Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Qru

    MODERÁTOR

    válasz Tsebacsi #105822 üzenetére

    A fogyasztáson kívül? Nézd ha nem versenyzel vele (a szó calssicus értélmében) akkor nem sokkal. Olaj ugyanúgy kell bele a szűrők és társai nem sokkal drágábbak. A váltóban és diffikben a polgári verzióban is fix olajcsere csiklus van (STi-ben nagyobb a hátsó diffi). Szóval egyedül a benyó ami hangsúlyos különbség meg a gumi a méretéből adódóan. A turbója motorja nem háklis, tartós ha vigyázol rá.

    Én már bánom picit, hogy nem WRX-et vettem, mert a fenntartása alig lenne több. Igazából a mostani is csak kvázi hobbi célra van. Akkor meg már kb mindegy hogy 10,5-et vagy 12-t kér be szvsz. Egyedül az szól(t) mellette hogy ugyanazért a pénzért kaptam egy 3 évvel fiatalabb és cca 100k km errel kevesebbet futott darabot. Ahhoz képest, hogy ufo Kuvik és az új Lancer között vívódtam... :D

    Snoop-y: Én olajból most 5W30 Eco-clean C2-t tettem bele.

    #nincsbennetarcsi

Új hozzászólás Aktív témák