Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Kompakt vízhűtés
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Mini-ITX
- Samsung LCD és LED TV-k
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen széket vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomcsi23
veterán
válasz
werszomjas #10096 üzenetére
Pontosabban nem tekergeted, hanem elfordítod. Egyik irányba a perceket, másik irányba az órát állítja. Az aktuális adatokat meg 2 óra után "felejti el" szerintem. De nekem nincs fábiám.
mod: jaigen, egy útnak veszi a 2 órán belüli megszakítást. Van az összes átlag, ami (nálam legalábbis) 10e km vagy 100 óra fordulóként nullázódik. -
DeadMeat
nagyúr
válasz
werszomjas #10096 üzenetére
jobbra-balra tekergeted a pöcköt.Benyomni nem kell.Az átlag fogyasztás meg egy óra után nullázódik,ha a kocsi nem mozdul,motor nem jár.De ha váltasz a 2. képre,ott megmarad az átlagfogyi.(ablaktörlő karon alul van a pöcök,amivel váltani tudsz)
-
werszomjas
addikt
Sziasztok.
2005ös, Skoda - Fabia
Az órát hogy kell beállítani?
Valamint az normális jelenség, hogy minden leállítás után, elfelejti az átlagfogyasztást??
Annak nem az lenne a lényege, hogy folyamatosan mérje? -
VR6-Fan
veterán
-
Kickass
őstag
ma elojott reggel az a hiba amit nepiteleten mar olvastam az autoval kapcsolatban, ingadozott az alapjarat a kb 800as helyett 1000-1500 kozott ingadozott, lehet nekem is a befecskendezo rendszer van elkoszolodva, remelem legalabbis, mondtam faternak meg az autoszerelo havernak hogyha szetszedik es cserelik a levegoszurot (is) nezzek meg a pillangoszelepet mert szerintem az elozo tulajai boven leszartak az ilyesmit, hat ugy tunik fater se vett komolyan, most szedhetik szet megint
-
attrax
aktív tag
-
prmcsk
addikt
válasz
MPowerPH #10086 üzenetére
A hf.-et mindenképpen le kell venni és leltár...Ha a dugattyú teteje nem tört át és a vezérmű tengely körül is minden rendben, akkor "csak" a szelepszárak görbültek.
Ez a legolcsóbb.Több kérdés is van. Mennyire volt gyenge az a szij, az elszakadáskor (milyen ellenállást fejtett ki abban a pillanatban) és hogy mennyit forgott a motor ? A leltár eredménye ezektől függhet, mert azt már feltételezni sem merem, hogy úgy van megkonstruálva a motor, hogy szakadás esetén a dugó nem veri el a szelepsort. (a szeleptányér helye ki van marva a dugattyú tetőből)
Régen volt jópár ilyen tipus...
-
MPowerPH
félisten
Rossz leírni, de nem vagyok vele tisztában én se ez milyen következményekkel jár.
Barátomnak van egy 1.6 -os Golf IV -ese. Kötelező szervizt halogatta már egy ideje, pontosan 10.000km -el tolta el az ékszíjcserét. Ma elszakadt...
Ugye akkor ez most kuka?A pech, hogy most akarta eladni az autót, a szervizt is azért tolta.
-
rob210
nagyúr
válasz
szállitó #10082 üzenetére
A folytószelep tisztítást te magad meg tudodcsinálni otthon.
Leveszed a légszűrőházat. és már szinte takaríthatsz is:-D
Valahol volt ehhez képes illusztráció megpróbálom megkeresni.
Havernak is ez volt a baja.
Dadogott a kocsi mint a barom, és nem volt benne erő.
Akkor olvastam utánna a dolognak.Illetve egy fontos dolog még hangozzon el.
Benzines a kicsike ugye?Mert, hogy ebből már diesel is volt azon meg más a helyzet.
-
szállitó
senior tag
üdv mi lehet a baj ? mentünk az autopályán elhegyta az erö az autót (felcia 99es) azota furán megy alapjáraton pl lámpánál erössen vibrál az auto mintha egy varrógép lenne úgy ráz... motor? vezérlés? jó lenne legalább sejteni mi lehet a gond ne verjen át a szerelő ha eljut az auto odáig.
-
VR6-Fan
veterán
válasz
MPowerPH #10067 üzenetére
én most mennék megvenni azt a 88k km-set a helyedben.
nem egy évre veszed a kocsit gondolom akkor nem kell egyből bele a az ablak, szépen veszel egy multi kormányt kiheverted meg chipelteted, majd kb a vételtől számított fél éven belül veszel bele villanyt hátra.
szerintem tűrhető kompromisszum azért cserébe hogy van egy makula autod, és tudod inkább elszorom fél év alatt azt a 300k-t részletekben rá mint egyben mondjuk egy csigára és 3 porlasztó csúcsra.
mert kurblival temponat meg chip nélkül megy az autó, de turbo nélkül 3 hengerrel nem
turni hozzá cuccot kb annyi hogy egy héten keresztül rászánsz fél órát az életedből még átnézed a netes hirdetéseket.
-
-
Kickass
őstag
válasz
MPowerPH #10069 üzenetére
mar bocs de szerintem annyira folosleges dolgon porogsz egyebkent, egyreszt ugyis vagy futesz vagy klimazol az autoban, plane hosszabb utakon ergo nincs ablak lehuzva, ha megis akkor meg nem fog letorni a keze senkinek ha kicsit lejjebb kell tekerni az ablakot
masreszt ha 4 milkas autora van della akkor azt a 150-200at mar ne sajnald arra a par + dologra
mondom ezt en ugy h a 10 eves fel millas seatban van hatso elektromos ablak
-
tomcsi23
veterán
válasz
MPowerPH #10069 üzenetére
200-ért beülök neked hátra, azt húzogatom az ablakokat, ahogy akarod.
(#10072) BMW001: hát nézd meg azt a szomszéd járgány. Inkább venném "cikire" a hátsó ablakokat, minthogy szívjak egy 130e km-nek beállított, valójában min 2x ennyit futott kocsival, ha bekrepál ez-az rajta.
Amúgy padlózva el is felejtenéd a hátsó ablakokat. -
MPowerPH
félisten
válasz
tibi666 #10065 üzenetére
Jó, hát mondtam gy szélsőséges esetet. Csak ebbe még tempomat sincs...pedig jó lenne. Szemközti parkolóban áll. Fekete bőr, faberakás. Bixenon, kanyarkövetős. Szal tényleg minden van ott, csak nincs multikormány(így tempomat) meg kurblis. De szervízkönyves, 88k km -el, 4.200.000Ft -ért odaadná.
De fura nekem...hogy lehet így megválasztani az extrákat.tomcsi23: jah, szegény csórikám ott spórolt ahol lehetett.
Ment bele a drága diesel moci, meg a DVD mer az vagány. A hátul ülőkön meg spórolt.
(szívesen megnézném, mennyi volt a felára ennek
)
-
tomcsi23
veterán
válasz
MPowerPH #10064 üzenetére
Jó, hát ebből is látszik, hogy a motor is csak egy opció. Vagy ilyennel rendeled, vagy olyannal.
3.0 -ás TDi az egyik csúcsmotor volt. Ez meg is látszik, mert nagyon kevés van belőle. - persze, mert kevesen tudták kifizetni. S erre jön még rá bónuszban a hátsó ablak. Olyan meg még kevesebb volt, aki azt is ki tudta fizetni. -
MPowerPH
félisten
válasz
VR6-Fan #10060 üzenetére
Nah.
Az A4 -es motorpaletta.(csak az A4) Én azért írtam ezt, mivel a 3.0TDi a diesel erőforrások csúcsa volt.
Diesel:
1.9 PD TDI
2.0 PD TDI
2.5 V6 TDI
3.0 V6 TDIBenzin:
1.6
1.8 T
2.0
2.0 T FSI
2.4 V6
3.0 V6Magyarul, az a 3.0 -ás TDi az egyik csúcsmotor volt. Ez meg is látszik, mert nagyon kevés van belőle. Az összes közül ezzel a motorral volt a legdrágább az A4 -es.(S4-RS4 az nem A4 -es)
1.6 -hoz meg tudtommal nem lehetett quattro -t rendelni.Majd csak megtalálom az igazit.
-
VR6-Fan
veterán
válasz
MPowerPH #10058 üzenetére
aztán ha quattro lenne a mezei 1,6-os akkor már ott se férne bele a hátul tekerős ablak
?
a lényeg ha találtál egy olyan gépet ami bejön és meg is fele csak tekerős hátul simán vedd meg, lesz abba hátul elektronyos hátul ha az annyira fontos neked.
no meg nem azon rinyálnék ha már találtam egy olyan kocsit ami tetszik, hogy az első túlaja miért rendelt bele minden extrát kb csak pont nem a hátsó villanyt.
de persze lehet én látom túl gyakorlatiasan a kérdést.
szvsz a 3l-s dájázel nem volt egy hűde exkluzív motor az A4-ben, mondjuk valami V8-as vagy S-RS-s kocsiról beszélnénk akkor engem is idegesítene egy ilyen probléma de egy 3l-s dizelnél nem ez lenne a legnagyobb gondom.
-
tomcsi23
veterán
válasz
VR6-Fan #10056 üzenetére
Ja, abban mondjuk egyetértek, hogy egy tízmillkás kocsiban ne legyen már kurbli. Az más kérdés, hogy ez egy a4, alsó-közép kategória, 1,6-os motorral is akár, így extra. Egy a6-a8-ban már talán más a helyzet. Szintén hazánkra jellemző ez a spórolás: dvd legyen benne, de hátul jó a kurbli is.
Az én szaromba is széria volt, de az az FR verzió miatt. Nem lenne baj, ha kurblis lenne, de jobb így. -
MPowerPH
félisten
válasz
tomcsi23 #10046 üzenetére
Igen, mert általában ezek a jól felszerelt példányok.
Néztem magyarországit is, jók is lettek volna. De az egyiknek hátul tekerős volt az ablaka, a másiknak nem volt multikormánya és így tempomatja, a 3.-nak meg gusztustalan csíkos plüssbelsője volt ami le volt lakva.
-
tomcsi23
veterán
válasz
MPowerPH #10040 üzenetére
Ez pedig tuti zsákbamacska. Kint van németben, csak akkor hozza be, ha foglalózod.
A sérülést - ha menő lennék, azt mondanám, látszik képről is(amúgy lehet, látszik valami, de most telón néztem, ott nem látok semmit), de a fazon mondta, felhívtam. Kíváncsi voltam, mit mond még a kocsiról. Finoman szólva érdekes faszi.
3x elmondta, hogy valós km, meg lehet bárhol nézni, aztán a végén megkérdezte, hogy most melyik audi is érdekel? Lol
-
misimagaki
aktív tag
Jó elmaradtam, de hát ilyen a munka
Igen meg volt a szerviz, olaj, szűrő, pollenszűrő. Fékfolyadék csere. Zsanérok kenése. Szemrevételezés. Fékbetét vastagabb, mint újkorában
. Gyertyák majd 60-nál. Semmi nem zörög, lóg, kopog. Vigyázunk rá, na.
Többre nem volt szükség.Az döbbentett meg, hogy a szalonban sem tudott volna többet csinálni egy szerelő, mint ami most történt. Ezt a korábbi két látogatás alatt tapasztaltak alapján mondom.
A körülmények lettek volna mások. Meg nem egy óra alatt készült volna el, hanem gyorsabban. Nade ami az anyagi oldalát illeti, az már más kérdés. -
tomcsi23
veterán
válasz
MPowerPH #10036 üzenetére
Pofás. Csakhát megint az a fránya előélet.
Külföldi 4,5 év + vonóhorog = 136e km
Kis macera van azért, ha magyar rendszámmal akarod, de elvileg elintézi.
Szal a menet: szerződés + foglaló, akkor behozza a kocsit. Dekra-nal csináltat egy állapotfelmérést, s te itthon leellenőrizheted márkaszervizben.Bal hátulja sérült volt.
-
MPowerPH
félisten
Ez milyen?
Azt a csúnya vonóhorgot lekapom róla, akkor hátulról is normálisan fog kinézni.
-
VR6-Fan
veterán
válasz
attrax #10034 üzenetére
hát a tapasztalat azt mondja hogy a 360 fokkal nem szoktak gondok lenni.
a 180-nál szoktak ezek a tünetek lenni, csak ott van benzin is meg szikra is a régi kocsiknál, csak ugye mindegyik rossz kor.
ahol egyik sincs ott állt van főtengely holtpont és vezérmű tengely holtpont jeladó is van és ezek jelének szinkronba kell lenni, egy S2-es audival szívtunk egyszer így...
-
VR6-Fan
veterán
válasz
attrax #10032 üzenetére
180-al a 360 egy teljes kőr, ugyan ott lennél mint 0-an szerintem.
ha már össze ütötek egyszer akkor mindig átfog fordulni, és ha nyitva vannak akkor ugye nem tud sűríteni sem, ha meg zárva szorultak meg akkor meg pár fordulat után megragadna a motor, ha meg beleverte a HF-be akkor meg úgy is lesz rés ahol tömitetlen.
-
attrax
aktív tag
válasz
VR6-Fan #10031 üzenetére
Nem 180 hanem 360-al.Erre gondoltunk és átforgattuk de semmi.A szelepek ha be vannak zárva(mert beszorultak) akkor egy fél ütem erejéig legalább be kellene röffennie és akkor nem bírnám átfordítani a főtengelyt!! nem?
Ha nyitva vannak(mert beszorultak) akkor tényleg nincs kompresszió de akkor meg bele kellene üssenek a dugóba de nem, mert könnyedén forog a vezértengely... -
VR6-Fan
veterán
válasz
rob210 #10029 üzenetére
dzsitiájj felszereltségtől járt (és elvileg a GT-hez és a GTD-hez is).
hát igazából keményebb nem lesz a pedál ha tárcsás lesz hátul
hátra felmegy emlékeim szerint, a hídon a felfogatás ugyan az, 20-25k szoktak beszélni egy komplett hídra, de ahhoz egy felújító készlet min tuti kelleni fog.
arra figyelj hogy min 18-as legyen a főfék munka hengered, előre ha mákod vna akkor tudsz 239-es de hűtőt tárcsákat tenni az is egy jó dolog, ill 256-280-as féket is tudsz csinálni, no meg egy 20-22-es főfékmunkahenger sokat dobna a féken még.
attrax:hali!
valószínű 180 fokkal elvan rakva a vezérlés és majdnem valószínű hogy a szelepeid belettek verve a HF-be, ha mákod van akkor csak a száruk görbült, de szépen besimultak a fészkükbe.
-
attrax
aktív tag
Üdv All,
Az autóm vezérműszíja szakadás helyett ledarálódott Az autót mindezek előtt leállítottam és 5 perc múlva indítanám de nem csinált semmit.Másnap szétszerel. 30borda off.Bár ez így mindegy is lenne,hogy szijszakadás vagy ez.
Megvettük az új szíjkészletet feltettük a szíjat, vezérlést belőttük a gyári beállítószerszámmal (összeforgattuk a jelöléseket). Kulcssal simán átforgatható a főtengely.Na itt jönnek a problémák.Ugyanis az autó nem indul be csak forgat az önindító,főtengely ,vezértengelforog.Most még a hengerfej leszedése előtt vagyunk.
Amit nem értek mint műszaki ember.Lehet olyan hogy minden egyes szelepemet.(16) kiakasztotta,megszorult) a szijdarálás? Mert még egy pillanatra sem durrog,pöfen akármi? Szikra van egyébként.Ja kompressziót mértünk és semmi 0bar.
Gép:VW bora 1.6 16V AZD -
Kickass
őstag
na ma megvolt az atiras, illetve egy kis szerviz, olajcsere, szurok csereje, feltoltve fagyalloval, uj ablaktorlo lapatok + egy zarhato tanksapka (vajon szegeny elozo tulajnak hanyszor szivhattak le a benzinet ha rajottek nem zarhato a tanksapka
)
alulrol is meg lett tuzetesen nezve, se rozsda se olajfolyasegy kis turpissag is kiderult bal hatulja igencsak torve volt, vastagabb a festek azon a reszen, de egesz igenyesen javitottak illetve festettek (gondolom a szervizkonyv reszben ezert is hianyozhat, erre nem voltak olyan buszkek eladasnal), lesz meg egy vezermuszij, valtoolaj illetve valoszinuleg egy kuplungbowden csere is (szeria problema h kb 30ezrenkent elszakad a kuplungbowden, egy idore ezt a reszet biztonsagban akarom tudni). illetve valahonnan kell egy szett legalabb egy szezont kihuzo teligumi szettet talalni (szukos lett hirtelen az anyagi keret illetve a nyariak sincsenek mar a helyzet magaslatan igy most kell egy ami meg elmegy telen gyujtok nyarira, kov telen meg kap zsir uj teli papucsot is)
nagyjabol ennyi
-
rootkiller
őstag
Lestétek az új A8-at?
-
Dare2Live
félisten
válasz
tibi666 #10018 üzenetére
anno merci, renault és az olaszok (de vwis, hogy ontopic legyek) is uott csusztak el japánnal szemben: elektronika, minőségbiztosítás, gyártástechnologia. Néha mármár szánalom/röhej volt egy egy alsó kategóriás francia kocsi minőségbiztosítása, ők jutottak tippem szerint legmélyebbre.
mostanra aztán a legtöbb helyen sokszor japán segítséggel helyrerakták a dolgokat, ezzel amúgy véleményem szerint a legversenyképesebb termékeket előálító autógyártók újra a tradicionális europaiak lettek(lesznek). Persze erről a japok is tehetnek, 10éve elképzelhetetlen lett volna Toyota ami 100.000km után el kezdi enni az olajat, vagy 150.000km után tuti a turbócsere.
pl, hogy Lagunanal maradjak tessék beülni egy 9milliós Renault Laguna GT DCIbe meg egy hasonlóan extrazva 10misis Avensisbe, az avensis ronda, unalmas, lagunahoz képest kényelmetlen, a laguna szép, élménykocsi, kényelmes. ja és elvileg megszünt új dciken a hírhedt porlasztócsúcs szériahiba is.... -
tomcsi23
veterán
válasz
rob210 #10016 üzenetére
Köszi, de nem tervezek lagunát venni.
(tudom, hogy Tibinek írtad.)
DeadMeat: persze, ő elég sokat furikázik majd vele szerintem, majd az kitermeli az amortizációt, meg a költségeket. Meg aztán már csak azért is tolni kell neki, hogy ne ilyen 6-7 lityis fogyasztással égjen.
Tibi: azt miért kell 3 hónapot várni rá
-
tibi666
senior tag
válasz
rob210 #10016 üzenetére
régebben elég sokat olvasgattam laguna fórumokat, mert apám technikai analfabéta. vannak velük gondok (mármint a 2-essel), de ha nem rohansz azonnal szakszervizbe, akkor olcsón megúszható a javítások 99%-ka.
nálunk a családban vegyes a kép. nekem w210-em van, mindenki szidja, mint a bokrot, hogy mennyi elektronikai hiba van vele. nekem egy pixelhibás kijelzőt leszámítva semmit nem kellett javítani benne. fater lagunája szintén nagyon jó. anyám peugeot 307-ese viszont egy rakat szar, minden szériahiba, ami létezik kijött már rajta, többször is.
remélem beválik a laguna 3, nagyon lelkes vagyok iránta.
-
DeadMeat
nagyúr
válasz
tomcsi23 #10015 üzenetére
Ált. az emberek nem befegtetési céllal veszik az uj kocsit.Nem is jó annak sajna.. De jó lesz az,hatalmas,gyönyörű,erős,benzines.És ugye az autó benzinnel megy...
Mondjuk,ha a nissannak volt valami köze az autóhoz,akkor a motorral nem lesz gond.Az elektronikával inkább.De ha volt eszük a franciáknak azt is a nissan mérnökeire bízták. -
rob210
nagyúr
válasz
tomcsi23 #10015 üzenetére
Én nem vonom kétségbe hogy egy új autó az új autó.
De ezeket a véleményeket halottam.
A volt munkatársam fia renault szervízben dolgozott 10 évig.
Ő is szídta a kocsit rendesen.Én megjegyzem halkan ez már a 3.-ik ismerős
És van még a tarsolyomban, csak nem akartam teleírni a képernyőt.
Sok sikert kívánok hozzá, remélem te nem jársz így vele!Én csak a tapasztalatokat osztottam meg veletek.
-
Dare2Live
félisten
-
-
rob210
nagyúr
válasz
tibi666 #10009 üzenetére
Hát ne haragudj, hogy ezt írom, de lesz vele bajod, bőven.
Az autószerelő aki csinálgatta most a kocsimat, mondta, hogy ő is megbánta már, hogy lagunát vett.
(mert hogy neki is az van 2.0-es)
Pedig egy autószerelő biztos tudja miért mond ilyet.
Most van 51.000.-Km az autójában de már 2 szer kellett ezt azt cserélni az autón, mint például hátsó szilentek, meg valami elektronikus biz baszt, nem értek hozzá.
(valami trafót vagy mi a nyálat)
Szóval, francia autót én amúgy se vennék, de így meg aztán......
És nem ő volt az egyetlen ember aki ezt mondta.A kollégámnak is ilyen volt igaz ő 1 évesen vette.
1.5 évesen eladta
Tönkre ment neki az indítókártya a hátsó szilentek, ezt mint ha már írtam volna
Lengéscsillapítót kellett neki cserélni.
Nagyon vékony a bőr amivel be van vonva és a váltógomb például nagyon hamar szétkopott és azért egy ilyen kocsin már nem spóroljanak.Szerintem.
Azt mondjuk aláírta mindenki, hogy bazi kényelmes autó.
De talán az egyetlen jó tulajdonsága, jah meg, hogy keveset fogyaszt. -
tomcsi23
veterán
válasz
fekeandras #10008 üzenetére
Nem inkább az zavar, hogy dízelből benzinesbe?
-
tibi666
senior tag
válasz
fekeandras #10008 üzenetére
egy 9 éves, 260 ezret futott pápaszemesből egy vadi új, 0km-es lag3-ba.
nagyon jó verda, szuperül össze van rakva, és nagyon kényelmes. nem egy mercedes ortopéd ülés, de kétlem, hogy gond lesz vele. bár nem magyar utakra tervezték ezekkel a 18"-os gt felnikkel. még szerencse, hogy én nagyrészt pályán utazok.ha megbánom, eladom a fenébe, és veszek másat.
-
tibi666
senior tag
válasz
VR6-Fan #10006 üzenetére
gl volt, de bedöglött a tesztúton.
akkor úgy döntöttem, hogy ha egyedi hiba, ha nem, engem egy mercedes 60 ezer km-el a háta mögött ne hagyjon ott az úton. hazajöttem még aznap németországból, és elkezdtem nézni az átlag autókat, úgy gondoltam, hogy egy kategóriát lejjebb jövök, nem presztízsmárkától veszek kocsit.maradt a honda accord, és a renault laguna. mindenképp kombit akartam, ez szebb, és belül is kényelmesebb volt. nagyon egyben van. sajna csak a 180 lovas dízelt tudtam vezetni, eltekintve a hajtási befolyástól nagyon jó volt. remélem a 205 lovas benzines turbóban sem fogok csalódni. kevesebbet fog enni, mint a gl evett volna. viszont egy jó chippel, meg esetleg egy szolid kipufogórendszerrel (komplett rendszer alá, nem csak dob) igazán jó kis autó lehet belőle. azt szeretném, hogy pályán 170-180ig ne legyen erős a hangja, mert egyébként szélzaj alig-alig van, viszont ha kipörgetem akkor halljak valami lelkesedést, ne csak a 4 henger vinnyogását. ha már jön az hibrid-elektró korszak, legalább egyszer legyen egy benzines, pörgős dögöm.
-
rob210
nagyúr
Na nem hittem volna, hogy ezzel ilyen lavinát váltok ki.
Csak pont arra akartam célozni, hogy semmi értelme az ilyen arcoskodásoknak.
Tudom van olyan amikor már elszakad az embernél a cérna, de szerencsére én cérnaszakadás után is hamar visszalassultam a megengedettre.A lényeg ne legyünk forrófejűek, mert hamar megtörténik a baj, vagy csekk formájában, vagy baleset ami sokkal rosszabb még a csekknél is.
Én is csak nagyon nagyon szélsőséges esetekben vesztem el a fejem.
Ez mondjuk pont ilyen volt, de szerencsére még a baj elött észhezkaptam.
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- Surface Laptop 4 Touch 13.5 Retina Ryzen7 4980U 4.4Ghz 16GB 512GB Radeon RX Vega8 Win11 Pro Garancia
- Bomba ár! Dell Latitude E5550 - i5-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 15,6" FHD I W10 I HDMI I Cam I Gari!
- Samsung Galaxy A9 2018 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával