Hirdetés
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Faby
senior tag
válasz
Mágus2 #215097 üzenetére
Nem kifejezetten csak neked, de kérdezném, hogy mi változott mostanság a fékfolyadék cserék környékén?
Anno én úgy tanultam, úgy szocializálódtam, hogy 4 évente kell cserélni (nyilván volt, amikor ennél is több volt a csereperiódus), most meg látom, hogy mindenki dobja el 2 évente.Valamint, amikor múltkor cseréltettem, 4 év után, akkor a szervizben rámértek, és azt mondták, teljesen jó a forráspontja, bőven 200 fok celsius felett van, ők nem cserélnék még le, majd esetleg a következő olajszerviz alkalmával (13 ezrenként, nagyjából 9 havonta van olajcsere), de mivel kértem, cserélték.
Nem pazarlás, felesleges a 2 évenkénti csere?
-
Bandit21
addikt
válasz
Mágus2 #215097 üzenetére
Köszönöm.
Idegbajt kapok tőlük.
Autó menü szerint szerviz 532 nap múlva.
Myskoda app szerint szerviz 53 nap múlva.
Egyik szalon szerint igen kell 3 éves.
Másik szerint nem, nem kell 3 éves.Közbe megjött az importőr válasza:
2 évente vagy 30 ezrenkent van ellenőrző szerviz.
A nagyszerű hogy a 2 éves tavaly májusban volt, O pedig egy április eleje időponttól számolja az újabb 2 évet.Mint kiderült lehet a májusira akkor kértem időpontot és a munkalap akkor kelt. A garit kezelő importőr meg rossz dátumot lát így.
Szamolta nekem hogy 23 április+2 év/30 ezer
Vissza írtam hogy szerviz lap és bankkártyás fizetésem van, de májusbol...
Mi a fenéert vittem volna 2 éves kor előtt egy hónappal ha 20 ezer volt benne?A myskoda is hülye amúgy mert ugyanazzal a km állással szerinte 23 április elején és május elején is votlam 2 évesen... Közte meg nyilván álltam egy hónapot.
-
JSandor
tag
Sziasztok!
Golf 7 2.0 crtdi DSG (DQ250) váltómba közeledik a következő olajcsere. Tudnátok ajánlani megfelelő szervizet Hajdú-Bihar és Szabolcs megyében ? Valamint, hogy érdemes cseréltetni: aki géppel csinálja az olajcserét vagy aki simán gép nélkül cseréli ?
-
Bandit21
addikt
válasz
tibbike01 #215089 üzenetére
Üdv, értem, és ez alapján csinálom.
Volt 1 év 15 ezernel olaj
2 év 21 ezernél átvizsgálás
Most 3 év és 27 ezernél csak olaj csere kell mert az olajban hiába van csak 12 ezer de ment 2 évet.
Az egyik VW szalon szerint így is van.
A másik szerint meg van 3 éves szerviz is, és ilyet is akar csinálni kb netto 50 ért.
Az ajánlatot nézve a kettő közt egy eltérés van.
Aki csinálna a 3 éves átvizsgálast ott oda van írva az olaj a szűrő meg a csavar meg a mindenféle mellé hogy: "ellenorző szerviz olajcserevel". Ez egy önálló tétel.
Nincs benne se fék se váltó olaj se gyertya de még pollen szűrő se.
Ez gondolom a rá nézünk 50 ért és nyomunk egy entert kategória. De attól még ez lehet kötelező.
Engem tehát az érdekelty hogy ez, a 3 éves ellenőrző valóban kötelező e vagy sem?
És ha igen akkor lehet olyan jó fej az egyik hogy elismeri kb hogy ez egy enter lenyomasa és elengedi míg a másik kér érte 50-et?
De ha ez kötelező és azt választom aki azt mondta, hogy nem szükséges, és ki uti simán akkor a kocsi garancia hogy fog állni?
Mert az meg többet ér mint 50.És igen félezni terveztem anno az olajcseret, 1 évesen 15 nél meg is volt, de 2 évesen 21 ezernél hülyeségnek gondoltam. Most viszont mégis 2 éves az olaj ha 12 ezret is futott csak.
Kéne valami köztes megoldás, mondjuk maximum másfél év és maximum 15 ezer.Amúgy akik csinálni akarják a 3 évest azt mondták hogy az új Skodak esetében a 2 év/30 e km ről átállt a gyár az 1/15 ezer előírása.
Innentől tehát az eddigi köztes csere már a gyári periódus. Csak a 0w20 és 0w30 -nal elvileg. -
-
tibbike01
őstag
válasz
Bandit21 #215087 üzenetére
Nem nagyon értelek, de az autónak 2 egymástól külön álló-futó szerviztevékenysége van.
1. Olajcsereszerviz 30ezer km vagy 2év: olajat+olajszűrőt és fékolajat szoktak ilyenkor cserélni.
2. Ellenőrző szerviz 30ezer km vagy 2év: szűrőket, gyertyát, folyadékot, féket...stb szoktak ilyenkor cserélni.A 2 intervallum eltérhet egymástól, de egybe is eshet, ha úgy jön ki a lépés. Ha pedig úgy jön, ki a lépés, akkor persze érdemes egyszerre végeztetni az olajcsere és ellenőrző szervizet, talán még egy kicsivel olcsobb is, mint 2x menni (mert valami közvetítői díjat is fel szoktak számolni alkalmanként).
Ha nem vagy 60ezer kmnél, ahol cserélnék a gyertyákat, akkor örülj, ha "csak kiütik" az ellenőrző szervizt, mert így magadnak cserélheted aprópénzért a levegő és pollenszűrőt.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Steve_Brown #215081 üzenetére
Cardiagn lehet segít.
-
Bandit21
addikt
Üdv, rég jártam erre.
Egy viszonylag új /2021/ Skodanal mi a helyes gyári szervizintervallum?
Felezni szoktam az olaj cserét 15 ezerre vagy 1 évre.
Most egybe esne nagyjából azzal hogy 3 éves lesz az autó.
Az egyik szalon azt mondta hogy csak olaj csere és mehet tovább (mondtam hogy a kocsi kb 30 nap múlva kéri az olajat és 60 mulva az ellenőrzést de azt mondták azt majd ki ütik mert az nem kell most) mert nincs 3 éves ellenőrző szerviz.
Másik szalon meg azt mondja hogy van 3 éves ellenőrző szerviz és az olaj mellé azt is csináljuk - igaz 1 hónapot bukok kb de legalább nem kell 2x menni.
Mindkettő hivatalos VW szalon a Dél -Alföldön.
-
gyulaszu
senior tag
válasz
yodamester10 #215083 üzenetére
Octavia 3, 2019-es facelift utáni, clever felszereltség
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Steve_Brown #215079 üzenetére
Meg kell mérni a kábeleket az ECU és az egyes henger trafója és injektora között, hogy kizárjátok a kábelköteg hibát. Ez is gyakori a fabian. Sajnos elrohad a kábelköteg a bal oldali nyúlvány és a tűzfal találkozásánál. Van ott egy hajlat a kábelkötegben, ahol megáll a víz.
-
Steve_Brown
senior tag
-
gyulaszu
senior tag
válasz
imyourfriend #215075 üzenetére
Az enyém facelift utáni, kapcsoló mellett nincs tekerő.
Akkor most van automatikus magasság állítás vagy nincs? -
-
gyulaszu
senior tag
válasz
imyourfriend #215064 üzenetére
Tehát azt mondod, hogy ha automatára teszem a fényszórót, akkor az a magasságot is állitja az autó terhelés függvényében? Erre vonatkozó kérdésem volt pont nemrég [link]
-
challo
csendes tag
válasz
challo #214370 üzenetére
Na rengeteg utánajárás után kiderült, hogy Full Link ügyben csak a márkaszerviz játszik, a MIB3-hoz még nincsen működő toolbox, amivel mélyebben bele lehetne nyúlni a rendszerbe.
Ami viszont siralmas, hogy 8 szerviznek írtam, abból 3 válaszolt, ők is egymásnak ellentmondóan... Mindenesetre a veszprémi Ring-Autó egyelőre jónak tűnik, bár a várójuk kicsit állami kórházas
-
tibbike01
őstag
válasz
imyourfriend #215064 üzenetére
O4-nél nincs már rezsógomb, ott defult az automata világítás.
pit stop: szép! Én is tervezem az éves nagytakarítást.
-
imyourfriend
őstag
válasz
tibbike01 #215063 üzenetére
O3-nál automata módban van a kapcsoló akkor a xenont ugyan egyszer beszintezi, de felkapcsol ajtónyitásra majd lekapcsolja a fényszórót egy idő után.. beszáll az ember gyújtás akkor megint bekapcsolja, így kikapcsolt állapotban hagyom a lámpát és mikor elindítottam a bódét akkor fordítom a kapcsolót automata módba.. ezáltal megspórolok egy kapcsolgatást a fényszórónak.
-
tibbike01
őstag
Mélygarázsról jut eszembe, hogy az autó minden indulásnál felkapcsolja a led matrixot, beszintezi...stb majd ahogy kijövök a garázsból lekapcsolja. Beérek a céghez a a mélygarásba, ahol újra felkapcsolja, beszintezi....Ugyanez, ha felüljáró alatt megyek át, pár másodpercre felkapcsolja a lámpát.
Ez a napi 2x felkapcsolás kb 40másodpercre nem gyilkolja nagyon a Led lámpát?
Obd11-el ki tudnám kapcsolni az automata világítást, ha érdemes. Menüben csak az érzékenységet lehet állítani, azt alacsonyra tettem.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
TayRol #215059 üzenetére
Szerencsére mi csak a -1-en de onnan is szép komótosan jöttem fel (elég rövid az egyes fokozat) a kettes meg túl hosszú ott meg már soknak érztem a tempót. Ha meg nincs kell fordulat csúsztatja a kuplungot. Bakker de utálom, ha mi vagyunk a technikáért és nem fordítva...
-
válasz
tibbike01 #215049 üzenetére
Szerencsére nekem a munkahelyemen van parkolóház, mégpedig felfele kell menni mikor beérek meleg motorral, és lefele kell mennem a rámpán hideg motorral hazafele, azért ez csak jobb.
Sőt, mivel általában korán járok, így a legalsó szinten van parkolóhely, ami csak 2 darab fél szintes rámpa (jó, parkolhatnék a földszinten is de akkor sétálhatnék többszáz métert, ami legalább 1-2 perc irányonként úgy, hogy nem vagyok becsekkolva)
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
TrollBalint #215050 üzenetére
Állóhelyzetre vonatkozik inkább, ha meleg már a váltóolaj akkor lehet padlózni menet közben. Azért nem kell hímestojáskét bánni vele.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
tibbike01 #215049 üzenetére
Gondolom műhelytitok azért nem írta le. Nekik is meg kell élni valamiből.
Bár jó lenne ezeket tudni.
Az a lényeg, hogy rámpázáskor ne váltson bele. Én mindig kihúztam M-be és szépen egyesben felmentem közepes gázzal. Az írja is, hogy hamar beváltja a kettest és olyankor rámpán fölfelé hosszan csúsztatja a kuplungot ami idő előtti kopáshoz vezet.
-
Reggie0
félisten
7zap-on kicsillagoztak a cikkszamokat. Mit erdemes helyette hasznalni?
-
-
TrollBalint
addikt
Ezt a 3-as pontot hogy kell érteni? Akkor ne padlózzam le neki, amíg hideg az olaj, vagy akkor se, ha meleg? Pályán / autóúton én el szoktam neki padlózni előzésnél, akkor ez most árt neki? Autópályánál ugye túl sokat nem lassul vissza az autó, autóúton meg motorfékkel várom meg, míg visszaérek ~90-re. (ha számít, ez utóbbi esetben benyomom a sport módot legalább 5 mp-el az előzés előtt)
-
tibbike01
őstag
válasz
T0mBd1gg3R #215044 üzenetére
Kár, hogy a cikkből arra nem kaptunk választ, hogy a
- száraz DSG-ben mikor kell olajat cserélni?
- 1 vagy 2 kör olajtöltet van a száraz dsgben?
- milyen olajjal kell végezni a cserét? Csakagyári?
- 2020 utáni olajos váltókhoz már 120ezer km olajcserét ad meg a gyártó. Változott valami?A bemelegedésről annyit, hogy én mélygarázsban parkolok, nyilván járatom az autót egy ideig, de a váltó még tuti nem elég meleg, amikor a rámpához érek. Ez van
Mágus emlegetett régen egy tagot, aki szinte folyton vontat a 6os dsg-vel és közel 400ezer kmnél jár, hibátlanul.
bitpork: ne már, komolyan 140ezer ft lenne egy plusz kulcs beszerzése az autóhoz?
-
rvn_10
senior tag
Üdv. DPCP motorkód szerepel a forgalmivan. A motot az 1.5 TSi. Nem DPCA nak kellene lennie?
-
-
Zsolt_16
tag
válasz
T0mBd1gg3R #215044 üzenetére
Abban tud valaki segíteni, hogy mi a 9-es? Van egy száraz kuplungos 7-es dsg-m (hála az égnek) de fogalmam sincs h mi számít rendellenesnek. Nem rángat szép válta a fokozattokat. Mostanában tapasztaltam, ha dugóban ülök kicsit remeg a kasztni az nem tudom h emiatt lehet-e.
Elképzelésem sincs h mi számít hibajelnek
Mielőtt megvettem előtte 1 éve mentem vele 400 km-t akkor ott pl kettesben folyamat rángatott azt rögtön észrevettem h az nem okés (után volt nekik egy 850-es szervíz rá)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
T0mBd1gg3R #215044 üzenetére
Hát erre Corsa talán jobban tud majd válaszolni.
1: Ez használat függő, aki sokat városozik, jobban nyektetve van a váltó ott érdemes lehet előbb vinni mint 60 ezer. Amúgy szvsz felesleges. A lényeg az, hogy a szűrő is cserélve legyen ne csak az olaj. Ha szűrő nincs cserélve és eltömődik akkor az átfolyás mértéke lecsökken és megéghetnek a kuplungok.
2: Néha óhatatlan de hidegen ne rúgd neki ennyi. A váltó azért forog szépen és nem olyan nagy az az olajtöltet, hamar átmelegszik. Manuális váltónál jobban érzed, hogy lekvárt kavargatsz a bottal vagy már jam-et.
3: Ennyi, kerülni kell. Nem szereti ha 1/4 mérföldről 1/4 mérföldre élsz vele, mert nem erre lett tervezve.
4: Ezt még a flottások is elmondták, hogy ne vontassunk a kocsival (meg a bikázást sem engedték). Egyszer egy szegény lerohadt Cliót vontattam vele de titok.
5: Mindeképpen betartandó én egyáltalán nem javaslom, a gyárnál szigorúbb vagyok. Illetve ha 4motion akkor az sem játszik, hogy az orrát emelve vontatod mert a Haldexet is kinyírod. Legjobb a rendes platós tréler. Ha nincs, akkor meg a hátsó kereket alá kell zsámolyozni.
6: Ezt kérdezd meg ott ahol cserélik az olajat.
7: Kicsit hazabeszél szvsz de nem árthat ha cserélteted. Nem lesz olcsó móka arra készülj.
8: Nesze neked chiptuning.
A tapasztalat az, hogy a 6-os DSG elbír tartósan is 400 Nm-t, fölé menni már valóban necces lehet.
9: Ehhez nincs mit hozzátenni. A ha fáj fogad te is elmész fogorvoshoz, nem várod meg amíg kirohad.
-
A cikkben interjúztatott szervízzel van valakinek tapasztalata?
Nem tudom mennyire up-to-date infó, de a honlapon 60 ezer forintot írnak DSG olajcserére, amihez képest a márkaszervízben 100 felett picivel fizettem 2,5 éve. Azóta biztos 120 felett van.Ír ilyen kis best practice know-how tanácsokat is az oldalon:
1. Cseréljünk ki a váltó olaját, 50.000 km-enként. Csak jó minőségű, a váltóhoz való olajat használjunk. -> a gyári periódus 60, ezek szerint érdemes lehet lecsökkenteni, 48-nál járok
2. Amíg az üzemi hőfokot el nem éri, vezessünk kíméletesen.-> Ezt mindig betartom, jó azért párszor előfordult, hogy nem, de pár alkalom nem hiszem hogy annyira odaverne. Motorindítás után mindig elszámolok 20-ig mielőtt D-be rakom.
3. Kerüljük a padlógázos gyorsításokat, különösen álló helyzetből. -> Akkor erre figyelni kell, bár állóhelyzetből nem jellemző
4. Ne vontassunk az autóval, főleg ne rendszeresen. -> Nem szoktam, de sokan vesznek DSG-s autót vontatáshoz merthogy ez jobban bírja mert mechanikus kapcsolat van. Ismerek olyat akinek V6 dízel audija van hajót vinni az adriára (nem pestről, Stuttgartból)
5. Ne vontassuk az autót. Ha mégis elkerülhetetlen, csak járó motornál maximum 20km-t maximum 40km/h-val.
6. Cseréltessük ki a váltóban lévő szűrőt minden második olajcserekor. ( ez a váltó szétszerelésével jár) -> Elvileg legalábbis a számla alapján cserélték a márkaszervizes DSG olajcserekor. Jó kérdés, hogy ebbe a 60 ezres cserében benne van-e.
7. Cseréltessük ki ez elöregedett gumi alkatrészeket a váltóban megelőzés céljából 10 év vagy 200.000 km után. -> Ezt is vele lehet tisztázni. De ezek szerint a gyári periódus szerinti harmadik, 180 ezres DSG olajcserekor, vagy az ő lecsökkentett periódus szerinti 200 ezres cserekor érdemes. Amúgy is 12 éves lesz idén a kocsi.
8. Ne növeljük meg az autó teljesítményét (ne használjuk semmilyen tuningot) -> Hát akkor ezt elb*sztamAmúgy nem tudom, persze a nyomatékot eléggé felírták, de nagy gázra teljesen elvált a kocsi teljesítménycsúcshoz, ahol már nincs annyi nyomaték, fél-kétharmad-háromnegyed gáznál meg nem lépem át a gyári 350Nm-t. Kézibe kirakva lepadlózva persze elérhető. de ilyet nem szoktam. Ami aggasztóbb lehet, hogy valamit a váltón is átírtak, talán szorítóerő növelés?
9. Az első rendellenesség érzékelésekor keressünk fel szakembert. -
Corsa02
őstag
válasz
Steve_Brown #215039 üzenetére
Akkor mértétek a kompressziót amikor hozta a hibát a motor?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Steve_Brown #215040 üzenetére
Van, akkor is azonnal lekapcsolja, ha lehúzod a csatlakozóját a trafónak. Védi a katalizátort.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Steve_Brown #215037 üzenetére
Gyertya rendben van? VCDS 015 csoport mutatja mindhárom hengerben egyszerre az égéskimaradást.
Ha a gyertya is jó, kompresszió mérés mind a 3 hengerben, ha alacsony a kompresszió az első hengerben a másik kettőhöz képest. akkor hengerfej le, a szelepek el lesznek repedve az 1-es hengernél.
-
Steve_Brown
senior tag
Sziasztok,
Van a családban egy 2005-ös évjáratú VW Polo 9N1. 1.2 6V Szüksége lenne egy kis törődésre. Folyamatosan jelen van egy hibakód, ami nem más mint a Cylinder 1 Missfire. A kocsi egyébként jól működik. Viszont ha hadja az ember alapjáraton járni az 1-es henger konrkétan lekapcsol. Ha megcseréljük az injektort vagy a gyújtótrafót a hiba ugyan úgy marad az 1-es hengerben. Miközben nem megy az 1-es henger az injektor nem kap áramot, lehúztam a csatlakozót és rámértem a stekkerre. Nincs rajta feszültség, pedig a multiméternek valamit mutatnia kéne, annak ellenére, hogy nyilván tudom, hogy nincs rajta folyamatos 12V hanem csak kapcsolgatja az ecu, de amikor éppen amúgy nem 2 hengerezne akkor lehúzva a stekkert megjelenik a feszültség.Mi lehet a hiba? Milyen élőadatot kéne figyelni?
-
426os
őstag
Van valakinek tapasztalata/elképzelése mennyibe fájhat nagyságrendileg egy Kessy-s Leon mk3-hoz gyári kulcs utánrendelése? Nem tervezek 1 kulccsal autót venni, de már a 2. német import autónál (Ausztriában) futok bele abba, hogy többé-kevésbé okésnak tűnik a kocsi, de csak 1 kulcs van hozzá...
-
válasz
IntelKiller7 #215033 üzenetére
Komolyabb baja 4 év alatt nem volt, garanciában lett cserélve az egyik hátsó ajtózár és a csomagtartó mikrokapcsoló. Ezen kívül csak a szokásos kötelező szervizek voltak.
A fogyasztás tényleg egy vicc (50 tdi), 5,5-7 liter között mozog lábtól függően
Egy tankkal egyáltalán nem lehetetlen elmenni 1200 km-t.
Dinamikában nem rossz, elég jól megindul bárhonnan, köszönhetően a mild hybrid technológiának. Szinte nincs is turbólyuk. Persze nem egy versenyautó, de lehet vele haladni.
Ekkora súlyhoz el kell felejteni az ilyen 35-40 tdi-ket, mert azokkal az előzést azért át kell gondolni
Nem tudom mi a különbség a 45 és az 50 tdi között, de szerintem 50 alá ne add mert ezzel jó az autó.
Szerk.: azzal azért számolj, hogy a B9-en pl a köztes olajcsere 120 ezer Ft körül volt, az Audinál ez 200+.
Ha a Tesla is szoba jöhet nálad akkor inkább azt válaszd. Én is így tettem
Arra amit leírtál az is teljesen jó. De ez mar egy másik téma
-
IntelKiller7
veterán
válasz
Richard #215032 üzenetére
Facen beléptem pár csoportban, de ezek nem igazán a konkrét típusra specializálódtak. Inkább széria gyűjtő csak.
Szóval széria hibák meg ilyenek érdekelnének. Mennyire kényes ez a motor, váltó. Napi 100-120km autópályás ingázásra használnám.
Gondolom a 45TDI meg az 50TDI között csak a turbó ami inkább különbözik.35-40TDI-t nem szeretnék. Akkor inkább marad a paszuly.
Fogyasztás az, hogy alakul?
50TDI A4 B9-el mentünk 4-en horvátba, megpakolva csomagokkal. 140-150-es tempomattal 5.9-et írt az autó. Az azért baráti, még, ha fél litert alá is becsül. -
válasz
IntelKiller7 #215031 üzenetére
Igen. Mit szeretnél tudni róla?
-
IntelKiller7
veterán
Sziasztok.
Használ valaki A6 C8 50TDI-t? Vagy van valakinek tapasztalata vele?Lassan le szeretném cserélni a B8 Passatot, Tesla előtt pedig azért csak nem ártana valami komolyabb gép.
Tudom RS Audi, M-es BMW meg AMG Merci, de nincs kedvem locsolni rá a benzint.
-
válasz
boti19871125 #215028 üzenetére
..nem rossz elgondolás!
Én úgy emléxem, h azon a körön van az indítás mindhárom módban. Holnap megnézem az elektromos bekötésének rajzát.
-
boti19871125
csendes tag
válasz
simonjoe #215026 üzenetére
Én nem is a zárra írtam, hogy az lehet a gond. A zár nálam is tökéletesen nyit a távirányítóról. Én úgy gondolom, hogy a billenthető emblémában lévő mikrokapcsoló adta meg magát ezért nem lehet nyitni azzal. A kábeleket már korábban ellenőriztem azzal nincsen baj. Van egy Golf V is a családban ha egyszer lesz időm rá megcserélem a két nyitót, majd beszámolok róla mi lett vége.
-
válasz
boti19871125 #215025 üzenetére
Ha tönkremegy a zár az embléma mögött, akkor sehogy sem nyílik, mint írtam. Hiába kap parancsot a komfortmodultól (távirányító), az ajtóban lévő gombtól, vagy magától az embémában lévő kapcsolótól. Kollégának az első kettővel műxik, tehát maga a zár jó. Két autónál tapasztaltam ezt a hibát, az egyik egy 2009-es Passat CC, a másik egy 2012-es VW CC. Mindkét esetben a hiba kábeltörés volt, ezért mertem ezt így javasolni. De, ha végiggondolod, talán logikus is.
-
válasz
cross56 #215022 üzenetére
Vezérlés szempontjából független a három nyitási mód, így nem befolyásolják egymást. Távirányító és a belső nyitás is másik szálról megy, de ha lebontod látni fogod, h mennyi vezeték megy a zárhoz. A bal oldalra van elvezetve a köteg ha jól emlékszem, a "zsanérnál", keresd a hibát. Egyedül ha a zár makkan meg, akkor nem tudod nyitni sehogy.
-
cross56
senior tag
Sziasztok!
A napokban előjött egy probléma az autómon, hogy kézzel nem tudom nyitni a csomiajtót, de belső gombbal, illetve a kulcsgombbal viszont igen. Alany egy Passat Cc, ugye itt olyan a nyitó, hogy az VW emblémát kell megnyomni. A zár mechanika mehetett szét? De akkor miért nyílik az említett két módon?
-
-
JHONNY 79
aktív tag
Tud nekem valaki segíteni, hogy 3-as Octavia sebváltószoknyát hogy lehet kiszedni cseréhez? Próbáltam úgy mint a régebbit, de nem engedte, feszegetni meg nem akartam.
-
-
válasz
atos19881101 #215007 üzenetére
Ki nem sz@rja le a kutat? Kell céges tankolókártya
-
Szada85
aktív tag
válasz
426os #214993 üzenetére
A párásodás (kis mértékben) elvileg a teljes VAG vonal (G7-7.5, Leon 5F, stb) esetében "elfogadott", a lámpák nem hermetikusan zártak, így amíg nem csapódik le és áll benne a víz, addig "nem kell aggódni".
Pont tegnap láttam a céges parkolóban egy új A1-es Audit, annak az teljes jobbos fényszórója tejfehér volt, a LED-es lámpák pedig még höböl sem termelnek annyit, hogy pikkpakk kiszárítsa.Az a pókháló nem túl csocsi, ehhez képest az enyémben a szál messzebröl már nem is látszik. (még jól jártam?)
Az enyémben továbbra is azt gondolom, hogy valamilyen tömítöanyag vagy bevonat engedte el magát, és az fittyedt oda le.
Megpróbálom majd a süritett levegös dolgot, de nagy reményeim nincsenek persze. -
válasz
atos19881101 #215000 üzenetére
1,4/1,5-tel nem lesz fejfájás.
-
tibbike01
őstag
Jó cikk, de újat nem igazán írnak benne. Ezt tudtuk eddig is, illetve van egy régebbi cikk, ami kb 80%-ban azonos.
-
válasz
atos19881101 #215000 üzenetére
A 6,0. Az képes arcfájást okozni de a jobbik fajtát,.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i5-4GEN I 8GB I 256SSD I 15,6" HD I HDMI I W10 I Garancia!
- HATALMAS AKCIÓK! GARANCIA, SZÁMLA - Windows 10 11, Office 2016 2019 2021,2024, vírusírtók, VPN
- Huawei MatePad Pro 12.2" (2024) 12GB / 512GB Premium Gold / 3 év Alza garanciával / Makulátlan
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H170M i7 6700 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660 Ti 6GB KOLINK Observatory Lite TT 500W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest