- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hobby elektronika
- Most vegyünk RAM-ot, mert drágulni fog
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen asztali médialejátszót?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- RAM topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
Ha mi nem olvadunk el ebben a melegben, akkor a hardverek sem fognak
ph A notebookok, monitorok és headsetek mellett egy minigép, egy NAS, egy ház, egy táp, valamint egy kupakszett maradna szilárd halmazállapotú.
-
Olcsó telefonjába is beépítette szemüveg nélküli 3D-s kijelzőjét a ZTE
ma A ZTE Voyage 3D a saghaji MWC-n debütált, egyelőre csak Kínában kapható.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Atlantis
veterán
válasz footy #132128 üzenetére
Értem, van benne igazság. A Kia magazinban mintha azt olvastam volna anno, hogy az övüké is száraz kuplungos. Nem lesz akkor egyszerű dolgod, mert mivel kedvezőbb a fogyasztása, mint a bolygóműnek, ezért ezt a megoldást fogja használni mindenki a kommersz kategóriában....vagy pár gyártó esetleg CVT-t. Sokáig én is automatát akartam, de letettem róla egyelőre. Egyrészt jobb, ha nem szokok hozzá, mert a céges autók mind manuálisak, asszonyéknál nem különben, másrészt újan nem éri meg nekem a felárat, használtan meg hasonló dilemma merült fel, mint nálad.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford