- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Alacsony profilú RX 6400 az ASRocktól
- Melyik tápegységet vegyem?
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Autóhifi
- Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
- Azonnali informatikai kérdések órája
Hirdetés
-
Egyre izgalmasabb a CMF Phone hátlapja
ma Az új előzetes cserélhető hátlapot sejtet, de valószínűleg csak a dizájnon módosíthatunk, az akkumulátorhoz nem valószínű, hogy hozzáférünk.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Itt a ViewSonic új alsókategóriás 27”-es kijelzője
ph A VA2708-2K-MHD WQHD felbontást, IPS technológiát és VRR-t kínál egy 140 dolláros csomagban.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
plömplöm
őstag
válasz neduddki #11637 üzenetére
"kisoto kategoriban" a mai napig jellemző a hátsó dobfék, ami amúgysem a pontos adagolhatóságáról vagy a reakcióidejéről híres, tehát ha csak háromcsatornás is az az abs, akkor pont kettővel több, mint maga a fékpedál, igaz?
kerestem most listát, hogy melyik abs-rendszer milyen tudású, nem találtam, Neked van ilyened? pld a 8.0 és a 8.1 milyenek? abból ér kiindulni, hogy az abs-egységből egy-egy külön fékvezeték jön ki a kerekekhez? mert ettől még lehet a hátsóknak közös vezérlése, vagy nem?
#11639: szted van abs nélkül esp?
[ Szerkesztve ]
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!