Hirdetés
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung LCD és LED TV-k
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Intel Arc Battlemage B570/B580
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bitpork #56891 üzenetére
Nyugi csak viccelek.
Most lemez felni van rajta (gondolom a könnyűt külön eladták jópé'zé') a gyári Bridgestone papucsokkal. Majd vmi szolid könnyűt nézek rá esetleg de egyelőre marad így ahogy van. Még a fólia ami szóba jöhet maximum (hátra csak) de sztem azt se fogok tenni rá, nem vok híve a csicsázásnak.
Viszont eskü eszembejutottál mert volt ott a telepen egy Ólród is.
A nepper korrekt volt egyből mondta, hogy jégkáros volt mutatta a képeket róla egyből (kb 4-5 hupli volt rajta a képek tenúsága szerint) de szépen rendbe lett hozva. Megmutatta a képeket milyen volt előtte, a fényezés is szépen meg lett csinálva, kapott egy extra lakk réteget is. A motortérben, meg mindenhol ahol kell ott vannak a vonalkódos matricák, csavarok rendben vannak, nem sérültek. Alánéztünk ott is minden rendben, nem vízkáros a verda. Klíma jól hűt, motor szépen jár, nem füstöl meg semmi. A hátsó sárvédőnél fent vannak a gyári átlátszó matricák ami a köfelverődéstől védi. Gyári szövetszőnyeg van benne, a kesztyűtartóban megtaláltam még a szállítási papírokat is, teherautón jött a tengerparttól idáig (jézusom mennyibe fájhatott ezt áthozni?!). Persze mese van hozzá, aztán kitudja mi igaz belőle (állítólag egy faszi hazajött az usa-ból és hazahozta a lányának a verdát akinek nem kell mert nem ótómata.Esti mese off. ).
Az a durva, hogy a gyári röfije kb 4x akkora mint a Jazz-é. Kiderült van havernak kapcsolata Subi szervízhez. Vele is beszéltünk. Ami megnyugtatott, hogy az alkatrészek 80% egyezik az EU-s példányokkal ami nem az pedig rendelhető gond nélkül. Sajnos a gari itthon nem érvényesíthető (legalább nem kell drága márkaszervízbe horadni ahol tecsó olajat tesznek bele). Tud bele hozni olcsón Motul olajat (gyárilag is ezt kapják), a cserét meg is ejtem rögtön amit meg lesz. Még az origi gyári van benne, szóval pont csere érett így 13k km tájékán.
Belül meglepően tágas, jó nyilván nem vetekszik a Superb-el de nem is egy kategória. A kardánalagút elég vaskos, ezért inkább csak papíron 5 személyes aki középen ül annak a füle mellett lesz a térde kivéve ha nem egy törpe az illető.
Az ülés pozicó nagyon alacsony a Jazz és még a Skoda után szokni kell majd. Mondjuk a Jazz amúgy is csalóka mert ugye ott a benzintankon ülsz, tehát elve elég magasan.Nagyon nem kergettem meg mert arra a nem volt hely. Az állandó összkerék levesz azért abból a 170 paciból érzésre egy 140-150 lovas szívónak tippelném ha nem tudnám menny. Szóval nem véletlen, hogy az összes teszt azt írja, hogy az alap 1,5-1,6-os motorral nem szabad megvenni ezeket.
tomcsi23: Legalább. Köszi.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
hdman
őstag
válasz !Overdose! #56876 üzenetére
Nem vagyok túl spúr ember, de a taxira sajnálom a pénzt
A fékbetét nekem is világít a tranyón
Qru: belinkeled ujra a kocsit? Grat előre is.
KonzolKartel: tatu, kormányzár
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
őstag
50e-ig kéne vennem valami lopásgátlót, mert költözöm, es nem lesz garázs. Mit ajánlotok?
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
runner 125
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #56879 üzenetére
Jaja az. Hétfőn viszem a foglalót rá (holnap sajnos nincs nyitva) és ha minden kerek akkor 1 hét és az én nevem szerepel a forgalmiban.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Az adatok alapján az áttéttel a szokásos 1,4-es és1,5-ös szívó benzineseknek felel meg.
1th gear ratio: 3,73:1
2th gear ratio: 2,05:1
3th gear ratio: 1,32:1
4th gear ratio: 0,97:1
5th gear ratio: 0,79:11000rpm speed: (km/h)
1th gear ratio: 7,3
2th gear ratio: 13,2
3th gear ratio: 20,5
4th gear ratio: 28
5th gear ratio: 34,3az autó sebességmérője ennél 8-10 km/h-val többet mutathat, GPS-szel mérheted a valós sebességet egyenletesen (azonos fordulaton) haladva 3-400 métert
Reverse gear ratio: 3,55:1
RPM at 120 km/h (theoretical): 3.500 rpm
Tehát ezer motor fordulattal több mint másfélszer annyi utat tesz meg 5-ben mint 3-ban.
gyorsítani és emelkedőn felmenni minimum 2000 fordulatnak meg kell lennie, hogy a terheléshez meglegyen a megfelelő olajfilm
javasolt váltási sebbegések a takarékos és dinamikus vezetéshez: (km/h)
2th gear ratio: 20
3th gear ratio: 40
4th gear ratio: 55
5th gear ratio: 75"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
!Overdose!
őstag
Taxiztam ma egy jót 5k-ért. Végül is csak 3 visszajelző világított a műszerfalon: check engine, olajnyomás és kopott fékbetét.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
bitpork
nagyúr
válasz runner 125 #56870 üzenetére
Na ja, rokonság...hát én nem bízom a rokonaimban mert náluk jobban senki nem hagy kakiban ha gond van És a vezérlés cserének az árát nem márkaszervizre írtam hanem egy barátomnak s40-e van és az ő "rokona"- szakija csinálja ennyiért.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
runner 125
nagyúr
válasz bitpork #56869 üzenetére
Persze, a márkaszervizben annyi, de a talán egy Dacia-nál sem úszod meg 80k alatt.
Ezért kell megbízható szerelőt találni, hála ég rokonságban van, úgyhogy erre nincs gond.
Noh meg amit tudok megveszek ebay-ről.
Pl. most a gyári navin dolgozom IGO-sítva, Win CE alapú GPS box-szal. Canada-ból úgy néz ki összejön a komplett új monitor egység, lifttel együtt 55k-ért - szállítással együtt, míg itthon egy bontottat akartak rámsózni 100-ért. Ezek után a márkaszervizt már fel sem hívtam. Tippem szerint 250k +."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
bitpork
nagyúr
válasz runner 125 #56862 üzenetére
És giigz: NEm akarok senkit megbántani de mi nem kerül manapság pízbe? A volvókon egy ( s40 -1.6i) is 150k egy vezérlés csere, akkor miről is beszélünk?
(#56861) Typhoon47: Jól van -jól. Hátha addig eladom az enyémet, hogy vegyek egy touareget
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
whitezo88
nagyúr
válasz runner 125 #56862 üzenetére
tizenéves koromban H2-t akartam nagyon. azoknak is jól lement az áruk. nem véletlen... (már ha 5M olcsó, igaz ennyit elég hamar bele lehet tankolni)
-
-
Dr.Zoo
őstag
Húúúú gyerekek....
Most hoztam ki a telepről egy zsír új Toyota Hilux-ot....
Én pukiztam bele először, 38 km-el vettem át.. Nagyon baba a szekér, siklik az úton, tök új szaga van..."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
8th
addikt
-
neduddki
nagyúr
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
őstag
ha van valakinek kedvezménye a bárdinál és az unixnál (40%), akkor a kettőstömegű lendkerékből mennyit adnak?
mert pl motorolajnál csak 25-öt azt tudomcryptot minden termékemért elfogadom
-
FerNandor
őstag
válasz kalapacsolok #56844 üzenetére
dehogynem különbözik. a 2.0dCi azért nem ugyanaz, mint az 1.5-ös. váltója sem.
itt van renault váltós program, nézd meg, hátha benne van az 1.5dCi 106-os váltója. TL4 a váltó neve.
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
kalapacsolok
senior tag
válasz FerNandor #56843 üzenetére
Köszi szépen, tesztelek majd egyet!
Amúgy ezt találtam:
5 sebességes Citroen C4:
top gear ratio: 0.74:1
final drive ratio: 4.93:16 sebességes Renault Clio:
top gear ratio: 0.77:1
final drive ratio: 3.93:1Ebből akkor mit lehet kiolvasni? Igaz, az én általam nézett Renault Clio 1.5-ös motorral volt, aminél meg láttam most az arányokat, az 2.0-ás motor... De hát csak nem különbözik az 1.5-ös 6 sebességes váltója a 2.0-ás 6 sebességes váltójától!
-
FerNandor
őstag
válasz kalapacsolok #56841 üzenetére
megane II-ben óra szerint 130-nál 2500 a fordulat 6-ban. tesztelj le egy ilyen 5 sebességes 1.6hdi citroent és akkor meglátod, hogy van-e különbség. az 1.6hdi-röl asszem itt is volt szó korábban, hogy valami baja van, túl kicsi talán az olajteknö, a turbo is szeret épp emiatt megpusztulni. de nem akarok hülyeséget mondani, lehet, hogy összekeverem mással. majd talán valaki megmondja.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
kalapacsolok
senior tag
Anno utánaolvastam, bár konkrét értéket nem találtam az áttételt illetően, de egy fórumtárs is utána olvasott, és abban a 6. fokozat az "plusz 1 fokozat", tehát autópályára ideális.
Igen, a francia autók jöttek szóba. A szempontjaim: legyen biztonságos (függönylégzsák is), jó felszereltség (tempomat mindenképp), dízel - jó legyen a fogyasztása, de azért erős legyen a motor (1,4-1,6 között, 100-110 lóerő). Illetve a csomagtartóba, a hátsú üléseket akár végleg kiszedve beférjen a nagytestű kutyám, aki gyakran cipelnék ide-oda
Renault Megane II, Citroen C4 coupe, illetve most ezt találtam: http://www.hasznaltauto.hu/auto/renault/clio/renault_clio_1.5_dci_monaco-7109470
Mazda 3-at néztem még, de a spritmonitor szerint fogyasztásban az rosszabb ezeknél.
-
footy
addikt
válasz kalapacsolok #56838 üzenetére
Nem az szamit, hogy hany fokozatu a valto, hanem milyen a kiosztasa/attetele.
Mindenkeppen franciat akarsz? -
tomcsi23
veterán
válasz kalapacsolok #56838 üzenetére
A 6 sebességes váltó nem azt jelenti, hogy volt 5 és utánavágtak még egyet. A fokozatok leosztását variálják általában, tehát simán lehet, hogy az 5-ös kevesebbet forog, mint a 6-os. Ha ilyen szempontból tartod fontosnak a 6 sebességet.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
kalapacsolok
senior tag
http://www.hasznaltauto.hu/auto/citroen/c4/citroen_c4_coupe_1.6_hdi_vtr_plus_nevre_irva-7093037
Erről mi a véleményetek? Még 2 ilyen Coupe van hasonló tudással és árban. Napi 110 km-t használnám 95%-ban autópályán, egyedül, 130-as tempóval kb. A másik ami szóba jön, az a 6 sebességes Renault Megane II. Árban kb. ugyanannyi, nem tudom, melyiknek jobb hírű a motorja? Nézegettem adac és bild statisztikákat, de sok helyen teljesen ellentmondók...
Renault Megane-ban nincs ESP, tolatóradar, automatikusan sötétedő tükrök, EBV/EBD stb, ami a Citroenben igen, szóval a Citroen sokkal felszereltebb, csak hát 5 fokozatú.
-
Agostino
addikt
időközben talán megoldódni látszódik a dolog, de azért picit rohadjanak meg. ha én elb*sznék valamit, magától értetődőnek venném, hogy mindent megteszek a kijavítására. azért ez egy picit visszás számomra. kipengetem a vizsgát, áfát az alkatrészek után, egyszóval jófiú vagyok, és akkor még kaján mosollyal a szájukon a vazelines edény után matatnak? hát egy nagy sz***!
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
bitpork
nagyúr
válasz Agostino #56834 üzenetére
Telefonálsz h füstöl a tárcsázó a kezed alatt...netes foglalásra sincs időpont előbb? Sajnos nem a legjobb időben próbálod intézni, mert ilyenkor a közigazgatás nagyobb része is szünetet tart a nyaralások miatt.
Érdemes lenne rákérdezni h pl -Szegeden csütörtök- nem lehetne-é a kiadási napon soron kívül elintézni. Nekem annyi volt h a rendszámmal felbattyogtam és 10 perc alatt ráragasztották meg kiadták a forgalmit.[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Agostino
addikt
üdv
a következő helyzetben szerintetek mit lehet tenni: 5-én műszakiztattam a kocsimat, simán átment, nem volt gond. az ügyintézők anno azonban a környezetvédemi besorolást elbaszták, pirosat kapott tévesen. most kéket kapott, a műszaki állomáson fel is ragasztották rá, azonban a dátumot jelző zöldet nem, mert előtte be kell mennem az okmányirodába, ahol bejegyezik a kék matrica tényét és az új besorolást, plusz, ők adják oda nekem a zöldet. ez oké, az ideiglenes műszakim augusztus 20-ig jó, időpont viszont egy nyomorult okmányirodában sincsen. illetve lehet, hogy van, de olyan oldalt nem találtam, ahol üres időpontra lehetne keresni. ilyenkor mi a bűbánatot lehet tenni...?
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
8th
addikt
válasz billywood #56828 üzenetére
Én valami hasonló szétüthetetlen közvetlen befecskendezéses szívódízelt néznék a helyedben. Örök élet +1 nap 4,5-5literes fogyasztással. Ibiza SDI
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" Éljen soká a multikulti! Még több illegális bevándorlót Európába! Ugyan már, mi baj lehet belőle...
-
nagyúr
"Ha a kocsim 5.-ben 3000-nél 5,5 litert eszik, akkor mennyi lehet a fogyasztása 2000-nél ugyanebben a sebességben?"
Ehhez nagyon pontosan tudni kell, hogy milyen autód van, évjárat szerint, motor típus szerint, kivitel szerint, mert függ a váltótól is.
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
bitpork
nagyúr
-
billywood
tag
Sziasztok!
Első autó vásárlása előtt vagyok. Igazából azt sem tudom, hogy milyen dolgokat kell megosztanom Veletek, hogy tudjatok segíteni Elsősorban munkába járnék vele, és a városban ide-oda. Hosszabb utak nem lennének sűrűn. Viszont előfordulhat, hogy a lakhelyem közben megváltozik, ami a munkába menetel hosszát 10 km-ről 30-re változtatná.
A pénz, amit szánok rá, az olyan 700.000 Ft környéke. Van aki azt mondja, hogy akkor benzines legyen, de volt aki az ellenkezőjét javasolta Nem tudom, hogy mi lenne az ideális. Én inkább benzinesre gondoltam, ha olyanom van és odalépek neki, akkor azért menjen, de lehessen vele úgy is közlekedni, hogy ne egyen 10 litert feltétlenül. Amik formára tetszenek, pl: Golf IV, Focus, Civic...
Nem tervezem a közeljövőben cserélni, tehát jó pár évet szeretném használni
Ennyit tudok most hirtelen, örülnék pár tanácsnak, tippnek, hogy mit érdemes. Kérdezzetek nyugodtan, ha valami fontosat kihagytam!
S III
-
qdak
addikt
Annyit h inkabb az utat figyeljed, ezekre nem lehet mit irni, az tuti h adott fordulat pl 3000amit irtal, minel nagyobb sebessegbe vagy annal nagyobb a fogyi, elvileg
Mivel nagyobb legellenallas.Bar nem vagom az omga h eszik kevesebbet 130-40-50 nel mint 90-100 kornyeken.
ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
FerNandor
őstag
"bitpork: haver 1000rpm körül/alatt használja hidegen a kettős tömegűs dízelnégyesgolfját, majd kibukik meddig bírja."
azért az elég durva szerintem. majdnem alapjáraton használja. minek?(#56820) TaaT ez milyen kamera pontosan? jónak tünik.
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
TaaT
nagyúr
Pl itt egy vid, 2000-ig húzatva így döcögök. [link]
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
nagyúr
Az embernek tudnia/érezni kell mikor jó és mikor nem.
bitpork: haver 1000rpm körül/alatt használja hidegen a kettős tömegűs dízelnégyesgolfját, majd kibukik meddig bírja.
Egy szó nem esik az alacsony fordulatszámon történő erőltetésről.
grabber: ha vki kikanyarodik elém akkor lassítok/dudálok/anyázok/villogok vagy ezek kombinációját használom. 1.6-os támadó gépjárművel már csak ilyen közlekedés.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
giigz
veterán
Akkor már csak egy kérdés maradt
Ha a kocsim 5.-ben 3000-nél 5,5 litert eszik, akkor mennyi lehet a fogyasztása 2000-nél ugyanebben a sebességben?
-
TaaT
nagyúr
Nekem a golf mappában az van hogy 3.ban 2.5x többet eszik ugyanolyan tempónál mint ötödikben, fényképezni nem tudom az ábrát mert nincs itthon a fényképezőm.
giigz: "de kérdés, hogy mennyire vakítja a szembejövőt"
ezt a szemből jövők villogásának számából lehet kikövetkeztetni.
De hagyományos lámpáknál nincs olyan éles határ mint a vetítőlencséseknél szal én nem erőltetnem a felemelését.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
-
őstag
válasz LuckyL #56780 üzenetére
Vegyes fogyasztás, de inkább város országúton is 5 alatt járok vele, autópályán még nem voltam csak autóúton. Veresegyházáról XVI. kerültbe fóron keresztül 3,7-es fogyasztással jöttem haza tankolás után egy vasárnap este, igaz ott volt egy pár lejtő hazafelé, valamint nem úgy megyek vele mint pl a Leonnal, nyugodtabb vezetésre ösztönöz
-
TaaT
nagyúr
Ez motor függő [link] 2000-nél elváltogatok ez simán a forgalom ritmusa, néha még annál is gyorsabb. Aztán 5.-ben 60-al csorgok.
"ti mennyire szoktátok állítani/állíttatni a fényszórót?"
Rajta van a lámpán, gyári négyesgolfnak 12% van megadva, tehát 10m-en 12centit esik.
Give them hell Ukraine!
-
giigz
veterán
"3.-ban 3 ezernél valamivel kevesebbet, mint 5.-ben"
Ebben biztos vagy? És akkor 5-ben 1500-as fordulatnál mennyit fogyaszthat?
Mert ha 3.-ban 3000-es fordulatnál kevesebbet fogyaszt, mint 5,5 liter, akkor ezután fel sem fogok váltani
Viszont én ezt valahogy elképzelhetetlennek tartom, de ugye nem is értek annyira hozzá...
Dluinet: Megane 1998 1.4 8v, 4 ajtós
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Anime filmek és sorozatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest