Hirdetés
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
TaaT
nagyúr
válasz runner 125 #58038 üzenetére
Ha jól emlékszem tuningoltak vmit a szerón vagy a fórum motoron, így nem kell 50e-nként zárni a topikokat
neduddki: persze, le is vonták a konzekvenciát a teszt végén, semmire sem jó a villanyturbó
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
qdak
addikt
válasz neduddki #58033 üzenetére
Nekem az tobb mint 1.5h ig birna akksirol
Es nm kell am annyira durva kabel, de vastagabb mint az oninditoe (hangcucchoz van)runner 125: pff jossz ide kotekedni?...
Miert kene?[ Szerkesztve ]
ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
runner 125
nagyúr
Ennek a topiknak nem kellene egy ideje zárva lenni?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
zoo8800
veterán
indexről lopom
runner 125
már nem zárják 50000 után.[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
harry
veterán
válasz jozefgucci1 #57936 üzenetére
Köszi a tippet, de nem igazán szeretnék postával vesződni, illetve néztem Ford Focus fórumon, most ott is többeknek aktuális a kérdés, ott ajánlottak Bárdis teleszkópot, az a bolt meg itt van tőlem 10 percre.
Más: Bárdi "márkás" cuccokban meg lehet bízni? Egyáltalán, hogyhogy ők a 'gyártó', kinek a termékeit matricázzák, vagy hogy megy ez? Mert a másik lehetőség a Magneti Marelli lenne, szintén nem ismerem. Itt: [link] a 2.-es csoport két teleszkópja jó, elvileg (a 3. csoport biztos nem, az 1.-est meg nem tudom... de talán az is).
[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
nagyúr
válasz !Overdose! #58032 üzenetére
ez kicsit magas fogyasztás egy 0,8-as matiztól
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
neduddki
nagyúr
!
hajol emlexem 5-8lo kell ahoz hogy egykozpesbenzimotor eleg levegot kapjon /motorotlfuggoen .15-.3bar a szivasiveszteseg/ ahhoz hogy ezmukodjones erehetolegyen minimum 2-3lo kel,azlegyen 2.2kW namost ha jolszamolok ~180A bazzz!!! mekkoramazzag kellahhhoz es akkormeg???? es a gyari generatort iskukazni
szovlabohockodni, de masra...udv
neduddki
mod: enmeg egy7gaccordra r18-val:- )))
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
!Overdose!
őstag
5,77 l/100 km-es fogyasztással abszolváltam egy kis hazai nyaralást Shell FuelSave Euro 95-ösből. Az útvonal Budapest - Harkány volt az M6-oson, majd egy kis Pécs, Siklós, Villány és hazafelé Harkány - Békéscsaba alul Szeged felé. A klíma az út nagy részén természetesen be volt kapcsolva. Ez és a Pécsi emelkedők miatt sajnos nem tudtam lejjebb tornászni a fogyasztást pedig mindent megtettem. Mindenhol óra szerint betartottam a sebességhatárokat. Összességében elégedett vagyok, de továbbra is dízelre vágyok.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
tresh
veterán
Létezik a BMW-varázs? vót mán ?
Az a motor csodálatos, van benne köbcenti, hengerszám és akarat is, nem egy mai turbós kólásflakon.
[ Szerkesztve ]
-
Dyrtyho
őstag
Amúgy egy olyan kérdésem lenne, hogy arra a kocsira is kell 90ezres átíratás amit egy használt autó telepen veszek meg ? Vagy csak arra kell, amit saját tulajtól veszek meg ? Előre is köszönöm a segítséget
best regards, egy fórumozó blogger
-
SzlobiG
félisten
Végre kész minden papírügyileg a Vitarával műszaki, biztosítás, átírás. Ma időpontra mentem az okmányba nem volt 20perc az egész ügyintézés 50k volt mindennel együtt.
Tetszik csak kicsit fura, hogy ilyen magasan ül az ember, de már hozzá is szoktam. Pár dolog cserélve lesz rajta az még hátra van, de már gurulgatok vele meglepően jól is megy ezzel a 110lovas dízellel.
(#58026) tresh Szerencsére már kinőttem sőt soha nem is gyilkoltam semmilyen járműt padlózással szal nem az a fajta vagyok mint jó páran versenypilóták az utakon. Inkább az a vigyázó típus csak a felépítéséhez képest mondom, hogy jól megy.
[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
-
-
dabadab
titán
válasz Dany007 #58017 üzenetére
"Másrészt az n+1. roncs autó ne legyen veterán csak mert ősrégi."
A Wartburg meg határozottan ikonikus jármű, akkor is, ha autóként küzdött némi kihívásokkal (más szempontokból meg kiváló gép volt, nem véletlenül vált a kőművesbrigádok kedvencévé, persze azok a példányok soha nem lesznek veteránautók).
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
Dany007
veterán
válasz runner 125 #58015 üzenetére
Na jó, tényleg nem tudom értékelni.
Persze ha valaki "dísznek" műtárgynak vagy veterrának veszik akkor hajrá. Bár szvsz ez a veterán dolog is túl van lihegve. Azért az nem 30 év... Másrészt az n+1. roncs autó ne legyen veterán csak mert ősrégi.
Azért ahhoz kéne egy korabeli státusz is. Vagy valami hírnév érted... De ez csak az én nézőpontom.Persze én ezekre még úgy nézek, mint napi használatú autóra. Ergo ha most gördülne le a szalagról se kéne ingyen se. Ültem ilyenben a 90-es években, már akkor is gagyinak számított.
Hogy érzékeltessem amit mondani akarok? Egy ilyen már valami. Mondjuk nem ebben a förtelmes színben. De ez legalább a saját korában volt valami. Vagy egy régi Shelby cobra stb... szal érted... Ezek olyan veteránautók amiknek nevük volt a saját korában és komoly gépnek számítottak. De mára már majdhogynem kihaltak.
De ez a wartburg szvsz már a saját korában is egy sz..r volt. -
runner 125
nagyúr
válasz Dany007 #58006 üzenetére
Nem tudod értékeli.
Pont az kerül benne annyiba, h 68.000 km-t futott, első tulajos, és patika állapotú '81-es autó létére.
Simán mehet pl. veterán vizsgára egy ilyen, s úgy - ahogy íródott is - az értéke évről évre nőni fog.Ha, nem lennék házfelújítás közepette, s pl. 50 körül járnék, én simán bevállalnék ennyiért egy nosztalgia autót. Csak sajnos garázsba már nem férne be, ilyet meg szabad ég alatt tartani vétek.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
aero.
veterán
-
Kornel
veterán
válasz Dany007 #58006 üzenetére
pont most volt egy cikk valahol, hogy egyre többet érnek a gyári állapotú wartburgok és trabantok.
képekről ez eléggé egybe van.
de lassan ez a helyzet a ladákkal is, én szívesen vennék egy 21061-es 4 körlámpásat, de a jók 300-500k körül szoktak fent lenni, nyilván annyit nem adok érte, hogy második kocsiként kint rohadjon -
Laraxior
titán
Tegnap este állt a szomszédban Asszem egy ilyet én is vennék, nagyon szép coupeban
(több képem nincsen )
Ill láttam még egy sárga Camaro-t itt Debrecenben, tiszta Bumblebee, de csak visszapillantóból sikerült lefotózni, azt mellőzöm, de nagyon szép látvány volt
*** Dodge Challenger V8 *** HEMI New Year! ***
-
Dany007
veterán
Ezen mi kerül fél millióba? [link]
Még ha nullkilóméteres is lenne se kéne tizedennyiért sem... -
#16514048
törölt tag
A1
-
Laraxior
titán
Ez milyen Audi? Sose láttam még ilyet...
szerk: Semmi. A1.
[ Szerkesztve ]
*** Dodge Challenger V8 *** HEMI New Year! ***
-
Kornel
veterán
válasz dabadab #58000 üzenetére
szerintem normálisan megvalósítva teljesen használható cucc lenne.
belerakni a kocsiba egy mazda féle i-eloop rendszert, és azt se lehetne ráfogni, hogy a nyert teljesítményt elveszti a folyamatosan üzemelő generátor miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Jövőre érkezik az új Agatha Christie: Death on the Nile játék
- TCL LCD és LED TV-k
- Parfüm topik
- Tea
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Apple asztali gépek
- Path of Exile 2
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest