- Azonnali processzoros kérdések órája
- Milyen TV-t vegyek?
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Milyen asztali médialejátszót?
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- A Keychron "tört" fémklaviatúrája nem spórol a hellyel, ráadásul vezetékmentes
- Milyen videókártyát?
Hirdetés
-
Integrált AB-osztályú erősítővel debütált a Cambridge Audio Melomania P100
ma 279 eurós áron aktív zajszűrés és 100 órás üzemidő is a Cambridge Audio első TWS fejhallgatójában.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Kiborultak a kanadai Netflix-adón
it A nagy streamingcégek ellenzik az árbevétel megosztását Kanadában.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
von toth
tag
válasz gurabli #162760 üzenetére
Nekem amióta magasabban ülök és belátom az utat, senki nem tudna semmilyen kombira rábeszélni, még ha többet is tudsz bele pakolni. Meg nyilván nem terepre használnád, de majd a moderált dzsindzsásba ha egyszer bemész és rájössz, mit bír nem fogod megbánni. De ha mindig autópályán és kiváűló minőségű úton jársz (ami itt kizárt) akkor kombi. Pályán a hybrid is többet fogyaszt, de az egy félig-meddig terepjáró, tehát az építés adja. (A városi terepjáró körülbelül olyan hülye elnevezés,mint a komolyzene).
Én egyszer-kétszer mentem tökön-paszulyon és nem bántam meg. De ezeket mérlegeld. Meg azt is, hogy 178km/h-nál le vagy korlátozva rav 4 hybriddel (ha jól emlékszem). Mondjuk én nem is hajtanám 130 felett ....
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen