-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csaby25
őstag
Lenne meg egy olyan kerdesem, hogy nem jarnak jobban ha a 4000 euro keretben inkabb vennek egy par evvel idosebb VW Passat vagy Audi A4 1.8T motrosat. Mert hat egy 1.6-os megiscsak hatareset egy Golf V vagy Focus II kasztinak, lehet, hogy nem is fogyasztana sokkal tobbet egy 1.8T motor??
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
VegyesTamás
senior tag
válasz !Overdose! #105587 üzenetére
félreértettél én nem így vélekedek, ők mondják ezt, hogy ezért az utálat. Nekem minden autó autó, van amit jobban szeretek, valamit kevésbé, de utálat (ha nem vesszük figyelembe a szerelhetőséget ) nincs
kivéve a multipla meg a pontiac aztek[ Szerkesztve ]
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
#16514048
törölt tag
Én attól függetlenül hogy hova tartoznak utálom az összes fanboyt, akik csak a másik csoportot tudják fikázni. Más autójának a rongálása meg már a no comment kategória. Csak az a baj, hogy nem tudsz egy autót, telefont, stb. venni vagy egy csapatnak szurkolni úgy, hogy ne azonosítsanak a sok hülyével és ne utáljon téged is a "másik tábor".
-
!Overdose!
őstag
válasz VegyesTamás #105586 üzenetére
De, pont ezt mondom, hogy Hondás vonalról nem jellemző sem a VW-esek, sem mások lehordása. Évek óta napi szinten olvasom a Hondafórumot és néhány kivételtől eltekintve nem jellemző ez a mentalitás. A fórumozók nagy részének szerintem jelenleg épp nincs is Hondája és sokan VAG-oznak is jelenleg.
Az egyéniséges mondatodra pedig linkelhetnék ezer ellenpéldát, de szerintem ezt te sem gondolhattad komolyan. Illetve még ha igaz is lenne, ez akkor sem szülhet ekkora utálatot egy csoport ellen.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
VegyesTamás
senior tag
válasz !Overdose! #105573 üzenetére
mert sok hondás, csinálja az autóját de mind ugyanaz... 60as nyitott meg ültetés.. matrica. Ennyi semmi egyéniség, és közbe meg lehordják a VW-t persze ez nem ok arra, hogy bántsunk egy autót, szándékosan. Ez nálam olyan tett mintha embert ölnél, ha bizonyos emberekre gondolok nagyobb bűn az autóbántás. Legyen az VW vagy Honda, vagy Trabant.
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
jerry311
nagyúr
Attól függ milyen az a 621k km.
A másik fele meg, hogy a magyar vásárló már hozzászokott, hogy a 180k km-es autó úgy néz ki, mint a 621-es.
Haver most árulja a 10 éves, valós 160k km-es Vauxhall Meriváját. Nem rohad, nincs szétülve az ülés, nincs szétkopva a kárpit, nem porlad a kormány. Motortér is száraz, nem folyik, csöpög semmi. Alufelni le van ütve pár helyen mert bénán parkol, de ennyi. Ha nem nézem a korát, akkor ez az állapot egy 3-5 éves max. 50k km-t futott autónak felel meg Magyarországon.!Overdose!
VW --> VolksWagen --> Népautó. A nép meg... Trololo
Képzeld el, hogy az átlagember mennyire hülye.
Utána gondolkodj el azon, hogy a fele még az átlagnál is hülyébb.
Ezek után mit várhatunk el? Ez kb. az az értelmi szint, mint amikor a FTC - UTE ultrák egymásnak esnek. Nem lesz tőle jobb egyik csapatnak sem, hogy a szurkolók összeverik egymást. Nem követi semmilyen tudományos áttörés. Nem növekszik a GDP, nem csökken az államadósság. De hát a primitív állati ösztöneiket kielégíti, hogy jól szájba vertem a köcsög fradistát/újpestit/bmw-st/trabantost/stb.[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz !Overdose! #105573 üzenetére
Az ilyet szépen meg kell fogni és pusztán gyógyászati céllal néhányszor tisztességesen szájba verni, hogy hátha helyrerázódik tőle az a mazsolányi agya. Szmók & Szarral meg nem kell törődni. Van aki kinő ebből van aki nem. Szerintem vérciki ha egy húzott dízel szemmel láthatóan füstöl van aki direkt élvezi mert mekkora poén. Le kell szarni. Nem akarok senkit önbíráskodásra vagy bűncselekményre felbujtani és az erőszak sem megoldás (dehogynem ) de én biztos levernék pár parasztlengőst az illetőnek a károsult helyében.
Analóg vén majom egy digitális világban
-
-v-
addikt
válasz !Overdose! #105573 üzenetére
a múltkoriban már kivágták egy Honda összes gumiját és VW emblémát karcoltak a motorháztetőbe, most pedig az egyikük végigkarcolt egy Hondát, mert túl közel parkolt hozzá
Mi a fax Törném el a kezüket ...
-
#67688960
törölt tag
válasz !Overdose! #105573 üzenetére
ennek szerintem semmi köze a márkákhoz, viszont az elmebetegekhez annál inkább
-
tomiii.
aktív tag
válasz zolikaDB #105563 üzenetére
Még szerencse, hogy azért nem minden alkatrészt néznek egyesével, nekem is az első-hátsó futómű fékestől, mindenestől típus idegen lesz, osztókör is 4 --> 5 lyukas és még nekem kell félnem, hogy jobb, erősebb, tartósabb futóművet, nagyobb fékeket teszek fel. De legalább majdnem ugyanúgy néz ki, mint a gyári.
-
!Overdose!
őstag
Szerintetek miért utálják a VW fanatikusok (tisztelet a kivételnek) a Hondásokat? Mit ártottak vajon nekik? Az még oké, hogy Honda gyalázó "poénvideókat" és képeket készítenek, de a múltkoriban már kivágták egy Honda összes gumiját és VW emblémát karcoltak a motorháztetőbe, most pedig az egyikük végigkarcolt egy Hondát, mert túl közel parkolt hozzá (ami persze nem szép dolog) és még fennhangon dicsekszik is vele. Másnak anyagi kárt okozni szerintem már túl megy minden határon. Teljesen érthetetlen az egész, főként annak tudatában, hogy a Hondás társadalomra bár nyilván előfordul, de nem jellemző a VW-esek vagy egyéb más márka kedvelőinek az utálata. Hondafórumon is sok VAG tulaj van és ez eddig semmi problémát nem okozott. Nekem is volt VW-em és a jövőben is tervezem/terveztem a vásárlását, de a Smoke&Charm és a mostani esetek után komolyan elgondolkoztam rajta, hogy szeretném-e, ha az előbbiekkel azonosítanának. Komolyan nem értem, hogy erre miért van szükség.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
#16514048
törölt tag
válasz Integrale #105566 üzenetére
Mondjuk ez még egy régebbi i20. Vagy ez az alapja a mostaninak is?
Egyébként ezen a szinten van akkora különbség, hogy érdemes legyen ez alapján választani? Szerintem elég biztonságos lehet mindkettő, illetve lehet úgy is ütközni, hogy egyikben sem élnéd túl. Amúgy is fenntartásokkal kezelem az ilyen teszteket. Kb. olyan, mint a gyári fogyasztás, a gyárak ezekre a tesztekre készítik fel a kocsit, csak azt lehet megtudni belőlük, hogy bizonyos laboratóriumi körülmények között hogy teljesítenek, a való életben sokszor más a helyzet.
-
maglew
aktív tag
Sziasztok!
Hol találok törésteszteket, melyik típus a biztonságosabb?
Hyundai i20 2015 vagy Suzuki Scross.
Próbáltam utánajárni mindegyikre azt mondják, hogy 5*-os mindkét típus, de azért nem mindegy egy frontális ütközés esetén hogy melyikben éli túl az ember. -
zolikaDB
veterán
válasz parandroid #105562 üzenetére
Tudom, régóta követem a Boba Racing-et és a Vampirt.
Viszont, ez a vas Magyarországon teljesen esélytelen. És igen, odakint bármilyen kemény vas utcára kerülhet, és közlekednek vele. Ennek típus, de nem márkaidegen a futóműve, váltója, motorja, és a 4 kerék miatt gondolom a kormányszerkezet is. A többit nem tudom, a kasztni VAG
Itthon sokkal kevesebbért is megb@sznak.
Csak azért linkeltem, mert nem telepi, de versenyautó, ami németeknél a Lidl-be is elgurulhat szombaton vásárolni, anélkül, h a fakabátok utánad erednének szirénázva, míg Kanálvájó Megatron Szándokán megélhetési bűnöz.
Itthon lehetséges az teljesen legálisan, milliók leperkálása nélkül az állam felé, h egy 1.6TD G2-be berakj egy 2.8 VR6-ot, arra egy kompresszort, és ehhez új futóművet, nagyobb fékeket stb?
Szóval, ebbe kevesebben állnak bele.
És az megy, h látod a teszkós led-es eharminc6-ot, amiből dől a korom amikor sárgára vált a lámpa, és köcsög tuningos. A Merci, aminek meg rá van engedve a kasztni a kerekeire, és 1 misi bele az air, akkor azt is üldözzük, mert tuningos
Szóval, itthon visszás a megítélés, és nincs kultúrája sok dolognak... -
parandroid
félisten
válasz zolikaDB #105555 üzenetére
Nem látom az igénytelen faragott vasat... Nem néztem végig a videót, csak belenéztem, de a csávónak a sisakja (!) kábé többe kerül, mint egy szakadt háromhúszté, aminek a bolgár és román kollégák a parkolókban kézzel méretre vágják a rugóit, és jól felszerelnek occsó ledekkel, amiben pár dióda már eleve DOA.
Első ránézésre ez egy konkrét versenyautó, ami történetesen itt tényleg kaphat rendszámot is, nem egy telepi menőjárgány, aminek az árát ennek egy olaj- és szűrőcseréjénél elhasználják láthatóan hozzáértő kezek.
Nem mellesleg nem a sarkijóska műhelyében lett áttolva műszakin a kézfogásnál odacsúsztatott húszezres ellenében...
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
zolikaDB
veterán
Múltkor volt szó arról, h a germánoknál csak a szakadék ká európai jár igénytelen faragott vassal.
Náluk ez forgalmival, műszakival rendelkező autó: 16Vampir
És ha a belét megnézzük, seggbekúrós mutatványként megállná a helyét kb nálunk is... -
nagyúr
válasz szőröscica #105550 üzenetére
itt ugyanez az 1.0 aygoval ha kihuzatom akkor varosban hasznalhato
-
gzbotii
nagyúr
válasz szőröscica #105550 üzenetére
Őszintén, én még 4000 fölé nem pörgettem, 3 napija van nálam, még ismerkedünk.
De azért 3000 környékén is húzhatna jobban. Ennyi amit fel tudok róni neki.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
nagyúr
Kaptam céges autónak egy Yarist (XP10). Nagyon kellemes csalódás. Egy 1.9TDI Golf4 és e közül, azt kell mondjam, ez volt a jó választás.
Nagyon könnyen jár minden pedál, kormány. Váltó kicsit kattogós, de esze veszett pontos - megkockáztatom, a legpontosabb azok közül, amit eddig vezettem.
Ami a gyenge pontja, de az nagyon, az a motor. 998ccm 30ig nincs baj, utánna dinamika 0 és -2 között van . Az én B Corsa 1.4 16V egy rakéta mellette.Aki esetleg egy olcsó, főleg városi autót keres és nincs gyerek, akkor oda +1 részemről a Yarisnak.
Ja, és a fogyasztása is arcpirítóan jó - szerintem.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Csaby25
őstag
válasz hobizoli #105534 üzenetére
Hat igen, ezen en is elgondolkodtam...
Meg gondoltam a Focus II-re de nem igazan talalok olyat mi beleferjen 4000 euroba automata klimaval.
Meg szoba jott Toyota Corolla szedan (a hatchbacknek tul kicsi a csomagtere), Toyota Auris.
Corolla-t nem igazan talalok automata klimaval, az Auris tul draga...A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
zolikaDB
veterán
Nem nagy írás, de itt van pár szó a 2.5 V6 Mondeo motorjáról... Kezd tetszeni a vas
De valahogy nagy arányban állnak az elégedett tulajok a népítéleten.kornelka: mi a különbség a dízelek közt? Melyik a leginkább szarospalacsinta? TDDI, TDCI-ket látok.
ST220 turbós?
[ Szerkesztve ]
-
-
Tamás008
tag
Sziasztok. Szerintetek melyik, milyen háromajtósat első autónak? (Összeg: 800ezer)
Toyota Corolla, Ford Focus, Fiat Stilo? Köszönöm. -
tomiii.
aktív tag
válasz zolikaDB #105522 üzenetére
El is felejtettem, egy kis backstage: semmi sem örök
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
Csaby25
őstag
Ha mar itt tartunk mit ajanlotok meg a VW Golf V-n kivul kis csaladi benzines auto hasonlo arban..?
Sajnos ragaszkodnek az automata klimahoz...[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Csaby25
őstag
Es ennek mi a hatranya...?
Totalcar: "Talán nem túl merész levonni azt a következtetést, hogy használt, főleg olcsóbb autóknál csak speciális esetekben éri meg a dízel. Ha nagy autó kell, ha sokat megy vele, és jellemzően nem városban"A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
TaaT
nagyúr
válasz Csaby25 #105520 üzenetére
Ebben igazad van.
Azért ha meg akarod magad kímélni a koxosodástól ami az FSI-k egyik velejárója, köttesd ki a kipufogógáz visszavezetést.
Give them hell Ukraine!
-
Csaby25
őstag
válasz hobizoli #105515 üzenetére
Hat en kb. 80 km-t teszek meg naponta, nem varosban ,de nem is annyira dimbes-dombos.
A dizeltol azert tartok, mert ugye ha valami gaz van a motorral akkor melyebben kell a zsebbe nyulni.
Es ugye ha nem volt megkimelve a motor hidegen, vagy nem tankoltak "rendes" uzemanyaggal akkor a bizony baj lehet vele, ugy tudom hogy a ezekre a dizel sokkal erzekenyebb mint a benzines.
Szoval en csak garival vennek dizelt, vagy egy jo ismerostol akiben megbizok.A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Csaby25
őstag
Ok, ok kozben megtalaltam, en voltam a bena
Ki is toroltem a hozzaszolasbol, koszi a linket ez hasznos mert realis ertekek, nem gyari...
Amugy van kulonbseg...A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
hobizoli
nagyúr
válasz Csaby25 #105504 üzenetére
annyival nem valoszinu, hogy kevesebbet eszik, mint amivel dragabb uzemannyagal jarathato, de nyugosebb technika
de mk5-nel nemtom kell-e meg a kenmentes premium benzin bele....lehet ott mar nem kell
hegyvidekes, dimbes-dombos utakon jarni en inkabb vmi nyomatekosabb turbodizelt vennek szivo benzines helyett, pl egy 1.9 vagy 2.0-s egyseget
emelkedo = nyomatektemetobenzinmotorral amugy nem nagyon lehet trukkozni, mert csak jo AFR-l mukodik rendesen
szegenykeverekes mod max dugoban dekkolva alapjaraton lehet, meg kertvarosban kruzolva 20-30-l "jo" neki, de itt ez a "jo" is erosen idezojelben ertendotöbb drón kell ;P
-
Csaby25
őstag
[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
-
TaaT
nagyúr
válasz Csaby25 #105502 üzenetére
"ez az egyik oka annak hogy ezt valasztottam."
Nem hiszem hogy akkora különbség van a 8V és az FSI között, itt nézelődtél már? http://www.spritmonitor.de/
Amúgy utána kell nézni, sokan 95-össel használják az MkV FSI-t.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
Csaby25
őstag
joamilestoné: Jelenleg tobbet jarok varosokon kivul
Mágus2: Remelem ez nem nagy dolog
hobizoli: Hatha kihozom a dragabb benzin arat az alacsonyabb fogyasztassal, mert allitolag az FSI kevesebbet fogyaszt mint a sima, ez az egyik oka annak hogy ezt valasztottam.
Koszi mindenkinekA kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.