Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Házimozi belépő szinten
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- RAM topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Kickass
őstag
válasz
mokus1 #75461 üzenetére
Magával a motorral nincs sok para, egr-t szokás kiiktatni (falazni) ha már végleg baszakodik és a tisztítás nem segít vagy megelőzésként (ezt se tudja mindenki úgy megcsinálni hogy ne dobjon hibakódot utána), esetleg még a dpf lehet para (eltömődik) de ezt is ki lehet iktatni max a greenpeace-sek ánuszon inzultálnak
, mechanikusan nincs rá panasz, nem szokása csapágyasodni vagy hengerfejes lenni lépten nyomon, de persze mindent ki lehet nyírni.
Na meg a szokásos kettőstömegű, nem borul le túl hamar, de ha már remeg akkor csere.
Talán még a VT-s csiga is el tud kokszolódni, de általában azt is elég kitisztíttatni.
Átlagos modern dízel. -
probizz
tag
Üzemanyagszűrőt milyen gyakran szoktatok cserélni (km)? Köszi. (1.9 TDI 2002, 110LE)
-
Nkhnál nincsma ügyfélfogadás, holnap telefonáljak
-
a_tesz
Korrektor
válasz
bitpork #75462 üzenetére
Elvileg ha azonos motorkódú a motor, mint ami papír szerint benne van, akkor nincs vele gond, mivel kint is sokszor csak a motorkód van beírva, nem a motorszám. De ez is változó, én 2011-ben vettem a Swiftemet, és a forgalmiba mégis beírták az egész motorszámot, ismerős egy fél évvel előttem vett egyet, neki csak a kódot írták be. Igaz, nem ugyanabban az okmányirodában csináltattuk, szóval sok múlik az ügyintéző néniken is.
-
TaaT
nagyúr
Előfordul az ilyen
-
-
zolikaDB
veterán
TaaT: G3 TDI kombiban melyik felszereltseg volt a legmagasabb?
-
kpal
nagyúr
válasz
runner 125 #75458 üzenetére
Debibe van 1 biztos a minap lattam
kicsit fura volt az biztos .
-
w333
félisten
Nem tudom ... de az biztos hogy kb. 80% a városban autózik, (hozzáteszem nagyon nyugodtan vezet, és általában olyan útvonalakon közlekedik ahol nincs nagy forgalom) és a műszerfal ennyit mutatott
Autópálya kb. 7-8 komolyan mondom én is meglepődtem, azért ez nem olyan rossz
-
-
w333
félisten
válasz
mokus1 #75461 üzenetére
Elég jó és nagyon erős ... viszont a fogyasztása parádés kb. 10-11 L
Szerk.
Kb. egy órája beszéltem ismerősömmel, németből hozza az autókat (ezzel foglalkozik) most van neki egy új (1-2 éves) 535i néztem a fogyasztását városban átlag 9 L azért ez elég baráti
Mondta hogy a diesel kb. 1 L eszik kevesebbet viszont sokkal szervizesebb, így ő maradt a benzinesnél -
-
nyogo83
senior tag
válasz
bitpork #75462 üzenetére
Elméletileg létezik a külföldrôl behozottnál. Az enyémen a motorszám egyik számjegyét nem tudták eldönteni micsoda/nem tudták leolvasni. Kapott egy bejegyzést a forgalmiba mikor kiállították, hogy nem olvasható a motorszám. Amúgy a többi minden ügyintézés, vizsga miegymás ment ugyanúgy mintha meglett volna.
-
Hogy van most a motorcsere itthon ? Mi kell hozzá?
Létezik hogy egy motorhibás behozott autóban a regisztráció előtt motort cserélnek, majd úgy regisztrálják hogy nincs hozzá papír? -
mokus1
addikt
Mi a vélemény a 159-es alfa 2,4 JTDM motorjáról? Megbízható vagy kerülős?
-
8th
addikt
válasz
runner 125 #75458 üzenetére
Még pickup is.
-
hdman
őstag
Valakinek Varga Viktor Porsche-ja? [link]
-
Kornel
veterán
válasz
#10726912 #75443 üzenetére
pedig de, saját magam tapasztaltam meg
és végig szervizelve volt, sokáig márkaszervizben, de utána is teljesen végigkövethetően.
viszont egy nyamvadt fojtószelep potméter hiba miatt komplett fojtószelepházat kellett volna cserélni, ami csak gyáriba volt, 100+k, akkor ért a kocsi 700-ata bontott meg ugyanolyan fos volt... és ez csak egy példa, ez már a sokadig "apróság" volt, amit meguntam
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
A long passat(lingyu) csak kínában volt elérhető, ezért nem értik a népek, hogy mitől nagyobb a superb. A skoda mindig a lehető legnagyobb bódét rakja az adott alvázra.
-
TaaT
nagyúr
"A Passat a Superb-bel van azonos padlólemezen."
Typhoon47:
Fogalmazzunk úgy hogy a superb van nyújtott passat padlólemezen. Ebből kifolyólag a 2t nem szokták egymáshoz hasonlítani ha a helykínálatról van szó.
Tiger.huhhhh: "akkor mi épül mire?"
Golf padlólemez = Jetta, Octavia, A3, Leon, TT
-
#10726912
törölt tag
kornelka: Pedig elvileg nem kéne..10 évesen? De sok mindent az előző tulajok határoznak meg.
footy: Most tényleg nem mentegetőzésképpen írom, de ez villant be nekem is, hogy ha a SUPERB nagyobb mint az Octavia, és az Octavia a Passattal egyméretű, akkor mi épül mire? Sosenem fogom ezeket az adatokat megjegyezni:S
De aztán csak leírtam. Kösz a felvilágosítást
8th: Legalább sejtjük, hogy néz ki a fórumlakó nyakkendősen
TaaT: Le fog egyszer jári a szerk időmKösz neked is az infót
-
8th
addikt
-
#10726912
törölt tag
Ok
(bár a Passat is akkora mint az Octavia kb...és a SuperB se lenne nekem elég nagy
).
A Leonnak egyébként a külseje nem jön be. Az utolsó, amit kedveltem külcsínyre a SEAT-tól, abból is EZ a darab. Szeretem az egyszerűbb darabokat kinézetre.
Azért télen inkább hanyagold az étolajat, bár nincs is jobb a sült krumpli szagtól az utakon
Kiscicás pucsításhoz meg vegyél quatro-s LEON-t -
w333
félisten
válasz
#10726912 #75420 üzenetére
Azért csak Seat mert a Skoda már túl nagy a Passat és Golf 4 pedig sokkal drágább (sok csilliárd km -el), a Leon 1M a régi megbízható 1.9 TDi (110LE) étolajjal is elmegy 500e km. és kevés kb. átlag 6L fogyasztással, sportos, szép külső + belső, kanyarban befekszik mint egy kiscica
-
Kornel
veterán
srácok, mindenki azt vesz, ami akar, maximum arra jó ez a fórum, hogy az idetévedőknek bizonyos dolgokra rávilágítsunk.
ha újat vesz, sokat bukik az értékvesztésen, ha benzinest, akkor az üzemanyagon, stb. stb.
mindenki elmondja a véleményét, aztán aki olvassa, leszűri belőle, amit hasznosnak ítél, vagy amivel azonosulni tud.
és mindezt meglehet úgy is tenni, hogy nem robban ki ciklikusan a benzin vs. dízel, német vs. japán, premium vs. proli vita.
szerintem. -
#10726912
törölt tag
válasz
DeFranco #75426 üzenetére
Nem lett írva sehol, hogy prémiumot vegyenek, sem azt hogy lefingottat, sem az, hogy erőgépet. Ezeket te sarkítod ki, te emlegetted. Japánok is és németek is gyártottak mást.Nem csak erőgépet, nem csak prémiumot és nem hinném, hogy mind le van fingva. A suzuki és a dacia emlegetése is (más alternatíva nélkül) nem több puszta sarkításnál. Pont Te is megtetted azt, hogy megvettél egy Focus-t, rendbe raktad, kicserélted amit kellett rajta, és használod. Tehát pont nem értem megint. De sokadik alkalom már ez, hogy nem értem, miért és minek és mit írnak itt. De biztos USER erroros vagyok (megint).
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Bdanyy #75425 üzenetére
Itt nem az önigazolásról van szó, hanem az elfogadásról.
Szerintem abban semmi önigazolás nincs, ha valaki azt mondja: "el tudom fogadni, meg tudom érteni hogy valakinek egy dacia ésszerű alternatíva"
Most játszhatnánk egy tegyél x-et az önigazolás mellé:
a) "el tudom fogadni, meg tudom érteni hogy valakinek egy dacia ésszerű alternatíva"
b) "ki az a fasz aki ezt megveszi amikor vehet egy lefingott prémiumot is ezért a pénzért, aztán majd megbütyköli valahogy, kispolgári sz*r csökevények, ezek miatt van annyi f*s az utakon, mindig el kell fordítanom a fejem ha egy suzukit látok már fáj a nyakam"játékot, de őszintén szólva már unom, úgy hogy ezt itt én most letettem.
Tőlem aztán mindenki boldog azzal amivel, engem nem érdekel, a véleményemet továbbra is leírom, és akinek nem tetszik rajzoljon le és tépjen össze nyugodtan...
-
Bdanyy
addikt
válasz
#10726912 #75420 üzenetére
Sok ilyen topicban szeretik az önigazolást a userek
footy: igen. Viszont pl itt, vagy másik topicban is felmerült talán, hogy az octavia/toledo igénytelenebb mint a passat, 1.6-okat összehasonlítva. De hogy ez tényleg igaz-e, és a tdire is vonatkozik, azt nem tudom.
-
#10726912
törölt tag
válasz
DeFranco #75421 üzenetére
Együtt élek vele, apám-anyám az volt, párom szintén, sőt, járunk Zacher talikra is.
Lájkolom óránként a Zacher oldalt is
Játszunk kérdezz-feleleket? Mert nekem nincs kedvem, elnézést.
zsolt19900:Az Opel Astra G sem kényelmes számomra. Lényegtelen, hogy mekkora vagyok.
footy: Az elvileg lényegtelen (nem kötekedésből írom), a megbízhatós autót kereste. Ha azt írja, hogy megbízhatóból a SEAT, mert az tetszik neki ezért azért, akkor semmi bajom. Így inkorrekt kicsit. -
#10726912
törölt tag
válasz
DeFranco #75414 üzenetére
VAGY szuzukit, vagy dácsiát! A többi csak tyúkól lesz! ÉRTETTEM
Mindenkit megkérek (téged is nagy tisztelettel tisztelt DeFranco, hiszen sajnos Te is bele tartozol), hogy azonnal hirdessétek meg a járműveiteket és vegyetek egy megbízható LOGAN-t!
Vagy vegyetek egy kotlóst, legalább lesz mire használni a nem megbízható pénznyelőket.
Nem lenézés az, ha más alternatívát is lát az ember a sz.r és a sz.r helyett. (elnézést azoktól, akiknek ilyenjük van, nem nekik szánt személyes sértegetésképp írtam, ha nekik megfelel, akkor használják egészséggel). Inkább ennek leírása absurdum. AD végtelen.
De már eljutottam oda, hogy csak szemlélődő vagyok ebben a fórumban és csodálkozok. Mindig van egy egy sláger fiat megane suzuki behajtott tükrös cng-s dácia yaris, ami mellett a többi csak pénz(el)verde.
footy: Pont ezért nem értem, miért csak SEAT. Skoda mitől nem jöhet pl szóba? S a SEAT-tal mennyire egyen értékű a Suzuki? A logikáját nem értem.
De amúgy mindegy: Dácia vagy Suzuki. A többi 4 NÉGY Négy fakkos kotlós tartó (ötödik helyre a muskátli kerül)
Éljen az off. Uff.
zsolt19900: Nem az a legtágasabb autó. Nem is kényelmes számomra. De szeresse az, aki ajánlja vagy aki megveszi. Lehet alternatíva is. a Dacia és a Suzuki is.
Csak ne ez legyen már az egyetlen és az egyetlen.De én biztosan nem fogok ajánlgatni egy autót sem. Megvan már mindegyik típusnak a reklám arca itt.
-
Bdanyy
addikt
válasz
neduddki #75413 üzenetére
pontatlanul fogalmaztam olyanról amiben biztos sem vagyok, ebből nem lehet jól kijönni
arra gondoltam hogy az 1.6 leon futóműve stb igénytelenebb szerkezet (1.6 passat lengőkarjaihoz képest) az 1.9tdi meg úgy rémlik olyasmi mint a passatban van. De megkockáztatom hogy nem így van, nem jártam mélyebben utána.
-
Tankblock
aktív tag
válasz
zsolt19900 #75415 üzenetére
Gondolom a méreteire céloz vele.
Első autó vásárláskor nekünk is megfordult a fejünkben a Swift 2. Megmondom őszintén magam mögé nem fértem el kényelmesen pedig csak 180 cm vagyok. Nem tartottam jó ötletnek akkor még 1 + 1 tervezett gyerek mellé, mert nagyon kicsinek tűnt, a csomagtartója is. Ennek ellenére 1 v 2 embernek tökéletes méretű. Napi szinten bevállaltam volna vele a munkába járást. PUG 206 SW -t vettünk anno ugyanannyiból, és ha nem lopják el akkor a mai napig is azt hajtanám, mert az jó kisautó volt.
-
zsolt19900
őstag
válasz
#10726912 #75410 üzenetére
a szűkös suzuki kifejezést nem igazán értem én (sem) pl. miért szűkös egy olyan autó, amit teszem azt újonnan vagy 3-4 évesen megveszel egy gondos gazdától, és tudod, hogy x évig -teszem azt a láncos motor és egyéb kiszámíthatóan olcsóbb kiadásokkal járuló költségek miatt- tudod, hogy ha hozzá is kell nyúlni, akkor nem a gatyádat eszi le az a swift2 vagy ignis vagy splaccs vagy esix4, hanem azért marad is pénz a zsebedben
-
DeFranco
nagyúr
válasz
#10726912 #75410 üzenetére
Próbálok egyszerű mondatokban fogalmazni...
Ad1:
Ahhoz képest, hogy milyen könnyen van itt dobálózva azzal, hogy vegyél egy hajdanszép szartalicskát, és rakasd rendbe fillérekből magad, elég nagy csend szokik lenni, ha bármilyen random szakipari szerelő iránt érdeklődik valaki.Legyen az autóvillamosság, karosszéria, futómű, gumi, vagy csak általános jóautószerelő. A világűr csendes magánya a Jupiter és a Szaturnusz között ahhoz képest Tomorrowland záróbuli.
Ad2:
Ez a roppant magabiztosság a germán/jappán/random van benne kraft van benne stahl technológiában valahol a második és harmadik szerelőhöz talicskázás között szokik elmúlni, amikor már megint valami baja van ennek a szarnak, és már megint ugyanaz de még mindig nem sikerült a végére járni, de az kiderült, hogy a kocsi másik oldalán is cserés olyan egy havi átlagbérnyi alkatrész, meg amit még a bontás során találnak. Autós Coelho-k ilyenkor szokták előhúzni a "15 éves autótól mit vársz, kopóalkatrészek kopnak, különben is el kellett volna vinni átvizsgáltatni egy normálisabb helyre mint ahova vitted" lózungot. Aztán valahogy a kocsi eladósorba kerül pedig deszerette. Nahát.Ad absurdum:
A mai autóstársadalom (t.i.: autótulajdonosok halmaza) elenyészően kevés, egy számjegyű százalékkal becsülhető hányada rendelkezik azzal a tudással és azokkal a kapcsolatokkal, amivel egy "rendbe rakatós" állapotú exprémium exnagyvadat rentábilisan rendbe lehet rakni. A maradék 90+% pedig vagy vesz egy lehetőségeinek megfelelő autót, legyen az akár egy sandero vagy egy logan, vagy elhiszi, hogy csak jól meg kell nézni, aztán megél belőle egy teljes iparág.Így megy ez. Nem kell azt lenézni, aki belenéz a tükörbe, és azt mondja, hogy ezek a lehetőségeim, ezt választom, veszek egy új (vagy garanciás, tök mindegy) logant. Tudom mit veszek, tudom, hogy kopog, meg puritán, de ez a realitás.
Sokkal többre tartok egy ilyen embert annál, mint aki 'millióért vesz egy ódivolvóbéemvét, aztán meg a cigipénzből spórolja a végén a szervízre a pénzt, mert kiderült, hogy nagyot akart f.ngani de belecsinált a nadrágba.
...nem sikerült
-
#10726912
törölt tag
Igen nagy a szórás a típus soroláson belül...ha nem tudsz venni luxus osztály valamelyikét, akkor inkább Swift? :s Miért nem veszel egy olyat, ami kielégíti kénye kedved, de elég régi, hogy megvehesd olcsóbban és rendbe rakasd? Pl A4-est veszel egymillióért, marad 500 ezred, és nem egy szűkös Suzukival jársz. A seat is simán lehet olyan szoppattyú, mint pl egy normálisabb német jármű. De van bőséggel japán is, és mindegyikre igaz, ha rendbe van rakva, kinyalják a tepsidből a kokszot.
Nem csak ennyi az alternatíva, amit felsoroltál -
TaaT
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyúrósok ide!
- A One Ui 8.5 és a Snapdragon 8 Elite 2 már biztos
- Kuponkunyeráló
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- sziku69: Szólánc.
- Óvodások homokozója
- Anime filmek és sorozatok
- Hálózati / IP kamera
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Battlefield 6 - Bemutatkozik a többjátékos mód
- További aktív témák...
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Akció! Újra Gamer EGEREK! Glorious , Endgamer XM1R , Nibio
- Bomba ár! Dell Latitude 5480 - i5-6GEN I 8GB I 500GB I 14" HD I Cam I W10 I Garancia!
- DELL PowerEdge R630 rack szerver - 2xE5-2650v3 (20 mag / 40 szál, 2.3/3.0GHz), 32GB RAM, 55992Ft+ÁFA
- PS Plus előfizetések
- AKCIÓ! Apple Macbook PRO 15" 2018 i9 32GB 500GB notebook garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest