- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Apple asztali gépek
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Most vegyünk RAM-ot, mert drágulni fog
- Milyen egeret válasszak?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Júniusban a hardverek is vakációra mennek
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Mégsem ér 16 GB-ot a 8 GB RAM az Apple gépekben
Hirdetés
-
Elden Ring: Shadow of The Erdtree - Három nap alatt 5 millió eladott példány
gp Úgy tűnik, hogy a DLC-t nagyon sokan várták és még annál is többen vásárolták meg.
-
ASUS blog: nagyobb teljesítmény, teljesen ingyen
ph Egy NVIDIA GeForce RTX 4050-nel szerelt noteszgép is kínálhat felsőkategóriás sebességet, ha ismerünk pár fontos trükköt!
-
Sajtóképeken a Galaxy Z Flip6 színválasztéka
ma Vidám színekkel dobja fel a Samsung a kagylótelefonját.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz slett27 #208731 üzenetére
Lelőjem neked a poént? Az autó fenntartás drága, bármelyik 1 milliós autóra ráborulhat ennyi. De egy 2 milliósra is simán. Öcsém átvette tőlem az accordot, végig szervizelt példány, aztán vásárlás után most azzal kezdett hogy 300k-ért cserélt rajta kuplungot, meg gyertyákat, meg került bele egy dension. Pár hónap és olaj, fékfolyadék csere, újabb 50k. Közben kiszakadt a vezető oldali ülés, 50k. Ez ilyen, ezek használt autók. A civic egyáltalán nem drágán fenntartható autó, ott a táblázat, benzinnel és minden egyéb ktsg-el 100.000 megtett km után 50Ft/km jött ki, az szerintem igen jó a kategóriájában. Az accord ~90Ft/km volt
Szóval hulla mindegy, hogy civicet, astrát, puntot, i30-at veszel, ha nem nézeted át akkor nagyot szopsz, ha átnézeted akkor van esély rá hogy kissebbet
[ Szerkesztve ]