre vette, akik napi rendszerességgel használják autójukat, különböző típusokat,(307, Corolla, Swift, C3, Micra). 50-100km-rel többet mennek egy tankkal.
-
tresh
veterán
válasz
Bitpalace #105845 üzenetére
Milyen konstrukciós hiba és minél? Ez érdekelne, csak mert semmivel se költségesebb mint egy pl német,japán autó. Ja hát hogy tisztába kell tenni hogy sz@rt minden márkából lehet venni. Az hogy a szerelők meg a német autókat ismerik és tudják javítani/ismerik az az ő szegénységi bizonyítványuk...tisztelet a kivételnek.
-
szőröscica
addikt
válasz
parandroid #105846 üzenetére
Végre valaki, aki ugyanezt mondja. Több autóval is bejártam már Európát, ugyanezt tapasztaltam.
-
8th
addikt
válasz
parandroid #105846 üzenetére
Én is ezt mondtam de többször is le lettem érte ugatva.
-
Daewoo Tico
csak erős idegzetűeknek!!!!44!4! -
Bitpalace
senior tag
válasz
raczger #105099 üzenetére
Hello!
Mennyit eszik egy ilyen Megane?
Szeretnék én is autót vásárolni magamnak, viszont teljesen tanácstalan vagyok. Eleinte német és japán autókat néztem megbízhatóság lebegett a szemem előtt. Gondolkodtam francia autók között is, de azokat meg minden szerelő szidja a konstrukció miatt. Nekem a keret az olyan 5-600k lenne, és ha van rá lehetőségem kintről behozott autón gondolkodom, mert ha onnan veszek, talán nem olyan moslékot adnak a kúton mint itthon (de ez köztudott ha kimegy az ember ausztriába megtankolja az autóját és hírtelen megtáltosodik a pairap ráadásul kevesebb is az étvágya) De nem tudom, eddig a C3 Citröent néztem, mert kedvező a fogyasztása, volt aki a kis Jazz-t ajánlotta. Nekem az lenne a lényeg, hogy legtöbbet városba használnám az autót, de nem szeretném ha pályán szenvednék az autóval, szóval legyen benne tartalék. Ezért gondoltam 2000ccm körül, de azt viszot etetni is kell, tudom.
Valaki tudna nekem ebben segíteni?
Üdv!
-
tomiii.
aktív tag
válasz
szőröscica #105839 üzenetére
Mindennapokra nekem nem kéne, max garázsba hadd érlelődjön az ára
1. rohadt ritka a jó,
2. 3 ajtósban az igaziolyan amiben elektromos az első, hátsó ablak, napfénytető, fényszóró,tükrök+ van klíma,szervó stbtstb nincs is, ezekből se nagyon, de, mint a faék, bővíthetőek és nekem ezek hiányoznának a mindennapokból, nem mintha, most lenne egyben levő autóm
én ilyen kis korcs sierrás lettem
kell bele minden
na befejeztem
(#105843) zolikaDB : gyere a sima autós topikba, nem szeretnék még többet offolni
-
#16514048
törölt tag
válasz
zolikaDB #105835 üzenetére
Hát a miénk nagyon elhanyagolt volt sajnos az utóbbi években, alja rettentően rohadt, de amúgy sem sok ép része volt már. Kereskedő valami 20k-t ajánlott volna érte... Pedig de jó kis kocsi volt még 15 felett is!
(#105838) tomiii. Basszus, neked meg elfelejtettem írni privit.
De lényegében mindegy is, mert mire beszéltem faterommal, már le is adta egy bontóban.
-
Integrale
veterán
Sziasztok!
Octavia 1.6 forgalmi szerint 101 lovas variánsnak ingadozik az alapjárata, sőt néha menet közben egyenletes gázpedálállásban is beránt, tehát nem csak az alapjárat a szar. Mi lehet az oka?
Egy haverom autója, ennyi tünetet tudtam meg, mihez nyúljon?
Új alkatrészek vásárlásáról első körben lebeszéltem, mert saját tapasztalatra alapozva (Alfa alapjárata) légtömegmérő és lamdaszonda takarításával orvosolható. -
Volt 2.0-es clx sierránk, imádtuk, imádtam, bár akkor még csak álmodtam a vezetésről
-
tomiii.
aktív tag
válasz
zolikaDB #105832 üzenetére
jajj hát ezek gyengus videók
küldenék én olyan lejátszási listát Sierrákról, hogy ihaj
Most kivételesen van is pár eladó darab amit érdemes megvenni.(automata váltót dobni a fenébe, manuális 15.000ft sincs, az való bele. -
#16514048
törölt tag
válasz
belaazallat #105829 üzenetére
Nem akartalak lehurrogni, elnézést, ha úgy tűnt.
(#105830) TaaT: Az szép.
Csak aki annyit nem képes tenni az autójáért, hogy tisztán tartsa és vigyázzon rá, arról nehezen képzelem el, hogy amúgy műszakilag rendesen karbantartotta a kocsit. Nálam ezért esnek ki az ilyenek egyből. Illetve még amit mondtam, hogy annyi igényesség nincs benne, hogy lemossa meghirdetés előtt.
Meg persze ott a másik véglet is, aki abszolút nem ért hozzá, annyi neki a "karbantartás", hogy naponta lecsutakolja a kocsit. Az fel se tűnik, ha már lóg a futómű, gatya a váltó, vagy valami furcsa hang jön a motortérből, csak legyen tiszta az autó. Ismerek pár ilyet... Nem akarok általánosítani, csak nekem az "idős, orvos, hölgy" tulajról a hirdetésekben sokszor ilyen emberek jutnak eszembe.
(#105832) zolikaDB Sírok a miénk után, rendesen hiányzik.
(Nem Cossie volt persze)
-
jerry311
nagyúr
Apám 60 évesen nem nagyon foglalkozik ilyesmivel, cserébe van kutya és szeret horgászni.
Esetleg tudsz Budapesten megbízható helyet ahol aránylag rendesen kiganézzák 1 nap alatt a kocsit és megvan a buli max 30-35k HUF-ból? (az egész autó nem ér 250-et, szóval nem akarok túlzásokba esni) -
TaaT
nagyúr
-
belaazallat
addikt
válasz
#16514048 #105826 üzenetére
Nem gondolkoztam el rajta, csak érdekelt mi lehet a probléma? Pont azért kérdeztem, mert tudtam, hogy gázos, de nem tudtam mitől, pl egy csomó dolgot nem figyeltem meg, amit elmondtál. Pont az ilyenekbőll lehet tanulni.
Mellesleg soha nem értem meg, miért kell egy tanulni vágyó embert lehurrogni?
-
#16514048
törölt tag
válasz
belaazallat #105825 üzenetére
Soha nem fogom megérteni, hogy mi vesz rá valakit, hogy egy ilyen autón akár csak el is gondolkozzon. Kb úgy néz ki a kocsi, mint amivel naponta erdőre jártak, nem azt sugallja, hogy vigyáztak volna rá. A bal oldali küszöbnél elől az rozsda? Beltér úgy néz ki, mintha sáros cipővel száltak volna bele, úgy hogy összerugdostak mindent, amit lehetett. Jobb első ülést megnézném huzat nélkül is, de lehet inkább nem akarom látni. Annyi igényesség nincs a tulajban, hogy rendesen lemossa, kitisztítsa mielőtt képeket készítene róla az eladáshoz, gondolom a karbantartásokat, javítasokat is hasonló hozzáállással oldotta meg. A "kisebb esztétikai hibák" kifejezés nem hangzik olyan nagyon vészesen egy laikusnak, de ennek sokkal nagyobb bajai vannak. Hát képekről ennyit tudok elmondani, mondanám, hogy nézd meg élőben is, de az ilyet felesleges.
Gondolom ez a legolcsóbb MK2 Focus Hahun, nem véletlenül kerül ennyibe. Nézd meg az mk1 Focus hirdetéseket, egy jó állapotú, faceliftes 1.6 trend-et abból is nehéz kifogni ennyiért, de inkább azokat nézd ha Focus kell. Ez nagyon felejtős...
-
belaazallat
addikt
Üdv!
Véleméneznétek ezt az autót a hirdetések alapján? Mi lehet a buktató benne?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Tsebacsi #105822 üzenetére
A fogyasztáson kívül? Nézd ha nem versenyzel vele (a szó calssicus értélmében) akkor nem sokkal. Olaj ugyanúgy kell bele a szűrők és társai nem sokkal drágábbak. A váltóban és diffikben a polgári verzióban is fix olajcsere csiklus van (STi-ben nagyobb a hátsó diffi). Szóval egyedül a benyó ami hangsúlyos különbség meg a gumi a méretéből adódóan. A turbója motorja nem háklis, tartós ha vigyázol rá.
Én már bánom picit, hogy nem WRX-et vettem, mert a fenntartása alig lenne több. Igazából a mostani is csak kvázi hobbi célra van. Akkor meg már kb mindegy hogy 10,5-et vagy 12-t kér be szvsz. Egyedül az szól(t) mellette hogy ugyanazért a pénzért kaptam egy 3 évvel fiatalabb és cca 100k km errel kevesebbet futott darabot. Ahhoz képest, hogy ufo Kuvik és az új Lancer között vívódtam...
Snoop-y: Én olajból most 5W30 Eco-clean C2-t tettem bele.
-
Snoop-y
veterán
válasz
Tsebacsi #105822 üzenetére
Enyem az kepes 11 litert enni nagyitempoban orszaguton.
Varosban araszolva 14 liter korul van
Ha nagyon rugdosod akkor nem literben kell szamolni hanem orabanA Motul olaj az draga es 4,5 liter kell bele. Szoval mindig vehetsz egy 5 literest. Legutoljara en £53-at fizettem az 5 lityi Motul 300V -ert.
Ha vigyaztak ra illetve te is vigyazol ra akkor a turboja es a motorja nem esik szet konnyen.
Fekbetetek egy ertelmesebb elso par az olyan 60K korul van
Enyem az Prodrive lehet ez picit tobbet eszik.
Masok kepesek autopalyan menni 9-11 liter kozott is.
Varosban meg 11-13-atEgy ertelmesebb hideglevegos rendszer olyan 100K korul van ra viszont szepen szol ( virtualis lovak )
Ha eppen kifogod talalhatsz 40-60K kozott hasznaltan.
-
-
Snoop-y
veterán
válasz
runner 125 #105818 üzenetére
Lehet arra mar nem volt idejuk hogy atpakoljak
-
jerry311
nagyúr
válasz
Snoop-y #105809 üzenetére
Szép meg jó az S2000, de nem foglalkoztam vele mert bőven felette van annak amit fizetni szeretnék.
Most néztem pár eladót, ~4M-nél kezdődik amit megvennék és az még csak annyi, hogy legalább fotón jól néz ki, nem mentem oda, nem néztem meg...
Ez kimarad az életemből.
Egyelőre. -
szőröscica
addikt
Ma volt a műszaki, átment az autó simán, de a forgalmim betelt, szóval mehetek az okmányirodába a rendszámommal, hogy kapjak új forgalmit és matricát rá. Plusz 6k. Remek.
-
jerry311
nagyúr
válasz
Snoop-y #105809 üzenetére
MX-5 is szóba jött, mert család nincs, olcsóbb mint a másik kettő, tehát ha netán kell egy nagyobb autó, akkor is hetekig bérelhetek egyet, mire ugyanott járok, mint egy 4-5 személyes vásárolva.
Lehet rosszul látom, de az S2000-nek a ~2.5M inkább az alja.
3M-nél többet nem költenék autó vásárlásra. Ehhez még jönnek a járulékos költségek és máris 3.5-nél járunk. -
-v-
addikt
Na itt van hivatalosan az új type r is, 2 lityós turbó lett. De csak elöl hajt
-
Snoop-y
veterán
válasz
jerry311 #105808 üzenetére
Tehat nem kell belepakolni az egesz csaladot ha jol ertem mert hogy szobajott az MX-5
De akkor mar miert nem GC8?
Egy sokkal jobb allapotu elmenyautot kapnal egy WRX araert a tescos szatyrok meg ugyanugy belefernek.
Mennyi ra a keret? Lehet beleferne egy S2000 is. Az kb hasonlo mint az MX 5 csak szorozd be az elmenyt kettovel
-
jerry311
nagyúr
válasz
Snoop-y #105807 üzenetére
"Tescoba" járni és hétvégi élményautózásra kell csak. Munkába járás megvan 20 perc alatt vonattal, autóval minimum 40, szóval ez kizárt.
Teljesítmény jó ha van, de ezen a környéken 160km/h feletti fényképnél ugrik a jogsi, odáig meg kb. bármelyik WRX elrepít.
Ez inkább csak tapogatózás, mert még mindig fogalmam sincs, hogy mit akarok a WRX - MX-5 - BMW 3xxi háromszögből. -
Snoop-y
veterán
válasz
jerry311 #105805 üzenetére
2-3 kozott talalni jo WRX-et.
Szerintem kb 2M az a hatar ami alatt biztos hogy kolteni kell az autora.
Lampajuk legendasan gyenge kb ugy vilagit mint a gyertyalang.Mik a szempontok? Mire hasznalnad?
Ha elmenyautonak kell en elgondolkodnek egy jobb allapotu GC8-on is.
WRX kevesbe szomjas mint az STI viszont ha kesobb fejleszteni akarod akkor felejtsd el inkabb sporolj egy STI-re. -
jerry311
nagyúr
Subaru Impreza WRX, nem STi.
Mi lehet az a határ, ami alatt garantáltan csak problémát vásárol az ember? 2M? 3? 4? -
Integrale
veterán
válasz
hobizoli #105801 üzenetére
Volt Tipo, Tempra SE es Tempra szedan is a csaladban, na meg nekunk a ket Dedra es a 145. Az utolso Dedra es az Alfa nem rohad a fent irt pontokon, de csak azert mert rendszeresen alvazvedo + takaritas, na meg a 145-ben mar van doblemezvedo muanyag, igy nem ul be az illesztesbe es az elbe a sar. Na a most futo Dedrankra utolagosan be lett rakva a 145 vedoje, igy abba sem rakodik le.
A tobbi mind elkezdett rozsdasodni,ha kivulrol latod akkor mar nagyobb a baj, viszont ha leszeded a hatso sarvedot akkor latod, hogy elindult. Toretlen volt a masik harom modell, igy ez nem ok egyik eseteben sem.
Leginkabb 92-es platform modositas ota nincs ilyen problema.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Integrale #105800 üzenetére
nem az 1.7D szar abbol, hanem az 1.3D, na az egy igazi fos
az 1.7D motor egy masik motorcsalad mar, az a Tipo 1.9(T)D motorja, csak rovidebb lokettel meg turbo nelkul
Tipo galvanizalt, az csak ott hervad, ahol megcsuktak
nekem 6 evig volt meg az 1.9TD, sehol nem kellett javitani rohadast rajta
eccer lebolintottam vele egy E Kadett Caravan-t, na hat annak joval nagyobb baja lett
Új hozzászólás Aktív témák
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Samsung Galaxy Tab A8 32GB, Újszerű, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450 - i5-5GEN I 16GB I 256SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Ventillátorok és tápkábel modding kitűnő árakon! Most extra 10% kedvezmény!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- i7 Gamer konfig bővítési lehetőségekkel! - GARANCIÁVAL
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest