Hirdetés
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- TCL LCD és LED TV-k
- Otthoni időjárás-állomás
- ZIDOO médialejátszók
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Monitor hiba topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
varga911
senior tag
válasz
Mr.Grincs #9097 üzenetére
Bátyám felesége hajt C4 Grand Picassot, robotizált autómata. Elvileg nem hidrodinamikus elven megy hanem kuplungos, és ráadásul élettartam alatt soha nem kell benne cserélni.
2009-es, 95e km, eddig csak kötelezőn volt a füzet szerint, semmi baja. Párszor ültem benne, semmi hangja autópályán sem, váltásnál nem rángat.
-
AMD Power
titán
Mostanaban megint nagyon ra vagyok kattanva a Renault-ra.... vennek ujra ha ugy alakulna.
-
neduddki
nagyúr
HI!
nem irtad merre igy asztan kiszurtam a 8asokat, mongyuk, ertlme min juro2nek lenne /benzin/, hogy ha dojcslandba tevecc ne szaladj bele a finomborba, es az se bajm ha tuv van rajta /anelkul ezek sikepesek aldni egyujrafenye4zett ajtot hibatlan gyari allapotunak/
jo szurogetestudv
neduddki
mod: na nem en lennek, ha a vagotszemueket nememelnemki:- ) 2000-92Mm, hajde vauuuuu: 2003-94Mm, 2000-100Mm, randa mint a bun, deeee tucc bele pakolni: 2000-104Mm
az a tuv-os nagyon teccik:- ) -
Mr.Grincs
veterán
Hajt e valaki C4 grand picasso-t 2.0 hdi motorral és mcp6 robotizált váltóval?
-
Laraxior
titán
Anno kérdeztem már csak nem találom, melyik topikban.
Ilyen betűket, számokat hol lehet kapni, vagy rendelni?
-
piqla
őstag
Sziasztok!
Attettem szekhelyemet a Lajtan tulra, es rajottem, hogy Nyugat-Europaban nem divat gyalogolni.
Amivel egyutt is tudnek elni, de mivel jardak sincsenek, sem pedig 0-24 kisboltok, ezert szuksegem lesz egy autora.Tul sok igenyem nincsen: legyen benne szervo, fogyasszon keveset, ne kelljen hetente szervizbe hordanom, es legyen minel olcsobb. Ez az auto most tenyleg csak arra lesz, hogy az elso idoket tuleljem, es ingazzak munkahely-bolt-otthon kozott.
Ar, mit tudom en, maximum 2000 euro, ami olyan 600k. Nemetorszagbol vennem a cuccot, maradna rajta a rendszam, igy mindenfele adokat nem feltetlen kell beleszamolni.
Valami otlet? Elore is koszi!
Ps.: Igy nagy hirtelenjeben nezegettem Mitsu Carismakat.
-
dabadab
titán
Szálljatok le egymásról!
-
-
Soha nem fogom elfelejteni: volt réges-régen egy Ford Scorpióm ( 2.8 Ghia ). Sajnos az eredeti tulaj kiíratta a gyárral a motort a kocsi farára. Ennek az lett a következménye, hogy minden 318-320 boyracer a lámpánál dudált meg szemöldöktáncolt egy gyorsulásért. Én meg nyomtam 1-2 gázfröccsöt, majd hagytam Őket füstölő gumival a következő lámpáig repülni
-
Tökmindegy
senior tag
Most ezt mire véljem?
De ha érdekel napi szinten Budapesten 100-150Km erEz elég meggyőző?
És pl nekem is volt BMW-mMeg még biztosan lesz is,de nem tartom magam sem bunkónak,sem notórius gyorshajtónak.
Ellenben nem tudom megvan e az a kép a lelki szemeid előtt,amikor swift kormányára ráhajolva, vicsorítva,szem előtt köd,padlógázzal erőlködik a delikvens és 10-20 db os kocsisort előz ,természetesen anyus mellette és hátul még két poronty, szembe meg jön a forgalom. Ugyan mindenki szépen halad ,és kulturáltan közlekedik ,de az emberünknek kúrvára sietős ,és meg kell ,hogy mutassa ki is az igazi legény.
Vagy hasonló Skoda fabiával. Üveghangon nyomatja,és még nem is fiatal srác,de ő az utak királya. -
Rick4
félisten
válasz
Tökmindegy #9078 üzenetére
Nagyfaterom meg 50 éve vezetett, minden vasárnap kiment a 3 km-re található kiskertjébe. Komoly tapasztalatot szerzett ő is a BMW-sekről.
-
Tökmindegy
senior tag
Uraim
Ez hogy finoman fogalmazzak egy butaság.Nem lehet márkához kötni ezeket az emberi viselkedési formákat. Épp úgy van példa suzukis büdös bunkó pilótára,vagybármely más márkát terelgető userre is.És azt sem osztom,hogy rosz lenne a közlekedési kultúránk. 28 éve vezetek,és azt tapasztalom,hogy igenis jó irányba változzott,udvariasabbak egymással az emberek,a szabájokat jobban betartják,persze vannak kivételek de nem a negatív tapasztalatom a meghatározó.
Aki meg bunkó módon ,mások biztonságát figyelmen kívül hagyva közlekedik azt meg kell leckéztetni.
Tubi haverom tépett már le visszapillantót és adta a delikvens kezébe,hogy ez úgyis felesleges tartozék, lévén nem használja
Szerintem azóta odafigyel -
Kicsit idegesítő hogy mindenkinek az "iskolázatlanság" merül fel ok-indokként majd mindenre. De ez, a vélemény megformálóján kívül, senkit nem minősít-minősíthet!
A kórházban ahol dolgoztam, az orvosigazgató prof, egy 8 elemit végzett beteghordóval volt a legjobb kapcsolatban: egyszerűen mással nem tudott értelmesen beszélni. ( A srác MINDENT elolvasott, még a reklámokat is. Emellett a prof is elsősorban ember volt. ) A tanszékvezető docens meg olyan volt mint egy segg: szakmailag, emberileg, és még vezetéstechnikailag is....Uh én kérek elnézést minden olyan embertől, akit megsértettél. ( Igazából nekem sincs diplomám, bár annyira nem is érzem hiányát: lehetnék én is túlképzett munkanélküli
)
-
8th
addikt
válasz
AMD Power #9071 üzenetére
Szerintem ez teljesen márkafüggetlen. Szerintem arról van szó, hogy a tehetősebbek egy része (jellemzően az alacsonyabb iskolázottságúak) akik nagy és drága autóval járnak egyszerűen többre tartják magukat másoknál. Gondolom úgy vannak vele, hogy az ő idejük drága, őket ne tartsa fel senki ezért jogot formálnak maguknak, hogy mindenkit letoljanak az útról aki nem takarodik le önként előlük. Persze azért minden szóbeszédnek van valami alapja. A "bunkó BMW-s" sem véletlenül terjedt el a köztudatban.
-
k.
őstag
válasz
AMD Power #9071 üzenetére
Ahogy a VW, az Opel, A ford és tsai nagyobbrésze.
Itthon nincs közlekedési kultúra, és az autósok nagyrésze olyan amilyen.
Csak sokan a drága autókra figyelnek-miből vette, honnan van, deköcsög stb-, aztán jobban megmarad.
Egy ideig direkt figyetlem, mikor sokat autóztunk városban napokig, és az átlag autósok többet szabálytalankodtak. Csak ugye azt nem figyeli senkisem.
Szóval szerintem ez inkább lelki dolog, hogy elkönyveljük a bmw-seket köcsögebbnek a többinél, mint valós probléma. -
-
#10726912
törölt tag
válasz
Napfénysüti #9068 üzenetére
Nem csak racsingosok vannak, egyszerűen bunkók is )audisták, bömösök+ a vegyes vágott)...mikor 140-el haladok a pályán kamionsor a külső sávban, beáll mögém, villog...mikor elengedem (kamionsor után természetesen) bambul át a kocsimba
...oszt lesi hogy fél kézzel integetek neki és jár a szám
-
zoo8800
veterán
A blokkoló se mindig segít
-
hobizoli
nagyúr
válasz
dabadab #9057 üzenetére
En ecce azta olvastam, hogy darabonkent 88-90kUSD-be kerultek, de nyilvan ez tomeggyartasban tobb 10k-s darabszamban per ev mar messze nem lenne ennyi, mint egy ket ev alatt 1100-s szerianal...
Ennyi erovel az osszes masik tomeggyartasu modell hot-hatch verziojanak gyartasa is ertelmetlen elvileg, mert egyenkent tobbe kerulnek legyartva, mint amiert el lehet oket adni.
De az "adja el" a tobbi szazezernyi fapadot, amin meg vastagon keresnek a gyartok
Nyilvan itt az lenne a gond, hogy EV1-nel nem volt kiindulasi hagyomanyos belsoegesu motoros proli verzios fapad modellvarians, es ezek ezert is kerultek ennyibe, meg persze a kis szerias mivoltuk miatt, meg bennuk felhasznalt technologiak miatt.
azert a 200km napi hasznaloknak varosba meg varos korul pont eleg lenne, szerintem nem sokan mennek a belso egesu motoros autoikkal sem ennek felet se sajat zsebre, de ha csak 140-150km-t birna meg az is fedezne a legtobb juzer napi igenyeit
Igen, csak Tesla egy hagyomanyos utcai autora epul, nem kellett kitalalni hozza a bodet (se)
A Tesla Model S-re majd kivancsi leszek, SZVSZ onnantol kezdve hybrid-knek kb vege, mint a botnak. Chevy Volt meg a Lexus fele kamu hybrid-k is mind mehetnek a kukaba.
-
Rick4
félisten
válasz
dabadab #9057 üzenetére
És akkor itt jön az, amiről tegnap beszélgettünk volna, ha nem felejtesz el válaszolni, az a bizonyos Ovonics ni mh akksi, ami ugye a Chevroné, hogy is volt? 15 éve töbet tudott a technika olcsóbban, mint ma? Mert szerinted (és legjobb tudásod szerint is) ugyanaz, mint a telefonakksi, az már 96-ban ment 373 mérföldet 1 töltéssel, utána egy másik kocsiban 97-ben ment 216 mérföldet egy töltéssel, Akkor a telefonokat elég lett volna havonta tölteni, ha ez van bennük, de ugye ez nem jó, mert szerinted a li ion a jó, ugye?
-
dabadab
titán
válasz
hobizoli #9054 üzenetére
"Jah, hat kb annyira volt eladhatatlan az EV1, hogy akik lizingeltek kb mind megakartak venni"
Kerdes, hogy mennyiert. A gyartasi koltsege ugy haromszorosa volt annak az arnak, ami alapjan a lizingdijat szamoltak.
"eloszor "csak" 150km-t, a 97-s modell mar jobb akukkal 200km-t elment egy toltessel 15 evvel ezelott, erre egy hibrid SE kepes meg ma se"
A 200 km azert erosen a legteteteje mindenfele becslesnek es kb a fele a Tesla Roadster hivatalos hatotavolsaganak - ami egyebkent stimmel is, mert a Tesla akkupakkjaba (ami egyebkent par szazalekkal konnyebb, mint az EV1-e) kb. ketszer annyi aram fel
Egyebkent erdemes osszehasonlitani az EV1-et a Tesla Roadsterrel: a Teslat olcsobb gyartani, gyorsabb, konnyebb, ugy altalaban sokkal jobban osszerakott auto, nagyobb a hatotavolsaggal - az egyetlen, amit az EV1 mellett fel lehet hozni, az az, hogy valamivel nagyobb a csomagtartoja.
Nem azt akarom mondani, hogy a Chevron ne manoverezett volna nagyon gyanusan a NiMH szabadalmakkal, de ezen tul is komoly problemak vannak a villanyautokkal.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
lajafix #8956 üzenetére
Nehari, de ez oltari baromsag. Ha en automban van ijen kamera es mogotted haladva latlak vele teged behajtani a piroson a keresztezodesbe, es ott baleset lesz ebbol, te meg utas haverjaid hiaba mondjatok 5-n egyutt osszebeszelve, hogy de nektek volt zold, es az egyedul utazo jozsika jott be a piroson eletek, a felvetel bizonyito ereju, oroszorszagbn pont ezert lett kotelezo
menj csak fel youtube-ra es nezegess videokat orosz kozlekedesi balesetekrol, mindet ijen kamerakkal veszik fel
akkoris bizonyito, ha csak veletlen vettem fel mobilteloval ha pl csak egy gyalogos vagyok eppen ott akkor filmezem a szemkozti epuletet es latszik az esemeny is kozben
ekkor raadasul a hamis tanuzasert mar a fasz masik vegen is vagytok egybol 5-n, nem muszaj am ezt egybol bedobnuk, hogy de van egy videofelveletunk is am, hanem pl elobb elmondatjak veletek szepen a begyakorolt a osszebeszelt verziotokat, aztan meg nezitek egyutt a felvetelt, es jon az ubazmegnekem is ha anno egy terfigyelo is felvette volna, ahogy behajtok a zoldon -vagy csak egy lampa latszik, ami alapjan mar ki lehet szamolni a lampa program alapjan mikor valtanak a lampak a keresztezodesben-, akkor lehet nem en lettem volna vegul a birosagon a hunyo.
hiaba lattak eloszor 3-n 3 felekeppen a lampat a masik autoban -aztan a birosagon meg mar szorol-szora ugyanugy-, es lettek ok a hunyok a rendorseg szerint.
birosagon a tobb tanuvallomas ellen csak a videofelvetel az utokartya, semmi mas
tanu meg hat tudod mennyi volt, egy sem, aki volt sem latta lampakat, mert neki eleve hattal volt enyem is meg az ovek is, es csak csattanasra figyelt oda
de egy auto sem allt meg se mogottem, se onnan hol ok jottek be, csak ok lattak barmelyikunk lampait, ami mervado lett volna egy 3. szemszogbol -
hobizoli
nagyúr
válasz
dabadab #9043 üzenetére
Jah, hat kb annyira volt eladhatatlan az EV1, hogy akik lizingeltek kb mind megakartak venni, amikor bevontak oket a program vegen, tuntettek telephelyek elott, ahol taroltak oket.
eloszor "csak" 150km-t, a 97-s modell mar jobb akukkal 200km-t elment egy toltessel 15 evvel ezelott, erre egy hibrid SE kepes meg ma se, pedig messze nem voltak benne olyan modern technologiaval keszulo akkuk...
-
Zoza24
senior tag
apám is ezt mondta nekik,ha ő most nem találta volna,akkor mi van?erre mondták,hogy nem tudták volna átíratni
..megjegyzem elég nagy a fluktuáció a helyi okmányirodában,mert amikor mentem eddig,mindig ismeretlen arcok ültek a pult mögött
ergó nem biztos,hogy naprakész ismeretekkel rendelkeztek...
-
Zoza24
senior tag
nah megtörtént az adás-vételi aláírása,eredetvizsgálat is,biztosítást is kötöttem,s vagyonszerzési illetéket nem kellett fizetnem...de nagy mázlink volt,mert apám elvitte február végén műszakira a kocsit, akkor bevonták a törzskönyvet,mert vmi motorkódok vagy mik változtak,s ma reggel hozta meg a postás az újat,ha ez ma nem jön még meg,akkor nem tudták volna átírni a kocsit...kérdezem a nőtől az okmányirodában,hogy ha apám meg el akarta volna adni a kocsit a kettő időpont között (amíg nem jön meg az új törzskönyv,de a régi meg már nincs nálunk),akkor mi van?azt mondja,hogy akkor nem tudta volna átírni...magyarra lefordítva a két időpont között korlátozódnak a tulajdonos jogai...mondom ez f...a...ez az okmányiroda vonta be a régit...mondta a nő,hogy meg tudta volna nézni a rendszerben a leadottnak minden adatát,de azt nekünk be kellett volna mutatni most,hogy az átírás meglegyen...nah ez a vicces
bürökrácia
szóval mázli volt,hogy ma megérkezett a friss törzskönyv...(lehetett volna újra szabit kérni,ha ma nem sikerül elintézi) meg az is,hogy illetéket nem kellet kifizetni...
-
neduddki
nagyúr
-
neduddki
nagyúr
válasz
Dare2Live #9006 üzenetére
HI!
kenytelen voltak, mert a nimeh em alkalmas erre /de hat ezt tudod:- )/, de erdekes, hogy ez a "kenyszertechnologiat" is mennyire stabilal tudtak tenni /olt ra ido, meg az is ha nem a kommerciaol vacak cellait nezzuk akkor nem is meglepo/, de en mar az a lifepo-t varom rohattul a megfietheto tartomanyba, /vagy eg inkabb egy kis wassertroff-ot:- )/
udv
neduddki
-
Zewa
senior tag
135+ lovacska és benzines. Ezt minden ízében teljesíti a Fóka.
Lancert frontot hihetetlenül eltalálták bár a drágábbik ülése az valami szörnyen ronda..Órvoisszapörgetés miatt az emebrek utaznaka km-re de egy vicc az egész 10-en éves dízelek 130e km-el? Ne vicceljünk már! 40-50e km könnyedén összejöhet de az hogy valaki 15-20e kmre vegyen erős 2l-es dízelt az igen ritka. nem úgy mint a használt autón.
-
zeno70
tag
-
dabadab
titán
"Plusz belekevered a telefon akksikat? Azoknak mi köze hozzá?"
Mondjuk az, hogy tok ugyanaz a technologia?
Egyebkent nagyon vicces, hogy konkretumokat tovabbra sem mondasz (ja de, a melegedesrol, amirol aztan ki is derult, hogy azt pont rosszul tudtad) ill. a konkret ellenvetesekre nem reagalsz.
Egyebkent komolyan erdekelne, hogy szerinted miert egy olyan akksi lenne a "tokeletes", ami a mostani li-ionosoknal is hosszabb totlesi idot valamint kisebb hatotavolsagot esvagy tobb plusz tomeget es elvesztett helyet jelent.
Az a szomoru helyzet, hogy jelenleg nem letezik olyan akku, amivel olyan elektromos autokat lehetne kesziteni, amik komolyan versenykepesek lennenek a belsoegesu motorosokkal.
Azert meg kulon elnezesedet kerem, hogy nem csak az altalad linkelt egyetlen cikkbol szarmazik minden akkukkal kapcsolatos ismeretem.
Az EV-1-et meg leginkabb az olte meg, hogy abszolut eladhatatlan auto volt*, a mostani fullelektromos autok minden szempontbol verik, aztan azok se kellenek a kutyanak se.
*: ja, az agyontamogatott, valos koltsegekkel koszonoviszonyban sem levo pilotprogram kereteben sikerult belole elhelyezni valamivel tobb, mint ezret.
-
kasza blanka
aktív tag
szép szép, de én ezekkel szemezek már pár napja
vagy keletnek, vagy nyugatnak, de messze vannak
meg tartok tőle, hogy meklóhoz bevállalós: oké, hogy megbízhatüak, de ha van vmi baj, akkor suzukihoz mindenhol van alkatrész fillérekért.
volt mitsum, 280e km alatt egy ac pumpa, de aztán váltó és motor is heló lett. igaz kapott is a jóból, olajból meg annál kevesebbet, de most mindenki azt mondja, hogy ennyiért csak suzukit szabad venni, és hajlok is erre, mert olyanom is volthétvége óta 4 olyanról csúsztam le, hogy 17-20év, de tiptop és sok vizsga. félórán-órán belül úgy elviszik ezeket a 2kiló alatti suzukikat melós és válságautónak, mint a szél.
ezen a gázoson is gondolkodom most. kis alkuval, vizsgával mondjuk megáll 260-270ben és 100km-n minimum 1000Ft-t spórolsz. mire a vizsga lejár, mentél 25000km-t és visszaspóroltad az árát
-
Tökmindegy
senior tag
-
zeno70
tag
En is csatlakozom akkor az ajanlokhoz.
Ez nem rossz: Lancer1 vagy Mazda esetleg Lancer2 - plane, ha szereti is a Japo kocsikat (!!)
Amirol meg elobb emlitest tettem: Focus
Mondjuk azt nem tudom, hogy lehet egy 2009-es kocsinak 43 (!!!) km-t futnia? Mar a szalonkocsik is mennek annyit. Kiallitasi targynak vettek...? -
zeno70
tag
Nem a sima sotetito foliara gondoltam. Kozben rakerestem es ilyesmit talaltam (amire gondoltam): [link] 10 eves kocsinak talan mar nem letfontossagu, csak gondoltam, hatha ugy nem verik be konnyen...
Az audios temam inkabb erdekelne (beepitheto uj audio a Focusba, Bluetooth kihangositoval).Nekem is a Zewa altal linkelt Honda a bejovos, mint sportos verda. De hogy a hazam tajan maradjak - erdemes nezegetni Focusokat is a sportos verziokban...szerintem.
-
Zewa
senior tag
Asszongya hogy Fabia Rs? Esetleg Shitroen Ds3?
Szerintem ez nem nagy autó és ha hátulra is be akarnak szálni akkor kényelmesebb a 4 ajtó.
Illetve ez még jól hangozhat ha tettszetős.Amúgy +1 a Leon FR-re.
-
Rick4
félisten
válasz
dabadab #9016 üzenetére
Nem, nem ezt mondtam, olvass vissza. Már megint azt játszod, hogy nem érted amit neked írnak. Ez mire jó?
Plusz belekevered a telefon akksikat? Azoknak mi köze hozzá? Kb mint a vaslemez meg a damaszkuszi penge. De gondolom ha ennyire tájékozott vagy, hogy nagy arccal még büszke is vagy rá, akkor gondolom ezt olvastad: -
Rick4
félisten
hallottam arrol, hogy van olyan folia, ami megnezheziti az uveg betoreset, esetleg lehetetlenne is teszi. Mit tudtok errol, erdemes ilyet teteni a kocsira?
Én most fogok ilyet tenni a kocsira, nem csak a betörésre kell, hanem UV szűrésre is, az a karod amelyik az üveg felől van, folyamatosan UV fénynek van kitéve, ami kicsit magasabb esély egy jó kis bőrrákra.
ez ellen sokaknak az az érve, hogy az üveg direkt úgy van kitalálva, hogy betörhető legyen, ha baleset van, ezen keresztül húznak ki, de erre pl ott marad a szélvédő is. Ha valamennyit kockáztatni kell, tuti megoldás sose lesz. Döntsd el, melyik a jobb megoldás. -
zeno70
tag
Sot - az a tuti, ha autod sincs.
En is gondolkoztam mar, hogy mit lehet kitalalni a tolvajok ellen, de tenyleg nincs 100%-os megoldas. Ha sehogy nem tudja kinyitni, beveri egy teglaval az uveget, osz jonapot.
Hala Istennek, nekem meg 27 ev alatt (azota van kocsijaim) semmi ilyen nem tortent, se feltores, se ellopas. Pedig olyan is volt, hogy Egerben egy forgalmas parkoloban, nyaron mindket oldalon csutkara lehuzott ablakokkal allt a Focus egesz nap (en meg a furdon ultem nyugodt szivvel).
Akkor hult meg bennem a ver, mikor este vissza mentem a kocsihoz. Mindketten azt hittuk a parommal, hogy a masik bezarta a kocsit.
Szerintem azt hittek, akik lattak, hogy tul tiszta az uveg, esetleg kandi kamera figyeli oket.
Amirol szeretnek kerdezni: hallottam arrol, hogy van olyan folia, ami megnezheziti az uveg betoreset, esetleg lehetetlenne is teszi. Mit tudtok errol, erdemes ilyet teteni a kocsira?
A masik kerdesem pedig, hogy egy 2002-es Focusba lehet kapni (es beepiteni) utolag olyan audiot, amiben van Bluetooth telefon kihangosito is? -
1: Nem kell oda 2-3 riasztó! hagy gyengülni az elemet, és ha csak 1 méteren belül műxik akkor nincs nagy gáz- vagy anyósodat felejtsd a kocsiban...
2: 5 milla... én egy 1.9 pdtdi passatot javallok, 3-3,5 mlláért, és marad pénze egy kicsit nagyobb turbóra oszt akkorát tol rajta h leszakad a feje
Jah látom benzines kell... akkor meg 2.8 passat és arra egy turbót
-
m3tr0
őstag
Hááát 5 millió környékén biztos nem Swift Sportot vennék.
Hanem akkor mit?Pl.: Seat Leon FR, ha nagyon karcosan de kijön 5 misiből egy VW Scirocco.
De van más sok lehetőség is, akár egy Honda Accord (Type-S, ha erősebb kell) stb.
-
t1
veterán
Természetesen ebben az árkategóriában amiben ő gondolkodik sok jó kocsit lehet venni.
Azért bátorkodtam ajánlani az új Sportot mert nagyon egy eltalált autó nincsen túlbonyolítva de elég jól felszerelt és ha egyszer netalán javítani kell nem hagyja ott a fél kocsi árát alkatrészekre mint a linkelt Mercinél/Audinál. Illetve ha van ideje próbáljon ki több típust és akkor lehet dönteni. De 4.490.000 a Swift Sport nagyon jó választás. -
Qru
MODERÁTOR
Kösz srácok az ajánlásokat. Stift Sport ok, mert úgy is japó mániás a lelkem.
Közvetítettem, de magától ebbe az irányba indult:
Vélemények? Erőltessem a Stiftet? Nem ragaszkodik új verdához és az 5 misit se akarja feltétlen mind elverni...
-
dabadab
titán
Azt te most komolyan mondod, hogy a NiMH a tökéletes technológia? Ne röhögtess már, tényleg, főleg úgy, hogy kb. mindenki emlékszik még a mobiltelefonok NiMH akksijaira, amiket szintén nem az olajcégek ármánykodásai miatt váltottak a li-ionok, hanem azért, mert jobb.
"A li-ion felforr a terhelésre"
A li-ion jóval kevésbé melegszik, mint a NiMH, kb harmadakkora hőt ad le, ami miatt jóval tempósabban lehet tölteni a li-iont, ami egy elektromos autónál nem az a kifejezett hátrány.
"egy előnye van, hogy olyan formát csinálsz neki amilyet akarsz"
Valamint kb. kétszer akkora az energisűrűsége, ami kb. a legfontosabb tényező egy elektromos autó akksijánál.
Szép dolog az önbizalom, ám a tájékozottság még szebb
-
a_tesz
Korrektor
-
giigz
veterán
PEUGEOT 207 1.6 16V RC 174 LE Ha egy ilyet vezethetnék...
-
Qru
MODERÁTOR
Mit tudnátok ajánlani, haver kocsit venne:
- Nagyrészt vidéki utakra, esetenként 1-1 külföldi túra, kevés városi használat
- Legyen megbízható
- Nem kell nagy kasztni mert többnyire 2-3 személlyel lenne a gurulás
- Viszonylag erős (135LE+), kizárólag benzines, turbós is lehet
- Keret: max 5 milla
-
8th
addikt
válasz
AMD Power #8985 üzenetére
Nálunk sem jobb ám a helyzet itt is teli vannak idióta faszkalapokkal az utak csak ugye a nagy számok törvénye ott érvényesül. Nemrég egy baromarcú rendesen rám húzta a kormányt előzés közben. Pont akkor jutott eszébe neki is előzni amikor én már mellé értem. Eléggé beszartam, hogy nekem jön mert kölcsön autóval voltam. Vigyázni kell nagyon főleg, hogy senkinek nincs a homlokára írva, az hogy egy közveszélyes barom.
-
Rick4
félisten
válasz
dabadab #8996 üzenetére
azóta a Li-ionra tértek át,
Azért tértek át, mert a tökéletes technológiát megvették, ennyit sikerült kihámoznod a szövegből?
Nem azóra, hanem amiatt...
A li-ion felforr a terhelésre, (ez történik a teslával is) hűteni kell, egy előnye van, hogy olyan formát csinálsz neki amilyet akarsz, az elektromos autókhoz hasonló elektromos akksis szerszámokban sokszor nem li ion akksi van, pont azért, mert a ni-mh sokkal alkalmasabb arra a típusú felhasználnásra.... Az olajcég miért is nem vette meg a li-ion technológiát? Mert nem kell neki, azzal az akksival a nem ellenfél egy elektromos kocsi.... -
Rick4
félisten
Hát akinek le van dugózva az összes zár (vagy eleve nincs) a kocsiján az meg nem tud mit csinálni,
Van olyan modell aminél lenyomod a gombot, lezár mindent, és becsapod az ajtót. De egyébként két riasztóval simán megoldhatod, vagy hordasz magadnál hármat, egyszerre nyomod meg a gombokat, ebből egy zárja a kocsit, kettő zavarja a srácoknak a vételt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- TCL LCD és LED TV-k
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni időjárás-állomás
- Könyvajánló
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Casco és kötelező gépjármű felelősségbiztosítás
- ZIDOO médialejátszók
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- LG 27UN83A-W - IPS LED - 3840x2160 4K - 60Hz 5ms - USB Type-C - HDR 400 - AMD FreeSync - Hangszórók
- HP, Lenovo dokkoló 12.300Ft-ért? VÉGKIÁRUSÍTÁS
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- Felújított laptopok számlával, garanciával! Ingyen Foxpost!
- Olcsó Notebook! Dell Latitude E6540! I7 4600U / 8GB DDR3 / 128GB SSD! / HD8790M
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest