- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hobby elektronika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen videókártyát?
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen TV-t vegyek?
- Amazon Kindle
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Azonnali VGA-s kérdések órája
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Morris
veterán
válasz Richard #95239 üzenetére
Nekem Hankook nyári garnitúrám van. Nem tudom most megmondani, pontosan melyik, mert jelenleg a gumisnál van. Holnap ha minden igaz, készen lesznek a felnik, csütörtökön pedig megyek vissza a gumishoz, felrakni őket. Ha addig ráér, akkor megnézem. Egyébként frankó gumik.
-
7600 GS
addikt
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Richard #95478 üzenetére
Nekem dupla fedeles 02 Facelift van, majd este emgnézem. Bár szerintem nálam nem lehet előlre hajtani az ülő lapot, csak a támlát a hátsó ülésfűtés kábelei miatt.
Octavia 1-volt előtta, abban síkban volt, csak az elvállasztó merevítés lógott ele a képbe.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
-
-
Criton
veterán
válasz Richard #100231 üzenetére
ez mind szép és jó, de a városban egy hirtelen kilövés néha nem árt, és nem egyszer fordult elő, hogy majdnem oldalba kaptak emiatt, szóval veszélyes.... vw-en beszéltem, ők mondták az ecu frissítést, amiben ezt az általad leírt dolgot elvileg javították... de akkor most ezek szerint ha hirtelen akarok kilőni, akkor javasolt átváltani manuálisra.....
visszapillantó dologra akkor nem tud senki semmit? felvillant a "service now" ami resetelve lett, és azóta a jobb oldali visszapillantó tükör elfelejti a beállított pozíciót.... de csak akkor ha behajtja az automatika majd vissza....., előtte ez nem volt.
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
válasz Richard #100251 üzenetére
úgy fest találtam egy szakit, akinek mindene megvan, és resetet is csinál felhívtam, elmondtam neki a dolgokat, és rögtön tudta miről van szó.... mondta ez passat betegség
(#100255) bitpork : szerelő is azt mondta, első körben azt próbáljuk meg amit Mágus2 is javasolt, és ha nem, akkor reset.
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
válasz Richard #129540 üzenetére
Ez teljesen normális. 0 fok környékén 10 km után megállok a pirosnál és látom ahogy hűl vissza a hűtővíz (esik a mutató). Ám még mindig gyorsabban melegszik fel mint az olaj.
Ez igaz a víz gyorsabban melegszik mint az olaj. A probléma, hogy amíg nem éri el a 90 fokot addig a termosztát nem kellene zárva maradjon? Vagyis a hűtőben a folyadék meg is fagyhatna de a motor meleg kellene maradjon.
Nekem az Octavia RS írja az olajhőfokot is így látom mikor mennyi. Megnyugtatlak, 0 fok alatt kell vagy 30km mire eléri a 80 fokot normális használat mellett, és nem is megy soha 82-3 fölé. Pálya tempónál van csak meg a 90. De annál egy fokkal sem több. Ezzel szemben nyáron 100 körül mozog, ha elkenem a száját keményen akkor 110-115.
Pontosan így van ez nekem is. Pálya tempónál mindig beton 90. De ha nyomom neki, akkor már én is láttam 110 fokon az olajt. Igaz, akkor nagyon adtam neki.
Mondjuk nekem a DSG sem segít sokat a bemelegedésen, mert mindig 1200-1500 között van a fordulat. Ezt kiküszöbölve kormányról váltok addig amíg nem kezd melegedni.
Mágus mondta, hogy a váltó SW meglehet írni (felül írni) olyan soft-tal ami nem engedi a fordulatot 1500 alá esni. Én ha automatát vennék biztos átíratnám ezt az egyet benne. Kettőstömegűnek is jobbat tesz és melegedni is jobb lesz.
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
brumi1024
veterán
válasz Richard #129540 üzenetére
Szerintem nem normális. Se a benzines A3-nál nem hűl vissza a víz pirosnál, se a CR F10-es 5-ösnél. Pont ma néztem, kint volt este az A3 az udvaron, -13-ban, és nagyjából 5-6 km kellett neki, hogy elérje az 5x fokot olaj, 10km környékén pedig már 80 körül járt. Az említett BMW is hasonló tempó alatt melegszik, és normál városi közlekedés mellett (értsd nem dugó, 50-70, normális mennyiségű lámpával) betonstabilan tartja a 80-90 fok közti olajhőt (vizet nem tudom, mert azt nem mutatja ).
Ezzel szemben a Q3 pont ugyanezt a jelenséget produkálja, mint amiről itt szó volt.
-
-
brumi1024
veterán
válasz Richard #129546 üzenetére
Jahogyja ez a 177/184 lovas TDI Octi? Akkor azt írd, az RS-ről nekem alapértelmezetten a benzines jut eszembe (kitalálhatnának valami más nevet neki, mint a Golfnál a GTD).
"A dízel BMWk-nél pedig van egy segédfűtés ami onnantól kezdve, hogy elindítottad az autót, elkezdi melegíteni az olajat. Tehát ez megint nem releváns."
Abból a szempontból releváns, hogy ők (többek közt, meg elég sok másik gyártó) meg tudták ezt oldani, míg az Audi nem. A vevőt pedig nem fogja érdekelni, hogy oldották meg, azt látja, hogy hasonló áron az egyik gyorsan bemelegszik, hamarabb fűt, kényelmesebb, míg a másik Rudolf Diesel emlékpercet tart indítás előtt.
Illetve a BMW lezárja a veséket is a melegedési fázisban, így gyorsabban melegszik (és Start-Stop alatt lassabban hűl).
Egyébként Mágus leírta a tutit. Nem normális a nem melegedés.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Richard #165056 üzenetére
Nekem forditva van, regeneralas vege fele egyenetlenebb a jaras es erzodik a rezges, de csak allo helyzetben.
Amugy ha tippelnem kene akkor kettostomegu, de en nem ertek hozza.
(#165054) focvis: Ezzel a motorral valt be? Sajnos nincsenek rola parameterek igy nem tudjuk elhelyezni a paletan.
Szerintem az LM fan tabor mar csak a placebo hatas miatt van meg. Anno amikor az LM megjelent pont a Molibden tartalom volt benne a lenyeg(innen jon a "Moly"), mivel jelentosen noveli a szaraz sikossagat is a femnek, azaz ha sokat allt a kocsi, vagy elfolyik az olaj, akkor joval jobban teljesit, mint molibden nelkul. Ezt mar szinte teljesen kisporoljak belole, csak annyi maradt benne, hogy pont ne lehessen perelni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Richard #165056 üzenetére
1200-as fordulaton nem járkálunk az autóval, ha DSG, akkor nem tudsz ellene mit tenni, de a manuális váltóssal biztosan nem szabad ilyen fordulaton járni, mert nem tesz jót a motornak.
Regeneráláskor megváltozik a befecskendezés és megemelkedi a turbónyomás, hogy ne legyen teljesítmény csökkenés, érzetre kicsit jobban is megy ilyenkor a szekér, szerintem nagyobb a nyomaték alacsony fordulaton, azért nem remeg. Ha manuális, ne használd abban a tartományban. 1500 fölött kell autózni és úgy is kell váltani, hogy ne essen alá a fordulat motorfékezésnél és gyorsításnál sem. Ezzel sok későbbi problémát meg lehet előzni.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Richard #165067 üzenetére
Ez összefügg azzal hogy említettet, hogy zörög a szívócső vége, ami a zárhídhoz van erősítve ,vagy az egész auró remeg és érezni ülésen, kormányon, padlólemezen?
Ennek a rezgése közismert hiba, a bekarikázott csavaroknál elreped a ház, ha valaki erre támaszkodik, onnantól zörög, ha meg a fedele lazul le, azon is csak ideig-óráig segít az új fedél. Nálam így lett javítva, amikor másodszor esett le az a fefdél, eldöntöttem, hogy rögzítem, persze levehetőnek kell lennie, nem lehet felragasztani. Fúróval és kábel kötegelővel 5 perc alatt javítható. Nézd meg, hogy a csavarokon lóg-e a háza, ha igen, nagy alátét kell, vagy ha teljesen letört valamelyik fül, akkor csere.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Richard #165070 üzenetére
A másik dolog, ami meg tudja viccelni az embert az a vízelvezető cső a légszűrőház alján. Nem szabad hogy valamihez hozzáérjen.
Sok autóban láttam helytelenül berakva, mint ahogy itt is a képen, az a cső szabadon forgatható, alámpa mellett van egy nagy lyuk, oda kell lennie bevezetve és nem érhet hozzá semmihez:
Nézz le a lámpa mögött a légszárőház sarkánál, hogy a helyén van-e.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Új hozzászólás Aktív témák
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- EAFC 24
- Retro teló rajongók OFF topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Hobby elektronika
- AI generálja majd a képeket a Photoshopban
- Politika
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban