- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Milyen monitort vegyek?
- 180 Hz-es VA panellel jön az MSI 34 hüvelykes kijelzője
- BIOS frissítés
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Pendrive irás-olvasás sebesség
- Hivatalosan is elkészült az NVIDIA App
- Gaming notebook topik
- Videós, mozgóképes topik
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
roberto211
őstag
válasz Tsebacsi #97605 üzenetére
Én is így csinálom órákon.
Kuplung, kézifék be(végig a gombot benyomva tartom), sebváltó 1 es,gázt előre nem nyomok hanem engedem a kuplungot és mikor érzem,hogy indulna kézifék ki és egyúttal kis gáz.. Ez emelkedőfüggő,hogy mekkora gázt nyomok.. Nekem így tanították.. Fordulatról szó se volt..
Akkor volt szó a fordulatról mikor mondta 2500 nál váltsak mert én szeretem pörgetni autót főleg 1 be 4e ig néha
De most a vizsga előtti órán nagyon visszafogtam magam .. 1500-2000nél váltottam, max 50kmph ,50be is már 4es. Nyilván egyedül a forgalomba majd ha ott tartok nem így fogok menni.. 50et még 2esbe szoktam sx4 en csak a vizsgán vissza kell majd fogni magam ezért gyakoroltam rá előző órán.
De nem tudom ti ,hogy vagytok vele de mikor ilyen 50el mentem 4esbe sok ideig (ezt is oktató kérésére néha mikor már sok volt neki,hogy pörgettem a verdát) szó szerint elálmosodok.. Mert semmit nem érzek csak azt,hogy gurul az autó nyugdíjas styleba és semmit nem kell csinálnom. De lehet az én hibám ez nem tudom.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs