-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zewa
senior tag
válasz h1n1_900 #4785 üzenetére
"DE jáccós autónak kizárólag csak tdi"
Én erre reagáltam. Egy hobbi autónál annyira nem érdekelne hogy mennyit fogyaszt. Szívesen cserélem a traktorhangot valami hasonlóra és a szűk fordulatszám tartományt azért a pár literért.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Yushchenko
őstag
LPG-s témáról jut eszembe, hogy tegnap amikor kerékcsere miatt bementem egy Speedy szervizbe, csak bent vették észre, hogy gázos a kocsi, és jól leoltottak, hogy ilyet ide be se lehet hozni... Azért végül is megcsinálták. Ez normális dolog szerintetek?
-
dízelracer
őstag
Igen, csak TDI. Majd ha mutatsz nekem egy 2000ccm alatti 230ló/500nyúlmókus benzinest amihez lassan vas árban van az alkatrész és amibe sehogy sem tudsz beletaposni 8-9liternél többet akkor térjünk vissza erre. Mert egy lenézett kis öreg szar TDI fél millió ráköltés után tudja ezt, tartósan.
(#4799) Zewa: A szűk fordulatszám tartomány sem állja meg a helyét.
[ Szerkesztve ]
-
opeter87
senior tag
válasz soldi3r #4791 üzenetére
Állófűtés ja ritka, de a Skodánál benzines autóhoz csak a Superb-hez lehet rendelni.
Dízel Octaviat lehet rendelni állófűtéssel, de benzines Octaviat meg nem lehet... érdekesÉn is ritkán használom a reflektort, mert sokszor elég a tompított.
megoldható akkor nem gond
/gondoltam azért szólok/ -
soldi3r
veterán
-
opeter87
senior tag
válasz soldi3r #4788 üzenetére
Írtad fentebb, hogy benzines lesz, akkor nem kell az állófűtés. Dízelnél kéne nagyon sajnálom is, hogy nincs
Xenon van gyárilag szerintem jó fénye van, igaz apám Audi A6 kanyar bi-xenon-jához képest nem nagy szám.
Ülésfűtés jó, de figyelj egy dologra.
A 2008 (facelift) előtti Octaviaban 5 fokozatban állítható - nekem ilyen van
a 2008 utániakban már "csak" 3 fokozatban, spórolás -
opeter87
senior tag
válasz kisza25 #4787 üzenetére
Igen csak ide keverted az 1.2 Tsi-t, meg stb.
Mindegy a Kia 1.4 és 1.6-os motorja biztosan jobb mint a VAG 1.4-1.6 benzines motorjai.
Csak szerintem olcsóbb bármilyen alkatrész a VAG-hoz, vagy akár egy gázszett (mert pl. volt gyári gázos Skoda is) - én ezt hoztam fel az Octavia mellett mint ér.A Kia mellett pedig az, hogy egy frissebb-újabb autó. Ezért talán nem olyan olcsó, de garanciális.
A hasznaltautó összesen 15db Cee'd-et dob ki 2M-ig.
Namost a kollega ennyit szán rá, 15 autó nem valami nagy választék -
soldi3r
veterán
válasz opeter87 #4786 üzenetére
az esetek 99%-ában nálam csak egy szerszámos láda van a csomiban, a maradék 1-ben minden kevés, oda kell az utánfutó
és octaviában előfordul a minimum követelményem: klíma, xenon, ülésfűtés, szervizkönyv és max 5 év, na meg gázosítható, nincsenek nagy igényeim, bár az állófűtésen még gondolkozom[ Szerkesztve ]
E30 (oo=[][]=oo)
-
kisza25
félisten
válasz opeter87 #4773 üzenetére
az 1,6 az valóban egy ideje piacon van(ha jól emlékszem a 2-es golf óta) azt biztos minden szerelő ismeri, mint a rossz pénzt és alkatrész is van hozzá dögivel,
említetted és dicsérted a 1,4TSI-t biztos az tévesztett, meg, valóban nagyon jó tulajdonságokkal rendelkező motor, de ahhoz képest, hogy 2006óta a piacon van, vannak vele problémák(lánc) még a VW golf 5 GT-ben jelent meg 170lovas változatban, lehet a 122lovasnál spóroltak kicsit
amúgy én is a használtakról beszéltem 2007/2008-asok vannak 2milláért amiken még van 3-4 év gari[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Zewa
senior tag
válasz dízelracer #4777 üzenetére
Játszós autónak csak TDI? Az b@szna be. Én maradnék a benzinnél, egy-két csigával a motortérben.
"nyomatékszegény valami ami akkor sem megy ha szétforgatom"
Igazad van nincs létjogosultsága a szívó benzinesnek. A BMW Sor6ait is utálja mindenki és 911 GT3-t sem vesznek az emberek....TheChos3nOne: Kicsit sok volt a rejtő regény.. Ettől függetlenül tud helyesen is írni csak nem itt.
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
opeter87
senior tag
válasz dízelracer #4777 üzenetére
A mélygarázs téma igen fura, mert én is olvastam, de ennek ellenére nem látom, hogy pl. a bevásárlóközpontokba lévő parkolóházaknál levették volna a táblát. (hogy LPG-vel tilos behajtani)
Azzal teljesen egyetértek, hogy a mai gázrendszerek biztonságosak és ez a fajta tiltás egy baromság.
Egyetértek
Én ha nem adtam volna el az előző 1.4-es benzines autómat (2004-es VW Polo), már rég LPG-vel járnék -
dízelracer
őstag
válasz opeter87 #4776 üzenetére
Nyár vége óta már parkolhat mélygarázsban. Én azt nem értem eddig miért volt tiltva. Bolond egy ország ez...
szerk: utcára én sem vennék semmi mást csak valami szög egyszerű 6-8éves középkategóriás autót 1.6 -2.0 szívóbenzin motorral. Lehetőleg 2szelepes hengerfejjel lánchajtással. Belerakatnék egy jobb fajta gázszettet és szarnék a világra. DE jáccós autónak kizárólag csak tdi jöhet szóba. Mire jó egy nyomatékszegény valami ami akkor sem megy ha szétforgatom és zabál mind az állat? Semmire. Az első nap lehugyoznám és felgyújtanám.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz h1n1_900 #4756 üzenetére
5liter gazolaj itt nalunk perpill 2150, januartol ~2250
7.5 liter benzin 3000, ~3080
8.5 liter LPG meg 1700, ~1730mondjuk ahogy 5 literbol elmegy a dizel ugy a benzines is siman 7 alatt van, de mind1...
aztan nezzuk a felarakat ujan, benzin vs dizel 5-800k, magyarul kb 45-70k km alatt nullazza ki a felarat a dizel a benzineshez kepest, ekkor meg semmit nem sporoltal vele, csak a felarat dolgozta le, de mivel dragabb a szervize, kozel 70-100k km utan lesz valojaban nullan. Pont kb amire garo is lejar rola.
Ehhez kepest a LPG uzem csak +200k (vagy dizelhez kepest nezve -300 -600k) es a dizelnel is olcsobb egy km koltsege, 15-20k km alatt megterul, ennyit egy atlag autos megy is egy evben
Mirol beszelunk? 70-80k km alatti megterulesre szerinted erdemes szamolni, hogy fuu majd 5 ev mulva mar elkezdek sporolni vele? 5 evvel ezelott gondoltad volna, hogy 2012-ben mar 450Ft is lesz a gazolaj literje?
Egyre tobb taxit latok, amik mar nem ke-ke-ke-ke-ke-ke-ke hangon allnak lampanal, szerinted azok benzinnel mennek vagy esetleg tudnak szamolni?Sehogysem jo ez a dizeltema mar kuton tankolva... kannazni meg ugysem fogsz a precizios dizelbe, mert kb azonnal beszopodsz vele.
több drón kell ;P
-
Zewa
senior tag
válasz h1n1_900 #4766 üzenetére
Nekünk is volt az Alhambrába 1.9TDi 131ps és az is elkérte a maga kis turbócseréjét 190e km.nél.. (67ekm-el véve, 230nál eladva) Kivételek persze vannak illetve lehet rá vigyázni de akkor is sokkal nagyobb lutri mint egy benzines szívó...
#4765 No igen. Ezek az új benzinesek is elég érdekesek. Turbó is, kompresszor is..
Maglássjuk meddig bírja. Akik újonnan veszik azokkal nem hisztem h baj lenne majd a 2.,3. tulajnál kiderül.[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
opeter87
senior tag
válasz kisza25 #4772 üzenetére
Bocsánat valami félreértés lehet, mert a kollega azt írta, hogy 2M van autóra, abból bizony csak használt jön ki. És én a használtakról írtam.
Én a használt típusokról beszéltem.És a használt Octaviakban pedig a régi 1.4 16 (75 ill. 80 Le) és az 1.6 8V (102Le) van, azok tényleg kiforrottak, az újabb Tsi-ket nem ismerem ennyire, hogy azt mondjam megbíztható vagy sem.A Kia-kat nem ismerem, erről nem is mondtam véleményt lásd. fentebb.
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz opeter87 #4752 üzenetére
a kia ceed ebben a formában már 5éve van piacon+ már egy face liften is átesett, a motoron is finomítottak, az 1,4 TSI-kel meg problémák vannak a lánchajtással,
van rá 7év garancia tehát még 3-4éves autón is van garancia,
szerviz 35eFt 20000km-enként
amúgy 1,4TSI-vel elég húzós árak vannak, az 1,2TSI 105ló van pariban a kia 1,4 VVTI 105 motorjával, mondjuk a TSI alul is nyomatékosabb(felül is),[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
-
neduddki
nagyúr
HI!
:- ))) aszem kompetesn vagyok hejjugyuleg a krokusz ombi es erso vvonalon: de az bisztos, hogy a krokusz csak szeretn akkora labteret mint a verso:- ) valto ugyebn, valoban nema regi finomsagu, de ford itt is szeretne, ha ojjan alto lenn ebenne mint a c251a
amiben kiveslem a versot a csomagtartot /carina e utan/, de egeytelmuen CoV2rol beszelek, a elod a corolla fenekvazon valoban szukosudv
neduddki
mod: max a dzsaj plusset irhatom +ba
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
h1n1_900
senior tag
Dizel olajkalyhank van volt. Elozo passatunkat 270km-el adtuk el. Soha semmilyen gond nem volt vele. Mostaniban 115 korul van. Kezifek kapcsolo mondta be egyedul az unalmast. Jobban bejon nekem a dizel... Elozeshez sem kell 2-t visszakapcsolni aztan van meg jo par elonye.
Logitech X-530 eladó jó állapotban olcsón! http://href.hu/x/gkgr
-
Zewa
senior tag
válasz soldi3r #4760 üzenetére
Így van viszont szerintem csak kis %-ban érdemes dízelt venni.
Azonos vas (típus, felszereltség, évjárat stb...) a diesel drágább vagy többet futott esetleg rosszabb állapotú. Fenntartására kimondhatjuk hogy költségesebb (előbb vagy utóbb).
Szeretem az olajkályhákat de kevés olyan helyzet van amikor a gázolajas erőforrást választanám. (LPG-ről most nem is ejtettem szót..)(#4761) Könnyen meglehet. Nem konkrét autókat linkeltem csak típusokat hogy szerintem merre lenne érdemes elindulni.
Én személy szerint az Avensist választanám. Kereszt szüleimnek volt és piszkosul jó autó volt. (kár hogy ellopták...)[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
h1n1_900
senior tag
válasz opeter87 #4762 üzenetére
Chip is volt de attól csak jobban füstölt meg jobban átverte a computer-t (fogyasztásban)
Tuningos ismerős átírta vagy másik szoftvert tett vagy mit magyarázott. Leginkább a nyomaték hiányzott ami már van. Anno gondolkodtunk a 140Le változaton de ugye az csak 2.0-ban volt meg kapásból drágább lett volna 600k-val.[ Szerkesztve ]
Logitech X-530 eladó jó állapotban olcsón! http://href.hu/x/gkgr
-
opeter87
senior tag
válasz h1n1_900 #4759 üzenetére
Igen az a reális "csalás" én tankoláskor nullázom a 2-es számlálót és pont valamelyik nap 6,5-ön állt, majd tankolás számolás és 6,75 jött ki.
Igen a kézi váltó sokat számít. Nekem Bp-en simán megeszi a 8-at forgalomban, enyhe forgalomban 7 alatt.
Vegyesben (pálya+város) meg az említett 6,75(145le milyen chippel jött össze?)
-
Zewa
senior tag
Asszongya a teljesség igénye nélkül 1-2 típus, hátha...
Én használt dízelt nem igen vennék mert szép pénzeket lehet rákölteni és annyit nem ér meg az a 2liter fogyi különbség... (illetve egy benzinest olcsóbban megkapsz a különbségből pedig tankolhatod a differenciát egy ideig..)"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
opeter87
senior tag
válasz soldi3r #4753 üzenetére
Akkor aggódok ha ott tartok és addig még meglesz az autó
1.8 TSi jó alternatíva, megy is ha kell és közben azért nem fogyaszt sokat.
én ha most vennék 1.4 Tsi-t vennék már (ilyen dízel árak mellett)(#4754) dízelracer
Igen én sem értem. Amikor megvettem a kocsit, akkor minden ismerősöm:
"Ebbe turbó csere lesz majd..."
"Ebbe egy PD elem ennyi, meg ennyi..."mindenki ezt mondta, de egy olyan sem volt, akinek lett volna PD Tdi-je és meg is szívta volna.
Ha már üzemanyag:
Mindig kúton tankolok (nem kannázok). Shell vagy OMV - sima dízel. -
-
soldi3r
veterán
válasz opeter87 #4750 üzenetére
üa minőségtől függ elsősorban, 200k-nál már várható, de van ami elmegy 400k-t is, 207+áfa /db
(#4746) opeter87, benzinesnél igen, de ott jó alternatíva az 1.8-as is és az is tud jól fogyasztani, nem látom már az értelmét a dieselnek
(#4748) marsu, melyikben?
E30 (oo=[][]=oo)
-
opeter87
senior tag
Azt vedd figyelembe, hogy
a Kia egy újabb autó, ezért drágább is
(mást nem tudok mondani, mert még soha nem ültem benne és nem akarok itélkezni.)a Skoda pedig régebbi, ezért olcsóbb és talál kiforottabb és talál olcsóbb hozzá az alkatrész
(mondom talán, mert a Kia árakat nem ismerem) -
Stafni
aktív tag
válasz Typhoon47 #4734 üzenetére
Ki mindenki röhögi körbe ezeket? A 18 év alattiak? Akiknek az audi, ferrari merci az autó? Felőlem röhöghetnek, nézzenek le, és költsenek iszonyat pénzeket autóra. Gondolom az is megvetendő, ha valakinek 5 évnél idősebb autója van!
Bírom az ilyen fazonokat, főleg az olyat aki az egész életét panelban éli le és fikázza a másik autóját.
Én nyugodt szívvel vennék KIA-t és szolgáljon 10-15 évig. Egyenlőre a 10 éves autóink is jó szolgálatot tesznek, eszembe sincs pénzt áldozni jelenleg egy új autóra! -
opeter87
senior tag
válasz soldi3r #4743 üzenetére
Octavia 2.0 dízel vs. benzin
az akkor RS Tdi vagy RS TFSi igaz?
hát ott a fogyasztásban vannak külnbségek igazán, a magyar utakon teljesítményt nehéz kihasználni.
jelenleg szerintem a legjobb ár/érték arányú új autó az Octavia.az 1.6 Cr Tdi szerintem is tud jó fogyasztás produkálni, de fenttartom az állításom, hogy vezethetőségben rosszabb a régi PdTdi-nél és más 1.6 dízelnél.
Az én 1.9 Pd Tdi-m tud jól fogyasztani és jól vezethető (igaz ebben óriási partner a DSG váltó) -
kisza25
félisten
a kia-nak skodának a váltója/váltásérzet jó,
lábtér kia-ban hátul: tegnap mentem 4 személlyel én 180 magas vagyok és mögöttem kényelmesen elfért egy 187cm magas emberke,
elöl jó az ülések oldaltartása,
hátul jó oldaltartás, na erre nem tudok mit mondani, mert még sosem ültem hátul,
menetzaj, motor 4ezer felet már hallható, , 140-nél még normál lehet beszélgetni,
4 személlyel sem erőlködik az 1,4 105lovas motor,
a futómű jó, de feszes, a 2010/11-es kia-nál finomítottak rajta, a nagyon rossz minőségű utat még mindig nem szereti, de a közepes minőségű utakkal nincs gond,
jól pakolható nagyra nyílik és alacsony az alsó rész és műanyag borítású,
az ülések szintig hajthatóak fejtámlával,
nekem Balaton Salzburg oda vissza 6,5liter átlag, csak pálya 130-140-el 7,5liter, csak országút ~6liter, csak város még nem volt
a skodát meg leírta a opeter87 a tempomat valóban 20eFt+szerelés én is belerakattam anno utólag, nem bántam meg
szintén octávia II ajánlanám, még újat is kapsz octavia II tour[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
-
soldi3r
veterán
válasz opeter87 #4740 üzenetére
az nem titok, hogy csodák nincsenek, a ~ -20% lökettérfogatnak vannak hátrányai
nem vagyok híve az alul motorizálásnak, de vannak fogyasztás szempontjából elégedett 1.6tdi octavia tulajok, nem is kevés, az egy más dolog, hogy a teljesítményre panaszkodnak, de valamit valamiért
nekem is octavia2 lesz a következő, elég jól eltalált autó, csak még nem tudom hogy benzin vagy diesel, de a 2.0 az biztos
fábiánál elég az 1.6 tdi, szépen viszi azt a kasznitE30 (oo=[][]=oo)
-
opeter87
senior tag
2M forintból én nem vennék ma Magyarországon használ dízelt.
2M forintból a fentebb említett Kia Cee'd kiesik, mert 2db-ot talált belőle a hasznaltauto.
Octaviaból csak a 2004-ben megjelent típust venném (ez az Octavia II), mert az Octavia I a golf4-re épült, aminek köztudottan nincs hátsó lábtere.
Octavia:
.jó utazási komfort (tempomat pl utólag 20ezért beletehető)
-jó váltó (bár nekem DSG van, próbáltam manuált is teljesen jó)
-jó ülései vannak és tartanak is
-az Octavia II-ben 4 felnőtt kényelmesen elfér (tapasztalat)
-jó futóműve (nem hajó, de a kátyukat is bírja)
-kombinak óriási a csomagtere (de az Octaviasedanis 5 ajtós (nekem ilyen van iszonyat jól pakolható, hoztam már vele 28 méternyi kerités elemet))
-utastér is remekül pakolható (pl. 1,5 literes palack elfér az ajtóban)
-van 2 zónás klíma
-fogyasztás relatív (hol használnád? mennyit mész vele? stb.)
benzines Octavia 1.4 és 1.6 kb.: 6-10 literigegy Octavia pl. csak így gyorsan kerestem.
-
Chosen
addikt
válasz kisza25 #4731 üzenetére
Benzin/dízel mindegy, amelyik jobb adott autóban. (Pl ha valami ormótlan a dízel akkor nem jó, de ha teljesen kulturált, finom járású, akkor jöhet)
Ceed: Nem tűnik rossznak, de a képekről elég szűknek tűnik a hátsó lábtér, ami nem túl jó, mivel 4 személy menne vele elég gyakran.
Octavia-ból melyik évjárat?
Annyit még hozzátennék az igényekhez, hogy jó lenne a kétzónás (azt hiszem így hívják) klíma, tehát hátra külön nyílásokkal lenne ellátva, nem csak a műszerfaltól fújna. (Octaviaban láttam ilyet)
neduddki: A versonál szintén elég kicsinek tűnik a lábtér és a váltóról sincsenek jó véleménnyel , a Wagont még nem néztem meg.
Ár: Erről annyit, hogy a lehető legolcsóbban kellene egy olyan ami ezt mind tudja, tehát ha van olyan 2 m-ért ami mindenben jó akkor, az a nyerő, de ha csak 5 m-ért lenne utód, akkor vásárlás félretéve amíg le nem esik az ára, vagy össze nem gyűlik rá, de már lenne egy kiszemelt. Azért lenne jó minél olcsóbban, mivel most egy Citroen Xsara Picassonk van, és minél kevesebbet kell hozzátenni eladás után annál jobb.
Összefoglalom egy listában, hogy fontos:
-kényelem/alacsony menetzaj (pihentető legyen utazni benne)
-jó váltó (ez nagyon fontos)
-jó oldaltartású ülések elöl-hátul (most halál a Picassoban hátul ülve bevenni egy kanyart, nulla oldaltartás miatt repül ki az ember az ülésből)
-kényelmes lábtér hátul (természetesen elöl is)
-jó futómű (kátyúkat jól kezelje, de ne legyen hajó-effekt)
-jó rakodási lehetőségekkel ellátott csomagtér (hiába sok ezer literes, ha egy fél méteres lyuk van bepakolni) -szintig hajtható hátsó ülés plusz pont-
-kétzónás klíma
-relatív alacsony fogyasztásmotor: annyi a lényeg, hogy ne legyen lomha, tisztességesen elbírja vinni az autót, ne szenvedjen ha 5 embert kell elvinni. A Ford pl 115 lovas volt, de vígan elvitt 4 embert full csomagokkal is.
Hirtelen ennyi jut eszembe, sajnálom, hogy ennyi feltétel van, szinte a tökéletes autót kell megkeresni
A lényeg, hogy jó érzés legyen beülni az autóba, ne az legyen, hogy már megint be kell ülnüm. (most pl sz*r a váltó, nincs oldaltartása az üléseknek, hullámzik az úton a kocsi, stb)
[ Szerkesztve ]
-
opeter87
senior tag
válasz soldi3r #4738 üzenetére
A VAG 1.6 Cr Tdi-nek a teljesítménye és nyomatéka ugyanannyi, mint az én 1.9 PdTdi-nek.
de
a két motor karaktere, vezethetőség, stb. teljesen más. sokkal rosszabbul vezethető az 1.6-os.
ez a különbség főleg a többi 1.6-os dízel ellen jön ki. pl. a PSA 1.6 dízelje 100x jobb a VAG 1.6 dízelénél. - szerintema VAG 2.0 Cr TDi, már más tészta azok kezdettől fogva nagyon jók szerintem (ezt is írtam).
h1n1_900 Egyetértek vele. Hosszabbak az áttételek a váltóban, stb. sok kis dolog, de én elégedett VAG 1.6 Cr Tdi felhasználóval nem találkoztam még.
[ Szerkesztve ]
-
opeter87
senior tag
Skoda Octavia kombi
ha benzines kell akkor ott VW 1.4 Tsi-je, ami az egyik legjobb motor ebben a kategóriában.
dízelben nem vennék új Skodát (nekem is Octaviam van 1.9 PdTdi), mert az újakból az 1.6 Tdi nagyon szar, a 2.0 Tdi meg nagyon drága.vagy ahogy előttem is mondták új Focus.
Ott is vannak jó turbó benzines motorok és a dízelek is jók.
Én csak az 5 ajtós új Focust vezettem 1.6-os benzinessel a 125 lóerőssel és nagyon jó autónak tartom.(kb. 50km mentem vele - nem egy mérvadó szám elismerem)
Egyetlen dolog zavart a középkonzol széles és nyomta a lábamat.
egy érv van a Focus mellett szerintem kombiban százszor szebb az Octavianál -
-
neduddki
nagyúr
HI!
korolla combi, korolla verso, uj japok /aka koreai/
pl de van meg par otletem:- ) csak arat irj mert ugy konnyeb lesz szurbuudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
kisza25
félisten
gondolom kombi lenne az utód is,
ami hozzná a minőséget és méretben is megfelelő lenne, az a ki ceed SW (új szalonból 3,2millióba megáll 1,4 105lovas klímával metálfénnyel)és skoda oktavia combi,
ha lenne ár jobban lehetne pontosítani, de ár/értékben ezek a legjobbak,
benzin, vagy disel?...[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Chosen
addikt
Sziasztok!
Van ötletetek mi lehetne egy ilyen Ford Focus utódja? Pontosan ilyenünk volt, de 200.000 km-t túllépve elég súlyos hibák kezdtek kialakulni, így inkább megváltunk. Olyan autót keresek, ami mindent tud amit a Ford is, esetleg kicsit kevesebb fogyasztással és újabb (tehát kevesebb kilométerrel -használtautó is lehet-) Eddig elég szegényes a kínálat sajnos, konkrétan egy autót sem találtam, ami leválthatná minden szempontból. Az új Focusokban szűk a hely (a régiben nagy, ez fontos), másban gagyi a váltó, kényelmetlen az ülés, mindig van valami, amiben elvéreznek.
Árkeret egyelőre nincs, arra vagyok kíváncsi, hogy mi az ami egyáltalán tudja ugyanazt hozni mindenben, mint a Ford. (de tényleg mindenben)
-
kisza25
félisten
válasz Bigemperor #4715 üzenetére
nekem nyári gumi keményedett meg 5év után, de nagyon durván
amúg y inkább a nyári gumi hajlamos a berepedezésre, ha sokat áll az autó napon,
a téli meg megkeményedik, na nekem a nyári is tudta hozni a megkeményedés dolgot, életveszély volt vele közlekedni, hiába volt meg a profil mélységAlfa Romeo Giulietta Sprint
-
Bigemperor
senior tag
Korrekt,amit írsz.Derültségre okot adó volt a hsz-em. Nekem az előző gépen 6 éves volt a nyári-téli is már,de a gumis sose mondta,hogy: hé, kéne cserélni.Tényleg a repedezés egy komoly váltóok, valószínű nem érzed,amíg már túl késő nem lesz.Ezért érdemes átvizslatni a gumikat.
[ Szerkesztve ]
-
t1
addikt
válasz Yushchenko #4726 üzenetére
Szívesen
-
Yushchenko
őstag
Amúgy jó lett a gumi, köszönöm a segítséget
-
lsc
nagyúr
válasz Bigemperor #4724 üzenetére
A nyárinak sem tesz jót a túlmelegedés. 4 mm alatt kicsi a gumi öntisztulása, 5 év után meg a kipárolgó anyagok hiánya miatt keményedik. Egyébként nem kevés marketing is van ebben az 5 évben, szerintem egy nyárinál akkor is jobb ha nincs kirepedezve a gumi.
Azért ezt a megolvadós dolgot írhattad volna hét elején, kitartott volna egész héten.Az élet kegyetlen .
-
Bigemperor
senior tag
Hogyne lehetne.Meg rágózni is. Annyi bizonyos, hogy a keverék megsínyli a túlmelegedést és nem lesz már olyan jóindulatú hideg, csúszós körülmények között.Érdekes azért a "min. 4mm-es profilmélység",meg a "legfeljebb 5 éves kerék" mennyire kevés infó a téligumi megfelelőségének megállapításához.
-
Qru
MODERÁTOR
Állam bácsi és a Skodák: [link]
#nincsbennetarcsi
-
lsc
nagyúr
válasz Bigemperor #4715 üzenetére
mert állítólag a hő hatására ez a keverék megolvadhat Igen, akkor lehet vele gyurmázni .
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
Bigemperor
senior tag
válasz kisza25 #4699 üzenetére
Ez így van. Speciális keverékkel készül a téligumi, azért javasolják, hogy mielőbb cseréltessék vissza a nyárit, amint lehet, mert állítólag a hő hatására ez a keverék megolvadhat és amikor visszahűl, már nem lesznek ugyanolyan tulajdonságai, mint korábban. Gyakorlatilag a túlhasznált téli olyan viselkedésű, mint a nyári, nem hozza azon pozitívumokat,ami miatt használni kéne.
-
soldi3r
veterán
válasz Yushchenko #4676 üzenetére
hát jó lenne látni, de az egyik képen mintha a vw dísztárcsa rögzítő helye lenne...
kérj et számot, az osztókör biztosan egyezik[ Szerkesztve ]
E30 (oo=[][]=oo)
-
Stafni
aktív tag
válasz dízelracer #4705 üzenetére
Azt a pénzt az araszolás elvitte. Ha csak tolja is az autót, 1,5 óra alatt lehűl és annyival többet be is kajál ilyen hidegben. 10e forintértért is megy a gyíkcsata az új Saturn nyitásánál ocsó LCD birtoklásáért. [link]
-
golya32
senior tag
Megkötöttem az új biztosítást 2,2 camry 9500 ft 1 évre
Vélemény olyan mint a segglyuk mindenkinek van, de senki nem kiváncsi a másikéra.
-
dízelracer
őstag
válasz h1n1_900 #4701 üzenetére
Soroksári M5 Auchan kút. Az az egyik legolcsóbb (ha nem a legolcsóbb) kút pöstön. Tegnap délután a felüljárón állt a sor vége. A körforgalomban is végig álltak a kútra várakozó autók. A sok madár ott furakodott, dudált anyázott idegeskedett, hogy olcsóbban tudjon tankolni. 1,5óra sorban állással megspóroltak 250ft-ot egy tankoláson? Bravó. Az emberi hülyeség tényleg határtalan. 250 HUF-ért a faszom se araszolt volna ott 1,5órát. Madarak...
-
Csaby25
őstag
Sziasztok!
Benzines, 4 ajtos, 1.4-1.6 literes autot szerentek vasarolni 5000 EU korul.
Ami fontos:max 5 eves, biztonsag, fogyasztas, olcso fenntartas.
Ki mit ajanl?Koszi!
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Segway ninebot Kickscooter Max G2 roller
- Vállalom Xiaomi Okoskamerák szoftveres javíttását
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- SZINTE ÚJ, GARIS, 2024 SENCORE S70 400W EROLLER