- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Mini-ITX
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HDD probléma (nem adatmentés)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Friss Dolby Atmos hangprojektorok érkeztek a TCL-től
ph A TCL S45H és TCL S55H a nyár folyamán kerülnek a magyar boltokba.
-
Mostantól Switch-en is elérhető a DarkStar One
gp Alig tizennyolc évvel az eredeti kiadás után a Nintendo hibrid konzoljára is megjelent a játék.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz
rbalint88 #108443 üzenetére
"... városban az is 5 körül eszik, országúton tud 3litert és autópályán 4-4,5, így adja ki nedc szerint a 3,6-os átlagot."
Na akkor tisztázzuk. Városban only Budapest! 3,5-3,6litert eszik egy karbantartott 3L. 100nál 2,9et, 130nál 3,4et 150nél 4,5 körül. Saját tapasztalat. Klíma erre rádob még kb. fél litert. Legyen a városi 4 az országúti meg 3,5. Na bumm. Tragédia. Alkatrészárai bagatellek a váltót mindig is lehetett olcsón javíttatni csak tudni kell, hogy hová vigye az ember. A többség jó fillérbaszó magyarhoz híven mégis inkább totál fogalmatlan szerelőkhöz vitte az autóját akik mókoltak rajta valamit így ideig óráig ment is a kocsi. Aztán totál beszart a váltó letiltott ezért kénytelenek a típusspecifikus műhelyet meglátogatni. Na ott amikor a szerelő közli a tulajjal, hogy ha egyből ide jössz negyed annyi költségből megállt volna a javítás de most még a belekontárkodó szerelő által előidézett plusz hibák miatt szét kellett borítani a váltót és kicserélni ezt is azt is... na az a pillanat priceless ilyenkor fotózni kéne az ügyfél arcát. Na ebből lettek végül a habzó szájú szarozó posztok, hogy ez micsoda egy szar kocsi és milyen drága javíttatni. Nem titok és régen sem volt az, hogy hová kell vinni miért nem oda vitte? Mert spórolni akart? Szar ügy, nem jött be. Mint ahogy feljebb is írtam nem a tekerős ablakos szervó és klíma nélküli példányokat kell keresni ennyi a titok. Különben is ki vesz meg 2015-ben egy klíma nélküli autót napi használatra? Nem egy rakéta az tény de az a kézi üzemmódban (ECO OFF) 61lóerő és a 140Nm elegendő ahhoz a bódéhoz. 1/3 tank üzemanyaggal 792kg volt hitelesített méh telepi mázsán az autó. A helyén kell kezelni a dolgot és egy fogyasztásra kihegyezett autónál badarság lenne bárminemű sportosságot elvárni.
(#108445) footy: "szerintem ha valaki nem tud fenntartani egy 7L benzint fogyaszto autot akkor nem is zsabad autot venni. Foleg ha figyelembe vesszuk, hogy evi 8-10e km-es futasnal nem az uzemanyag fogja kitenni a koltsegek legnagyobb reszet."
Ez egyrészt butaság másrészt a kérdező havi 1600+ kilométert megy. Három év alatt közel 60ezer kilométer (57 600km). 3,2literes fogyasztással szemben a 7literes benzines fogyasztással jelenlegi üzemanyagárakkal számolva "csak" 784ezer forinttal tankol el kevesebbet a lupóba három év alatt. Ha csak öt évig tartja meg kitermeli a kocsi a vételárát.
(#108446) tresh Leírom újra. A kérdező arra volt kíváncsi mivel lehet a legolcsóbban eljárni mi fogyaszt nagyon keveset. Másrészt Suzuki Swiftben gondolkodott, na az se sokkal nagyobb..
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
Új hozzászólás Aktív témák
- EA Sports WRC '23
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Autós topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Mini-ITX
- További aktív témák...