Hirdetés
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz
hurenzon #115699 üzenetére
egészségükre.
szerintem nagyon max. 400-at ért!
nagyon max!
gondolj már bele, hogy egy full fapad swift!
nekem volt, de akkor is az marad.500-ért mondom egy keveset futott jó állapotú megane-t vennék.
(#115703) [rvilike] : megyeget. egy kétszer odaléptem már neki, de amúgy már nem vagyok olyan, mint régen
előbb valami fostalicska felhúzott, úgyhogy kikerültem padlón jobbról, lépeget lépeget.
rövid a váltó, ezért erősebbnek érezni, mint amilyen. meg ugye gokart feeling a 195/45 r17-en
azért 2-esbe, 3-asba még meg lehet villogtatni az asr lámpát -
Kornel
veterán
válasz
hurenzon #115665 üzenetére
500k-ert autot kapsz.
Kivanj nekik sok sikert az eladashoz.
Most neztem, hogy ha kesobb kene egy "csaladi" auto is a sport melle, akkor vennek egy 1.4-es thaliat, 700-800 korul mar boven 10 ev alattiak is vannak pl.
De 500-ert mar jo megane-t is kapsz, punto2-t, de meg lehetne folytatni a sort.2008-ban vettem egy 5,5 eves swiftet 12000 km-el 550k huf-ert.
4 ev mulva 120k-val tobbert adtam el -
-
tresh
veterán
válasz
hurenzon #103234 üzenetére
Tanuld már meg minden francia autó sz@r ez nem kérdés
Csak a jobb oldalon lévő kipufogós autók a királyok pl honda,suzuki .Ja nem de ez lényegtelen
Imádom amikor úgy alkotnak véleményt hogy a szomszéd kutyájának aki eladta az etetőtálkáját annak a gyártójának az egyik szalagmunkásának volt egy picasso-ja és ő mondta hogy soha többet nem vesz mert akkora sz@r. Volt nem egy nem kettő francia autóm , most németem van mert ezt is kiakartam próbálni de semmivel se érzem többnek mint a korábbi autóim sőt
-
Vesztor87
senior tag
válasz
hurenzon #102282 üzenetére
Köszi
Kicsit hihetetlen mikor azt írják hogy az 1,6-os alig megy, akkor valamit nagyon elkúrtak. Szülők Ignise V-ben felgyorsult óra szerint 170-ig (nyilván nem rakéta), ahogy a családban lévő 1,4-es G Astra is, szval nem kellene nagy mutatványnak lenni az óra szerinti 180-nak szerintem, még ha nem is spm fokozat az V sebességÁt lehet állítani hogy a sebességet mutassa a km számláló?
-
DeFranco
nagyúr
válasz
hurenzon #102269 üzenetére
1.6 onnan indul meg, persze nincs spm fokozat abban sem, de még van értelme rálépni a gázra, vesz lendületet
@lsc: látom jól tettem, hogy prelixet vettem, az teljesen jól visz mindent. bevált. auto xs-ből nyárit próbáltam, már nem tudtam hogy pumpáljam, hogy kifogyjon végre.
-
tresh
veterán
válasz
hurenzon #102263 üzenetére
bezony az 1.6 fóka motor eszik ráadásul 140 nél pályán meg süketülsz benne legalábbis a fóka 2-be tuti... plusz kiforogja belét 140 nél 4000-et...és onnantól semmi erő nincs benne...7-8 litert lazán le nyel... akkor a mazad 6 jobb választás hosszabb útra , erőre is és fogyasztás legyen 1 liter plusz én tuti azt venném
-
hobizoli
nagyúr
válasz
hurenzon #102049 üzenetére
az a baj ezekkel a 5-6gen civic-ekkel, hogy szinte minden fanboy vmi megagiga tuningalapnak kepzeli
pedig igazabol qrvara pont nem az
legtobbje azt latja, hogy na jon az x meg az y a kulonbozo versenyeken es fubazzeg repesztenek
de ok ezt onreklambol csinaljak, mert mind ebbol elnek, hogy ezeket latva az elalélt fanboy juzerek hozzajuk hordjak megtunneroltatni a sajat autojukat is, jopenzees hiaba van hozza annyi minden, ez pont arra bizonyitek igazabol hogy gyarilag(!) annyira ki van dekazva, hogy hozzanyulsz barhol is elkezdve akkor cserelhetsz kb mindent, ez hozza magaval azt, az miatt ezt is ki kell ganyezni belole... ami gheccci sok loveba fog fajni, az ziher
athuvelyeztetni, meg a blockguard, also nyugvocsapagy merevito, meg a kovidugo es a H avgy I profilos hajtokarok, meg a kompletten "megcsinalt" hengerfej, etc etc, nem is marad gyari alkatresze benne szinte, mire vegzel
es ha magad csinalod is az egeszet, hogy nincs munkadij sem, a kicserelendo alkatreszek bodulet ammot kitesznek mar akkoris
ennyi mindent kicserelve a zsigulit meg a dacia-t is meg lehet fujni, mert ezek a cuccok a megfelelo mennyisegu loveert vannak azokhoz is (altalaban a gyartok itt mar nem tesznek diffit, hogy mibe kell, egy arban megy)
ha meg csinaltatod, akkor nyugodtan szamolj hozza egy minimum 200k-s munkadijat is, mert ezt senki nem a sarki pistabacsi szerelovel fogja osszerakatni, hanem olyannal aki mar latott ilyeneket, az meg tobbnyire mas dijszabas szerint melozikha meg beut a menyku, akkor ujra osszerak(at)ni megint egy valag lovetta
ami a jo tuningalap igazabol, hogy alig kel vmit cserelni, es ugyis jo
-
DeFranco
nagyúr
válasz
hurenzon #101999 üzenetére
első ajtó jobban rohad, és a csomagtartó igazán csak abban az esetben, ha ghia felszereltségű az autó. ott ugyanis króm a díszcsík és valahogy ott összeveszik a fényezés meg a krómozás között a sok kicsi elektrolit vagy mi, aztán nekiáll rohadni a kettő közötti résben. fail.
facelift utániak ugyanúgy rohadnak a kritikus helyeken, nincs különbség, azt hogy a fl előttiek ezen kívül hol meg hogyan rohadnak nem tudom.
első sárvédő sarka a kerékívnél lent, ajtók alja, csomagtartóajtó alja, illetve a ghiánál a díszcsík
mindenhol a félretervezett vízelvezetés az oka, de egyik sem teherviselő elem, egyszerűen javítható ha minimális kezelést kap legalább. nem egy rozsdaboglya a kocsi amúgy, ezek is konszolidáltan rohadnak el, javíthatóak.
-
Declare
őstag
válasz
hurenzon #101944 üzenetére
4 eve 1 tlajnal van, akkor miert van rajta zsir uj rendszem...azert ez gyanus
lenox: milyen gumik (marka, meret) ? Csak kivancsisagbol. Teli gumi/nyari guminal szoktak irni 0,5-1 litert, de nem hiszem, hogy ez elsösorban varosi fogyasztasnal jön ki....nekem kicsit soknak tünik ez a különbseg csak a gumi miatt
-
!Overdose!
őstag
válasz
hurenzon #101771 üzenetére
"olyan idő autónál már ajánlott a 10w40"
Borzasztó rossz hozzáállás.
Ha jó a motorja, akkor miért ne mehetne bele az 5-ös olaj, feltéve, ha a gyártó is engedi? Miért nyilvánvaló, hogy kopott már az a motor? Ha mégis kopott, akkor pedig fel kell újítani és nem vastagabb olajat tölteni bele. Én egy '98-as, 230+k km-t futott autóba is 5W-40-et használok. A csereperiódus alatt nincs változás a nívópálcán. A kompresszió és a károsanyag kibocsátás gyakorlatilag a gyári érték. És akkor töltsek bele 10W-40-et, mert már ennyi idős? LOL
-
nesa
veterán
válasz
hurenzon #101391 üzenetére
2 db van nekunk, ugyhiszem eddig a 2db on 1db lengokart kellet cserelni, ossz vissz, plusz a szokasos olaj cserek.
1-2 even belul majd a 16V aktualis lesz a lengokar csapagy csere is, az cirka 10k+ munka, a tipomhoz olcson vettem ilyen keszletet az valami 5k volt a 2 keszlet, szerintem olcson fentarthato, es jol osszerakott gepek a 2 es puntok. -
-
válasz
hurenzon #101381 üzenetére
Azt én is utálom ha előre próbálnak alkudni. Az más ha már megnézte a vevő az autót és elhatározta hogy meg akarja venni. Onnantól beszélhetünk az árról
Telefonban meg senki ne akarjon alkudozni mert elküldöm a pics@ba
Volt egy kisebbségi egyén aki felhívott szombat hajnalban, hogy 200-ért azonnal vinné az autót (275-re volt kiírva) és hogy neki tutira tudnia kell, hogy odaadom ennyiért mert ő aztán potyára fel nem jön Mucsaröcsögéről. Alig bírtam lerázni... Másnap elvitte egy normális fazon 250-ért
-
válasz
hurenzon #101378 üzenetére
Ja persze
Ha ott vagy, megdumáltatok mindent, előcsapod a gempát és azt mondod hogy 700-ad van, akkor fog engedni hidd el. Bele kell menni a játékba, én is elhoztam 870 helyett 760-ért a verdát. + Amikor eladtam a suzukit én is belekalkuláltam egy 15%-os alkut.
De ha minden kötél szakad akkor sem rossz 780-ért egy hibátlan verda. Bár ugye olyan nincs, max ha szalonautó lenne, 8 éves autón lesz hiba csak keresni kell
ha találsz akkor már meg is van az alku alapja
-
válasz
hurenzon #101370 üzenetére
Jó-jó, de konkrétan mit cserélt és miért? Csak példaként mondom, hogy az én 14 éves 148.000 km-t futott autómban még gyári kuplung van, bontatlan váltóval és motorral, mellesleg városban használták.
Akkor miért kellett "kicserélni a fél autót" 160.000 km-el ami főleg autópályán volt használva?
Vagy nála ez azt jelenti hogy vett rá féktárcsát meg betétet
-
nesa
veterán
válasz
hurenzon #101359 üzenetére
Nekunk van egy ilyen 60 lovas is, varosba szerintem isteni, azert sztradan se kell izgulni csak kivarni
#101366) focvis
Nekem egy dizelem se megy orszaguton 75 fok fole nyaron se, varosba vagy tartos 110-120 felett erik el a 90fokot, ilyen orszaguti 90 korul mind2 75 korul mozog. -
-
-
Kicker
őstag
válasz
hurenzon #61808 üzenetére
lépcsőshátú, 2007-es, 1.6 benzin, 102 le, bse motorkód, 180 ezrenként kéne vezérlés cserélni, 30onként olajat, de erről lebeszéltek 120-ra és 15-re.
Vidéken hajtom, 7-es fogyasztás, most voltunk Prágába 140-es tempo oda-vissza pályán, 8,1 volt az átlag.Belül nincs kopva, kívül minimális esztétikai hibák. Tavaly márciusban vettem 127 e km-mel, most 161 e van benn, egy izzót cseréltem és olaj+szűrők+gyertyák, ja vásárláskor vezérlés szett 110E ft-ért, szakszervízben. Illetve egy hátsó lámpát, mert 6 led nem égett a nagyon sokból.
Hirtelen ennyi.
Ja és dízel kontrához : drágább a dízel sok százezerrel, gond nélkül nem megy el 100-150 e km-et a dízel a nem tökéletes konstrukció miatt, a benzinesnek jobbak az esélyei, a használt piacon, 5 évesnél idősebb autónál.
-
-
-
-
runner 125
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Horgász topik
- Egy vagyont költ humanoid robotokra az egyik kínai EV-gyártó
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Víztisztító berendezések - kancsók - szűrőbetétek
- iPhone topik
- Gaming notebook topik
- XMLTV EPG letöltő progi
- Megkapja az FSR 4-et a PlayStation 5 Pro
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest