Hirdetés
-
Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
ph A Pro és a vezetékes változat után tehát itt a Razer saját rádiós megoldását használó változat, mely 8 grammal könnyebb is az előbbinél.
-
Továbbra is roppant népszerű a Resident Evil 2 Remake
gp Jelenleg több mint 13,9 millió példányt adtak el a játékból és még mindig sokan érdeklődnek a felújítás iránt.
-
Több Redmi, mint kolbász
ma Újabb premier készül, a Redmi 13 5G-n a sor.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz
Assimilator #108089 üzenetére
Az 1.8D Focusrol megoszlanak a velemenyek, de csak motor szinten, egyebkent jo auto, rozsdara kell figyelni jellemzoen az ajtok aljan. A Mazdanal szinten elofordul rozsdasodas, az 1.6 D Peugeot szarmazek.
Saabnal allitolag a hatso futomu a szerviz igenyes, ennek meg jol be is tesz a hazai utminoseg, az erosebbik twinturbo felesleges, a szimpla csigas 150 lovas is nagyon szepen viszi a kasznit, es nem eszi le a gatyad sem, egyebkent mind a ket varians Fiat JTD. Sokat nem.segit, de tamaszt adhat ez a cikk. Ilyen hasznalt teszteket kereshetsz a tobbi modellrol is, Focusrol talalsz a Totalcaron, Mazdarol szinten.Land: Kitalalom, 159 ?
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Dorien
veterán
válasz
Assimilator #108089 üzenetére
Focus TDCi-ből az 1.6-ost szokták ajánlani (PSA), az 1.8-as állítólag sokkal többet zabál. Ha nem mész évente 20-25e km-t, akkor szerintem a benzines (pl. 1.6 Ti-VCT) sokkal józanabb választás. Mazdából is inkább a szívó benzineseket nézegetném, ha nem magas az éves futás. A már 7-10 évet használt modern dízel mindig rizikós. (kettős tömegű lendkerék, porlasztók, magas nyomású szivattyú, turbó)
[ Szerkesztve ]
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó HiFiMAN HE560 V4 nyitott planár fejhallgató 85.000Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html