- Csendben leállította a Deep Link fejlesztését az Intel
- Már Vulkan API-val is működik a Smooth Motion képgenerálás
- Driftelős és lövöldözős hangulatú lett az új Arc meghajtó
- Ollós klaviatúrával és az eddigi legkisebb Basilisk egérrel jelentkezett a Razer
- Viszonylag kompakt léghűtésekkel gyarapította kínálatát az Arctic
- Milyen egeret válasszak?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen processzort vegyek?
- CPU léghűtés kibeszélő
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Fujifilm X
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
ovics #228679 üzenetére
A 2.0 dízel 150 lovasnál erősebb változatai eszik nagyon az olajat (és tudják is hogy miért, 23. nyári szoftver frissítés kibocsátási normák kapcsán), főleg városi használatban.
Az 1.5 tsi nagyon jó motor (mint minden turbós eheti az olajat jól meghajtva, de jó régen semmi rosszat nem hallok róla), és mint követlen befecskendezéses kokszosdhat is, de nem szörnyű már ebben sem, kb karbantartás része valahol 100-150k kilométernél egy tisztítás. De corsa kollégát is kérdezd meg a vw topicból Ő szakmai szinten van benne a dologban (és ha jól tudom saját autója is 1.5 tsi).
Én csak a hozzá járó száraz dsg-től tartanék kicsit, de a t-rocot még lehet manuális 1.5 tsi-vel venni (t-cross-t már nem amit mi vettünk azért lett 1.0 tsi 115 lovas változata).
Új hozzászólás Aktív témák
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- A Surface Go Type Cover 100% magyar
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RX 6600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy A32 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 9/Apple Watch Ultra/Apple Watch Ultra 2
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest