-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
Olajkályha van bennük, a dieselt szlopálja. Viszont baromi nagy előnye, h programozható időre, így télen jól jön az előmelegített autó és motor. Pontosabban ez nem az összes S60-ban van benne. Pl. a tőlünk nyugatra exportáltakba a melegebb éghajlat miatt nem rakták bele, de az Ausztriában, Mo.-n forgalomba helyezettekben benne kell lennie.
A motor sok szaki szerint kényelmesen, hosszú távon bírja a 200LE, 440Nm-es teljesítményt (mint amekkora teljesítményi szinten a mostani D5-ök jó része üzemel), viszont a barátodnál nem ez lenne a szűk keresztmetszet, hanem a váltó.
Az első gen. S80-nál eljátszották emlékeim szerint 2 motornál is, h eleve a gyári forgatónyomaték alá tervezték a váltót, így nem h a módosítást, a gyári teljesítményt sem bírják. (zsid gépében is ilyen automata van..)
Az 5 seb Geartronic-ot már többször tárgyaltuk, nem a legjobb automaták egyike, én biztosan nem terhelném még nagyobb nyomatékkal.Annyit még hozzátennék, h fizikailag 100%-ban 163LE-ig egyeznek meg a D5-ös motorok. Az újabb 185-205-215 lovasakokon már van fizikai változás. Elektronikusan vezérelt vízhűtésű turbo, nagyobb szívócsövek, nagyobb, enyhébb kanyarú kipufogóleömlők, hatékonyabb hűtésű EGR.
Munez
Azért annyit tegyünk hozzá, h az 5 sebességes problémásabb, az újabb 6 gangosak már kevésbé érzékenyek.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen notebookot vegyek?
- Elfelejtettem a film címét
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Vezetékes FEJhallgatók
- HTPC (házimozi PC) topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...