Hirdetés
- Gaming notebook topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Samsung LCD és LED TV-k
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Videós, mozgóképes topik
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
lajafix
addikt
válasz bitpork #33186 üzenetére
hahahaha...mondom 1 misiért 750i-t. meg sértődött, tucatpaneleket előadó önkéntes topikőröket. egyszerűen kamu , hogy 1 misiért 750i szintű autó cseréjét bárki betervezze, sőt akinek ennyi kerete van, ott az aktuális 750i is érdekes. ez szimpla józan ész.
szerk: tényleg tökre kivancsi vagyok arra az emberre, akinek ilyen igenye van, hogy tartotta fent a mostani 750i-t.
[ Szerkesztve ]
Rock'n Roll
-
lajafix
addikt
válasz SyntaxeError #33176 üzenetére
legalább brg színben ajánlanád, hogyha áll, akkor is találjon benne valami szépet!
a magyar JAGek halála az itthoni szerviz színvonala, aki a ha drága akkor legalább szar is legyen elv mentén ügyködik..
Rock'n Roll
-
lajafix
addikt
válasz siebener #33159 üzenetére
áruld el, hogy az elmult 5 évben mennyit költöttél a mostani gép szervízére!
Rögtön nyitok az aduásszal: ha max 1 misiért keresel ilyen gépet, akkor nem tudtad fenntartani a mostanit se. Persze elméletileg lehetsz bömbi szervizes is de akkor nem itt erdeklodnel...
Rock'n Roll
-
lajafix
addikt
-
lajafix
addikt
válasz Anulu79 #33063 üzenetére
városban 10et(pest 11-12), autópálya kb 9, országút 7. (a 125 LE-s, 1.8 kombival 8 év tapasztalata, nem versenyzős tempóval, de nem is überspáren tötymörgés)
ez a példány kicsit gyanús GHIA logó ott van a hátsó ajtókon, közben ambient alapverziót hirdetnek. A belsö térrél sincs kép.
mivel nagytestű szivóbenzines, 900e-nél többet ne adj érte, nem vagy te teréz anya. Soha nem fogod tudni annyiért eladni, amennyit gondolsz érte. szerintem ennél a szedánformánál az 5 ajtós meg a kombi jóval praktikusabb s az 5 ajtós szebb is. egy darab itt is van: [link]
a 2000es motor jobb. nem eszik többet az 1.8 nál
Rock'n Roll
-
lajafix
addikt
válasz MunezXBK #31283 üzenetére
annyira ritka a minőségi taxi hogy szerintem bejöhet neki. Pláne most, hogy már csak az taxizik-mint utas- akinek tényleg van rá pénze. Az előző évezred végén jött értem egy 80as évek beli ford scorpio taxi tip-top állapotban, se előtte, se azóta nem adtam annyi borravalót taxisnak. nagyon jólesett a süppedős puha bőr, a pazar hely, hogy nem gurult hanem hajóként szelte az utat. A daewoo vagy octavia taxi célszerű, de semmi több.
[ Szerkesztve ]
Rock'n Roll
-
lajafix
addikt
arra számolj hogy évente biztos elnyel 100ast egy ilyen kocsi, pedig nagy hibákról szó sincs: elkopott fékek, cserélendő fékvezetékek ,elektromos rendszer is 10 év felett elkezd vacakolni, rozsda(mk2 mondeónál biztos jelentkezik), talán még a karcos szélvédőt sem árt cseréltetni, tankot ki kell pucolni 10+év szennyétől, központi zár szarakodik, hűtő elöregszik, bowdenek beadják, meg amit akarsz. Apró kis faszságok.
Rock'n Roll
-
-
lajafix
addikt
vagy fél évig volt szerencsém ilyen motorú fábiához, ha nem 200 lovasból ülsz át, akkor vállalható. Mondjuk étvágya is van városban 8-9 alatt ne akarj vele járni. Az első fabia nagy dobása a 4 irányban állítható kormány, ezért nemcsak mélynövésűek tudnak benne elhelyezkedni.
szerk a belinklet fehér 100 lovas természetesen jobb választás.
[ Szerkesztve ]
Rock'n Roll
-
lajafix
addikt
válasz Motion_Blur #26678 üzenetére
Ha keveset mész vele, akkor felesleges a dízel.
"értelemszerűen km is sokkal több van bennük."
Azt mondtad keveset mész. Ha idősebb benzinest veszel akkor a fellépő hibákat bőven javítod az árkülönbségből. Már ha vannak, az én benyásom most 12 éves, úton sose hagyott ott az elmúlt 7,5 év alatt, idén azzal szórakoztatott, hogy eresztett hűtővíz tartály, előtte 5 évvel a termosztátot kellett cserélni a többi mind kopó dolog volt rajta mondjuk a termosztát is az. kb évi 10-12 ezret megyünk vele, nem érdekel a 10 literes fogyasztása(30 ezernél már érdekelne). Mivel városi rövid út is sok van, bele se merek gondolni hogy egy modern TD csodára mennyit kellene költeni. 1.3-1.5ért jó benzines mk3 mondeot kapsz 2005-2006ból. az 1 misi különbségből tankolhatod vagy 80 ezer kilóméteren át a dízelhez képest.Rock'n Roll
-
lajafix
addikt
válasz Motion_Blur #26670 üzenetére
ha keveset használod akkor minek a dízel? És miért kell fiatal autó?
Rock'n Roll
-
lajafix
addikt
Rock'n Roll
-
lajafix
addikt
te méred csak 1 szám szerint a kocsit én abszolút tényeket írok, míg te más autókhoz méred és aszerint próbálod letolni. AUTÓSKÁRTYÁS PISTIKE vagy.
Balupapa: semmi személyeskedés nincs abban, hogy aki a 0-100 alapján ítél, az bizony szűk szellemiekről tesz bő tanúbizonyságot. Ez kemény tény...
[ Szerkesztve ]
Rock'n Roll
-
lajafix
addikt
még mindig az autóskártyás mentalitás. Jóval 8 alatt gyorsul 100ra. ez simán sportkocsi mérce. Vannak nála gyorsabbak, ami nem csoda mivel nem turbós, de ettől ez még abszolút gyors és sportkocsi.
Senki nem mondta hogy a leggyorsabb, sem azt hogy a legolcsóbb. Teljesen jó sportkocsi és egyszerű lélek az, aki 0-100 alapján itéli meg és korlátozott szellemi kapacitásával nem tud értékelni egy jó szívómotort.
Rock'n Roll
-
lajafix
addikt
"Egy 9milliós sportkocsitól kurvára sovány a 7.6sec"
Hagyd abba az autóskártyázást. itt folytasdNagy megállapítás, hogy +20%kal valami erősebb akkor jobban megy. köszi. Trivi hogy a károsanyag normákon vérzett el a + lóerő, azért került bele a 2 befecsi rendszer is. a 2 gép között van 1x év. Teccikérteni? Ma má' a vizbűlkell kivenni az oxigént az új kocsiknak.
Rock'n Roll
-
-
lajafix
addikt
válasz Szplöttyy #22291 üzenetére
Ügyesnek ezekhez képest is az. Azt meg nem nehéz belátni hogy szívómotorral értelmes árkategóriában nem lehet megelőzni a turbókat, ezért azokhoz képest biztos nem gyorsabb. De ha nekem valaki a 7.6 gyorsulásra azt mondja hogy nem gyors, hát akkor ajánlom neki az anyósomat.
Isc: én is ezt vontam le a tesztből. Jól kiegyensúlyozott, alacsony súlypont, nem bődületes turbóerő.
[ Szerkesztve ]
Rock'n Roll
-
lajafix
addikt
"Egy sportkocsi első és minden felett álló tulajdonága az, hogy minden körülmények között gyors. "
A sportkocsi minden felett álló tulajdonsága az, hogy élvezetes. Aminek van több lényegi összetevője, mint gyorsaság, kiegyensúlyozottság, hang, kezelés, forma, felépítés, ahogy remeg... Te ezt nem vagy hajlandó megérteni, hát ettől még forog a föld egy darabig."egy gecijó pályaautó lenne de túl gyenge ehhez "
Most sport vagy pályaautó? Elképzeléseid olyanok mint az anyósomé a végtelenített nyugdíjról, bár nem vagy te még korban 70.btw hol veszel ma új s2000est?
Rock'n Roll
-
lajafix
addikt
válasz SyntaxeError #22269 üzenetére
"olyan állapotban hogy szervizelni ne sokat kelljen."
Leszűrtem a min 300e kmt futottakat, kéziváltósokat, 2300 cm3 nál nagyobb motorú benzineseket. 5 darabot dobott ki.
Rock'n Roll
-
lajafix
addikt
válasz hobizoli #22251 üzenetére
HZ, a héten má' ne szívj többet. mondom hogy nem a pistikéknek csinálta a toyo, akik nem értik, hogy nem versenyautó és nem a turbó a világ egyetlen lehetséges megoldása mindenre. Az ariel és a KTM meg nem gt86 kategória, hiába vannak ugyanabban a pakli autóskártyában. Tudom, hogy nehéz az élet ilyen fokú bonyolultságát felfogni.
én már elkezdtem spórolni egy 5 éves használt gt86ra. Azzal 10 éves korában a Corsát és a meganet el lehet vontatni a bontóba!
Rock'n Roll
-
-
lajafix
addikt
válasz Dare2Live #22224 üzenetére
dare, te sem érted. a toyo csak európa miatt, kis szériára nem csinált turbót(elég neki a hibrid vonal). Hiába lehetne, mégsem ez volt a céljuk(merthogy el is akarják adni, a supra kategóriájába nem akartak visszatérni sokadik szereplőnek).
"ehez képest kategóriájában gyenge/vérszegény"
Kategóriájában hasonló az mx5, nem a turbós hot hatchek. Látom nehéz megérteni...[ Szerkesztve ]
Rock'n Roll
-
lajafix
addikt
válasz #10726912 #22220 üzenetére
"Ez csak drága kedves hazánk felfogása. Nem villa hatású garázsokban ott állnak a németeknél. Nem a státusz miatt...hanem a tudásukért."
elhiheteted hogy az átlag porsche 911 kint is villák garázsában áll. Ezen kár erősködnöd, ua a 911 is inkább a státusszimbólum jellege miatt kerül beszerzésre mindenütt."Minek, ha van tőle jobb ugyan annyiért?Ez szimplán a saját felfogásom."
ha csak a tied lenne... szóval ha neked a 911es 10 éves ugyanannyiért van mint az új toyo akkor tényleg hagyjuk.Rock'n Roll
-
lajafix
addikt
válasz #10726912 #22216 üzenetére
"86gt árából jobbat és erősebbeket lehet venni."
erősebbet igen, jobbat nem. Merthogy amit nehéz megérteni, az hogy mi a jobb, az meglehetősen függ az egyéni preferenciától. A toyo ezt tuggya, a köridőre rábugyanó nem.Újat nem veszel ennyiért bmwtől, mercedestől és a nissantól(melyik nissan?). S újat -újjal lehet összehasonlítani, s ahogy írod az sem árt ha egy kategória. A 10 évvel ezelőtti Porsche teljesen más. (kell hozzá egy villa pl, aminek a garázsában jól mutat, jóval több karbantartás, etc...)
Rock'n Roll
-
lajafix
addikt
mondom hogy nem érted az egészet, s nem is neked szánja a toyo.
Na lássuk a toyo koncepcióját:
Ezzel újkorában nem fognak versenypályára járni, s aki megveszi, azt nem érdekli hogy a töltött corsa megelőzi egyenesben. Az élmény nem= köridő, gyorsulás. Ahogy egy jó nő sem = a feszes fenék és nagy mellek sztereotípiával.
Rock'n Roll
-
lajafix
addikt
válasz hobizoli #22198 üzenetére
??? meg lett előre mondva hogy 2 literes szívó motor lesz hátul hajtva. trivi hogya mai turbósok legyorsulják. Az is trivi hogy nem a Supra kategóriájába szánták, hanem inkább Celica utódnak.
"egy 12 eves 330i is tudja ezt."
ez új autó, nem "veterán" teszt...[ Szerkesztve ]
Rock'n Roll
-
lajafix
addikt
válasz Balupapa #22183 üzenetére
a formában "csak" az első lámpa béna...
a divatot nem szabad követni beállva a sorba, sokkal jobb diktálni. Szerintem jó döntés volt a többségtől eltérni és szívó boxert betenni, s biztos hogy jóval könnyebb volt megcsinálniuk, a japánok nem hagyják könnyen veszni a szívómotorokba belerakott fejlesztéseiket csak azért, mert európában a turbó a menő. Aztán lehet hogy nagyon ráfizetnek(bár a hibrid kezd bejönni nekik).
Rock'n Roll
-
lajafix
addikt
válasz MedveBörke #21522 üzenetére
"Sokat agyaltam rajta, .... és rájöttem, hogy nekem egy alfa 147-es kell...gyönyörű!!"
Ezen sok agymunka nem volt, inkább érzelmi áttörést sejtek...Rock'n Roll
-
lajafix
addikt
"menj végig egy Budapesti lakótelepi parkolón. Nem ritka, hogy az autó többet ér mint a lakás amiben a tulaj lakik. Kifelé élő látszatemberek..."
Ez 20 éve is így volt már, ennek gazd oka, hogy egy lakótelepinél jobb lakás jóval drágább, mint egy "menőbb" autó. És a hitelezése is könnyebb egy autónka. No meg lehet céges is.Rock'n Roll
-
lajafix
addikt
válasz DopeBob #15637 üzenetére
szerény emlékeim szerint a gyerekvállalás és az újautó együtt nehezen finanszírozható. Miért nem egy használt benzinest veszel 1-1,5 millió körül? évi 10 ezerre jó az is 10 évig minimum és marad pénzed.
ha gyerek akkor kombi, az oké de inkább nagyobbat egy mérettel. babakocsi, utazóágy, minden szirszar amit az asszony bepakol...
szerk most jön ki az új clio alkudj keményen
[ Szerkesztve ]
Rock'n Roll
-
lajafix
addikt
válasz bitpork #12564 üzenetére
2010től él az a szabályozás, ami a törlesztett tőke 1-2%ban maximálja a korai törlesztést/szerződés lezárást, hálistennek a pszáf már észbekapott és nem hagyja hogy ne a valós költségeken alapulva lehessen zárni egy hitelt. A futamidő lejárta sem kifogás, mert az = az előtörlesztéssel. A korábban kötötteket is van értelme megtámadni legalább a pszáfnál, ha már annyira öngyilkos volt az adós, hogy ilyen feltételekkel írt alá(bár nem hinném hogy tudna előtörleszteni aki ilyet aláír).
Rock'n Roll
-
lajafix
addikt
válasz Balupapa #12490 üzenetére
naná hogy sírnak, majd használtként az ő nyakukba fognak szakadni ezeknek az autóknak a fenntartása...
Én elhiszem hogy okos mérnökök tényleg faszán megtervezték hogy a hengerlekapcsolás működjön kis terhelésen megfelelő karbantartással, node nálunk a karbantartás/szakértelem jellemzően hiányos...
Rock'n Roll
-
lajafix
addikt
kétlem hogy a benzineseken elterjedne a kompresszor a turbo mellé: nagyban drágítaná, a VW is leáll az 1.4es kompresszoros és turbós motorjával. A benzines -jellegéből adódóan - nagy nyomás nélkül is jóval finomabb részecskéket ad ki magából mint a dízel. A TSI motorok befecsi nyomása 10%a egy modern CRnek, max 150 bart ír a VW honlapja. s érdekes hogy az Opel kis benzines turbói pl nem közvetlen befecskendezésűek.
Rock'n Roll
-
lajafix
addikt
válasz Stukker1987 #8997 üzenetére
Tehát az ismerősöd nem engedheti meg magának. Nem anyagilag, hanem az értékítélete szerint.
Rock'n Roll
-
lajafix
addikt
válasz Stukker1987 #8993 üzenetére
nézd a prémium cuccok mindig jóval drágábbak. S aki megengedi magának, az szimplán kifizeti a kért árat miután alkuszik (mert tudja ő is, hogy ez erről szól). Akinek meg sose volt pénze új autóra az lehúzásnak veszi, node minek ha sose vett felextrázott új autót?
Kár ezen kiakadni.
Rock'n Roll
-
lajafix
addikt
rick ezen kár vitatkozni, a bíróság előtt egy ilyen felvétel biztos nem hiteles. Az más kérdés, hogy ha megállít a rendőr rögtön, akkor ő hihet a felvételnek a helyszínen hacsak nem azt a lefokozott ügyintézőt fogod ki, aki a lentebb csatolt ügyben is intézkedett... illetve ha ezzel veszel fel valami balesetet vagy bűncselekményt az segítheti a nyomozást.
Itt a jogról van szó.
Rock'n Roll
-
lajafix
addikt
pedig a biztosítás a faterod nevén biztos olcsóbb lenne. meg kell mondani a faternak, hogy hagyja abba a riogatást, és éljen soká. Sose értettem a "halálra készülök vagyont osztok" felfogást, élni kell sokáig, nem az elpatkolást várni, azt sem adják könnyen, bár a hivatali hercehurca ezen segíthet.
Húgoddal milyen a kapcsolatod? Egy családban legyen annyi bizalom, hogy ne kelljen egy 8 éves autó miatt papírozgatni.
Rock'n Roll
-
lajafix
addikt
-
lajafix
addikt
3,5% az már csak, jelentéktelen. A Fordnak nagyon kellett nagyon gyorsan nagyon sok pénz és eladta a mazda részesedését 2008-2010ben(meg az összes többi márkáját volvo, aston, jaguar, etc..). szerintem a mostani mazda 2nek nincs köze a mostani fiestához. Valami partnership megmaradt.
tutki: igen, a 2 szelepes 1.6os mazda dízel sem mazda fejlesztés...
[ Szerkesztve ]
Rock'n Roll
-
lajafix
addikt
válasz AMD Power #8645 üzenetére
Régi Ford, a 3F kategória bajnoka. 98ban vezettem pár ezer kilóméteren ilyen kölcsönzős autót, akkor volt a véleményem hogy a Renault megane egy űrsikló az Escorthoz képest...
S hogy egy Bp-kiskunfélegyháza-bp útvonalon a teli tank lement harmad alá végig pályán menve az valami hihetetlen ettől az 1.3as motortól. inkáb az 1.6 16 szelepes. A 6 literes fogyi 80al egyenesben végig értendő természetesen. A rozsdamentes karosszéria is gyanús nekem...szóval ezek ennyit érnek.
[ Szerkesztve ]
Rock'n Roll
-
lajafix
addikt
-
lajafix
addikt
válasz Runner_fxr #8067 üzenetére
Az jó állás lehet, ami egy X5 diesel BMW fenntartását biztosítja!
Rock'n Roll
-
lajafix
addikt
válasz !Overdose! #7961 üzenetére
Dehogynem, az okos eladó is úgy hirdet, hogy az ár előre tartalmazza az alkut... Ez egy ilyen játszma.
Rock'n Roll
-
lajafix
addikt
válasz Mr.Grincs #7298 üzenetére
naná, hogy nem járja és nem is lesz belőle semmi. ( de ez nem ment fel az alól senkit hogy ismerje egy közszolgáltatás költségeit, és hogy ha a nagyságrendek nem stimmelnek, akkor mást kell kitalálni)
Yushchenko: Pesten leginkább kimutatják a gdp-t szerintem. Pest nem a bevételek, hanem a kiadások miatt deficites.
[ Szerkesztve ]
Rock'n Roll
-
lajafix
addikt
válasz Mr.Grincs #7295 üzenetére
A bkv költségei minimálisak. Ua a költségek nagy része üzemanyag, energia és munkabér. Az amortizációt meg már évtizedek óta nem pótolják. A jelenlegi költségeken lehet hogy spórolni lehet 2-3-4 milliárdot évente, de a főváros hiányzó pár tíz milliárdját nem. A fővárosnak kellene kitermelnie a hiányzó tízmilliárdokat, erős költségracionizálással. Aki ezt megcsinálja, annak a családját a többségi tökség 100 évig fogja szidni, mint Görgeyt.
Rock'n Roll
-
lajafix
addikt
-
lajafix
addikt
"vagy leginkább a bkv költségeit azokkal fizettetnék meg akik használják"
a tömegközit sehol se teljeskörűen direktbe fizetik. A bkvnak is az a baja, hoyg a budapesti önkormi nem hajlandó betenni a saját részét, hanem az államra és az utasokra rakná az egészet. Holott általában 1/3 állam, 1/3 önkormi, 1/3 utas szokott lenni a helyi tömegközi finanszírozás eloszlása.Rock'n Roll
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Windows 11
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Xiaomi smart home / Xiaomi okos otthon
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Politika
- Autós topik
- További aktív témák...
- Liftor Active fekete, szövet + háló ÚJ BONTATLAN
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette" - XL - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- Romet Rambler R9.3 MTB Vadi új, 0 perces, Garanciás!
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
- -60% ÚJ Soflow SO X elektromos roller, BONTATLAN
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest