Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
anonymus89
addikt
válasz
anonymus89
#570
üzenetére
Kérdés, kikérhetem-e mire alapozták ezt, hogy mechanikai hatás?
-
anonymus89
addikt
válasz
anonymus89
#563
üzenetére
Faxa árajanlatot kaptam: "Szervizünk a készüléket bevizsgálta és megállapította, hogy a telefont ért mechanikai hatás következtében a kijelző sérült"
Persze úgy hogy kívülről semmilyen leverődés, benyomódás, karcolás nincs.
-
LÁZ
addikt
válasz
Donki Hóte
#564
üzenetére
najó, de az s21 ultrát nem hajlitgatod ide oda
, a legutolsó 'normál' telómon kb nem kellett fóliát cserélni, vagy csak 2-3 év után talán, a mostani flip5ön talán 1 évig birta, tisztában voltam vele, hogy nem örökélet +1 nap lesz.a nagyobbik baj, az az sztem, amit a consono is irt, hogy a samu 'gálánsan' el tud kérni csilliárdokat a telóért boltban, de a fóliát már nem hajlandó cserélni, max 15-20kért...
-
PACSA75
őstag
-
consono
nagyúr
válasz
Donki Hóte
#564
üzenetére
Ertem, amit mondasz, de az S21-en nincs hajlítgatva a fólia, úgy azért könnyebb
Sajnos a hajlítható készülékeknél együtt kell élni ezzel a kompromisszummal.A probléma igazán nem ez, hanem a Samsung hozzáállása... Mi az, hogy méltányosságból cserélnek fóliát? Ha a kijelző része, akkor vonatkozzon rá a gari.
-
A fólia fogyó eszköz, de nagyon nem mindegy, hogy mennyi idő alatt fogy el
Van egy S21Ultra telefonom. Amikor vettem, akkor a MediaMarktban raktak rá egy Clearplex fóliát. Az a fólia a mai napig rajta van, nem mondom, hogy semmi baja, de nem válik fel.
Ehhez képest a Flip5 gyári fóliája 10 hónapot bírt, a Samsung szervíz által rárakott cserefólia pedig 8 hónapot.
Egy autóban a kuplung kopó alkatrésznek számít, számítani kell az elkopására, akkor azt a tulajdonos költségére kell cseréltetni. Csakhogy ott sem mindegy, hogy egy kuplung 25 ekm-t, vagy 250 ekm-t bír ki. Ha csak 25 ekm-t bírt, akkor teljesen jogos a tulajdonos felháborodása
-
anonymus89
addikt
Sziasztok, keresgéltem de nem találtam olyat, aki azt írta volna nem érzékel a belső kijelző csak akkor ha 90%-ban van nyitva.
februárban volt 1 éves.
Gondolom ezen factory reset nem fog segíteni.
Át fogom törölni és minden szegletéből le fogom fotózni így megyek az Oktogon szervizbe. -
consono
nagyúr
válasz
Donki Hóte
#561
üzenetére
De ennek mi köze van a telefonhoz? A fólia fogyó eszköz.Ha egy évet bír, az már jó. Szervíz sem kell hozzá, otthon is cserélhető simán, én is úgy csináltam...
-
Felejtős ez a telefon

Asszony telefonján 8 hónappal a méltányosságból megcsinált fóliacsere után ismét válik fel a fólia

Égre földre esküdözött a Samsung szerviz, hogy ez az eredetinél jobb fólia, jobb technikával rakják fel, szóval ez örök életű lesz.
Hát nem

-
Ady5
csendes tag
Érdeklődnék illetve tanácsot szeretnék kérni most hogyan tovább.
Van-e olyan bírósági itélet, Békéltető Testületi ajánlás vagy gyártói ajánlás ahol a fogyasztónak adnak igazat az ilyen jellegű problémában.Röviden: az általam féltve használt telefon kijelzőjén egyik napról a másikra megjelent egy zöld csík a kijelző közepén, és az alsó kijelzőrész elkezdett villogni emelett két oldalt elkezdett folyni a képernyő.
lsd. kép.
A nagy T-s Szolgáltatóhoz bevittem jótállási időn belül, elküldték a szervizbe ahol az alábbi szakvéleményt állítottak ki:
"A készülék garanciális kezelése nem lehetséges az eszköz mechanikai sérülése miatt.
A mechanikai sérülést a gyártói utasítások értelmében garanciában nem tudja a szerviz
kezelni, mert nem rendeltetésszerű használatból ered és a további vizsgálatok nem
lehetségesek az érintett rész / részek kijavítása nélkül, melyek azonban nem kezelhető /
kezelhetőek jótállás keretein belül. A szét és összeszerelés után a gyári üzemszerű állapot
visszaállítása már nem lehetséges a készülék felépítéséből adódóan.
A garanciális javítás előtt a sérült alkatrészek/burkolati elemek cseréjét kell elvégezni, amit, csak fizetős kereteken belül tudunk megtenni, a fizetős javítás után a készülék garanciája visszaáll eredeti állapotába.
Továbbá a készülékkel tartozékként érkezett fólia nem gyári, javasoljuk gyári tartozékok
használatát. A készülékben a nem gyári tartozékok által okozott meghibásodásokat, nem
tudjuk garanciában kezelni."
Az esetet jeleztem a Samsung felé is, akik lényegében elfogadták ezt a szakvéleményt:
"Őszintén sajnáljuk az Önt ért kellemetlenséget! Ügyével kapcsolatban az alábbiakról szeretnénk Önt érdemben tájékoztatni. Tájékoztatjuk, hogy Társaságunk hibás teljesítés esetén a készülék javítását vagy cseréjét tudja biztosítani. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a jótállás gyári eredetű meghibásodások esetén érvényesíthető, a külső behatás okozta sérülés, törés vagy más esztétikai rendellenesség nem kezelhető jótállás keretein belül. TMX Mobile Solution Szerviz Kft. szervizpartnerünk által végzett bevizsgálását követően megállapítást nyert, hogy az SM-F731B típusú, xxxxxxxxxxxxx IMEI számú készülék jótálláson belüli kezelése nem lehetséges az eszköz mechanikai sérülése miatt, mely a nem rendeltetésszerű használatból ered. Jelen levelünk csatolmányaként mellékelve küldjük az Ön részére a szervizpartnerünk által kiállított jegyzőkönyvet. A benyújtott dokumentumok, illetve szervizpartnerünk jegyzőkönyve alapján és az Ön kérését is figyelembe véve kivizsgáltuk esetét, azonban sajnálattal tájékoztatjuk, hogy a kérelmének Társaságunk nem tud eleget tenni. A fentiekre való tekintettel értesítjük, hogy hivatalos szervizpartnerünk fizetős szolgáltatás keretein belül tud segítséget nyújtani a készülék kijavításával kapcsolatban. A díjszabásokat és az esetleges további teendőket illetően kérjük, vegye fel a kapcsolatot szervizpartnerünkkel."
Mechanikai sérülésről beszélnek, DE ez egy kinyitható telefon ahol nyilván mechanikai módon lehet ki és összecsukni, máshogy nem megy, az ebből eredő hiba számomra nyilván garanciális hoba, ha ennyi időn belül tönkremegy.
Nem találtam a Samsung használati kezelési utmutatójában semmi mást csak ennyit:
"- Ne hajlítsa a készüléket hátrafelé. A készülék megsérül.
- Zsákba helyezés vagy tárolás előtt hajtsa össze a készüléket. Ügyeljen arra, hogy a készüléket ne tárolja kihajtva, mert fennáll annak a veszélye, hogy egy másik tárgy megkarcolhatja, kilyukasztja vagy károsítja a képernyőt.
- Ne gyakoroljon túl nagy nyomást arra a területre, ahol a képernyő összehajtható. Ellenkező esetben a képernyő károsodhat.
- Ne hajtsa ki a készüléket úgy, hogy ujjával vagy más tárggyal széttolja a képernyőt. Ellenkező esetben
megsérülhet a készülék, például karcolások vagy szúrások keletkezhetnek a képernyőn.
- A főképernyőhöz rögzített védőfólia egy olyan fólia, amelyet kizárólag az összehajtogatható készülékekhez terveztek. A képernyő védelme érdekében javasoljuk, hogy ne távolítsa el a fóliát. Ha eltávolítja a védőfóliát, a képernyő megsérülhet.
- Ne alkalmazzon más, a Samsung által nem jóváhagyott filmrétegeket vagy matricákat. Ellenkező esetben a képernyő károsodhat.
- A készülék összehajtásakor ne helyezzen semmilyen tárgyat, úgy mint például kártyát, pénzérmét vagy kulcsot, a képernyők közé, mert az károsodást okozhat.
- A Samsung által jóváhagyott, kizárólag a készülékhez tervezett képernyő kiegészítő, például képernyővédő fólia használata ajánlott. Más kiegészítők a készülék egyes érzékelőinek meghibásodását okozhatják. (Galaxy Z Flip3 5G)" -
PACSA75
őstag
Nem igazán pörög ez a topic, aminek örülök, mert azt jelenti, hogy nincsenek gondok ezzel a telefonnal.
Sikerült megoldani a fentebb leírt problémámat. Az okosóra zavart be. Ha kikapcsoltam a bluetoothot, szép hangosan szólt a kihangosító csukott állapotban is. Utána már csak engedélyezni kellett az órát a tárcsázóból és már az sem zavar be.
Nagy butaság lett volna a Samsungtól, ha ez nem így működne, de szerencsére ezt is jól oldották meg.
-
PACSA75
őstag
Ha összecsukott állapotban telefonálok akkor csak kihangosítva lehet beszélni, ami jó is lenne, de ilyenkor sokkal halkabb, mint nyitott állapotban. Ez ilyen, vagy lehet ezt a hangerőt állítani?
-
LÁZ
addikt
némi közérdek
a samsung szervíz (oktogonszerviz.hu) fizetősbe 15k-ért cserél belső fóliát zflip5-ön, 1napra ott kell hagyni a telót.
nekem így offos, mert nem tudom/akarom otthagyni, úgyhogy rendelek 1 hidrogél fóliát máshonnan 5-6kért majd.
-
PACSA75
őstag
Néhány nap használat után, ami meglepő számomra, hogy elég sok ákadás van a rendszerben. Egy csúcs hardvertől (még ha nem is idei), nem számítottam rá. Pl ha Discoverben híreket olvasgatok és kilépek, hát elég nagyot röccen. De sajnos más esetben is tapasztaltam már.
A Pixelen is volt hasonló, de ott inkább csak a kamerából kilépés idézte ezt elő.Nálatok is tapasztalható ez?
-
PACSA75
őstag
Pixel után, a kamerától tartottam picit, de egyenlőre nem tűnik nagy visszalépésnek. Igazából semmilyen visszalépést nem érzek, de még friss a cucc, tehát ez még változhat. Nyilván a selfie meg előrelépés, hiszen élek a lehetőségekkel, azaz a hátlapi kamerát használom selfiere is, amikor csak lehet. Persze figyelnem kell, hogy az ujjam ne lógjon bele a kamerába, de nem lehetetlen küldetés.
Őszintén, úgy vettem meg, hogy lehet, 1 hét után már megy is marketplacere, de most úgy döntöttem, hogy a Pixel megy. Tehát meg marad a Flip😁.
Minden telón a SwiftKey billentyűt használtam eddig, de most meg a Samsung billentyű jobban bejön. Viszon egy kicsit bosszant, hogy a szimbólumok (smilie) a felső sávba vannak helyezve, kvázi 3 mozdulat, mire beillesztem😪. Tudtok valami beállítást, amivel alulra, pl a vessző helyére lehetne tenni? -
LÁZ
addikt
én a sajátomat megjelenés után 1-2 hónappal vettem egy német aprós oldalról (kb új állapotban, garival), 500ojróért, ráadásul az 512es változatot
, azóta minden ok, az elmúlt pár hónapban kezdett el mocorogni a fólia.mondjuk flip3ról váltottam, szóval nagy meglepetés nem ért, az is patika még, csak a gyári fólia hiányzik róla..
ps. szeretem a német/osztrák aprós helyeket, mert pl a flip5öt is rengetegen árulták már megjelenés után is 5-600 ojrókért mert a sok stefán hirtelen rájött, hogy ezt a telefont nyitogatni is kell néha néha
, az meg már túl sok meló volt nekik.... -
LÁZ
addikt
válasz
anonymus89
#548
üzenetére
ntom, nem hagytam ott nekik a flip3at, annyira nem biztam bennük
, de vmi ilyesmire emlékszem akkorról, 1-3 nap, up to date nem tudom, mert még nem irtam nekik a flip5 ügyben
-
PACSA75
őstag
Régóta szerettem volna kipróbálni egy hajlítható telefont. Eddig bírtam várni 😁. Mivel a Foldot túl nagynak találtam, a Flip 5 lett a kiszemelt. Pixel 8 - ról váltottam, tehát a kompakt telefonokat szeretem, ahhoz képest ez, kinyitva nagyon nagy, de legalább összecsukva kompenzál.
Olvasgatva itt a fórumon, jól látom, hogy a fólián kívül nem igazán vannak gondok ezzel a telefonnal? -
LÁZ
addikt
válasz
Donki Hóte
#546
üzenetére
a flip3amról a végén én is levettem, és úgymaradt, lehet itt is az lesz, közben a smartdoki-nál találtam hidrogéleset 6700 postával, gyanítom, megfelelő odafigyeléssel én isnfelmtudom rakni...
samsungot persze megkérdezem, de ott meg olyan emlékeim vannak még a flip3al, hogy ott is kéne hagyni a telót 1-2 napra, akkor az offos...
-
-
LÁZ
addikt
üdv
olybá tűnik, elért a belső fólia mizéria, még nem szakadt,repedt, de a retek már alámászik a középső sávban, gari időn kivül az itthoni samsung gyanitom jó pénzért cserélné, a hidrogén fóliákról mik a tapasztalatok? ajánlott bolt, ahol meg is lehet várni a cserét?
-
válasz
Tompika777
#543
üzenetére
Jó, de kérdezni egyszerűbb, mint megnézni a dokumentumot.
(Bocs. 😈 )
-
blueye
veterán
Ha valakinek esetleg ilyen van: Samsung Flip 5-re mennyi a garancia ha anno telekom üzleti előfizetéssel vették? Él így is a 3 év Samsung garancia vagy csak az 1 év telekomon keresztül?
-
blueye
veterán
válasz
anonymus89
#540
üzenetére
Bocs, azt tényleg elfelejtettem hogy már túl lehettél az 1 éven

-
blueye
veterán
válasz
anonymus89
#538
üzenetére
Pont ezt írták: "díjmentes kijelzővédő fólia cserére, mely nem minősül
jótálláson belüli javítási eseménynek" -
ez
,"Társaságunk által önkéntesen vállalt szolgáltatás keretein belül, egyszer van lehetőség
szervizpartnerünk által végzett díjmentes kijelzővédő fólia csere"
volt.
Ez azért fontos mert így nem érinti a garanciális jogokat. De a lényeg hogy kicserélték 👍 -
válasz
Tompika777
#535
üzenetére
Azt hittem, hogy az április elsejei dátummal van gondja, mond neki, hogy ez nem vicc
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Egyébként vagy 5 percig kerestem, hogy hol látható az, hogy mikori az utolsó GooglePlay frissítés, de nem találtam
-
consono
nagyúr
válasz
Tompika777
#535
üzenetére
Tényleg azt hittem, hogy lemaradtam valamiről, mert talán a Pixel topicban is többször előjött ez a kérdés, hogy milyen verzión van a Play services... -
consono
nagyúr
válasz
Tompika777
#533
üzenetére
Már több topicban is láttam hasonló kérdést, de akkor sem tudtam hova tenni. Miért érdekes mikori frissítésen van? Mit befolyásol?
-
Tompika777
senior tag
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy nektek is a Google Play-rendszerfrissítés még mindig csak 2025.április 1.?
Csak azért kérdezem, mert ez az egy Samsung van a családban, a többi telefon Xiaomi vonal, de ott már legalább két hete települt a májusi is mindegyikre, ezzel meg hiába keresek rá, azt írja, hogy naprakész. Most jött rá valami májusi biztonsági frissítés, de ez a Google féle Play-rendszerfrissítést nem érintette, utána rákeresve sem mutatja a májusit. -
Grafy12
aktív tag
Szevasztok! Jött az enyémre a 7.0 frissítés, de alig tudom használni a telefonom. 5-10 másodperc míg indít vagy bezár bármit! Valakinek tapasztalata?
-
válasz
Ateszpapa
#523
üzenetére
nem valid azt várni, hogy egy-egy verzióváltás után resetteljen az ember manapság ... ismerek nem egy embert aki amiatt húzza el a telefon váltást mert "újra be kell lakni"... rengeteg alkalmazást amit átállítani, átrakni ... bank, áram, víz, stb alkalmazások (újabban akár kormányzati cuccok) ... pár embernek céges account, aminek beállítása egy "út a rendszergazdához" (ha olyan a beállított policy).
pár nap után egyébként be kell állnia a verzióváltás után a telefonnak, de lehet ezt kényszeríteni többnyire cache törléssel (indításkor restore menüből)
-
Tompika777
senior tag
-
consono
nagyúr
Hát, azt leszámítva, hogy merül, mint a kő, ami szerintem főverzió váltás után normális, ránézésre nincs nagy változás. A lehúzható értesítési sáv ugye ketté lett szedve, az még fura, meg a függőleges alkalmazás menü is. Az új aksi ikon nem tetszik a státusz báron. Sokat nem tudtam nyomkodni még, majd pár nap alatt kiderül mire áll be az akksi.
-
consono
nagyúr
-
blueye
veterán
válasz
takcslajos1
#518
üzenetére
Reméljük a legjobbakat, esetleg kérdezz rá itt:
Telefon: 06 80 983 333 -
blueye
veterán
válasz
takcslajos1
#516
üzenetére
1 nap
-
#95712068
törölt tag
válasz
Donki Hóte
#512
üzenetére
De, sajnos több hónapig tartott. Nyilván nem a fólia felhelyezése tartott ennyi ideig.
Szolgáltatónál vették a telefont (Drei vagy T), és a szolgáltatóhoz kellett bevinni, akik jó eséllyel elfelejtették. Másfél hónap után érdeklődtek, hogy mi a tosz van már, és valszeg akkor küldték el a szerviznek, és onnantól még 3 hét volt...
Ezek után nyilván nem meri még egyszer a szolgáltatóhoz elvinni a telefont, hogy több hónapig értelmes telefon nélkül maradjon. -
-
consono
nagyúr
válasz
#95712068
#506
üzenetére
Leginkább azért, mert megkarcolódik a kijelző. Nekem egy hónapig volt fólia nélkül, sikerült összeszedni egy fél centis karcot
Nem üveg ugye, hanem puha, mint a régi kijelzők...
De. Szerintem szedje le és tegyen fel helyette saját maga új fóliát. Nem olyan vészes dolog, én Dome Glass márkájút vettem, egy bő fél éve a telefonon van, teszi szépen a dolgát, nem látszik, nem recseg. Elsőre ijesztő volt, hogy maradt alatta több buborék is, de 24 óra alatt kisimult, eltűntek. -
#95712068
törölt tag
Sziasztok!
Nagybátyám z flip 4 vagy 5 telefonján sokadik alkalommal elkezdett leválni a gyári fólia.
Elmondása szerint több hónapig kell nélkülöznie a telefont, ha elviszi szervizbe, nem az első alkalom. Viszont most nem akarja elvinni szervizbe, hanem csak le akarja szedni róla a fóliát. Próbáltam jelezni felé, hogy nem véletlenül van rajta a fólia, nintendo switch oled esetén sem szabad levenni, mert szilánkosra törhet a kijelző, és ez balesetveszélyes lehet.
Szóval pontosan mit mondhatok neki, hogy miért nem szabad leszedni a fóliát?A válaszokat előre is köszönöm

-
válasz
Donki Hóte
#501
üzenetére
Köszi szépen az infót!
Igen, még nincs egy éves a készülék, azért ez elég szemétség a Samsungtól, hogy csak egyszer cserélik garanciában.
Ő termékük, az ő fóliájuk ezt ingyen kellene cserélniük amíg garis a készülék.
Főleg, hogy fólia nélkül nem ajánlják használni.Valóban, reméljük, hogy tartóssabb lesz mint a gyári.
Köszi!
-
blueye
veterán
válasz
Donki Hóte
#501
üzenetére
Nekem még tartalékban a Flip5, gyakorlatilag nem használtam, ha így viszem oda hogy cseréljék ki a fóliát az új típusra gondolom megpróbálnak elhajtani. Az egész azért lenne fontos hogy egy éven belül maradjak.
Azért jutott eszembe mert a Philips kávéfőzőm garanciális javításánál automatikusan kicserélték a tejadagolót mivel az is tervezési hibás volt és kihoztak egy újat.
-
válasz
Ateszpapa
#500
üzenetére
Mi kb. egy jó hónapja vagyunk túl a fóliacserén.
Csak az Oktogonnál lévő szervizbe viheted (a TMX már nem foglalkozik közvetlenül hozzájuk bevitt Samsung telefonok garanciális javításával).
Ha még nincs 1 éves a készülék, akkor az érvényes garanciajegy ÉS a számla bemutatásával le lehet adni ott a telefont egy ingyenes méltányossági fóliacserére (tehát a Samsung szerint a fólia leválása nem garanciális probléma, csak méltányosságból tesznek fel új fóliát).
A fóliát helyben már nem cserélik, csere ideje 1-2 nap, tehát ott kell hagyni a telefont. Törölni nem kell róla semmit, szerviz üzemmódba rakják, azt mondják, hogy nem látják a felhasználó által felrakott tartalmakat.
Ha készen van, akkor küldenek SMS-t és lehet menni a telefonért.
Az új fólia szemmel láthatóan más, mint a gyári fólia volt, a zsanérnál lévő két hajtási csík külső szélein meg van erősítve a fólia rögzítése, remélhetőleg ez a fólia tartósabb lesz, mint a gyári volt
Új hozzászólás Aktív témák
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen TV-t vegyek?
- Amazon
- Milyen légkondit a lakásba?
- Futás, futópályák
- Call of Duty: Black Ops 7
- Vallás
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Elon Musk billiomos lesz, ha kitör a gépek forradalma
- Minőségi ugrást hozhat a One új médiaboxa?
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- REFURBISHED - DELL Universal Dock D6000 (452-BCYH) (DisplayLink)
- Gamer PC /Ryzen 7 9800X3D, RTX 4070Ti Super, 32GB RAM, 1TB SSD/ akciós áron eladó! BeszámítOK!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÚJ HP Pavilion 16 - 16"IPS WUXGA - Ryzen 5 8540U 16GB - 512GB SSD - Win11 - 3 év garancia - MAGYAR
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
, a legutolsó 'normál' telómon kb nem kellett fóliát cserélni, vagy csak 2-3 év után talán, a mostani flip5ön talán 1 évig birta, tisztában voltam vele, hogy nem örökélet +1 nap lesz.




Ahhoz túl sok minden van fent és a céges profillal sem akarok szenvedni.



