Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • makkai

    aktív tag

    válasz MC HOBO #3062 üzenetére

    Egy kis CO-OP karrier jelentés.

    Melbourne: FessHun - mcsaba80 1:0

    AI.: Legend
    Szimulációk bekapcsolva
    segítségek közül autómata váltó és kanyarokban szamárvezető, a többi kikapcsolva
    FERRARI csapat
    20%
    Rövid hétvége
    Szabadedzés átugorva (majd figyelnünk kell szerintem, mert lehet, hogy lesz benne teljesítendő cél ami autófejlesztést érhet)
    Időmérő esős. Itt szoptam, mert nincs esős beállításom, úgyhogy most kellett kikisérletezni (ha valaki tud beállítást megoszthatná velem). A célegyenes ráfordító elötti balosban mindíg kiforogtam, pedig alapjáraton ment a motor.9-11-es szárnyálláson volt, ezen segített, ha 7-11-re raktam, de akkor meg alulkormányzott lett, de még mindíg jobb volt, mint abban a kanyarban állandóan kifordulni. Azért a végére csak futottam egy második időt (az utolsó körben, amire úgy értem fel, hogy 1 mp-en állt a óra, amikor megkezdtem a kört), így Fesshun kollégával hoztuk az első sort. Ő lágyabbal Én a keményebbel rajtoltam. Első kanyarban vigyáztunk egymásra, Én inkább hamarabb elvettem, nehogy kilökjem. 2-3 kör alatt kiépített egy kb. 3 mp-es elönyt, majd ahogy elkezdtek kopni a lágy gumijai Én elkezdtem felzárkózni, kb 2 mp-re voltam, amikor kiment kereket cserélni a 6.-ik körben (fél távig húzta a lágyabbal). Én a 8-ik körre állítottam a kerékcserét, erre a 7. -ik körben bal első defektet kaptam, pedik még csak közepesen volt kopott a gumi és nem is ütköztem senkivel, ráadásul a kör elején, úgyhogy mire körbe értem meg kereket cseréltem 18 mp-re hízott a hátrányom. A másik pedig, hogy megint a keményebb keveréket tették fel, mivel nem a beállított körben jöttem cserélni.(legközelebb ha ilyen van, akkor be kell még a pályán állítani, hogy mit tegyenek fel). Ezek után pedig kockáztattam, úgyanis nem jöttem ki mégegyszer a lágyabb gumiért, de nem büntettek meg érte (Pedig tudtommal a valóságban mind a két keveréket használni kell, kivéve ha eső gumival rajtolnak). Sikerült hoznom a 2. helyett, úgyhogy 43 ponttal vezetjük a konstruktőri bajnokságot.

    Jó futam volt, és ami a lényeg, hogy a FERRARI futott be az első két helyen. :C
    Az AI nem volt túl erős, még így is majd 20 pm-et adtam a 3.-nak.
    A lekörözések katasztrófálisak, túl hamar kihúzodik az ideális ívről (még messze vagyok), majd visszamegy a kanyar előtt az ideális ívre (amikor épp mellé érek), ahelyett, hogy a kanyar után húzódna le.

    Kb ennyi volt.

    Bocs a hosszú leírásért, de összességében nagyon jó volt.

    Ha nem kapok defektet, izgalmas lehetett volna a vége, amikor fordul a gumi stratékiánk és csak kb 2 mp van közöttünk. :)

Új hozzászólás Aktív témák