- Tajvani mintára alakíthatná át a chipgyártást Dél-Korea
- MoDT alaplapok 16-magos CPU-val, a Minisforum gondozásában
- Bemutatkozik az ASUS új, belépőszintű gaming notebookja, a V16
- Költséghatékonyságra törekszik a Patriot legújabb, PCI Express 4.0-s SSD-je
- Játékok futtatásán segít a legújabb GeForce driver gyorsjavítása
- CPU léghűtés kibeszélő
- Projektor topic
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Hisense LCD és LED TV-k
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Jó, jó, mechanikus billentyűzetet... de milyet?
- Megköveteli a hardveres sugárkövetést az új Indiana Jones
- Egérpad topik
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz batai15 #177855 üzenetére
Én is ott lyukadtam ki pár hónappal ezelőtt, hogy ha váltok, akkor újra. Nekem a legfontosabb szempont, hogy ne kelljen vele folyamatosan szervizbe járni, mert az rengeteg értékes idővel jár, ráadásul kényelmetlen dolog egy ismerőst megkérni, hogy hurcibáljon verdáért a szerelőhöz, vagy esetleg taxizni stb...
Aztán bejött a képbe még egy dolog. Ha népszerű autót veszek újonnan, akkor pár évente elenyésző buktával tudom mindig egyre újabbra cserélni. Lásd az általad említett Suzukik, vagy akár Kiák, Hondák, Toyoták stb...
Sokan azt hiszik, hogyha kigurulnak a szalonból az új autóval, akkor rögtön milliókat buknak. De ez csak akkor igaz, ha ritka és/vagy drága/prémium kocsit vesznek. Pl. a legolcsóbb 3 éves Vitara a hahu-n 3,4M, de abban már 130.000 km van. A nagyja 4M körül tanyázik.Az autóhitelekhez abszolút nem értek, de tudomásom szerint vannak olyan konstrukciók, amik pont a sűrűbb cserét könnyítik meg anyagilag. Lehet hülyeséget írtam, majd valamelyik pénzügyi szakember topiklakó megírja a tutit.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest