- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Autóhifi
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- Olcsó M.2-es SSD-hűtő érkezett az Arctic logójával
- Ezért működik ma csak Snapdragon X-en az Auto SR
- Milyen TV-t vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Mégsem ér 16 GB-ot a 8 GB RAM az Apple gépekben
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
Hirdetés
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Középpontban a karakterek
gp A premierikg még türelmesnek kell lenni, októberben debütál a teljes kiadás.
-
Problémák a Samsung 3 nm-es node-jával
ph Egyelőre elég gyenge, 20 százalék alatti a kihozatal a koreai cégnél, ezt szeretnék októberig 60%-ra növelni.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dare2Live
nagyúr
válasz _adaml21_ #181780 üzenetére
Egyrészt hibrideknél a degradálódás annyira nem nagy probléma. max 6év múlva 70km helyett 60km után indul be a motor. 12évesen 50km után. Na bumm zavar?
Cellazárlat 10év elött nem szokott lenni, inkább 15év és 300.000km után. Másrészt az se vészes mercit nem ismerem de jellemzően mindenhol lehet magát a zárlatos akut vagy a pakkot cserélni. Egy 100.000Fts számla meg ha beesik 15+év 300000km után kb leszarod. Bármi más komolyabb beszarik egy mercinél ennek a sokszorosa....don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Új hozzászólás Aktív témák
- 220V -os E27 9W LED égő, Bluetooth -os telefonos vezérléssel ( Tuya, SmartLife stb) vadonatúj
- Nespresso kapszula átalakító adapter Nescafé Dolce Gusto kávéfőzőhöz
- WIFI Smart lámpa kapcsoló, villanykapcsoló, érintős
- Újratölthető acél kávé kapszula, Nescafé Dolce Gusto, 5. generációs
- hansgrohe Croma Select E 110 Multi