Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Premier előzetesen a Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- Sweep the Board!
gp Elérhető lett Switch-re a játék, amely leginkább a Mario Party-hoz hasonlítható.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz engine88 #21988 üzenetére
Helló,
A bátyádnak el kell vinnie a passatot doktorbácsihoz.
A PD elemeken kell kicserélni a tömitéseket, és beállitani őket. A hideginditás azért nehéz mert a gázolaj a szűrőből visszafolyik a tankba, mivel levegőt kap a motorból. A meleg inditással, meg az a baj, h mivel ezek a kis szar gumik megkeményedtek és áteresztik a nyomást, több fordulat kell, mire lesz annyi nyomás h meggyulladjon a gázolaj.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Helló, látom olajozottan megy a topik, Mit ajánlanátok a castrol helyett? Az, hogy egy olaj nem jó, a sima felhasználónak nem tűnik, fel, nekem hangosabb a motorom, amióta castrol van benne. Edge turbo diesel 5w 40-et használok 1.9 tdi (nem PD) octáviába. Amikor megvettem a kocsit, Divinol 5w 40 volt benne és csendesebben járt vele.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #22173 üzenetére
320PS@550Nm még jó hogy bólogat.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Templomegere #22182 üzenetére
Milyen kocsi képes erre?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #22199 üzenetére
Eddig csupa rosszat hallottam PD TDI motorokról, de a saját tapasztalataim mások.
Az 1.9es 8 szelepes PD TDI-k szinte elpusztithatatlanok. Tudom mert van egy pár az ismerőseim körében. Még nem fordult elő, h PD elem cserére szorult volna. Jó kis gépek ezek, csak kevesen értenek hozzá. Az első ami eszükbejut a szerelőknek az a PD elem cseréje, pedig a legritkább esetben az a ludas, sokszor csak a hiba következményeit orvosolják, az okát nem szüntetik meg...Ez nem mondható le a 2.0TDI PD ről, akár a 103 akár a 125Kw-os verziót nézem. Na az a aVW szégyene. 200 000km után meghal, de akkor rendesen. Ha valakit érdekel a téma, szivesen kifejtem bővebben.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Templomegere #22202 üzenetére
Legalább nem fogy el a szufla, bár komoly ára van.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #22205 üzenetére
Akkor néhány példa, (akinek 2.0TDI je van BMR motorkóddal, az most fejezze be az olvasást)
2.0 TDI Passat 2008, DSG. 156 000km, Első tulaj, reggel nem indul. Assistance: kijönnek, felkapják, elviszik. Diagnózis: 1PD elem csere 700E fű alatt.
Autó indul, szépen megy. 2 hét, 1350km, reggel, nem indul. Diagnózis: 1PD elem csere.
újabb 700e. Hazafelé úton, rángat, fullad, leáll. A maradék PD elem cseréje. Siemens-ek a szentemék. A hiba forrása még mindig fenáll. Ki lett cserélve mind a 4 PD elem. Egy hónap csend. Egyik reggel nem indul. Már sejted mi lehetett a baja? PD elem meghalt.
Ezuttal nem márkaszerviz, hanem diesel műhely. Elektromos üszemanyagszivattyu cseréje, rendszer kitakaritása a vasreszeléktől, amit a pumpa nyomott a PD elemekhez. + 1PD elem cseréje. Javitás eddig:3800 euro.3 hónap csend.
Autópálya 160km/h 1 sipolás STOP felirat + Aladin piros lámpása. Turbó kuka, vezérmü tengely csapágyai szintén.
Van a 2.0 TDI ben kiegyenlitőtengely, ami az olajpumpát egy lekvárból készült tengelyen keresztül hajtja. a tengely 6 szögü, de gömbölyüre kopik 150 000km alatt.
Tengely ára 3,5 euro, a kár amit okozott 2400e. Ha ehhez hozzáadjuk amit a hozzáértő szerviz a PD elemekkel eljátszott, akkor az autó piaci értékének több mint a felét teszi ki.Itt lett eladva, mert az ismerős nem birta idegileg, ill.anyagilag.
Már cserés lett volna a DPF is, ujabb 1000e.1.9Tdi. ilyet nem csinál, ha törődve van vele. 1.9tdi PD ASZ motor, 130Ps 440 000km saját PD elemek, 2. turbó. 1.9 TDI AVB passat 300 000km, mindene a sajátja. 1.9TDI ARL, GT Golf4 400 000km, 1x turbó csere, 180ps az utolsó 200 000km alatt,csak a gászolajat fogyasztja, mega gumit Taxi passat 1.9 TDI AVF 130PS 780 000km. 2 turbó, 1PD elem, PD elemek kábelei 2x, 1 vátó, 1 kuplung. Ezek csak amiket magam is vezettem, és ismerőseim ma is használják őket.
Minden árat euróban irok, mivel nekem igy könnyebb.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #22210 üzenetére
Egyik kedvenc motorom.
Saját részre vettem egy ASV-t, 81kw/235Nm, az még nem PD, de eu3-at teljesiti.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #22210 üzenetére
Az első PD elem problémánál, azonnal elő kell venni a tápszivattyút, és letesztelni, mert az esetek 90 százalékában az vágja haza a PD elemet, Ha kevesebb nyálat nyom, mint kellene, egyszerűen besül a PD elem, és ha nem orvosolják a szivattyút, kinyirja a többi PD elemet is.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #22217 üzenetére
Az ASZ mindent kibir, ha törődve van vele. Ha hidegen nehezen indul érdemes kicserélni a PD elemek tömitőgyűrűit(vagy melegen néha ránt egy picit a motor alapjáraton), ezen kivül, 15 000ként cserélni az olajat, akkor kivisz a világból. Meg a PD elemeket beállitani 100 000km után, de ez csak ajánlott, nem kötelező.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #22224 üzenetére
Csak a meghúzási nyomaték ellenőzése, h akkor nyisson, amikor kell. Este elküldöm a pontos menetét képekkel.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #22228 üzenetére
Találtam jobbat. 44perc 50MP fogja mutatnia beállitó csavart, na azt kell ellenőrizni, illetve pontosan beállitani. A kopástól elállitódik kicsit.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #22469 üzenetére
Szerintem ma már nem gyártanak rossz autót, csak az emberek nem arra használják, amire tervezve lettek, Combi Fábiával ne versenyezzenek, FR leonnal ne járjanak rallizni a mezőre. Polóval ne akarjanak gyorsulási versenyt nyerni. Szerintem az ülés és a kormány között keresendő a probléma. Mindent szét lehet hajtani, illetve rendben lehet tartani.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #22478 üzenetére
Az erősebb szilenteknek el tudnád küldeni a vw számát?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #22481 üzenetére
8N0 407 181 B re gondoltam. Érdekel, h neked is ez való e bele, kontkrétan az alsó lengőkar hátsó szilentjéről van szó. Ha jól tudom a cupráé ilyen, meg az audi TT-jé is. Nekem Octavia 1-be kellene.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #22589 üzenetére
De neked DIGI klima van, gondolom, nem manuális. A manuális klima +5 fok alatt nem kapcsol, a digitális 0 fokig üzemel. Akinek digi klimája van, annak működik rajta a diagnosztika is, 3 gomb lenyomásával diagnosztikai módba kapcsol.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #22593 üzenetére
A manuális légkondin nem lehet belőni a hőfokot.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Uzmany #22597 üzenetére
Amig működik a légkondi, addig nem kell piszkálni.
Ha valami gond van vele, akkor a gyujtás ráadása után tartani kell az ECON és a belső keringetés gombját kb 2 másodpercig, akkor kiolvashatod a hibakódokat. A meleg levegő gomjával válthatsz a következő hibára, ha több is van. Az összes kódot az ECON hosszabb lenyomásával törlöd. A hibakódra van program ami a számsorból dekódolja a hibát.
Ha tartod a ventillátor lassitó + a hideg levegő és az econ gombot egyszerre, akkor ki lehet olvasni az egyes szenzorok által mért értéket. Hideg, meleg gombokkal lehet csatornát váltani.
Az egyes csatornák jelentése:
2 actual value feeler virtually # actual VALUE sensor virtual
3 actual value of interior feelers console # actual VALUE internal sensor CONSOLE
4 actual value outside temperature feeler wasserkasten # actual VALUE outside temp sensor water reservoir
5 actual value outside temperature feeler bumper # actual VALUE outside temp sensor more bumper
6 actual value blowing out feeler floor space # actual VALUE bloweroutlet sensor footspace
7 actual value blowing out feeler Mannanstroemer # actual VALUE bloweroutlet sensor dashboard
8 display CHECKS #
9 actual digital value answering potentiometer temperature flap # actual digitally VALUE feedback potentiometer temp valve
10 debit digital value temperature flap # set digitally VALUE temp valve
11 actual digital value answering potentiometer A/C flap
12 debit digital value A/C flap
13 actual digital value answering potentiometer Fuss/Def. Flap
14 debit digital value Fuss/Def. Flap
15 actual digital value answering potentiometer ram air flap
16 debit digital value ram air flap
17 driving speed (km/h) 16
18 actual value of the blower voltage (volt) 19 desired value of the blower voltage (volt)
20 actual value of the compressor/on-board voltage (volt)
21 amount of of low-voltage events (not volatile)
22 switching status of the high pressure feeler
23 number of high pressure events (volatile)
24 number of high pressure events (not volatile)
25 A/D value kickdown switch
26 A/D value hot light
27 engine speed
28 compressor number of revolutions
29 coding
30 software-Version
31 software index of
32 potentiometer error counters temperature flap of
33 potentiometer error counters A/C flap of
34 potentiometer error counters Fuss/def. Flap of
35 potentiometer error counters ram air flap
36 temperature flap impact coldly
37 temperature flap impact warmly
38 A/C flap impact closed
39 A/C flap impact openly
40 Fuss/Def. Impact Def folds.
41 Fuss/Def. Impact foot
42 ram air flap impact on
43 ram air flap impact folds to
44 operating cycle counters
45 interior temperature counted (Nine) dig
46 outside temperature filtered °C
47 outside temperature not filtered °C
48 ECOR of
49 error counters Tachosignal
50 service life in min
51 engine temperature °C
52 compressor power-off conditions (appendix)
53 display more actively el. Outputs x x compressor circulating air valve x water valve
54 rule code digit
55 outside temperature °C of
56 interior feelers virtually °C of
57 interior feelers console °C
58 temperature wasserkasten °C
59 temperature bumper °C of
60 blowing out feelers floor space °C of
61 blowing out feelers Mannanstroemer °C
62 sun intensity W/m2 3
63 sun intensity filtered W/m2
64 delta exhaust rise
65 delta A/C flap shift
66 time constant 1.8 seconds of
67 cold weather starting correction
68 max. correcting variable for i or sectionsection section of
69 actual value blowing out feeler foot (cnts)
70 desired value blowing out feeler foot (cnts)
71 deviation (Epsilon)
72 proportion (+heizen - cool)ECON rövid lenyomásával elhagyod a diaknosztikai módot.
Remélem elég konkrét.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Uzmany #22601 üzenetére
Alap állapotba kell állitani a csappantyúkat, nekem is csinálta. Ehhez már kell a diaknosztikai kábel. Nem volt cserélve akksi? Akkor szokott elállitódni. Annyi az egész, h a teljesen nyitott és teljesen zárt értékeket kell adoptálnia a vezérlőegységnek, és megszűnnek a hangok. Legalábbis a hangok ezt mondták.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Balupapa #22648 üzenetére
Octavia 1 combi 1.9 tdi fél év és 20 000km alatt:
Ami ki llett javitva:
2 hátsó lengéscsillapitó (egyik leszakadt a szilentről)
4 tárcsa + betétek,
4 nyári gumi, 4 téli felnivel,
1 ablak beesett, a műanyag tartója cserélve,
Lelazult az olajpumpa, 3 csavar, + pumpa + lánc.
Kipufogó 3 darabból tákolt szita volt, most új.
Kb 300k
Ami még javitásra vár:Első futómű felujitása, 2 lengéscsillapitó, szilentek, gömbfejek.
Klimahűtő lyukas(több sebből vérzik)
Turbó tengelye lóg(gondolom az olajpumpa vágta haza).Még nem mertem összeadni.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rob210 #22811 üzenetére
A másikban is, sőt a cordoba is, nekem mégsem működött.
Szerintem jó kell h legyen, amit én próbáltam az 2004es volt és azthiszem abban már az újabb immo volt, az okozta a gondot.
Az igazsághoz hozzátartozik, h én még a 304es kábellel próbálkoztam, aztán a 805 megoldotta a dolgot, azon már volt 2008-as passat is.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Oracle #22809 üzenetére
Obd2 VAG-COM, elméletben bármelyk verzió jó, gyakorlatban, minnél újabb a kábel, annál több autót támogat. A VIS-t majd megosztom neked a neten, ha nem jár hozzá, abban sok autóhoz tartozik leirás, mire alkalmas a kábel, hogyan kell az alapbeállitásokat elvégezni, van benne hibakód magyarázó.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #22820 üzenetére
Ez csak monitoringra van, meg hibakód törlésre, de immot, kulcsot nem tud párositani, logot nemhiszem, hogy ment, gondolom kódolni sem lehet vele, meg tesztelni működés közben az elektronikát, aktiválni az automatikus ajtó reteszelést, ill. feloldást. Vagy tévednék?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #22823 üzenetére
Miután meguntad az érzékelők sasolását, hiányozni fognak a fent emlitett funkciók.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #22951 üzenetére
Dícsérni nem fogják, szidni, meg nincs mit rajta.
Szépen indul.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
[link]
Passat B6, tegnap este 1,5 óra szívás után beindult.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- OLED TV topic
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Yettel topik
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Politika
- Milyen autót vegyek?
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Dragon Age: Origins
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...