Hirdetés
- Októberben kerülnek legacy státuszba a régebbi GeForce VGA-k
- A konkurens hardvereken is működőképessé tette az XeSS 2-t az Intel
- Rengeteg monitor kapott G-Sync Compatible hitelesítést az új GeForce driverben
- Kinyitja a pénztárcáját az Apple, hogy behozza a nagy lemaradását
- Kína bekérette az NVIDIA-t, de szerintük nincs hátsó kapu a chipekben
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
parandroid
félisten
válasz
bitpork #112034 üzenetére
Hát, ha egy élményautónál elkezded a fogyaszást méricskélni, akkor neked igazából nem hiszem, hogy akkora élmény lesz az autózás.
Amúgy ha már autós topik, és az élmények kerültek szóba, tegnap végre adódott alkalom kicsit megcibálni a Cooper bajszát: 400 km, szinte végig autópálya. Persze nem meglepő, hogy viszonylag jól megy, 122 ló az 1100 kilóhoz, valahol itt kezdődik az egészséges súly-teljesítmény arány. 140-nél diszkrét 3200-at pörög (és GPS szerint kicsivel 130 fölött fut), 160-nál (még mindig óra szerint) forog 4000-et, még kényelmesen gyorsul, nincs tövig nyomva a pedál. Elég nagy volt a forgalom, óra szerint 180-ig szépen felment, de ezt a részét nem is forszíroztam. Nagyobb tempónál kicsit hangos amúgy, úgyhogy az ember önkéntelenül beáll 140 körülre, de ha letolnak, és beszorulsz egy lassabb jármű mögé, azért onnét is fürgén ki lehet ugrani. Amúgy is igaz rá, hogy elég munkás kocsi, követeli a visszaváltást, ahogy esik a fordulat, ellenben 2000 RPM körül már megjön a nyomaték, szóval azért lehet vele tempósan és lendületesen autózni. Nem egy kislány-autó egyébként sem, kemény a kuplung és a váltó is (különösen az ebből a szempontból teljesen steril Mazda 5 után), és finoman fogalmazva a kormány sincs túlszervózva. Nyilván jót tenne még a vezetési élménynek, ha nem 175-ös gumik lennének alatta, de ez a gyári még, és ahogy nézem, még legalább két szezont kibír, utána majd azért nézek rá egy legalább 195-öst (tényleg, a felniről hogyan lehet megtudni, hogy engedi-e a szélesebb váltóméretet?). És ha már olyan kényes témánál vagyunk, mint a fogyasztás, természetesen az út előtt és után is teletankoltuk, az odafelé állatkodásokkal és az alapvetően nagy forgalom miatti gyakori lassításokkal-gyorsításokkal, a viszonylag rövid útépítős szakaszokkal, ráadásul keresztül az észak-rajna-vidéki hegyeken kijött 6,3 l/ 100 km alapvetően egy biztató érték, talán még bitpork is elégedett lenne vele.
p
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple AirPods 4 - ismerős is, új is
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Formula-1
- Milyen egeret válasszak?
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Path of Exile (ARPG)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Mini PC
- További aktív témák...
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Telefon felvásárlás!! Honor 200 Lite, Honor 200, Honor 200 Pro, Honor 200 Smart
- AKCIÓ! GIGABYTE AORUS ELITE Z790 i7 14700K 64GB DDR5 1TB SSD 7900 XTX 24GB be quiet! SB 802 1000W
- LG 27GR95QL - 27" OLED / Limitált LoL Edition / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490s - i5-8GEN I 16GB I 512SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Telenor 5G Indoor WiFi Router (FA7550) + töltő
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest