Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dluinet

    nagyúr

    válasz giigz #56802 üzenetére

    Az adatok alapján az áttéttel a szokásos 1,4-es és1,5-ös szívó benzineseknek felel meg.

    1th gear ratio: 3,73:1
    2th gear ratio: 2,05:1
    3th gear ratio: 1,32:1
    4th gear ratio: 0,97:1
    5th gear ratio: 0,79:1

    1000rpm speed: (km/h)
    1th gear ratio: 7,3
    2th gear ratio: 13,2
    3th gear ratio: 20,5
    4th gear ratio: 28
    5th gear ratio: 34,3

    az autó sebességmérője ennél 8-10 km/h-val többet mutathat, GPS-szel mérheted a valós sebességet egyenletesen (azonos fordulaton) haladva 3-400 métert

    Reverse gear ratio: 3,55:1

    RPM at 120 km/h (theoretical): 3.500 rpm

    Tehát ezer motor fordulattal több mint másfélszer annyi utat tesz meg 5-ben mint 3-ban.

    A nyomaték öl, nem a fordulat

    gyorsítani és emelkedőn felmenni minimum 2000 fordulatnak meg kell lennie, hogy a terheléshez meglegyen a megfelelő olajfilm

    javasolt váltási sebbegések a takarékos és dinamikus vezetéshez: (km/h)
    2th gear ratio: 20
    3th gear ratio: 40
    4th gear ratio: 55
    5th gear ratio: 75

    "Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

Új hozzászólás Aktív témák