Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tom1939

    őstag

    válasz ovics #228679 üzenetére

    A 2.0 dízel 150 lovasnál erősebb változatai eszik nagyon az olajat (és tudják is hogy miért, 23. nyári szoftver frissítés kibocsátási normák kapcsán), főleg városi használatban.

    Az 1.5 tsi nagyon jó motor (mint minden turbós eheti az olajat jól meghajtva, de jó régen semmi rosszat nem hallok róla), és mint követlen befecskendezéses kokszosdhat is, de nem szörnyű már ebben sem, kb karbantartás része valahol 100-150k kilométernél egy tisztítás. De corsa kollégát is kérdezd meg a vw topicból Ő szakmai szinten van benne a dologban (és ha jól tudom saját autója is 1.5 tsi).

    Én csak a hozzá járó száraz dsg-től tartanék kicsit, de a t-rocot még lehet manuális 1.5 tsi-vel venni (t-cross-t már nem amit mi vettünk azért lett 1.0 tsi 115 lovas változata).

Új hozzászólás Aktív témák