- Tajvani mintára alakíthatná át a chipgyártást Dél-Korea
- MoDT alaplapok 16-magos CPU-val, a Minisforum gondozásában
- Bemutatkozik az ASUS új, belépőszintű gaming notebookja, a V16
- Költséghatékonyságra törekszik a Patriot legújabb, PCI Express 4.0-s SSD-je
- Játékok futtatásán segít a legújabb GeForce driver gyorsjavítása
- Projektor topic
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Hisense LCD és LED TV-k
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Jó, jó, mechanikus billentyűzetet... de milyet?
- Megköveteli a hardveres sugárkövetést az új Indiana Jones
- Egérpad topik
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz zsolt19900 #125033 üzenetére
Nem lancos, de ez miert baj?
Linea nem rossz, nagyobb a tengelytavolsaga mint a GP-nek, plusz a csomagtarto amit emlitettel is, de kisse igenytelenebb auto mint a GP, foleg egy EVO-hoz kepest.
Ha nem lenyeg a szedansag, akkor GP meginkabb Bravo 1.9 JTD vagy 1.6.
Ekkora futasra 1.9-et vennem egyebkent is.
1.3-mal az a baj, amit multheten is irtam, 3 liter olaj van benne ossz-vissz, a gyari intervallum pedig 30e km.
Illetve keves szerintem ekkora autokba az 1.3-as dizel, varosba ide-oda oke, mashova dinamikus haladasra keves.
Pandaba, 500-ba, Y-ba oke.hobizoli: mas a turboja es a vezermuje az erosebbiknek, nem csak szoftveres az elteres.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
hobizoli
nagyúr
válasz zsolt19900 #125033 üzenetére
a TJET az 1.4-s turbosbenzines, van belole 120 es 155lovas, meg fel lehet okositani 180-ra
több drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest