Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Kompakt vízhűtés
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Mini-ITX
- Samsung LCD és LED TV-k
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen széket vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Anaconda
tag
Sziasztok!
Seat Exeo 2.0 CRTDI CAGA motorkód 140LE, az alábbi hibakódot ütötte be:
VIN: VSSZ Mileage: 156080km-96983miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (J623-CAGA) Labels:| 03L-906-022-CAG.clb1 Fault Found:
5162 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor
P2453 00 [237] - Implausible Signal
MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 156078 kmEngine speed: 0.00 /min
Normed load value: 0.0 %
Vehicle speed: 0 km/h
Coolant temperature: 64 °C
Intake air temperature: 32 °C
Ambient air pressure: 1000 mbar
Voltage terminal 30: 12.980 V
Unlearning counter according OBD: 40
Crankshaft speed (RPM): 0.0 /min
Vehicle speed: 0.00 km/h
Vehicle voltage terminal 30: 12980 mV
Particle filter: difference pressure: -42 hPa
Particle filter: offset for differential press.: -34 hPa
Exhaust gas vol.flow particulate filter: 0.0 mł/h
Intake air temperature: 32.1 °CReadiness: 1 1 0 0 0
A diff dzenzoron semmi hiba nem látszik. Dolog érdekessége hogy kb akkor amikor beütötte épp lefulladhattam, mert hirtelen indultam el. A check enginet később vettem észre. Semmi más tünet nem volt, a hibakód kiütése után nem jön vissza.
Mindezt nyaralás előtti nap, de nem mertem elindulni vele hosszú útra, kisbabá al, inkább a Golf Plus-al mentünk.Járt már valaki így? Kell vele foglalkozni?
Most az ég világon semmi rendellenességet nem mutat. Az az érdekes hogy a hibakód kiütése után elkezdett regenerálni, pedig 51km-el ezelőtt volt. A dpf egyébként szerintem nincs eldugulva, a km állás valós. Regenerálás után azt írta hogy 3gramm korom maradt benne (calculated) előtte pedig 18 gramm volt a számított. A mért koromtömeg regenerálás után szintén 3 gramm lett. -
Anaconda
tag
válasz
molnarpeter #170030 üzenetére
Felhívtam 3-at. Egyik sem tud adni.
-
1stVikman
senior tag
válasz
Doggy dog #170091 üzenetére
Ilyeneket találtam :
[link]
[link] ez jelenleg 7,80$+free shipping, olcsóbbat nem láttam.
Bár itt nem látok gumi tömítést a képeken, de a ledhez nem is kell. Valószínűleg szigetelt a háza.
Egyébként olcsóbb lenne szofita ledet venni:
[ez mondjuk csak 36mm-es]
De ha annyira gáz a foglalat, akkor megérheti a komplett. -
1stVikman
senior tag
válasz
Doggy dog #170089 üzenetére
Szedd ki a régi izzót, mérd meg a hosszát, aztán linkelek konkrét típusokat.
Én csomagtartóba tettem ledet, de elsőre rövid ledet küldtek. 43 mm-es szofita kellett nekem, és ezt szokták rendszámtábla világításba is tenni. Szóval kéne egy izzó típus, és hossz, ha szofita.
Ja és inkább ebay vagy ali. -
-
-
-
válasz
akooos #170079 üzenetére
Lehet mechanikus hiba.
Bár nem golf, hanem Sharan (igazából régi Galaxy) esetén volt nekem berohadva a két végponton a mechanika. Ott, ahol a csavarok ráfogják a lapáttartót a mozgatómechanikához.
Szétszedtem, felcsiszoltam (600-as polírpapírral), bezsíroztam, összeraktam, jó lett.
Ja, és okos autószerelők azt mondták, hogy val'szeg a motor mihálylott meg - 40kHUF minimum. Mérgemben szétszedtem, így ismerkedve meg az autó eme részével.
De ez egy lehetséges hiba. -
akooos
veterán
Sziasztok!
2004-es Golf 5 2.0 PD TDI ablaktörlő problémám van. Tavaly tavasszal újra lett kábelezve az egész, mert szétrágta valami jófej állat. Azóta hibátlanul működött, ma reggelig. Bármelyik fokozaton kb 15 centit emelkedik meg az ablaktörlő és lefelé alig bír menni. Ha minimális erőkifejtéssel meghúzom az ablaktörlőt, mikor kapcsolom, akkor végigtöröl, de lefelé ismét erőtlen. Hol kezdjem a nézelődést? Motor? Kábelezés?
A hátsó hibátlanul működik, a folyadékot is azonnal spricceli, így én a motorra tippelek (amit nagyon szar kiszedni, eszméletlen kicsi a hely a szélvédő alatt).
Ötletek? Köszi! -
válasz
Mágus2 #170071 üzenetére
Új vezérlőhöz nem nyúltam. Én úgy gondoltam, ha minden ugyan az (tényleg ugyan az még a gyártási hónap is) akkor kicserélem és megy. De ezek szerint nem.
Leírtál ez nekem nem menne, vagy ha igen tuti elrontanám és lehetne a fejemet vakargatni :\
Azért köszi a segítséget, keresek rá egy szakembert.
-
t.kristof
senior tag
Sziasztok!
Alany egy Audi A4 B6 avant 2004, AVF. Kormány összekötő rúdat(axiál rúd) cserélek, de elakadtam a vásárlásnál. Két fajta típusú "gyártó korlátozás" van, Zf és Koyo. Ez mi lenne? Hossz méretben megegyezik mindkettő. -
JHONNY 79
aktív tag
Megkotlott az akkumlátorom a lehető legjobbkor
2014-es 3-as Octavia, 1.4 TSI,gyárilag EFB volt benne 59 Ah 640 A, start-stop. Milyen gyártótól keressek, Varta Exide?Illetve érdemesebb picivel erősebbett beletenni? Esetleg olcsóbb beszerzési forrást tud valaki ajánlani?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
iceQ! #170055 üzenetére
VCDS? 46-os vezérlő, Adaptation 00 csoport kitörli az összes tanult távirányítót, 01 csoport alatt lehet feltanítani, mindegyik kulcs legyen nálad. Ahágy kulcs van, olyan számot kell megadni a 01-es csoportban, miután a do it-ra kattintasz, mindegyik kulcson meg kell nyomni egy gombot, első kulcson 1x, másodikon 2x, harmadikon 3x... max 4 kulcsot lehet feltanítani. Ha ez alapján sem fog menni, keress szakembert, ne berheld otthon.
Jól fel lett kódolva az új vezérlő?
-
tibbike01
őstag
Erről mit gondoltok? Jó vétel lehet?
-
98bja
senior tag
Hali
2017 év végi Golf kombi. Pár napja van nálunk, márkakereskedésből vásárolva használtautóként. Kíváncsiságból megnéztük a guminyomást, mind a 4 kerék 3,1 volt. Ez normális? Nagyon soknak tűnik. Ahogy én néztem, az előírt érték 2,5 lenne.
15-ös felnik, Michelin Energy Saver gumik.
Az ember azt feltételezné, hogy mivel mindegyik ennyi volt, ez a jó érték, de nekem nagyon nagyon soknak tűnik. -
beers
addikt
Auy 109-es relé cikkszámát meg tudná valaki mondani?!
-
Doggy dog
senior tag
Sziasztok!
Audi A3 8L-be keresek rendszámtábla világítást. Led panelest. Tudtok jót wish-ről?
Ha jól tudom a 8L nem can bus-os. Vagy nincs jelentősége? -
válasz
Mágus2 #170048 üzenetére
http://prsearch.planetvag.com/Alvázszám alapján , tudtommal, sehol sem ment soha megbízhatóan. -
Mágus2
Közösségépítő
Hol lehet lekérdezni alváz szám alapján a PR kódokat? A Car info nekem már nem működik.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
iceQ! #170041 üzenetére
Van hozzá diag, meg minden?
Lehet diag nélkül is, ha elfogadja a kulcsot. Megynomod a távirányitón a nyitó gombot, ráadod a gyujást, leveszed a gyujtást és megint megnyomod a nyitó gombot. Ha dudál egyet onnantól működik az a távirányító. Mindegyik kulcssal el kell játszani, max 4 kulcsot enged tanítani. Ha ez nem működne, leírom a diagos módszert is.
-
-
válasz
MunezXBK #170040 üzenetére
...milyen gumit? Hülye kérdés tudom, de nincs támpontom. A szerelőm két hét múlva jön haza, majd átviszem, hozzá és b@....on vele valamit. Nem oly rég volt négy új lengéscsillapító cserélve, és talán azóta csinálja, de már ebben sem vagyok biztos. Valami szilenteket átnézett, és azt mondta minden ok, de azért tíz éves vasban nem lenne meglepő, ha elfáradnának.
-
válasz
L1ZRRR #170038 üzenetére
...ugyan ez a motor van a CC-ben, a váltó is azonos. A mumus az olajpumpa, ami odafigyelést igényel. Igazából a mienk már tíz éves 230k km-el. Tényleges nagy meghibásodás nem volt. Egyszer egy egy fojtószelep, egy EGR, fűtőmotor és egy parkszenzor. Kényes az üzemanyagra, az olajcserére, és mint minden autó, ezzel is törődni kell. Szeretjük. De mindig van valami apróság. Jelenleg a bal hátulja kopog egy picit ha lassan megyek csak akkor hallható, éppen egy kicsit, de zavaró. Ha fent a vonóhorog egy bringával, akkor kussban van. Továbbá a vezető oldali első ajtó zsanérja nyikorog. Szarrá olajoztam, zsíroztam, továbbra is szar. Feladtam.
Szóval nem rossz.
-
L1ZRRR
senior tag
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék a következő autó felől:
Történet, röviden: Haverom vásárolt egy B6-os Passat 2010-es, CBA 2.0 PD TDI 103kw-os járgányt.
Jelenleg 250k km van benne.
Mik a gyenge pontjai ennek a motortípusnak, illetve hogy mit lenne ildomos cserélni az autón nagy szerviz jelleggel? (Vezérlés, olajcsere, kötelezőeken kívül).Előre is köszi a választ.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
zsolt19900 #170032 üzenetére
Megnézted a tolatólámpán?
-
zsolt19900
őstag
hátsó kábelbujtató széthúzva, ott volt egy kis oxidáció a csatiban ill. egy kis víz, kitörölgettem, csatit megfújtam és összedugtam + a gumi két oldalát megkenve szilikonzsírral visszaraktam.... azóta műkszik a hátsó ajtónyitás eleddig mindig
más:
abban tudtok esetleg segíteni (tolatóradart szerelgetnék befelé), hogy a hátsó kábelcsokiban melyik lenne a tolatólámpa +/- szála? elvileg erre kell rákötnöm és így élesedik amikor kapcsolom a rükit az autónak
-
erdey_a
addikt
válasz
molnarpeter #170030 üzenetére
lehet hogy egy német nyelvtanfolyam olcsóbb...
-
Anaconda
tag
Sziasztok!
Márciusban vettünk egy Golf Plus-t (2008 BSE motor) Németországból, így a használatija is Német nyelvű. Sok funkcióra rájöttünk de szívesen elolvasnám.
Szerintetek hogy lehetne hozzájutni pdf-ben? (Bontókat már hívtam, sehol sincs.) -
válasz
zeus_2k14 #170012 üzenetére
....a pro verziót használtam én is egy darabig, de elajándékoztam. A DPF miatt vettem meg, h tudjam kontrollálni, sajnos nem olyan egyszerű volt vele. Ráadásul pár fals infót dobott ami VCDS-el nem jelent meg. Van már új verzió belőle, ha tervezel vásárolni, már azt vedd meg.
-
Üdv
Audi A3 2000 központi zár vezérlő lett cserélve. Új vezérlő ugyan az mint a régi viszont központi zár nem zár kulcsal. Ha belül zárom le a gombbal (ami az ajtón van) úgy szépen nyit/zár. Kell tanítani ilyenkor a kulcsot az új vezérlőre?
-
kkdesign
senior tag
Sziasztok!
Egy ahw motorkódos benzines Seat Leon 1m 1.4 16v 2000évj-ú autóval kapcsolatosa nszeretnék kérdezni. Azt szeretném megtudni, hogy ha folytószelep makacskodna esetleg(alább kifejtem), azt bármi féle számítógépes programmal ki lehet deríteni? Egyszerű hibakódot a közelemben elérhető eszközökön nem mutat ki. Vcom/ és talán (Delphi?-ősrégi verzió az autószerelőmnél)
a jelenség: alapjáraton is, meg menet közben is kb 10-15 perc után visszaesik a fordulat és megrogyik az autó, ~2500as fordulatról a mutató kb 300at mutat, a sebesség mutató marad a helyes értéken. Ezt eljátsza 2-3x és utána normális. Alapjáraton meg ugye megáll tőle a motor.
Nem tudom pontosan mennyi lenne egy folytószelep, de az autószerelőm azt mondja az zsebbe nyúlós történet, ezért szeretném kideríteni, hogy valahogy mutatkozik e számítógépen ez.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
rob210 #170009 üzenetére
Amikor beindítja, behúzza a turbón a vákuumdob a karját? Nem tol eleget a turbó. Ez lehet vákuum probléma, N75 gond, meg lyukas turbó cső, vagy lyukas IC. Ha behúzza a vgt kart, akkor a vákuumot és n75 szelepet kizárhatod. Ha nem húzza be, hívj fel és elmondom, mert leírni hosszú. 1cm a geokar útja, de ez dönt arról, hogy smoke an charm tag leszel-e, vagy sem.
-
rob210
nagyúr
válasz
MunezXBK #170019 üzenetére
Jó köszi rendben, itt olyasmire gondoltam, hogy valakinek van-e gyakorlati tapasztalata.
Ezeket megtaláltam én is, de van amikor a gyakorlatban a gyári leíráshoz képest, elég egy csavart kivenni, megtisztítani, visszatenni.ilyesmire gondoltam, mert ugye én francián nőttem ki magam
-
MunezXBK
nagyúr
-
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
rob210 #170009 üzenetére
Mivel ez egy sokat szidott VAG, ilyenkor rá kell keresni a hibakódra és általában a lehetséges hibákat is leírják. Pl: Kattintsá ide.
-
-
rob210
nagyúr
Na srácok és Mágus
A beetle nem lett jó.
Szebben jár, csendesebb, nem olyan büdös, viszont van két hibakódom.
Az első:17964 - Charge Pressure Control
P1556 - 35-10 - Negative Deviation - IntermittentEbből a változó geos turbóra gyanakszom, vagy a vákuumcsövére, de az cserélve lett.
Rátettem egy vákuumpumpát és nem tartja meg a nyomást, lehet, hogy a zsír új cső rossz?
Nagyon jó lenne ha már csak ennyi lenne a baja.A második viszont számomra idegen ilyennel még nem találkoztam:
01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200)
57-00 - Electric Circuit Failure
01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200)
27-10 - Implausible Signal - IntermittentEz az ESP lenne?
Segítséget előre is köszönöm.
-
-
negyedes
addikt
válasz
negyedes #169943 üzenetére
megint ujjitott ez a vacak, temetesre kellett volna menjek es amikor indultam egyszeruen nem tartotta meg az alapjaratot. gyujtas, felugrik 1500 rpm-re es magatol visszazuhant. 3x probaltam es mindig ugyan ez volt. majd kovetkezore gyujtas utan beinditottam a legkondit es hopp volt alapjarat, persze a legkondi miatt.
-
zeus_2k14
senior tag
válasz
molnarpeter #170003 üzenetére
Sorry... Linkre gondoltam
Új hozzászólás Aktív témák
- Háztartási gépek
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Filmgyűjtés
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Parfüm topik
- Törékeny-e a Z Fold7? Ki van csukva!
- Fűnyíró topik
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Asus Maximus VIII Hero i7 6700K 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700 XT 8GB Zalman i3 NEO 700W
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- Bomba ár! Dell Latitude 5310 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- ÚJ Apple Macbook Air 15,3 M4 10C CPU/10C GPU/16GB/256GB - Ezüst mw1g3mg/a - 3 év gari - MAGYAR
- Lenovo ThinkPad L16 Gen 1 - 16" WUXGA IPS - Ultra 5 135U - 16GB - 512GB - Win11 - 2,5 év gari