A Netflix bejelentette, hogy megújítja a tévés app kezelőfelületét – ezzel párhuzamosan pedig generatív AI költözik az iOS-es mobilplatformjukra, ami lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy természetes nyelvi kérdésekkel keressenek tartalmakat.
Hirdetés
A frissítésre olyan időben kerül sor, amikor a streamingóriás igyekszik megtartani és kiterjeszteni a piaci részesedését egy egyre bizonytalanabbá váló piaci környezetben, amelyben a szakértők lehetséges amerikai recessziótól és visszaeső fogyasztói költekezésektől tartanak. A rivális Disney egyébként most még meglepetést okozott a streamingszolgáltatásával, és számos cég egyelőre igen kedvező eladási adatokkal és előrejelzésekkel áll elő.
A Netflix mindenesetre újratervezi a tévés app főoldalát, így személyre szabottabb ajánlásokat kapnak az előfizetők, a kereső és a saját lista pedig új helyre költözik a könnyebb hozzáférhetőség érdekében.
Heteken belül a mobilos élmény is frissül: a streamingóriásnál itt olyan vertikális feedet tesztelnének, amelyben műsorok és filmek klipjei tekinthetőek meg, majd érintésre a teljes verzió jelenne meg, az AI-alapú keresési opcióval pedig iOS-en beszélgetős formában lehet majd tartalmakat kutatni.